PDA

Volledige versie bekijken : 40 jaar te oud?

ch!ppy
10 april 2004, 00:21
Ik heb een vraagje ,ik heb een paar maanden geleden xbox leren kennen en ben een beetje verslaafd aan het worden.Mijn leeftijd is 40!!Zijn er nog mensen van mijn leeftijd of ben ik een uitzondering.

Lagoa
10 april 2004, 00:23
Komt wel meer voor hoor... ikzelf ben wel geen 40:)

Drossie
10 april 2004, 00:27
Originally posted by ch!ppy
Ik heb een vraagje ,ik heb een paar maanden geleden xbox leren kennen en ben een beetje verslaafd aan het worden.Mijn leeftijd is 40!!Zijn er nog mensen van mijn leeftijd of ben ik een uitzondering.

Ben er ook nog geen 40.
Er zijn er niet veel, maar er zijn er alleszinds nog van die leeftijd die gamen.

Heb je kinderen?
Zoja, gamen ze ook?

ch!ppy
10 april 2004, 00:33
ja 2 kinderen 1 is ferfent pc gamer

MacNappy
10 april 2004, 01:05
er zijn er meer dan je denkt hoor, alleen zijn de gamers in die leeftijdscategorie gewoon geen fanatieke forummers, is niet aan de meeste van hen besteed. Ik ken iig wel verschillende "oude" gamers ;)

rpg_gamer
10 april 2004, 01:29

Games zijn ervoor elke leeftijd. Je bent zeker geen uitzondering. Aleen zitten die meestal niet op forum zoals MacNappy al zei. Ik ga ook gamen tot een hoge leeftijd (60 ofzo)
Welke genre van games speel je zoal?

Simba101
10 april 2004, 02:02
ken iemand van 43 die zwaar pc-gamer is en getrouwd en kinderen heeft :)

bogy
10 april 2004, 04:41
Originally posted by rpg_gamer
Games zijn ervoor elke leeftijd. Je bent zeker geen uitzondering. Aleen zitten die meestal niet op forum zoals MacNappy al zei. Ik ga ook gamen tot een hoge leeftijd (60 ofzo)
Welke genre van games speel je zoal?

dus jij weet nu al da je over 52 jaar nog steeds graag gaat gamen?

't kan snel draaien hoor, believe me... :)

rpg_gamer
10 april 2004, 10:21
Originally posted by bogy
dus jij weet nu al da je over 52 jaar nog steeds graag gaat gamen?

't kan snel draaien hoor, believe me... :)

Ik ben 25 en zal nog lang gamen daar ben ik zeker van als de gezondheid het toelaat natuurlijk

casualties
10 april 2004, 10:41
normaal :) :niceone:

El Loco
10 april 2004, 11:25
Ik ben van 76 dus ook al iets ouder dan de gemiddelde gamer hier
ik game al zolang ik me kan herinneren
en hoop dit nog zolang mogelijk vol te houden.

En wij hebben een voordeel hé als we een nieuw spel willen hoeven we niet naar
mama en papa om onze zondag te vragen hé ;)

a happy noob
10 april 2004, 12:16
In het middelbaar was ik een fervent gamer. Het was mijn voornaamste hobby.
Nu dat ik al 3 jaar aan de hogeschool zit, ebbik daar nie zo veel tijd meer voor en
kga liever op café als ik in Gent zit. :)
GTA vice city is momenteel het enigste dat mij nog kan boeien. :bow:

Gamerke 1988
10 april 2004, 12:19
voor gamen ben je nooit te oud :niceone:

sjoene
10 april 2004, 12:46
Originally posted by Gamerke 1988

das nu eens een antwoord:applause:

Lemme
10 april 2004, 12:51
Ik zal in Jinx z'n plaats antwoorden: Age is just a number! :bow:

EryciusPuteanus
10 april 2004, 12:57
Hehe ge zou es aan Praga moeten vragen om hier es te komen antwoorden... :D

cooly
10 april 2004, 12:57
Originally posted by Gamerke 1988
i second that,ik ben ook nog lang geen 40 maar wie weet speel ik dan nog steeds

nickske
10 april 2004, 13:02
Gisteren leerde ik toevallig een Belg kennen op xbox live en die was al 37 jaar.

xbox
10 april 2004, 13:09
hmm Ik bijf ook nog lang gamen. Niets kan me beter uit m'n gedachten halen als gamen. Als ik problemen heb zet ik de Xbof pc op ff men gedachten te verzetten.

