PDA

Volledige versie bekijken : Wii gamecube "echt" online!

mattie
27 maart 2004, 20:41
gamecube gaat "echt" online

Ghome.de is gestuit op scans van een Frans spelblad welke in een artikel de online mogelijkheden van de Gamecube uit de doeken doet. Eerder werd de online optie voor de Gamecube versie van Splintercell: Pandora Tomorrow genoemd.
Entweder Nintendo hat ein sehr krasses Spiel mit den GameCube Jüngern gespielt oder dies ist ein verfrühter Aprilscherz:

Laut einer französischen Spielezeitung wird der GameCube nämlich schon recht bald offiziell durch Nintendo Online ans Netz gehen ala Xbox mit Live.

In het artikel valt onder andere te lezen dat Nintendo Online onderhandelt met het Amerikaanse Gamespy wegens de jarenlange ervaring die het bedrijf heeft in multiplayer gaming service. Logitech zal het vervaardigen van headsets voor de Cube voor zijn rekening nemen. Tevens zal er zoals bij Xbox Live een berichtensysteem opgezet worden voor het chatten.
Verwacht wordt dat het systeem over 2 maanden bij de komende E3 publiekelijk gepresenteerd zal worden.

Zie Babelfish voor een eventuele Engelse vertaling van het stuk.

bron:gamers.nl

goed nieuws!

the evil ganon
27 maart 2004, 20:47
Originally posted by mattie
gamecube gaat "echt" online

Ghome.de is gestuit op scans van een Frans spelblad welke in een artikel de online mogelijkheden van de Gamecube uit de doeken doet. Eerder werd de online optie voor de Gamecube versie van Splintercell: Pandora Tomorrow genoemd.
Entweder Nintendo hat ein sehr krasses Spiel mit den GameCube Jüngern gespielt oder dies ist ein verfrühter Aprilscherz:

Laut einer französischen Spielezeitung wird der GameCube nämlich schon recht bald offiziell durch Nintendo Online ans Netz gehen ala Xbox mit Live.

In het artikel valt onder andere te lezen dat Nintendo Online onderhandelt met het Amerikaanse Gamespy wegens de jarenlange ervaring die het bedrijf heeft in multiplayer gaming service. Logitech zal het vervaardigen van headsets voor de Cube voor zijn rekening nemen. Tevens zal er zoals bij Xbox Live een berichtensysteem opgezet worden voor het chatten.
Verwacht wordt dat het systeem over 2 maanden bij de komende E3 publiekelijk gepresenteerd zal worden.

Zie Babelfish voor een eventuele Engelse vertaling van het stuk.

bron:gamers.nl

goed nieuws!

supernieuws! :applause:

Maar de kans is uitermate klein dat ik, als de gc online gaat, ook online ga spelen...

Spandi
27 maart 2004, 21:00
:baard:

allemaal al heeeel lang bekend

Mr.DarK
27 maart 2004, 21:52
werd het niet een beetje tijd om mee te gaan doen op online vlak.....

Silverhawk
27 maart 2004, 23:55
Imo is Nintendo daar een beetje laat mee.. Zelfs te laat...

En Spandi, nu praten ze over concrete informatie, terwijl PR dude van NOA onlangs nog gezegd heeft dat ze geen toekomst zagen in online...

zelda rulezz
28 maart 2004, 01:17
Eindelijk!!! da werd is hoog tijd ze want ik wil den tony hawk of mariokart: DD wel is online spelen! nu hopen dat t ni te veel €'s kost....

Lemmichi
28 maart 2004, 03:08
umm ipv te wachten zouden jullie beter Warp-Pipe gebruiken om online te gaan

zappy
28 maart 2004, 08:46
:music:

wie wil tegen mij vechten in golden sun online?:cool:
kan ik mijn coole skillz eens laten zien!

