PDA

Volledige versie bekijken : x-box live vragen

Frustos
9 april 2004, 00:33
yo
ik ben van plan om live te gaan halen, maar kan het kwaad dat ik een kabel van ongeveer 30 meter gebruik om verbinding te maken met men pc. Of gaat dit lag geven?
nog een vraagske: ik heb nu telenet, moet ik dan gewoon een kabel leggen tussen mijn x-box en pc? of heb ik nog een router nodig ofzo?
alvast bedankt

rpg_gamer
9 april 2004, 00:52
Originally posted by Frustos
yo
ik ben van plan om live te gaan halen, maar kan het kwaad dat ik een kabel van ongeveer 30 meter gebruik om verbinding te maken met men pc. Of gaat dit lag geven?
nog een vraagske: ik heb nu telenet, moet ik dan gewoon een kabel leggen tussen mijn x-box en pc? of heb ik nog een router nodig ofzo?
alvast bedankt

Of je nu een lange of korte kabel hebt speelt geen rol voor je lag. Ik heb ook pandora en gebruik ook een router omdat het handig is. Maar of het echt nodig is weet ik niet. Ik ben ook zo geen goede in zo van die dingen en heb dan maar eens naar telenet gebeld en je kan verschillende dingen doen als je op LIVE wil spelen. Misschien kan iemand anders iets zeggen of die router nodig is want ik ben niet 100 procent zeker. Ik denk van niet.

Frustos
9 april 2004, 00:55
die router wat doe dat eigenlijk
kan ik die kabel niet gewoon van mijn x-box inneens in mijn pc steken?
tnx

rpg_gamer
9 april 2004, 01:02
die router wat doe dat eigenlijk
kan ik die kabel niet gewoon van mijn x-box inneens in mijn pc steken?
tnx

Ik ken daar niks van. Als ik iets niet weet vraag ik het aan mijn vrienden. Het leven is toch zo simpel.
Op deze site vindt je al antwoorden op je vragen
http://www.xboxfaq.com/

Frustos
9 april 2004, 01:47
tnx maar kan er toch iemand wat meer uitleg geven, want int engels begrijp ik er niet zoveel van
tnx

fixer187
9 april 2004, 01:57
Je kan rechtstreeks van de telenet modem naar je xbox gaan of van een router naar je xbox, wat niet werkt is je xbox op je pc aansluiten. De kabel van 30m gaat geen verschil geven, de kabels van telenet zijn immers kilometers lang.

edit
router kan je vergelijken met een kattekop van elektrische stopcontacten
(verdeeldoos)

Frustos
9 april 2004, 04:07
als ik rechtstreeks verbind met mijn telenet modem kan ik dan nog op het internet met mijn computer? of heb ik hiervoor een router nodig?

sincere
9 april 2004, 04:46
Ik maak verbinding met live via mijn pc. Mijn xbox gewoon met een netwerkkabel aangesloten op mijn pc en deze deelt dan de internetverbinding. Ik heb wel belgacom skynet, mischien dat het bij telenet anders werkt, dat weet ik niet. En ja ge kunt op internet terwijl ge op live zit, met de nodige lag dan wel...

Frustos
9 april 2004, 05:31
dus als mijn broer bv een spelletje over het internet aant spelen is dan kan ik niet met live spelen?
kan je hier niets aan doen?

Cyberninja
9 april 2004, 10:54
Tuurlijk gaat dat wel!
Hang gewoon je Xbox aan je computer, ik heb dat ook gedaan. (Je hebt dan wel 2 netwerkkaarten in je pc nodig)
Enige nadeel is dat wanneer computer afgezet wordt, Live ook wegvalt natuurlijk. (Met dank aan m'n vriendin die dit nog maar eens moest bewijzen toen ik aan het 0wnen was in Splinter Cell :doh: )

Frustos
9 april 2004, 15:51
dus als ik 2 netwerkkaarten heb kan ik gewoon rechtstreeks een verbinding maken tussen mijn x-box en mijn pc? Dus gewoon die kabel op die netwerkkaart aansluiten?
Heb ik op deze manier geen router nodig, of iets anders.
tnx

Cyberninja
9 april 2004, 16:23
Uw computer gaat routerke spelen. Dus nee, geen extra router nodig.