Killer_Jon
10 april 2004, 14:07
en ik ken niemand ouder dan 25 die zelf games koopt o.O

ik ben ook een van die gastjes die dacht dat hij gans zijn leven zou gamen....
speelde laatst far cry....het kon mij 3 levels boeien en ik was het al beu...
kweet niet hoor maar ofwel zijn de games te veel vant zelfde ofwel speel ik de foute games ... ofwel intresseert het mij allemaal geen reet meer heh

count3rkill3r
10 april 2004, 14:11
volgens mij zit het zo iemand van 40 heeft vroeger nooit aandacht besteed aan games omda da toen nog ni zo hard in was of dat het hen gewoon ni intereseerde
en nu speelt em dan is een spelleke en begint dan in te zien da het wel leuk is en ja dan bende eraan verslaafd

iemand van 15 of iemand van 40 kan even geintreseerd zijn in games he

bij mij was het al van men 8 jaar ofzo en nu begint het me ook te vervelen dus zal ik op men 40 ni meer spelen

k speel nu zelfs bena nooit meer soms wel ja maar wordt het weer snel beu dan

InSaNe_CLowN
10 april 2004, 16:16
ik wow da onze pa ook eens 'verslaafd' zou geraken aan pc en xbox games ,
dan moetk ni zelf al men games betalen :cool:

Teknoman
10 april 2004, 18:28
Mijn pa heeft een xbox gekocht (hij is er nu 43), maar dan wel om hem te laten modden om divx en al op te spelen. Hij speelt soms ook eens een game maar dat gebeurt niet veel, gewoon nhl of een race-game. Van mij speelt mijn zus van 10 jaar ook games (ze verslaat mij soms in crash nitro kart :angry: ;) ) maar ik ben hier voorla de gamer in huis. Alleen mijn ma speelt geen games.

cooly
10 april 2004, 21:17
mijn pa speelt geen games (vroeger soms keer super mario1 op mn gb/gba);)
mijn kleine zus speelt graag keer mm3 en mn oudere zus zowa vanalles ma ze kan er gewoon niet van,mijn 2 andere broers (jaja,een grote familie;) ) die spelen soms keer
en mn ma die speelt nooit een spel

Lozerkid
10 april 2004, 22:58
Bij ons gamed iedereen buite mijn ouders!
Mijnen oudste broer heeft ne ps2 gekocht en dieje staat nu regelmatig aan,Ik heb nen xbox en dieje sta vaker aan dan de de ps2. Nog nen andere broer gamed ook wel is mee me mij op de xbox en nog nen anderen broer speel vooral op de pc!

gStar
10 april 2004, 23:09
ik ben den enigste vant gezinneke da hier gamed

En van heel de familie niet.
Want mijn neef gamed ook soms

killer bel
11 april 2004, 12:04
op live was er iemand en die was 35 en leraar :niceone:

New_Start
11 april 2004, 12:42

OMG ben je niet beschaamd zo oud en nog gamen !!!!!!!!!!
joke :D
vroeger als jij tiener was waren zo geen consoles op de markt zodus waarom je schade niet inhalen als je je daar op amuseerd waarom niet :applause:

-[Weasle]-
11 april 2004, 12:49
vo mijn part zijde 90,maakt nie uit hoe oud dadde zijt zenne,ma nie té verslaafd gerake he;) :p

sjoekoeloeroe
11 april 2004, 13:35
mijn pa is der 49 en die speelt meer games dan ik :unsure:

ch!ppy
11 april 2004, 14:12
meen je da nu echt of zijde aant zeveren

cooly
11 april 2004, 14:14
da is toch nie zo raar?
mijnen maat zijn pa is ook iet in de 40 en ij speelt ook nog gta vice city elken dag

sjoekoeloeroe
11 april 2004, 14:18

ik meen da

voor de moment is em weer me halo begonnen en is em far cry aant spelen + af en toe nfs:u

