PDA

Volledige versie bekijken : Beste fight-game

wr41th
6 april 2004, 18:15
Ben op zoek naar nieuwe fight-game voor xbox (heb aan Mortal Kombat Deadly Alliance geen tegenstand meer :))

Iemand enige aanraders?

Dead Or Alive 3 of iets in die stijl?

gStar
6 april 2004, 18:34
Ninja gaiden da volgende maand uitkomt (of is da geen FIght game ?)

Tazz
6 april 2004, 18:38
Persoonlijk vind ik DOA3 nog steeds de beste, anderen zullen soul calibur 2 zeggen, maar daar vond ik dan weer niets aan. Het zijn in ieder geval beide toptitels.

capt_snow
6 april 2004, 18:41
mss tao feng :sta 25€
of wachten op dead or alive ultimate,da moe denk ik bijna gaan uitkomen.
of ja ninja gaiden (is toch ook mee vechten en zwaarden en al).

SouLr@v3N^
6 april 2004, 18:47
Originally posted by capt_snow
mss tao feng :sta 25€
of wachten op dead or alive ultimate,da moe denk ik bijna gaan uitkomen.
of ja ninja gaiden (is toch ook mee vechten en zwaarden en al).
Ik raad tao feng eerder af. Nizo super qua gameplay etc imo.
Soul Calibur II is voor mij toch wel het beste fightgame dat er te verkrijgen is idd => Zeer sterke graphics, ditto sound gecombineerd met prachtgameplay met lekkere combos. Als je het een beetje kunt is het niet zo maar een buttonbashing-game maar een echt vet spel :)
Dead or alive 3 heb ik ook en is 'voor mij' niet zo fun. De meeste prijzen de game in de lucht en daar kan ik heel hard inkomen want de game speelt heel goed etc maar ik weet niet voor mij ontbreekt er gewoon iets ;) => wel zeker aanrader als je fan van genre bent.
Ninja gaiden is ook soort van beat'm up game maar wel niet typisch zoals tekken of soul calibur etc. Meer a la tenchu maar dan véél beter uitgewerkt volgens mij ;)

capt_snow
6 april 2004, 19:09
ah ja ,soulcaliber 2 wask vergete:doh:

CobraX
6 april 2004, 19:20
Heb zowel Dead Or Alive 3 als Soul Calibur 2 op Xbox en geef toch de voorkeur aan Doa3. Doa3 heeft betere graphics en ik vecht liever met m'n blote vuisten in zulke games. SC2 heeft daarentegen meer te bieden in SP en meer te unlocken.

Ulukai5
6 april 2004, 20:18
DOA 3 kopen!

Ik verkoop die net heel toevallig :D € 20 incl en tis van u!

wr41th
6 april 2004, 20:24
Originally posted by Ulukai5
Ik verkoop die net heel toevallig :D € 20 incl en tis van u!

'k Denk wel degelijk om da spel te kopen maar voor een paar € heb ik het nieuw ;) maar toch bedankt voor het aanbod

Ulukai5
6 april 2004, 20:54
Originally posted by wr41th
'k Denk wel degelijk om da spel te kopen maar voor een paar € heb ik het nieuw ;) maar toch bedankt voor het aanbod

Damn, kon het maar proberen he ;) Als ge u zou bedenken: disc is volledig in orde, enkel aan het doosje is 1 klepje dat het boekje vasthoudt afgekast maar verder in prima conditie hoor!

xbox
6 april 2004, 21:28
Originally posted by Ulukai5
Damn, kon het maar proberen he ;) Als ge u zou bedenken: disc is volledig in orde, enkel aan het doosje is 1 klepje dat het boekje vasthoudt afgekast maar verder in prima conditie hoor!

daar geef ik geen € 20 aan zenne....

[NeO]-mtr
6 april 2004, 21:55
Soul Calibur 2 is de beste keuze.
Anders ga je maar voor DOA 3.

a happy noob
6 april 2004, 22:05
Ninja Gaiden :love:

mattie
6 april 2004, 22:29
soul caliber 2 is DE beste fighting game!

CobraX
7 april 2004, 00:31
@ capt_snow en a happy noob:

Hij zoekt een fighting game, geen action game. Ninja Gaiden is keigoed (ik spreek uit ervaring), maar dit is een action game en geen fighting game ;).

Spiney
7 april 2004, 01:04
Ik zou toch ook Soul Calibur 2 kiezen voor de snelle gameplay, het gebruik van wapens en de show die ge krijgt ^^

Ulukai5
7 april 2004, 01:50
Originally posted by xbox
daar geef ik geen € 20 aan zenne....

Da moete gij weten. Kost nieuw nog altijd € 30, mijn spel is in prima staat, enkel 1 mankement aan doosje en ik moet van die € 20 ook verzendingskosten betalen dus overdreven veel vind ik da ni. Prijs voor wie wilt is € 20, te nemen of te laten, niemand is iets verplicht he...

sincere
7 april 2004, 15:30
Ninja gaiden is wel geen fighting game zoals mortal kombat, doa3 of soul calibur2 he das iet compleet anders. Voor mij was soul calibur 2 ook wel de beste, als ge een beke van manga enzo houd is em super. Doa3 was ook wel goed maar voor mij ontbrak er ook iets aan die game. Maarja, smaken verschillen he.