PDA

Volledige versie bekijken : Xbox hardware

New_Start
4 april 2004, 17:59
euh bestaat dat al of komt da nog een keybord voor de xbox ?

xbox
4 april 2004, 18:20
1.gebruik de search knop
2.ja er zijn plannen en ge kunt er nu al één bestellen(onofficieel wel te verstaan) bij lik sang

gStar
4 april 2004, 18:27
1. kvind da ze zoiets ni mogen maken
2. Console is gemaakt om me controller te spelen en ni me keyboard.
Zou trouwens oneerlijk zijn als den ene op live speelt me Controller en den andere me keyboard

killer bel
4 april 2004, 19:41
yep,
volgens mij gaat microsoft dat niet toelaten omdat het een vorm van cheaten is.
Alléé dat vind ik toch.

Pandoriaantje
4 april 2004, 20:48
Originally posted by TwistyEnerGy
1. kvind da ze zoiets ni mogen maken
2. Console is gemaakt om me controller te spelen en ni me keyboard.
Zou trouwens oneerlijk zijn als den ene op live speelt me Controller en den andere me keyboard
En op pc gebeurt dit nie? :unsure:
het is dan toch uiteindelijk uw keuze hoe ge speeld.

New_Start
4 april 2004, 21:02
idd op uwe pc kunde toch ook spelen met een controller en als ge bv op battlefield speelt met een joystick is dat dan ook cheaten :crazy:

xbox
4 april 2004, 21:55
Originally posted by killer bel
yep,
volgens mij gaat microsoft dat niet toelaten omdat het een vorm van cheaten is.
Alléé dat vind ik toch.

ik nime het eerder een hulpmiddel zoals een cfg en buyscript bij counte-strike....

killer bel
4 april 2004, 22:14
Originally posted by xbox
ik nime het eerder een hulpmiddel zoals een cfg en buyscript bij counte-strike....
in ieder geval ik ga het nooit kopen.

killer bel
4 april 2004, 22:15
Originally posted by Pandoriaantje
En op pc gebeurt dit nie? :unsure:
het is dan toch uiteindelijk uw keuze hoe ge speeld.
op de PC gebruikt iedereen een toetsenbord en muis.

Pandoriaantje
4 april 2004, 23:01
op de PC gebruikt iedereen een toetsenbord en muis.
says who?
en wat als ge online racing games speelt en der zitten een paar tussen met een stuur?
is dit dan ook cheaten?

als de keuze er is hangt het dan nog van u af hoe ge wil spelen.

just my thought.

killer bel
4 april 2004, 23:08
ik vind eigenlijk van wel. Mja ik kan beter met muis en toetsenbord spelen dan met het stuur hoor.

venom123
5 april 2004, 22:10
da blijft toch gelijk zeker oe ge speelt.
cheaten is vo mij:codes gebruiken.
ma vb.als ge een controller gebruikt i.p.v.een toetsenbord en muis dan is da vo mij geen prob ze;)

sincere
5 april 2004, 22:25
Kvind het ook wel een beke raar. Ik speel zelf ook liever fps games met muis en toetsenbord, racegames en third person games liever met controler. Maar de vraag is of het dan nog wel eerlijk is voor diegenen die tegen iemand met een muis en toetsenbord speelt en zelf een controler heeft. Ik vond het net zo leuk dat iedereen gewoon identiek hetzelfde gebruikte voor op de xbox live te spelen. Dezelfde snelheid, beeldkaart, geluidskaart, ram en natuurlijk ook controler. Maarja, ge hebt tegenwoordig ook al verschillende controlers dus das dan ook nie eerlijk ? Tja wie zal het zeggen, mircosoft zal hier weer het laatste woord hebben denk ik. Afwachten dus, ik persoonlijk zou het niet toelaten op de xbox. Ze zouden beter de voice nog beter optimaliseren want bij sommige spellen is het wel een beetje krakerig vind ik.

killer bel
6 april 2004, 16:00
Originally posted by sincere
Kvind het ook wel een beke raar. Ik speel zelf ook liever fps games met muis en toetsenbord, racegames en third person games liever met controler. Maar de vraag is of het dan nog wel eerlijk is voor diegenen die tegen iemand met een muis en toetsenbord speelt en zelf een controler heeft. Ik vond het net zo leuk dat iedereen gewoon identiek hetzelfde gebruikte voor op de xbox live te spelen. Dezelfde snelheid, beeldkaart, geluidskaart, ram en natuurlijk ook controler. Maarja, ge hebt tegenwoordig ook al verschillende controlers dus das dan ook nie eerlijk ? Tja wie zal het zeggen, mircosoft zal hier weer het laatste woord hebben denk ik. Afwachten dus, ik persoonlijk zou het niet toelaten op de xbox. Ze zouden beter de voice nog beter optimaliseren want bij sommige spellen is het wel een beetje krakerig vind ik.
ik denk aan mechassault en Rainbow Six 3

SouLr@v3N^
6 april 2004, 16:57
ik vind eigenlijk van wel. Mja ik kan beter met muis en toetsenbord spelen dan met het stuur hoor.
Man als je dit al cheaten noemt speel dan is counterstrike en op pc en dan weet je na tijd wel wat cheaten is :s => n/o CS , prachtgame want ik speel het dagelijks.
WTF maakt het uit met wat je een game speelt? :ironic: Als je verliest van iemand met een ander soort controller of stuff dan is dat jouw prob en dat is géén cheaten...

rpg_gamer
6 april 2004, 17:11
Cheaten op xbox live games valt redelijk goed mee. Ik had het veel erger verwacht.

SouLr@v3N^
6 april 2004, 17:43
Originally posted by rpg_gamer
Cheaten op xbox live games valt redelijk goed mee. Ik had het veel erger verwacht.
Idd cheaten gebeurd haast zelden of nooit op live. Op pc is het in ieder geval veel erger gesteld bij sommige games :)

DiDoria
6 april 2004, 18:43
Die Lik sang zo goed koop soms, 15€ voor een geweer om op u TV te schieten!

xbox
6 april 2004, 18:46
Originally posted by DiDoria

is dan ook niet door een "merkproducent" geproduceerd.... :) allemaal van eigen huis....

Pandoriaantje
6 april 2004, 22:18
Originally posted by DiDoria
Da zou'k u toch nie aanraden zu!
allez, op uw TV schieten dan eh :p

count3rkill3r
10 april 2004, 13:17
BULL SHIT

k heb er al veel horen kankeren da ze beter me nen controller kunne spelen dan me muis en toetsenbord dus ik koop een toetsenbord en muis en dan moete diegene die da zegge het tegen mij bewijzen me hunne controller :p

gStar
10 april 2004, 13:24
Originally posted by count3rkill3r
BULL SHIT

k heb er al veel horen kankeren da ze beter me nen controller kunne spelen dan me muis en toetsenbord dus ik koop een toetsenbord en muis en dan moete diegene die da zegge het tegen mij bewijzen me hunne controller :p

kunde het woord kankeren weglaten aub

merci

Killer_Jon
10 april 2004, 14:42
ik wil op den xbox next met keyboard en muis kunnen spelen!!
ik krijg er het skijt van om all FPShooters met ne controller te moeten spelen.... en van auto aim!

cooly
10 april 2004, 14:46
Originally posted by Killer_Jon
ik wil op den xbox next met keyboard kunnen spelen!!
ik krijg er het skijt van om all FPShooters met ne controller te moeten spelen.... en van auto aim!
ik heb daar geen last van,alleszins bij halo niet,de controller is gewoon efkes wennen en dan ben ik daar de meester over:p ;)