Mt_SeRgEaNt
11 april 2004, 15:04
onze clanleider is ook ruim in de 40 en heeft 2 kinderen, dus zeker niet abnormaal hoor. Lijkt me imho wel tof , een gamende vader/moeder.

Patman
11 april 2004, 15:39
hier ook
die manne waardak mee samenspeel zijn 20-30 of soms ouder

n/o mor full metal jacket op fom is ook geen 30 meer denkek

ps: hier thuis bennek al blij dat mijn zus onlangs msn heeft leren kennen :'(

cooly
11 april 2004, 15:56
ik denk nie da er ergens een gamende moeder is,ofwel?

Inspector Monkfish
11 april 2004, 16:00

leeftijd maakt niet uit.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde:applause:

Texans
12 april 2004, 19:43
Ik ben bijna 35 en speel bijna iedere dag games.
Silverspoon is bijna 38 en game ook een paar keer per week

princenero
12 april 2004, 19:45
ikzelf ben er 27 en ben maar beginnen gamen op mijn twintigste,ik had namelijk nooit het geld om die consoles en dergelijke te kopen tijdens mijn schooljaren,en ben nu mijn schade aan het inhalenen, en ik hoop dat ik nog vele jaren door kan gamen,games maken dat je wat kan wegvluchten uit de dagelijkse sleur van het leven en zelf zal ik nog heel lang gamen(allezins tegen dat ik oud kreupel dement gestoord ouw ventje word en de kracht niet meer heb om mijne controller op te heffen)

J!nX
12 april 2004, 19:49
OMC (old men clan) is duitste sof2 clan (en zeker geen slechte). hebben eens op die hun server gespeeld (denk jaarke terug) hun "jongste" member was toen de 40 al ruim gepasseerd

Originally posted by New_Start
vroeger als jij tiener was waren zo geen consoles op de markt
en wanneer denkt gij dan da de eerste consoles op de markt gekomen zijn :wtf:

Tracker
12 april 2004, 20:45
mijn pa is ook net 40 geworden en die speelt als sinds mijn geboorte op de snes, playstation, en nu op mijne xbox, het grootendeelst spêelt hij ut2004 op pc :d

Teknoman
12 april 2004, 21:31
Originally posted by princenero
ikzelf ben er 27 en ben maar beginnen gamen op mijn twintigste,ik had namelijk nooit het geld om die consoles en dergelijke te kopen tijdens mijn schooljaren,en ben nu mijn schade aan het inhalenen, en ik hoop dat ik nog vele jaren door kan gamen,games maken dat je wat kan wegvluchten uit de dagelijkse sleur van het leven en zelf zal ik nog heel lang gamen(allezins tegen dat ik oud kreupel dement gestoord ouw ventje word en de kracht niet meer heb om mijne controller op te heffen)

Ze zijn nu al aan het onderzoekn om computers met uw hersengolven te kunnen besturen, dus zelfs als ge uw controller niet meer kunt vastpakken kunt ge nog gamen ;)

Praga
14 april 2004, 10:48
ik ben er 36 en game me nog elken dag te pletter ;) op xbox, ps2, cube, pc en gba sp!

Tracker
16 april 2004, 15:38
ouwe freak :tongue:

;) :p

arbiter
18 april 2004, 14:35
ik zijn der nu 18 en ik speel liever games me manne van 20-30-40 j dan me van die gastjes van 14 die denken daze alles zijn en iedereen beginnen uitkakken

Newboy
18 april 2004, 15:39
Originally posted by arbiter
ik zijn der nu 18 en ik speel liever games me manne van 20-30-40 j dan me van die gastjes van 14 die denken daze alles zijn en iedereen beginnen uitkakken

LOL I've also been there :)

Ulukai5
18 april 2004, 16:24
Originally posted by Praga
ik ben er 36 en game me nog elken dag te pletter ;) op xbox, ps2, cube, pc en gba sp!

