PDA

Volledige versie bekijken : Big thread : Spinter cell : pandora tomorrow

|XcW|
9 april 2004, 14:22
Hallo

Ik heb het spel van gisteren avond en ik moet zeggen :niceone:

Maar het is dus wel niet gemakkelijk

Ik zit nu aan de 2de missie maar weet niet wat ik moet doen daar

Er staat 1 man voor de trein en 1 er langs , wat moet ik doen?
Het alarm gaat altijd af :confused:

Wie nog vragen heeft , stel ze gerust ; we zullen proberen te helpen :D

M.v.g.

|XcW| @ sc : pt

black DeMoN
9 april 2004, 14:43
SC 2 rox :D

Euhmz ik heb wel een vraagjuh.
Het is al gevraagd geweest door iemand maar ik heb er geen goed antwoord op gevonden eigenlijk :s

Er staat duidelijk op de doos 1-4 Players,maar ik weet ni hoe ik dan me 2 kan spelen.
Moet de 2de speler dan guest zijn op Xbox Live ! ??
Of werkt dit anders?
Als het zoals guest moet zijn hoe word die dan guest?

Het staat op de doos dus het zou moeten werken op één of andere manier .

daLord
9 april 2004, 14:53
Originally posted by |XcW|

Schiet eerst een paar lichten uit, dan kan je ze alle 2 afknallen.

capt_snow
9 april 2004, 15:01
Originally posted by black DeMoN
SC 2 rox :D

Euhmz ik heb wel een vraagjuh.
Het is al gevraagd geweest door iemand maar ik heb er geen goed antwoord op gevonden eigenlijk :s

Er staat duidelijk op de doos 1-4 Players,maar ik weet ni hoe ik dan me 2 kan spelen.
Moet de 2de speler dan guest zijn op Xbox Live ! ??
Of werkt dit anders?
Als het zoals guest moet zijn hoe word die dan guest?

Het staat op de doos dus het zou moeten werken op één of andere manier .

met online guest kunde nie spele,kdenk da ta system link is:(
maa gwn met 2 of 4 kunde nerges instelle:(

black DeMoN
9 april 2004, 15:18
da vindek stom :tongue: zet het dan toch ni zo op de doos eh :tongue:

rpg_gamer
9 april 2004, 15:53
Originally posted by |XcW|
Hallo

Ik heb het spel van gisteren avond en ik moet zeggen :niceone:

Maar het is dus wel niet gemakkelijk

Ik zit nu aan de 2de missie maar weet niet wat ik moet doen daar

Wie nog vragen heeft , stel ze gerust ; we zullen proberen te helpen :D

M.v.g.

|XcW| @ sc : pt

Ge verstopt u in de train. Links (tussen de laaste stoeltjes). Eens ze uitgebabbeld zijn zullen ze je je zien. Buk je en schiet tussen de muur en het deurgat van de trein. Ze kunnen je nooit raken en voila je kan weer verder. Om het alarm te verlagen moet je je de bodys van hun ergens in het donker leggen.

cooly
9 april 2004, 16:35
die 2-4 is alleen system link,of ge da ook op live me guest kunt spele pijs ik nie aangezien ge ook nie in singlepplayer me 2 kunt spele

josuwa
9 april 2004, 16:36

da was ook al zo bij vele games

rpg_gamer
9 april 2004, 16:48

Tja ze zouden dan misschien minder verkopen.

|XcW|
9 april 2004, 17:10
Originally posted by rpg_gamer
Ge verstopt u in de train. Links (tussen de laaste stoeltjes). Eens ze uitgebabbeld zijn zullen ze je je zien. Buk je en schiet tussen de muur en het deurgat van de trein. Ze kunnen je nooit raken en voila je kan weer verder. Om het alarm te verlagen moet je je de bodys van hun ergens in het donker leggen.

Kheb het :D

Beetje anders gedaan ma swat

Ff'kes wachten tot die eerste man door komt
Dan gaat ge op die af
Klop ge hem neer
Hide zijn body in het donker
Via het ladderke op de trein----> door zo een gat ----> in de trein
Door lopen ( silent ) dan ff kes wachten .......... Komt ene langs de trein door en ene in de trein . Die in de trein kijkt naar u ma doet niks :applause: ( stealth ;) :p ) En dan dor lopen . Komt ge aan een vuur ...........