EDIT: als golden sun online gaat, tenminste:unsure:

pff, 2 jugdmenten, 3 eclipsen en een catastrpohe op die gaste die mij uitdagen:p
I'm so happy:music:

underd316
28 maart 2004, 13:45
OMFG :crazy:

Er is dus nog niks bekend over het feit of dit wel echt waar is (gamespy deal is toch al wel redelijk oud, dus waarom ineens NU zo'n ontwikkelingen, allemaal op hetzelfde moment), aangezien 1 april nu toch wel heel dichtbij komt :p

En laat dan mss ineens de pics zien ;)

hier (http://www.begn.be/forums/index.php?board=6;action=display;threadid=2813) te vinden :)

SHIGSY
28 maart 2004, 17:23
Eerst zien en dan geloven, dat is waar ik voor ga...

Dat er al lang iets gaande is tussen AOL, GameSpy en Nintendo... Dat is niet echt vers van de pers...

°Roelerhond°
28 maart 2004, 18:00
FF:CC2 online moet wel zalig zen :)

mattie
28 maart 2004, 18:17
Originally posted by SHIGSY
Eerst zien en dan geloven, dat is waar ik voor ga...

Dat er al lang iets gaande is tussen AOL, GameSpy en Nintendo... Dat is niet echt vers van de pers...
ik wist het alleszins nog niet:wtf:

BraveHeart
28 maart 2004, 18:48
Zelda, Mario, Metroid online spelen dat zou pas af zijn, totaal zottekot in een dooske :applause:

Lekker zombies mollen in Resident Evil Online met veel arenas waar je met een 20 man per match kunt gaan jagen op zombies die ge zelf speelt.
U speelt ofwel de politieagent(e) of 1 van de zombies en probeert de politieagent(e) te mollen.
1 tegen allen, allen tegen 1 dat zou echt vet zijn :scream:

Of een hack & slash zelda spel, meppen tot je niet meer recht kunt.

Ze moeten dan toch iets gaan doen om de nintendo spellen boeiend te houden online zodat het offline gedeelte vervalt.

GC online zou zalig zijn als de spellen ook online veel te bieden hebben.

Gamerke 1988
28 maart 2004, 18:54
Originally posted by zappy
:music:

wie wil tegen mij vechten in golden sun online?:cool:
kan ik mijn coole skillz eens laten zien!

EDIT: als golden sun online gaat, tenminste:unsure:

pff, 2 jugdmenten, 3 eclipsen en een catastrpohe op die gaste die mij uitdagen:p
I'm so happy:music:
een rpg online wordt betalen :unsure:

zappy
28 maart 2004, 19:18
Originally posted by Gamerke 1988
een rpg online wordt betalen :unsure:

Ik wil er €200 aan uit geven:applause:

tis te hopen dat ik met mijn team van de game boy versies kan spelen:)

mattie
28 maart 2004, 19:20
Ik wil er €200 aan uit geven:applause:

tis te hopen dat ik met mijn team van de game boy versies kan spelen:)
:eek: freak!
:wtf:

zappy
28 maart 2004, 19:23
:eek: freak!
:wtf:

dude, we praten hier niet over een RPG...

WE PRATEN OVER DE GOLDEN SUN RPG!!!!:applause:

EDIT: oké, €200 is wat veel maar...

komaan, ik kan daarmee eindelijk eens evensterke vijanden verslaan:love:

mattie
28 maart 2004, 19:26
dude, we praten hier niet over een RPG...

WE PRATEN OVER DE GOLDEN SUN RPG!!!!:applause:

EDIT: oké, €200 is wat veel maar...

komaan, ik kan daarmee eindelijk eens evensterke vijanden verslaan:love:
is het eigenlijk al zeker dat golden sun naar de cube komt???
ik hoop van wel

°Roelerhond°
28 maart 2004, 19:28
zappy gij moet dringent is nekeer FF7 ofzo spelen jom ge weet nie wag e mist
da ownt golden sun wel zwaarkes ;)

SHIGSY
28 maart 2004, 19:48
ik wist het alleszins nog niet:wtf:

Allez yo,...

