PDA

Volledige versie bekijken : Black&White Probleem

Tumorke
11 april 2004, 15:52
kwou dit spel nog es spelen en reinstallde het maar alsk et probeer te spele en ik moet een profile ingeven en ik klick zit ik terug op mn desktop en is b&w geminimaliseerd alsk het dan terug probeer te maximaliseren krijg ik foutmelding en moet ik b&w afsluiten =/
kan iemand my hierbij helpen ? winxp pro ,AMD 2100 ,Gforce 4ti4200

SIO
11 april 2004, 16:59
aan uw pc ligt t dus al niet

xp prob mss? zijn er geen patches van black en white ofzo op internet daje nog ni ebt?

Shady
11 april 2004, 22:02
Oude Drivers
Laatste Patches
nekeer help doen op website ofzo

Spiney
11 april 2004, 22:14
Black en White loopt nie onder XP dacht ik. Ken nog iemand die da probleem had.

YellinD
11 april 2004, 23:26
heb hetzelfde voor
maar als ik pas klik als dafilmke van wit en zwarte deeltjes, kan ik wel maximizen zonder probleem

Son Gokou
12 april 2004, 00:08
b & w loopt perfect onder windows xp hier bij mij en zonder patch of iets

Warlock
12 april 2004, 13:16
bij sommige mensen geeft het problemen, bij andere niet
dat spel is een van de meest onstabiele ooit imo
tbeste zou zijn het onder win98 te spelen, maak dual boot disk dan ofzo
ik heb zelf 101 suggesties gelezen en geprobeerd, hielp allemaal niet, mijn probleem was dat t spel na cd check meteen crashte.
als officiƫle patches of nieuwste drivers niet meteen helpen, installeer dit eens:
http://66.79.189.102/pcgamefixes/EYMBW10.ZIP
alles, (ook eymblpa-file) unzippen in main game directory, alles replacen, in setup wa prutsen (neem niet meteen hoogste resolutie en zet da weersysteem uit) en hopen dat gaat nu :)

Tumorke
12 april 2004, 14:35
khad laatste patch geinstalled & english patch en het werkte niet meer
toen uninstalled , vervolges zonder patch & english patch geprobeerd
en het werkte , met patch werkte het nog maar zodra ik english patch install werkt het niet meer
gezien ik geen zin heb om die hele zeik int hollands aan te horen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
heb ook al geprobeerd eerst english patch te installe en vervolges spel te patche
maar als die dan vraagt voor taal moet ik dan english of NL ingeve ?!
dit word ingewikkeld o_O