PDA

Volledige versie bekijken : q: grabit

yaris
7 april 2004, 17:23
Hallo, ik gebruik sinds kort grabit om vanalles te doen op de nieuwsgroepen van skynet. Nu ik ben een echte noob hierin dus is mijn vraag kan ik ook nog op andere nieuwsgroepen geraken met dit programma en hoe dan want ik heb al vanalles geprobeerd maar dit lukt niet.
Tweede vraagje, als je allemaal rar bestanden hebt kan je die dan met winrar samen extracten ?

RaPmAn
7 april 2004, 17:37
Originally posted by yaris
Hallo, ik gebruik sinds kort grabit om vanalles te doen op de nieuwsgroepen van skynet. Nu ik ben een echte noob hierin dus is mijn vraag kan ik ook nog op andere nieuwsgroepen geraken met dit programma en hoe dan want ik heb al vanalles geprobeerd maar dit lukt niet.
Tweede vraagje, als je allemaal rar bestanden hebt kan je die dan met winrar samen extracten ?

1 ste vraag : Je kan op alle nieuwsgroepen connecten die in die lange lijst staan van grabit (als je tenminste de hele newsgrouplist gedownload hebt zoals men je bij de installatie vraagt). Om zo een nieuwsgroep te raadplegen moet je gewoon op die nieuwsgroep klikken --> rechtermuisknop --> full update (of hoe het ook noemt bij grabit)

2de vraag : Je moet gewoon de eerste rar openen dus part.001.rar open je met winrar en dan kies je extract => wel zien dat je alle rar files al gedownload hebt hé

succes :)

yaris
7 april 2004, 17:45
merci pee maar met newsgroepen bedoel ik andere dan die van skynet waar ik nu ne newsserver voor heb ingesteld. Dus nen hollandse bv: voor vanalles en nog wat :)
Degenen die ik wilde instellen hangen af van een provider zoals kotnet enz en daar geraak ik niet binnen.

RaPmAn
7 april 2004, 20:18
Originally posted by yaris
merci pee maar met newsgroepen bedoel ik andere dan die van skynet waar ik nu ne newsserver voor heb ingesteld. Dus nen hollandse bv: voor vanalles en nog wat :)
Degenen die ik wilde instellen hangen af van een provider zoals kotnet enz en daar geraak ik niet binnen.

Nope je kan alleen connecten op de skynet nieuwsgroepen.
Je kan soms wel zo op een andere (gratis) nieuwsserver connecten maar dat is louter voor txt files en discussies te voeren :), die hollandse dat je als voorbeeld neemt zal waarschijnlijk ook een nieuwserver zijn van een Nederlandse provider en om daar op te geraken moet je dus een abbo hebben bij die provider.

kick
7 april 2004, 20:26
hier (http://www.tuts4u.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=54) zal je wel vinden wat je zoekt :crazy:

als iemand anders het al voor jou gedaan heeft is het tijdverspilling om het nog es te typen :scream:

yaris
8 april 2004, 19:53
Merci pee, just wat ik nodig had :)

AMD'er
3 augustus 2004, 22:44

hallo , ik wil ook grabit gebruiken maar ik kan er totaal nie taan uit , ik geraak in geen newsgroup , kan jij mij misschien helpen .

pm je email of msn adres ?

yaris
10 augustus 2004, 12:24
Ehm ik gebruik dat al lang niet meer, ik zou bittorent gebruiken als ik denk wat jij denkt :).