PDA

Volledige versie bekijken : Far Cry Instincts

Lagoa
7 april 2004, 19:15
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12407

had em liever op de huidige xbox gezien... maja:unsure:
wat denken jullie hierover?

xbox
7 april 2004, 19:20
Originally posted by DJ Trip
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12407

had em liever op de huidige xbox gezien... maja:unsure:
wat denken jullie hierover?

beter dan hoeven die grafix nie serieus naar beneden gehaald worden...

Ulukai5
7 april 2004, 19:21
Laat maar komen! Vind het goed dat ze hem op Xbox 2 gaan brengen, op de Xbox van nu zou er toch veel detail verloren gaan en de fgx zijn toch een belangrijk deel van FC vind ik. Ik heb het nu op PC trouwens en doordat ik maar een GF4 heb moet ik ook zowat alles afzetten. De gameplay is er nog steeds, maar de eye-candy ontbreekt en dat is werkelijk jammer.

Nu een totaal nieuwe game dat we wél mooi op ons scherm getoverd gaan krijgen, ik kijk er al naar uit!

Lagoa
7 april 2004, 19:27
op de site van far cry sta nochthans niets over een Xbox Next release of een next-gen console release... ik denk dat da gewoon voor den huidige xbox is zenne... maja ik kan verkeerd zijn

cooly
7 april 2004, 19:37
op de site van far cry sta nochthans niets over een Xbox Next release of een next-gen console release... ik denk dat da gewoon voor den huidige xbox is zenne... maja ik kan verkeerd zijn
ja,kzie da ook nergens staan...
maar mss zijn er wel voordelen ma toch ook wa nadelen ze
tis een gans ander spel (ik had liever de originele far cry gespeeld)
nog langer w8en
en dan moet ik mij nog een xbox next kopen ook:p

EDIT: da staat er wel op kijk maar op http://www.ubi.com/UK
een beetje naar beneden scrollen en da staat bij gaming news:
"07/04/2004 - Far Cry Instincts [ Far Cry ]
Far Cry, highly successful PC franchise, to be re-imagined on select next-generation consoles as "Far Cry Instincts"

xbox
7 april 2004, 21:49

omdate de releasedatum van de next-genconsoles ook nog niet bekend is

josuwa
8 april 2004, 10:44
next generation consoles wasda nie dees xbox??

Ulukai5
8 april 2004, 11:26
Originally posted by josuwa
next generation consoles wasda nie dees xbox??

Ja, xbox, ps2 en gc zijn next-gen consoles, maar ze bedoelen de next next-gen consoles ;)

|XcW|
8 april 2004, 11:32
Originally posted by Ulukai5
Ja, xbox, ps2 en gc zijn next-gen consoles, maar ze bedoelen de next next-gen consoles ;)

Wat een moeite voor ons te helpen :p

Ahja en die oude Nintendo is ne oldtimer? :D

OT : Bwa nie echt mijn spel type

Race games en fps ;)

vette swa
8 april 2004, 12:27

En DC mag je daar ook bij rekenen.

Ulukai5
8 april 2004, 13:45
Originally posted by vette swa
En DC mag je daar ook bij rekenen.

Ja eigenlijk wel, maar was die zelfs totaal vergeten, is dan ook vrij hard geflopt :D

d.C.
8 april 2004, 14:15
Originally posted by |XcW|
OT : Bwa nie echt mijn spel type

Race games en fps ;)

Ik zal effe duidelijk maken dat Far Cry een FPS is ;)

SouLr@v3N^
8 april 2004, 14:18
Ja eigenlijk wel, maar was die zelfs totaal vergeten, is dan ook vrij hard geflopt :D
Die console ownt nog steeds keihard...
Is totaal geen flop imo, twaren gewoon de mensen die allemaal sony-fanboys waren toen die dan ipv DC hun PS2 kochten wat een grote reden was. (n/o @ PS2 heb er zelf ene, ma tis wel voor een gedeelte zo dat niemand echt van de Dreamcast indertijd moest hebben buiten de echte gamers en fans)

En please geen geflame hierop e.

Ulukai5
8 april 2004, 14:30
Originally posted by SouLr@v3N^
Die console ownt nog steeds keihard...
Is totaal geen flop imo, twaren gewoon de mensen die allemaal sony-fanboys waren toen die dan ipv DC hun PS2 kochten wat een grote reden was. (n/o @ PS2 heb er zelf ene, ma tis wel voor een gedeelte zo dat niemand echt van de Dreamcast indertijd moest hebben buiten de echte gamers en fans)

En please geen geflame hierop e.

Zeker geen geflame, wat zou er hier te flamen vallen :p

DC is voor jou mss ni geflopt omdat je er zelf tevreden over bent, maar hij verkocht bijna ni, weinig games, nu worden er al tijdlang geen meer gemaakt geloof ik en bijna niemand heeft em ivm andere consoles. Hij staat ook nooit ergens bij in overzichten van meest verkochte consoles of meest populair of kweetniwanogallemaal tussen die andere next-gen consoles.

imo is em wel geflopt ;)

Lemme
8 april 2004, 15:00
Ik stel het zo: Hij is geflopt als het op verkoopscijfers aankomt, maar dat wil niet zeggen dat het een slechte console is.

