PDA

Volledige versie bekijken : MGS2 probleempje

SpoBo
11 april 2004, 21:48
ello .. ik heb net MGS2 geinstalled .. groot spelleke ma bon .. ik strart da op en men geluid is verneukt .. en men beeld ook precies ma da valt al bij al nog mee .. tis wa funky ma ik kan der mee leven. Maar da geluid omfg ... niks mee aan te vangen. gekraak pfhh .. nuja ik heb wa rondgezocht .. ik heb men settings is op 2 speakers gezet .. ik heb al compatibility mode gedraaid voor win98 en 95 zowel op de exe vant spel zelf als de setup file ... hb de nieuwste betadrivers voor men soundchip by the way .. die met de heete equalizer :)

Weet iemand hoe ge dees moet fixen ?

specs:
Asus A7N8X-Deluxe (met AC97 SoundStorm)
Radeon 9800Pro

scheve shit .. seriously
ps:hoop da dit het juiste forum is :)

MrSik
11 april 2004, 22:16
Install al maar eerst de patch zodat het spel uw ati kaart ondersteunt want standaard draait mgs2 ati in 256 kleuren, behalve als ge het in een window speelt ...

SpoBo
12 april 2004, 00:20
thx :D lol .. wist ik al ni :p

edit:hmm k nu blijft er nog het probleem van het geluid :(

iemand ?

SpoBo
12 april 2004, 10:14
niemand :confused:

st3ph3n
12 april 2004, 13:14
Welke DirectX heb je ? Test je geluid eens in Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> Geluid.

Waar heb je die speaker-settings gewijzigd? In het spel of in Windows ?

Steven

SpoBo
12 april 2004, 15:03
Originally posted by st3ph3n
Welke DirectX heb je ? Test je geluid eens in Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> Geluid.

Waar heb je die speaker-settings gewijzigd? In het spel of in Windows ?

Steven In men drivers ... en ik heb 9.0b .. snap het echt ni ze :/

st3ph3n
12 april 2004, 15:16
Heb je je geluid getest in DirectX ?

Kan je in de configuratie van MGS niet wisselen tussen verschillende geluidsmodi ?

Speel het spel eens terwijl je alle andere programma's uitgeschakeld hebt.

Steven

SpoBo
12 april 2004, 16:11
Ok gevonden :) thx m8 ge hebt me bikke op de juste weg gezet :) heb de sound acceleration van directX wa omlaag geschroefd naar Basic .. nu schokt et wel af en toe majah .. al geen gekraak meer .. konami pwnz ma zuigt in het porten naar PC ...

ahja en het staat ook nog op win98 compatibility .. nog ni getest zonder.