Ik zeg het nog eens, Nintendo is één van de weinigen die er in slagen om in alle stilte aan dingen te werken. Af en toe duikt er iets op het internet op waarbij je de wenky's toch even gaat optrekken. Een lampje dat even gaat flitsen...

Kan me dit artikeltje nog herinneren op Gamespy van 10 september 2003:
http://www.gamespydaily.com/news/fullstory.asp?id=5320

Why on Earth... Heb je AOL nodig als je standpunt altijd hetzelfde is...

Besluit: They are playing Mindtricks with us!

Nintendo announced today that it has entered into a new business agreement with America Online. AOL will supply licensed connectivity software to Nintendo licensees interested in creating online titles for the GameCube.

Although Nintendo is keen to point out that it is not due to alter its stance on online gaming anytime soon, should it decide to make future titles online-compliant, then AOL would serve as the preferred ISP for these ventures.

In addition as part of a co-marketing relationship, online promotions of Nintendo products and services are to be featured on various AOL and AOL Time Warner online properties. Nintendo and AOL are also discussing potential marketing promotions for the new AOL broadband service, which could well include the bundling of GameCube demo disks.

While it's obvious at this time that Nintendo remains unchanged regarding its stance of online gaming, the potential for future GameCube, and indeed, future new hardware ventures into the online space will be more feasible through this business deal.

capt_snow
28 maart 2004, 21:02
Originally posted by °Roelerhond°

FF VII OWNZZZZZZ:bow:

spijtig genoeg heb ik het niet(kweet et kmankeer iets),heb het wel al gespeeld.

weet iemand hoe ik er nog zou aan kunnen graken?:help:

heb overal al gezocht,maar tis gewoon onbegonne werk.:sad:

BraveHeart
28 maart 2004, 22:48
Originally posted by capt_snow
FF VII OWNZZZZZZ:bow:

spijtig genoeg heb ik het niet(kweet et kmankeer iets),heb het wel al gespeeld.

weet iemand hoe ik er nog zou aan kunnen graken?:help:

heb overal al gezocht,maar tis gewoon onbegonne werk.:sad:

Helaas pindakaas, FF VII is niet meer te vinden voor PC, voor PSone nog minder te vinden, wie m heeft doet m niet weg omdat het spel ook zo zalig is.
FF VIII vindt ge voor PSone als platinum edition genoeg :music:

Spandi
29 maart 2004, 01:23
tig heeft het vier keer :p
ma kheb donkerbruin vermoeden da die da ni ga verkopen ;)

N3m3s1s
29 maart 2004, 12:37
Originally posted by Spandi
tig heeft het vier keer :p
ma kheb donkerbruin vermoeden da die da ni ga verkopen ;)

that would be tig én NEMMIE!!!!!!!

capt_snow
29 maart 2004, 14:06
Originally posted by N3m3s1s
that would be tig én NEMMIE!!!!!!!

ah ,verkoopt te et?:)
voor een groot bedrag:)

Silverhawk
29 maart 2004, 14:21
FF VII is helemaal niet zo rare hoor.. check even op ebay of zelfs hier op het forum en je zal het wel vinden. lokale game mania's en/of rommelmarkten kunnen ook wel eens wonderen doen ;)

capt_snow
29 maart 2004, 14:23
Originally posted by Silverhawk
FF VII is helemaal niet zo rare hoor.. check even op ebay of zelfs hier op het forum en je zal het wel vinden. lokale game mania's en/of rommelmarkten kunnen ook wel eens wonderen doen ;)

ok ,thx

Ronny
29 maart 2004, 15:56
Ik zou het ongelooflijk hard appreciëren moest die cube nu eindelijk eens tegoei online gaan :)

[NeO]-mtr
29 maart 2004, 16:06
Originally posted by Ronny
Ik zou het ongelooflijk hard appreciëren moest die cube nu eindelijk eens tegoei online gaan :)

De ronnyken heeft het weer es goed gezegd ze! :)

zappy
29 maart 2004, 18:27

kem gene PS(2) en NIETS overtreft het deuntje van het Venus Lighthouse! Golden Sun is nie perfect, maar ooooooooooooooh:love:

Als ik onder dat deuntje, online kan vechten...:love:
die cube kan ni rap genoeg online en die golden sun game kan ni rap genoeg komen!:love:

*droomt rustig verder*...

