PDA

Volledige versie bekijken : Slotje op maat overtuigen aub !!!!!

rpg_gamer
9 april 2004, 16:45
Ik heb al een aanvraag gedaan om een slotje maar krijg gewoon geen antwoord.
1) In de rules staat duidelijk dat
UPDATE: Vanaf nu worden 'wat-moet-ik-kopen' threads gesloten vanwege het simpele feit dat hetgene wat je koopt nog steeds een persoonlijke keuze is en wij dus niet kunnen uitmaken in jou plaats wat je graag speelt.
2) Er begint nu al een serieus fanboy gevecht in die tread en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Ik begrijp ook dat de mods in vakantie stemming of op vakantie en dat het wat langer duurt. Dus daarom een nieuwe tread aangemaakt dan valt het wat op voor de mods en kan er vlugger ingegrijpt worden.
Moest iemand vinden dat ik ongelijk heb dat er slotje op die tread moet mag altijd iemand zijn mening zeggen natuurlijk. Als je vind dat fanboy wars op de forum moet kunnen voor mij niet gelaten :)

cooly
9 april 2004, 17:14
ik vind dat ook maar ik heb ook al gezegd dat da eigenlijk nie mag.
maar ik kan daar niets aan doen...

Cyberninja
9 april 2004, 17:37
Mensen die zo'n topic beginnen moeten waarschuwing krijgen, en na 2e keer ban aan hun laars. Anders staat er volgende week weeral zo'n topic op dees forum.:ironic:

Patman
9 april 2004, 18:21
pm nen mod
maar hiervoor een nieuwe topic starten vinnek maar dom n/o

fixer187
9 april 2004, 19:45
every body got opinions, some dumber than others

gStar
9 april 2004, 20:51
Originally posted by Patman
pm nen mod

Second that

sincere
13 april 2004, 12:18
Start anders ne thread op om ne andere thread te sluiten....
En trouwens ik vond die thread nie erg, ok sommige mensen hebben sterkere meningen als andere maar als ge nog nie uw gedacht moogt zeggen. Ik heb veel meer geleerd uit die thread dan uit sommige "toegelaten" andere threads. Bvb over de specs van de xbox en ps2. Elkaar uitschijten da vind ik echt slecht en moet nie getolereerd worden. En hebt ge daar zoveel last van dat iemand zegt dat em xbox beter vind als ps2 of ps2 beter dan xbox, klik dan nimmer op die thread he.

Peace out>>>>

SouLr@v3N^
13 april 2004, 12:42
Originally posted by Patman
pm nen mod
Same here...

En daarbij : Jinx (v/h PS2-forum ja maar die geeft ook zo'n dingen door hoor) had al gereplied in die thread en zei dat een discussie over dit best mag en kan dus ja.
Als ge het zelf zo goed allemaal weet wat mag en kan van threads wordt dan zelf mod eh. (die mensen hebben ook een leven) Hoewel ik vind dat ge nogal veel opmerkingen maakt over sommige dingen ze...
N/o e

*edit* en daarbij er wordt niet eens meer gepost in die thread dus waarvoor start ge nu nog es deze nutteloze thread? :ironic:

Pandoriaantje
13 april 2004, 13:36
miss nog een kleine toevoeging tot de forum rules?
"Geen sluit die thread threads posten AUB." :ironic:

Aan de titel van de thread kan je al zien waarover het gaat. Waarom dan de thread openen als je niet tegen wat gezonde discussie kan?

sorry m8, maar dit is dikke bullsh*t!

meneer heeft problemen met een thread, sluit die maar :unsure:

Hail to the allmighty rpg_gamer :bow:

d.C.
13 april 2004, 14:58
Als die thread u niet aanstaat rpg_gamer, dan kun je hem het beste gewoon negeren. Andere mensen willen daar een deftige, volwassen discussie voeren en tot het heden is dat vrij goed verlopen. Enkel gij komt daar af en toe eens tussen met een request om hem te sluiten... Ik heb gene pik op u ofzo, maar 'k vind da ge u wel een beetje volwassen kunt gedragen.

Just my 2 cents...

sjoene
13 april 2004, 15:29
wete wa, kzal nen thread starte om den dezen te sluiten:ironic:
wa maakt da nu uit voor u:ironic:

rpg_gamer
13 april 2004, 15:45
Deze tread opstarten was een fout van me. Ik geef mijn fout toe, sorry. Vanaf nu zal ik geen aanvraag meer doen naar slotjes.

SouLr@v3N^
13 april 2004, 17:14
Originally posted by rpg_gamer
Deze tread opstarten was een fout van me. Ik geef mijn fout toe, sorry. Vanaf nu zal ik geen aanvraag meer doen naar slotjes.
Verwijder hem dan maar ;)
Anders komt er hier ongetwijfeld mss nog wat geflame op.