Saiyajin
9 april 2004, 18:58
je moet wel je internet op je PC laten delen anders zal het niet werken maar op www.xbox.com vind je daar alle nodige info over heb dat in de tijd ook gedaan.

count3rkill3r
9 april 2004, 19:08
gewoon netwerkkaart bij kopen
in je pc steken vanachter
kabel van pc naar xbox en done

let wel op ge moet telen,et duo hebben dan he

als ge mono hebt dan moete router kopen

maar k zou dan toch duo aansluiting vragen dan hebt ge 2 ip's en dan gaat de connectie even snel als ge me pc en xbox tesamen verbinding hebt

met router dan deelt die 1 ip naar pc en xbox dus gaat wa langzamer

Frustos
9 april 2004, 19:09
wat bedoel je met je internet delen? ik vin er geen informatie over

Frustos
9 april 2004, 19:20
kan je niet zonder dat duo pak (dat kost nogal veel)
ik heb eenA7N8X deluxe moederbord, kan ik het daar niet op aansluiten zodat ik geen telenet duo en router nodig heb
tnx

rpg_gamer
9 april 2004, 21:34
kan je niet zonder dat duo pak (dat kost nogal veel)
ik heb eenA7N8X deluxe moederbord, kan ik het daar niet op aansluiten zodat ik geen telenet duo en router nodig heb
tnx

Je hebt duo pak nodig. Heb dat ook moeten nemen

Nighty
9 april 2004, 21:51
via netwerkkaart gaat het toch ook?
ik en broer zitten op mono;)
of ms maakt de xbox daar een probleem van
kweet et nie:p

Frustos
9 april 2004, 22:22
nighthawk kan jij zonder lag spelen als met telenet mono?

Nighty
9 april 2004, 22:26
ja,
ik speel battlefield vietnam en mijn broer speelt dat zonder lag,
maaar als hij begint te surfen dan krijg ik wel lag en omgekeerd,
maar ne vriend eeft telenet gaming pack(voor 2pc's of console en pc) met meer upstream snelheid, en die zegt ook dat hij lag heeft als hij surft dusja, mss in mindere mate maarja lag= lag

cooly
9 april 2004, 22:30
en als ge nu telenet duo hebt,hebt ge dan lag als ge me 2 et intenet gebruikt
dus 1xbox en 1pc?

capt_snow
9 april 2004, 22:30
Originally posted by ]BuD[nighthawk
ja,
ik speel battlefield vietnam en mijn broer speelt dat zonder lag,
maaar als hij begint te surfen dan krijg ik wel lag en omgekeerd,
maar ne vriend eeft telenet gaming pack(voor 2pc's of console en pc) met meer upstream snelheid, en die zegt ook dat hij lag heeft als hij surft dusja, mss in mindere mate maarja lag= lag

ja das waar ik em gaming pack,en as ik op live speel en ter zit ondertussen iemand op pc te downloaden dan hebek het ook wel zitten:doh:

capt_snow
9 april 2004, 22:32
Originally posted by cooly
en als ge nu telenet duo hebt,hebt ge dan lag als ge me 2 et intenet gebruikt
dus 1xbox en 1pc?

telenet duo is het zelfde als mono juist da de 2 kabels hebt.

Nighty
9 april 2004, 22:32
telenet duo heeft zelfde upstream snelheid en volume als mono benk bijna 100% zeker, alleen gaming pack verschilt, daar is het ook 10GB, maar 3 ervan is upload,
dus alleen mep gaming pack zal het wa minder zijn, alle2 tegelijk gamen heb ik op mono geen last, zoals gezegd, (capt snow) ne vriend heeft gaming pack en zegt toch ook hinder te hebben als er 1 van de 2 surft, alleen surft dan wel hé, alle2 gamen gaat faalloos

cooly
9 april 2004, 22:37
dus ge krijgt eigenlijk geen snelheid ofzo bij bij duo?

Nighty
9 april 2004, 22:39
nee behalve als ge gaming pack hebt, dan wel

cooly
9 april 2004, 22:44
nee behalve als ge gaming pack hebt, dan wel
ah,ok bedankt,kga keer kijke oeveel da kost;)
kga der keer over nadenken om toch gaming pack te pakken

Nighty
9 april 2004, 22:49
ik zou trio moeten hebben:rofl:

cooly
9 april 2004, 22:50
ik zou trio moeten hebben:rofl:
:rofl: (als ge toch bedoeld wa ik denk):rofl: :lol:

Nighty
9 april 2004, 22:51
Telenet Trio Pack :D :rofl:

cooly
9 april 2004, 22:54
Telenet Trio Pack :D :rofl:
yep ge bedoeld wa ik denk:D :rofl:

Lagoa
9 april 2004, 23:01
@Frustos
wilt ge op xbox en computer tegelijk internet kunnen dan zijn er verschillende manieren:
-Router, als ge Mono hebt..
-Me een netwerkkaart en uwe xbox rechtstreeks op u pc dan moette Duo hebben.
-Of Telenet duo en een hub gebruiken da gaat ook (hub=is zowa hetzelfde als router)