Problem solved! :p

Ulukai5
8 april 2004, 15:36
Originally posted by Lemme
Ik stel het zo: Hij is geflopt als het op verkoopscijfers aankomt, maar dat wil niet zeggen dat het een slechte console is.

Problem solved! :p

Problem? There was no problem :p

't is wel waar wa ge zegt :unsure:

MacNappy
8 april 2004, 17:03

ze bedoelen wat ze zeggen en niets anders...

http://www.x-power.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2217&mode=&order=0&thold=0

rpg_gamer
8 april 2004, 19:24
Originally posted by MacNappy
ze bedoelen wat ze zeggen en niets anders...

http://www.x-power.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2217&mode=&order=0&thold=0

Daaruit blijkt nog eens welke site de enige juiste is om te vertrouwen :niceone:
Bedankt x-power

cooly
8 april 2004, 19:26
KIJK HIER!
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12424
komt mss wel voor xbox (1)
:applause: ik vin da alleszins beter,wat vinden jullie?

MeTa-
8 april 2004, 20:07
me call's for bullshit :unsure:

*is blij met pc*

cooly
8 april 2004, 20:11
Originally posted by MeTa-
*is blij met pc*
zou ik ook zijn me zo nen pc de mijnen is nog nie de helft zo goe als die van u,
MAAR:ik spaar voor een nieuwe;)

DiDoria
8 april 2004, 22:18
Komt vermoedelijk naar Xbox (deze xbox hé!!!) dus ja :) :) :) :)

xbox
8 april 2004, 22:22
ik denk eerder GC en Xbox
ps² begint te verouderen...:unsure:

cooly
9 april 2004, 11:23
Originally posted by xbox
ik denk eerder GC en Xbox
ps² begint te verouderen...:unsure:
ja denk ik ook,ps2 kan mss nie zo goed meer mee:unsure:

Lagoa
9 april 2004, 21:48
dit jaar nog??:ironic:
kan nimeer wachten, hoop ook dat het op xbox live speelbaar zal zijn maja we zullen zien

gStar
8 juni 2004, 16:56
Met Far Cry werd het tijdperk van de, so called, next-gen shooters ingezet. Ubisoft was de eerste maar er zullen er nog velen volgen, denken we maar aan Doom3, Half Life, S.T.A.L.K.E.R., ... De strijd zal niet alleen beslecht worden op de PC maar ook de consoles gaan mee de arena betreden. Zo weten we inmiddels dat zowel Far Cry als Doom3 al zeker op de Xbox zullen verschijnen. De Xbox versie van Far Cry, genaamd Far Cry Instincts, werd door de mensen van TeamXbox al eens onder handen genomen.

Zo komen we te weten dat het niet Crytek maar wel de mensen van Ubisoft’s Montreal studio zijn die aan deze versie werken, de game zal geen port zijn al zal de storyline wel van heel nabij de pc versie volgen, de Xbox versie zal maar 14 levels bevatten en géén 20 zoals de PC en zo zal het verhaal zich ook afspelen op 4 verschillende eilanden. Ook blijft het gevoel van veel vrijheid behouden en kan je ook zelf je weg naar het doel bepalen. Hierbij kan je rekenen op diverse voertuigen waaronder toch een paar nieuwe of wat dacht je van een gloednieuwe 4WD, de standaard bootjes en Jet Ski, maar het leukst zal waarschijnlijk de hovercraft worden aangezien die zowel op het water als op land zijn weg kan voortzetten.

Onder water zal Jack zich dit keer wel kunnen verdedigen aangezien hij in de Xbox versie ook over een harpoen zal beschikken en die dient dus niet om walvissen te vangen! Wat zou Far Cry Instincts zijn zonder multiplayer combat? De game zal immers volop gebruik maken van de Xbox Live features en dus mogen we ons verwachten aan zowel split-screen support als Xbox Live support voor online combat tot 16 spelers. Beschikbare modi zijn oa deathmatch, team deathmatch en capture the flag.

1 woord : ZALIG

Deze game ga ik halen denk :p

Ph4nt0m
8 juni 2004, 17:43
Da is een spel da ik moet hebbe.
Zo een mooie graphics en AI.

the™GameMaster™
8 juni 2004, 18:14
Zeker mooi afgewerkt voor een xbox console. Denk er maar aan da het een 64mb grafische kaart heeft zitten met nen processor van 733mhz. Ik zelf heb nen 1.7 ghz met OOK 64 mb grafisch kaart en ik kan het nie draaien. :confused:

Bouchka
10 juni 2004, 15:05
dreamcast was de max!!! powerstone 1&2 rulezzz :)

DiDoria
10 juni 2004, 15:14
Gaat die levensduur nie minder zijn omdat er minder levels zijn???

