PDA

Volledige versie bekijken : xbox live betaalingsmethode

the™GameMaster™
30 maart 2004, 13:17
ik heb het forum afgezocht en vond niet over een andere betaalingsmethode alleen da een rekening een visa verving. Is der nu al eene andere betaalingsmethode? want mijn ouders willen geen visa aangschaffen.

d.C.
30 maart 2004, 14:33
Originally posted by the™GameMaster™
ik heb het forum afgezocht en vond niet over een andere betaalingsmethode alleen da een rekening een visa verving. Is der nu al eene andere betaalingsmethode? want mijn ouders willen geen visa aangschaffen.

Kort en bondig... Nee :)

waveshaper
30 maart 2004, 16:48
Ik hem er ook lang liggen op wachten, maar kwam mor nie, zijn dan maar een visa kaart gaan lenen van een tante want ons moe en pa hadden da nie ...

HillBilly
30 maart 2004, 22:08
da ze nu ook zoiet zouden doen da ge kaarten kunt kope in de winkel, die code dan ingeve bij xbox live, en da ge dan kunt spele, zoals bij de MMORPG's van Sony, hoewel da da bij ons nog altij ni te koop is :-s

xbox
31 maart 2004, 00:00
Als ze nu eens een andere methode invoerde dan hadden ze al veel meer leden in hun "live-community"

New_Start
31 maart 2004, 22:22
Kost da veel zo een kaart aanschaffen ? alé per jaar dan in den bank heeft iemand daar een gedacht van kheb me net ene aangeschaft dus maar nog gene live omda ge al ene nodig hebt een creditcrad om da te activeren zeiden ze

MeRCeNaRy
31 maart 2004, 23:13
En nu in het nederlands?

aeroxkerel
31 maart 2004, 23:33
visa kost 10 à 15€ per jaar

edit: verkrijgbaar vanaf 18 jaar

xbox
31 maart 2004, 23:52
Originally posted by aeroxkerel
visa kost 10 à 15€ per jaar

edit: verkrijgbaar vanaf 18 jaar

en je moet vast werk werk hebbe in de meeste banken

fixer187
1 april 2004, 00:41
En je moet een startbedrag van 1000 euro op de visa storten, wat je erna wel terug kan afhalen.

MacNappy
1 april 2004, 12:19
Originally posted by fixer187
En je moet een startbedrag van 1000 euro op de visa storten, wat je erna wel terug kan afhalen.

zucht, je kan geen geld zetten op een visa/cc...

mensen die uitleg willen over cc's kunnen best gewoon de zoekknop eens gebruiken, er zijn al threads genoeg waar zulke onwaarheden ontkracht worden en uitgelegd wordt hoe het wel werkt ...

fixer187
1 april 2004, 17:24
Op de bank zeiden ze toch dat je een startkapitaal vaan 1000 euro moest hebben of ge moest 1000 euro/maand verdienen, t was toch zoiet in den aard:unsure:

HillBilly
1 april 2004, 23:02
wel spijtig da ge 18 moet zijn daarvoor, anders haddek da al lang gepakt :p

xbox
1 april 2004, 23:05
Originally posted by HillBilly
wel spijtig da ge 18 moet zijn daarvoor, anders haddek da al lang gepakt :p

dan zijn we met 2!

killer bel
3 april 2004, 15:16
ze zijn bezig om een andere betalingsmethode te maken.
Met kaartje die je open kunt krassen. Je loopt bv naar de winkel om een kaartje te kopen of je koopt een starter kit en daar zit zo'n kaartje in.
Als je bv iets moet downloaden en het kost geld loop je naar de winkel koop je een kaartje voert de code in en je hebt het. Volgens mij gaan ze dat in Live 3.0 steken.

MeRCeNaRy
3 april 2004, 20:53
Hm, da klinkt hetzelfde als de gamecards van mmorpgs, dewelke hier nog altijd NIET te koop zijn :S

cooly
3 april 2004, 22:16
als ze dat met die kaarten gaan doen denk ik niet dat ze et ier gaan doen,
en voor lang denk ik ook niet,mss vinden ze ook wel gewoon geen andere methode?
als ik live ga nemen vraag ik da wel aan mijn ouders voor hun cc:)

killer bel
4 april 2004, 16:24
zo gaat microsoft toch veeeeeel meer live tags krijgen. En wouden toch op 1 juni naar 1 miljoen tags gaan?:D