PDA

Volledige versie bekijken : xbox2 gfx

Killer_Jon
3 april 2004, 20:48
zo zouden xbox 2 spellekes er ingame uitzien o.O

download trailer hier: http://www.darksector.com/

cabel men
3 april 2004, 22:03
is dit van een xbox2 spel?!

fixer187
3 april 2004, 22:22
Originally posted by cabel men
is dit van een xbox2 spel?!
don't think so, dacht dat dit een game was voor pc was die al 4 jaar geleden moest uitkomen, Halflife 2 is in vergelijking hier niets mee (zou een rpg/fps zijn)

Misschien zal het zo zijn op de box2, only time will tell. Als ge de commentaar zou moeten geloven zou dit een ingame mov. zijn, not bad.

vette swa
4 april 2004, 00:30
Originally posted by fixer187
don't think so...

Toch wel, het komt uit op ps3 en xbox2 ---> artikel ign (http://ps2.ign.com/articles/503/503867p1.html)

CrazyInside
4 april 2004, 15:32
nie bekijken , trailer is dom

gewoon een filmpje , geen ingame beelden

da kan eve goed op ne ps1 draaie da filmke :p

chief_tequila
4 april 2004, 15:48
ze hebbe nog genoeg tijd om er iets ferm van te make,kverschiet er wel van da ze er al mee bezig zijn maja :)
filmpje zegt ni zoveel,laat ni echt iets zien

fixer187
4 april 2004, 16:18
Originally posted by CrazyInside
nie bekijken , trailer is dom

gewoon een filmpje , geen ingame beelden

da kan eve goed op ne ps1 draaie da filmke :p

op de site van digitale extreme staat dat het niet een gerenderd filmke is en heb de neiging dit te geloven, but thats me

cooly
4 april 2004, 17:26
Originally posted by fixer187
op de site van digitale extreme staat dat het niet een gerenderd filmke is en heb de neiging dit te geloven, but thats me
er zijn wel nog altijd wa haperingen ze bij dienen video e;)

killer bel
4 april 2004, 17:59
volgens mij is dit geen Xbox 2 spel. Het is gewoon te vroeg en de graphics trekken ook op niks.

cooly
4 april 2004, 18:02
ja,eigenlijk,oe kunnen ze nu al een xbox2/ps3/...
spel maken als de console no nie uit is?:eek: :confused:

MeRCeNaRy
4 april 2004, 19:09
Originally posted by killer bel
volgens mij is dit geen Xbox 2 spel. Het is gewoon te vroeg en de graphics trekken ook op niks. Uhm, zijt gij blind of zo? De graphics zijn machtig, kijk naar de details enz...

xbox
4 april 2004, 19:18
Originally posted by cooly

Omdat gamestudios die de releasegames nu al een bètamodel hebben.:)

b0rt
4 april 2004, 19:46
bweuk, hard shadows, da maakt da vies
next gen zou btw hardwarematige softshadows aankunne

killer bel
4 april 2004, 20:45
Originally posted by MeRCeNaRy
Uhm, zijt gij blind of zo? De graphics zijn machtig, kijk naar de details enz...
dit is een filmpje hé geen ingame beelden. Zoals een andere post al zei dit konnen ze ook op PS 1 draaien.

killer bel
4 april 2004, 20:46
Originally posted by cooly
ja ze kunnen wel spellen maken als de console nog niet uit is. maar niet jaren van tevoren. We hebben nog geen officiele prototype van de Xbox gezien dus men weet ook niet wat voor hardware er in zit, dus kunnen ze ook nog geen spellen maken.

vette swa
4 april 2004, 21:02
dit is een filmpje hé geen ingame beelden. Zoals een andere post al zei dit konnen ze ook op PS 1 draaien.

Dat filmpje is met de ingame engine gemaakt, vertegenwoordigdt dus wel de graphics van het spel zelf.

En deze beelden komen van de pc versie, het is niet omdat het ook op de volgende generatie consoles uitkomt dat het filmpje daar ook van afkomstig is. ;)

killer bel
4 april 2004, 21:21
Originally posted by vette swa
Dat filmpje is met de ingame engine gemaakt, vertegenwoordigdt dus wel de graphics van het spel zelf.

En deze beelden komen van de pc versie, het is niet omdat het ook op de volgende generatie consoles uitkomt dat het filmpje daar ook van afkomstig is. ;)
dus toch geen filmpje van de Xbox 2;)
mss komt het spel wel op de Xbox 2 uit maar dat zijn ZEKER geen beelden van de Xbox 2

xbox
4 april 2004, 22:56
dus toch geen filmpje van de Xbox 2;)
mss komt het spel wel op de Xbox 2 uit maar dat zijn ZEKER geen beelden van de Xbox 2

en hoe weet u dat met 100% zekerheid te zeggen?

killer bel
4 april 2004, 23:10
niet met 100% ik ben er gewoon van overtuigd:p

xbox
4 april 2004, 23:13
niet met 100% ik ben er gewoon van overtuigd:p

leuk om te weten :D , maar tis idd wel iets da geloof ik bij de release van de Xbox wordt gedaan.

killer bel
5 april 2004, 00:04
Originally posted by xbox
leuk om te weten :D , maar tis idd wel iets da geloof ik bij de release van de Xbox wordt gedaan.
time wil tell.......

Pandoriaantje
5 april 2004, 00:08
ja ze kunnen wel spellen maken als de console nog niet uit is. maar niet jaren van tevoren. We hebben nog geen officiele prototype van de Xbox gezien dus men weet ook niet wat voor hardware er in zit, dus kunnen ze ook nog geen spellen maken.

Development kits, based on Apple's G5 hardware, are already in circulation, but Microsoft has allegedly ordered devs not to allow them out of their studios, such is the firm's determination to keep a lid on information leaking out about its next move in the console race. "They've been incredibly strict about it," the source added.
bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=dev&aid=3181

sincere
5 april 2004, 23:30
Kan er niks aan doen maar ben toch niet zo veel onder de indruk van het dark sector fimpje. Je ziet toch niet echt de gameplay alleen het beeld en dat is in mijn mening niet echt wat ik had verwacht van de xbox2 die toch veel sneller zou moeten zijn als de beste pc op dit moment. Nietemin weet ik wel dat xbox2 een powerfull machientje gaat worden. Tja mischien is darksector niet mijn game....