Cyberninja
10 juni 2004, 15:26
Da denk ik nie, zeker nie als ge Live hebt...

cooly
10 juni 2004, 17:54
dreamcast was de max!!! powerstone 1&2 rulezzz :)
waar begint gij nu over?
@gamemaster: da is normaal da da nie gaat op een pc met 64mb grafische kaart,de spellen van consoles zijn gemaakt om daarop te werken zonden enige haperingen.

Ph4nt0m
10 juni 2004, 19:45
idd da is anders als bij ne pc

demon326
10 juni 2004, 20:05
grapig dat ge het nie op uwen pc kan draaien ik zit met ne amd athlon 1600++ 1.40GHz en radeon 8500 64mb 768 ram en et bolt

Zeker mooi afgewerkt voor een xbox console. Denk er maar aan da het een 64mb grafische kaart heeft zitten met nen processor van 733mhz. Ik zelf heb nen 1.7 ghz met OOK 64 mb grafisch kaart en ik kan het nie draaien. :confused:

xbox
10 juni 2004, 20:12
ik heb ne P4 3.0
512 Mb
ATI 9200

en nog doet ie raar :doh:

the™GameMaster™
10 juni 2004, 20:43
grapig dat ge het nie op uwen pc kan draaien ik zit met ne amd athlon 1600++ 1.40GHz en radeon 8500 64mb 768 ram en et bolt
ik em maar 256 ram :p

Ulukai5
10 juni 2004, 22:18
ik heb ne P4 3.0
512 Mb
ATI 9200

en nog doet ie raar :doh:

9200 is ni vet en eventueel wa ram extra kan FC altijd appreciëren ;)

xbox
11 juni 2004, 12:27
9200 is ni vet en eventueel wa ram extra kan FC altijd appreciëren ;)
ja da weet ik, maar hij zou het moete kunnen draaien normaal

Lagoa
11 juni 2004, 21:00
Met Far Cry werd het tijdperk van de, so called, next-gen shooters ingezet. Ubisoft was de eerste maar er zullen er nog velen volgen, denken we maar aan Doom3, Half Life, S.T.A.L.K.E.R., ... De strijd zal niet alleen beslecht worden op de PC maar ook de consoles gaan mee de arena betreden. Zo weten we inmiddels dat zowel Far Cry als Doom3 al zeker op de Xbox zullen verschijnen. De Xbox versie van Far Cry, genaamd Far Cry Instincts, werd door de mensen van TeamXbox al eens onder handen genomen.

Zo komen we te weten dat het niet Crytek maar wel de mensen van Ubisoft’s Montreal studio zijn die aan deze versie werken, de game zal geen port zijn al zal de storyline wel van heel nabij de pc versie volgen, de Xbox versie zal maar 14 levels bevatten en géén 20 zoals de PC en zo zal het verhaal zich ook afspelen op 4 verschillende eilanden. Ook blijft het gevoel van veel vrijheid behouden en kan je ook zelf je weg naar het doel bepalen. Hierbij kan je rekenen op diverse voertuigen waaronder toch een paar nieuwe of wat dacht je van een gloednieuwe 4WD, de standaard bootjes en Jet Ski, maar het leukst zal waarschijnlijk de hovercraft worden aangezien die zowel op het water als op land zijn weg kan voortzetten.

Onder water zal Jack zich dit keer wel kunnen verdedigen aangezien hij in de Xbox versie ook over een harpoen zal beschikken en die dient dus niet om walvissen te vangen! Wat zou Far Cry Instincts zijn zonder multiplayer combat? De game zal immers volop gebruik maken van de Xbox Live features en dus mogen we ons verwachten aan zowel split-screen support als Xbox Live support voor online combat tot 16 spelers. Beschikbare modi zijn oa deathmatch, team deathmatch en capture the flag.

1 woord : ZALIG

Deze game ga ik halen denk :p

+ je kan je eigen muliplayer maps maken om die dan online te spelen :)

Ph4nt0m
11 juni 2004, 21:59
Maps maken lukt mij bijna nooit. Om de een of andere reden werken die mapmakers ni op mijne pc :doh: . en als het wel werkt is der iets mis met de map zelf.

DJ TriB
10 november 2004, 04:10
ff oude thread naar boven brengen

hoe zit het nu met dit spel??? ik vind er zelfs geen site meer van ,komt het nog of hoe zit het??? :wtf:

Mike Ty$on
10 november 2004, 18:02
ff oude thread naar boven brengen

hoe zit het nu met dit spel??? ik vind er zelfs geen site meer van ,komt het nog of hoe zit het??? :wtf:

geduld

zal nimeer voor deez jaar zijn, of ie ooit zal uitkomen :confused:

cubegirl
26 november 2004, 01:17
1ste kwartaal 2005

zo multiplatform moeten uitkomen.

had juni opgevangen als mogelijke datum maar denk en hoop nog iets vroeger.
dit is 1 van de redenen voor mij(met mijn trage kutpc) om een xbox aan te schaffen

DJ TriB
25 mei 2005, 22:18
komt dit nu op de xbox of xbox 360

Mike Ty$on
26 mei 2005, 21:53
huidige xbox - najaar

hier vind je screens - http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=4625&game_id=323 :niceone: