PDA

Volledige versie bekijken : DVD rom speler van plextor al na maand kapot???

assaulter_g4
9 april 2004, 23:17
ik em dus ne dvd rom speler van plextor voor mn pc ke gekocht en da ding heeft een paar maand goe gewerkt
een week gelede begon da ding ineens rare geluide te maken mor mn cds werde ni gekrast en hij werkte nog
sinds gisteren leest m sommige cds nog wel en andere nie!!??!?
en ne dvd r heb ik er just ingestoke en die leest m ook al nie
bovendien hangt menne pc precies tot ik de cd/dvd er weer uithaal dan :(
bij de ene cd ist precies of de leeskop elke keer de cd afga om iet te vinde en bij nog andere cds klinkt t of er iets stroef draait vanbinne en bij nog andere cds klinkt t of men cd wordt geraakt door iets (maar ik zie achteraf geen krassen ?)
bij mn cd van beyond good and evil bvb hoor ik niets en die leest m perfect en stil!
ik ga m morge binnebrenge voor garantie maar wa ik nie snap is da m sommige stuff wel leest en andere niet???
raar spul in ieder geval , iemand een idee waart aan kan ligge???
thx opvoorhand:help:

Qrt
9 april 2004, 23:34
als ik me ni vergis heeft plextor on-site garantie

maw
ze komen da gewoon bij u thuis vervangen

kan es gebeuren da da kapot gaat e
geen idee aan wa het ligt

bogy
10 april 2004, 03:00
Originally posted by assaulter_g4
ik em dus ne dvd rom speler van plextor voor mn pc ke gekocht en da ding heeft een paar maand goe gewerkt
een week gelede begon da ding ineens rare geluide te maken mor mn cds werde ni gekrast en hij werkte nog
sinds gisteren leest m sommige cds nog wel en andere nie!!??!?
en ne dvd r heb ik er just ingestoke en die leest m ook al nie
bovendien hangt menne pc precies tot ik de cd/dvd er weer uithaal dan :(
bij de ene cd ist precies of de leeskop elke keer de cd afga om iet te vinde en bij nog andere cds klinkt t of er iets stroef draait vanbinne en bij nog andere cds klinkt t of men cd wordt geraakt door iets (maar ik zie achteraf geen krassen ?)
bij mn cd van beyond good and evil bvb hoor ik niets en die leest m perfect en stil!
ik ga m morge binnebrenge voor garantie maar wa ik nie snap is da m sommige stuff wel leest en andere niet???
raar spul in ieder geval , iemand een idee waart aan kan ligge???
thx opvoorhand:help:

u hebt 2 jaar on-site garantie... gewoon ff surfen naar plextor.be en doorklikken op warranty/garantie

uni1313
10 april 2004, 18:10
Ik had ook een probleem met mijn plextor cdrw en heb gebruik gemaakt van de onsite garantie:

Na het invullen van een formulier werd ik gecontacteerd om een afspraak te maken voor een datum wanneer een courrierdienst de drive kon komen afhalen, na reparatie werd mijn drive terug gebracht. Kostprijs voor de klant is nihil.

Blood_Raven
10 april 2004, 18:30
'k em da dus al 2 keer voorgehad me mijnen schrijver van plextor.
'k em 2 keer nen nieven gekrege.
Den eerste keer was't na een dikke 9 maande en daarna na een half jaarke al terug.

bogy
10 april 2004, 18:32
Originally posted by Blood_Raven
'k em da dus al 2 keer voorgehad me mijnen schrijver van plextor.
'k em 2 keer nen nieven gekrege.
Den eerste keer was't na een dikke 9 maande en daarna na een half jaarke al terug.

Mijn plextor 2410TA doet het al jaren vlekkeloos... heeft al meer dan 1500 cd's geschreven

Blood_Raven
10 april 2004, 18:35
Originally posted by bogy
Mijn plextor 2410TA doet het al jaren vlekkeloos... heeft al meer dan 1500 cd's geschreven 'k vind het straf dak zoiets 2x al heb voorgehad.
'k heb dus den 401240A
M'n vader zen oude externe doet het ook al jaren.

assaulter_g4
11 april 2004, 18:13
k thx
ma kheb m toch ma ff binnengedaan in winkel (direct ne andere gekrege) want khad gen zin om 2 weke te wachte tot ik ne andere kreeg van plextor zelf :)
topic mag CLOSED :)