Da aan het vuur is wel nice gevonden

|XcW|
10 april 2004, 22:29
Hoe geraakt ge in da 2de level daar door man hoho nie makkelijk :s

Nighty
11 april 2004, 09:07
geef es wa meer uitleg, ksnap nie juist waar ge zit.

|XcW|
11 april 2004, 10:16
Originally posted by ]BuD[nighthawk
geef es wa meer uitleg, ksnap nie juist waar ge zit.

Het 2de level , in de labo waar drie mannen binnen komen ( ze doen het licht aan ) . Da is juist na waar dat ge health hebt kunnen pakken uit zo een kaske .

Ik ben ter aan door nu , maar dan beginnen ze die PC kapot te schieten en dan weet ik nie wat ik moet doen :confused:

Alééé , ik ben nie goed in dees soort spellekes :sad:

a happy noob
11 april 2004, 11:45
Ik ga wachten met dat spel te kopen. Rond de 60 euro betalen voor een spel dat ge in minder dan 10 uur hebt uitgespeeld, zie ik nie zitten.

sjoene
11 april 2004, 11:51
Originally posted by a happy noob
Ik ga wachten met dat spel te kopen. Rond de 60 euro betalen voor een spel dat ge in minder dan 10 uur hebt uitgespeeld, zie ik nie zitten.

hehe, we zijn mee 2:D

a happy noob
11 april 2004, 11:56
Originally posted by sjoene
hehe, we zijn mee 2:D
Kben momenteel nog altijd verslaafd aan GTA vice city. :D
Da spel zal ik niet rap beu worden
:bow:

sincere
14 april 2004, 11:31
Originally posted by a happy noob

Het spel is zijn 60euro meer dan waard zunne. Khem single player uitgespeeld in iets meer dan 10 uur. Kdenk dak er een week op gedaan heb met elke dag effekes te spelen. Elke lvl heeft zo iets van da ge zegt wow, das nice gemaakt. Nu zen ik multiplayer samen met ne maat aant spelen en eer ge da volledig onder de knie hebt kunde er garantie nog eens een paar weken bijtellen. Single player is te gemakkelijk maar is een super ervaring, multiplayer is moeilijk maar zeer verfrissend tussen alle andere fps online.

MeTa-
14 april 2004, 11:34
niet men genre

eerste level beginne spelen
tot ik da eerste ventje die op een krat zat neerschoot en missie gedaan was

dan ask et bue

Nighty
14 april 2004, 13:26
Originally posted by sincere
Het spel is zijn 60euro meer dan waard zunne. Khem single player uitgespeeld in iets meer dan 10 uur. Kdenk dak er een week op gedaan heb met elke dag effekes te spelen. Elke lvl heeft zo iets van da ge zegt wow, das nice gemaakt. Nu zen ik multiplayer samen met ne maat aant spelen en eer ge da volledig onder de knie hebt kunde er garantie nog eens een paar weken bijtellen. Single player is te gemakkelijk maar is een super ervaring, multiplayer is moeilijk maar zeer verfrissend tussen alle andere fps online.

levels vind ik hier en daar wa te donker,
allé ja, té donker om gewoon te kijken zonder nightvision en te klaar om te kijken met nightvision da vind ik zo ambetant:p
voor de rest moe ik nog vre wennen aan multiplayer ma da wennen zal zijn als L!ve em khebt alleen es gespeeld bij ne vriend op L!ve singleplayer hebk nog nie uit, de verslaving moe mij nog te pakken krijgen:D

cooly
14 april 2004, 18:31
Originally posted by ]BuD[nighthawk
levels vind ik hier en daar wa te donker,
allé ja, té donker om gewoon te kijken zonder nightvision en te klaar om te kijken met nightvision da vind ik zo ambetant:p
ge kunt ook altijd u helderheid van u tv hoger of lager zetten he;)

Lagoa
21 april 2004, 00:26
Zoals vele wel al ondervonden hebben is dat veel players en hosts een ranked game verlaten wat echt wel rot is... nu had ik een vraagje, als je een ranked game verlaat of terug naar de lobby keert (indien je host bent) verlies je dan enige punten???? Want ik weet da echt ni..
pls help:unsure:

fixer187
21 april 2004, 02:07
Ik denk van niet, maar heb al wel gehoord van een paar Engelsen dat diegene die de game verlaat bij de volgende winst minder punten krijgt. Don't know if its true, heb de puntendeling nog niet goed op wat ze zich baseren en eigenlijk nog geen game verlaten heb.