Wanneer ben je igenlijk begonnen met gamen en wat was uw eerste spel? :)

MasterOfTerror
18 april 2004, 16:39
de atari is een console en dat bakske is toch al redelijk oud ;)

Xiron
19 april 2004, 00:15
19. Vind het wel graaf dat 20-30-40 'ers actief zijn in gaming wereldje.
Blijven gamen!! Community is echt wel groter dan de meeste denken (waaronder ik :p )

enkel spijtig dat ik in mijn buurt praktisch niemand ken die xbox bezit (puurs --> prov. antwerpen). Laat staan live ...

Doobie
22 april 2004, 16:49
Mijn ma gamede al van voor ik geboren was... Nu is ze 46 en gamed ze nog altijd, ze geeft zelfs advies aan maten van mijn zuster (die 16 is, 10 jaar jonger dan haar broer waar ge eerst langs moet).
En da is idd handig ;). Maar of da veel invloed heeft gehad? Ze breide de andere helft van de tijd truien, maar daarom doe ik het nog nie hé!
Eeniewee, atm speelt ze vooral op hare GC & PSone (hoeveel keer ze al FFVII heeft uitgespeeld...) en als er iets moet gegeven worden voor een verjaardag ofzo, ge weet altijd wa gekocht ;).

Ik ben er zelfs van overtuigd dat er games gaan komen speciaal gericht op mensen die al wa ouder zijn... mark my words!

babaar
12 mei 2004, 14:25
tis ni echt console gaming, maar ik zat ooit ies in een clan met mensen van 50+

Ironpole
12 mei 2004, 17:20
Spijtig dak ik er niet van kan meespreken, ik zou wel eens ET tegen m'n pa spelen :lol:

Kiara
12 mei 2004, 22:57
Momenteel 22 en ben er zeker van dat ik zal blijven gamen tot ik te hard beef om mijn controller vast te houden of zo ;)

Heb wel al eens een tijdje gehad dat het me minder interesseerde (gebrek aan goede games), maar dat is nu vollenbak terug. Vriend is ook een gamer, denk da wij later een echt game-gezinnetje gaan hebben :D

Weet trouwens nog goed als ik mijn eerste Nintendo kreeg dat mijn moeder even gek was van Mario als ik :D Die sprong altijd mee als ze mario deed springen lol. En kid icarius hebben we toen ook vaak samen zitten spelen.

Dus volgens mij staat er helemaal geen leeftijd op gamen.

cibv0ql
13 mei 2004, 10:18
Ik ben van 76 dus ook al iets ouder dan de gemiddelde gamer hier
ik game al zolang ik me kan herinneren
en hoop dit nog zolang mogelijk vol te houden.

En wij hebben een voordeel hé als we een nieuw spel willen hoeven we niet naar
mama en papa om onze zondag te vragen hé ;)

Den deze is ook van 76 en ik game al sinds ik nog naar de lagere ging. Waar is den tijd toch henne :crazy: . Ik herinner me nog m' n comodore 64. Daarna zowat van alles geproefd. nintendo 8 bit, sega 16 bit, sega mega cd, sega saturnus , sony playstation, nintendo 64, PS2 , gamecube, xbox. Natuurlijk heb ik ook al een pak pc' s versleten (een 6 tal denk ik).

Voor de moment heb ik nog een XBOX, import gamecube, nokia n-gage en een pc. Dat zal wel voldoende zijn hé.
:offtopic: M'n ps2 heb ik snel verkocht na de xbox gezien te hebben.

Ik zal toch al wel meer dan een half milioen oude BEF aan games gegeven hebben.

Texans
15 mei 2004, 12:36
Ik ben dinsdag 35 geworden en ik game bijna iedere dag op xbox en xbox live