Als ge xbox en pc niet tegelijk internet wilt gebruiken dan kunde gewoon uwe modem kabel afwisselen van xbox naar pc maar dan kunde maar opt internet me 1 v/d 2

Frustos
9 april 2004, 23:37
Kan ik mijn moederbord niet als router gebruiken ofzo? ik heb een A7N8X deluxe moederbord van ASUS.
En hoeveel kost zo een router? En kan ik met zo een router spelen met men x-box terwijl mijn broer multiplayer aant spelen is op de pc? Of gaat dit laggen?
tnx for the help

capt_snow
10 april 2004, 00:17
Kan ik mijn moederbord niet als router gebruiken ofzo? ik heb een A7N8X deluxe moederbord van ASUS.
En hoeveel kost zo een router? En kan ik met zo een router spelen met men x-box terwijl mijn broer multiplayer aant spelen is op de pc? Of gaat dit laggen?
tnx for the help

rond 50€ ofzo
ne router is gewoon nen bak waar ge 1 netwerkkabel insteekt en ter komen er2 uit
beter kanik et nie uitlegge
en gij en u broer kunnen alle 2 online gamen zonder da ta lagt
maar als tij surft kunde soms wel wa lag ondervinde

Frustos
10 april 2004, 01:40
maar kan ik mijn netwerkkaart niet als router gebruiken?

capt_snow
10 april 2004, 03:28
maar kan ik mijn netwerkkaart niet als router gebruiken?

ja ,maa dan kunde denk ik nie alle 2 tegelijk online(denk ik)
maa vraag et mss is aan iemand die da 100%zeker weet:unsure:

Frustos
10 april 2004, 05:36
Kan ik met hetvolgende deftig x-box live spelen?
Ik heb een telenet mono aansluiting, een router , kabel en een x-box+live cd natuurlijk.
En ga ik dan lag hebben? Als dit gaat moet ik dan gewoon de kabel van mijn x-box aansluiten op de router en dan de router aansluiten op de pc? Of moet het anders. En kan ik op deze manier x-box live spelen en surfen of multiplayer spelen met mijn pc?
alvast bedankt

capt_snow
10 april 2004, 06:03
Kan ik met hetvolgende deftig x-box live spelen?
Ik heb een telenet mono aansluiting, een router , kabel en een x-box+live cd natuurlijk.
En ga ik dan lag hebben? Als dit gaat moet ik dan gewoon de kabel van mijn x-box aansluiten op de router en dan de router aansluiten op de pc? Of moet het anders. En kan ik op deze manier x-box live spelen en surfen of multiplayer spelen met mijn pc?
alvast bedankt

ja,maa bij mij komt den telenet kabel in de router en van de router gaan 2 kabels 1naar pc en 1 naar xbox en ik doe wa da ik wil(op pc surfen en op live gamen)
of op pc gamen en liven op xbox tegelijk(bij mij ist wel gamingpack)

Frustos
10 april 2004, 06:17
gaat het ook vlot zonder het gamingpak?
en is het moeilijk aant te sluiten met die router enzo? want ik ken er echt niets van :(
alvast bedankt voor de hulp

capt_snow
10 april 2004, 14:58
gaat het ook vlot zonder het gamingpak?
en is het moeilijk aant te sluiten met die router enzo? want ik ken er echt niets van :(
alvast bedankt voor de hulp

ja bij mijn vriend ]BuD[nighthawk gamen ze de hele dag met 2 tegelijk zonder problemen,alleen als 1 van de 2 surft heeft zijn broer wel lag

Frustos
10 april 2004, 18:12
harde lag?

capt_snow
10 april 2004, 18:46
harde lag?

euhm,kdenk et wel want as tij surft en zijn broer is aant vliegen bij battlefield kan ij da vliegtuig nie rechthouden van de lag.
maar gamen is geen probleem

*edit*
ij gebruikt wel gene router(tis via netwerkkaart):)

Frustos
10 april 2004, 18:52
welke router kan ik heb best kopen? liefst zo goedkoop mogelijk :) maar toch goed genoeg om mee te spelen
tnx

capt_snow
10 april 2004, 19:21
welke router kan ik heb best kopen? liefst zo goedkoop mogelijk :) maar toch goed genoeg om mee te spelen
tnx

van routers em ik zo geen verstand van (toch gee merken)
maa bij mij is da nen topcom da 50€ eeft gekost:)
en da macheert:)