Tiger
29 maart 2004, 18:33
And never wake up !

N3m3s1s
29 maart 2004, 19:09
kem gene PS(2) en NIETS overtreft het deuntje van het Venus Lighthouse! Golden Sun is nie perfect, maar ooooooooooooooh:love:

Als ik onder dat deuntje, online kan vechten...:love:
die cube kan ni rap genoeg online en die golden sun game kan ni rap genoeg komen!:love:

dude, als gij zo zot zijt van golden sun, dan MOET ge gewoon een PS2 kopen ze :/

FFVI, FFVII, Xenogears, binnekort in europa eindelijk Xenosaga, enz

zappy
29 maart 2004, 20:02
dude, als gij zo zot zijt van golden sun, dan MOET ge gewoon een PS2 kopen ze :/

Ik hou me momenteel bezig met Skies of Arcadia Legends (wie weet wel beter als Golden Sun?...) en Golden Sun is een GBA game en ik vind het de beste GBA game die ik heb! Voor een GBA zijn de graphics zalig goed, de muziek (Venus Lighthouse i tell ya!) is ook prachtig, gameplay, jah, dat aanvallen als de vijand dood is is wel wennen na SoAL, maar dat djinn systeem is dan weer zeer goed.

And never wake up !

Dat zal een droom blijven....

SHIGSY
30 maart 2004, 18:48
Het is een 4-letterwoord... Begint met een F... Dan een U, C en K...

Nu ja...

Meestal verschijnen op 1 april allerlei berichten op internet die je met een korreltje zout moet nemen. Omdat vrijwel niemand dergelijke berichten meer gelooft op de eerste dag van april, bedacht een of ander genie dat het beter zou werken om een bericht vlak vóór 1 april uit te brengen. Er vanuit gaande dat het hier niet ging om een grap hebben wij dit nieuwsbericht, over een eventuele op handen zijnde online dienst van Nintendo, geplaatst. Nu moeten wij onze excuses aanbieden, omdat er dus niks waar was van dit bericht. Laten we hopen dat de bedenkers flink gelachen hebben, anders heeft het velen van ons tijd en moeite voor niks gekost.

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12594

mattie
30 maart 2004, 18:51

Nu ja...

jammer:sad:
had echt gehoopt op gamecube online:cry:

[NeO]-mtr
30 maart 2004, 18:52
ha...ha...ha....ha...f u n n y zeg....:ironic:

°Roelerhond°
30 maart 2004, 19:08
Ik hou me momenteel bezig met Skies of Arcadia Legends (wie weet wel beter als Golden Sun?...) en Golden Sun is een GBA game en ik vind het de beste GBA game die ik heb! Voor een GBA zijn de graphics zalig goed, de muziek (Venus Lighthouse i tell ya!) is ook prachtig, gameplay, jah, dat aanvallen als de vijand dood is is wel wennen na SoAL, maar dat djinn systeem is dan weer zeer goed.

Dat zal een droom blijven....

koop dan een ps1 da kost nieks meer :p
tesamen met FFVI,VII,VIII,IX en nog wa goei rpgkes :p

the evil ganon
30 maart 2004, 19:13

Nu ja...

Oh, well, was te denken, hoor...

Off topic:Nu zit ik hier wel schoon. Mijn ouders zijn naar de kerk bidden, op de vooravond van een begrafenis. Ik heb godsdienst juist af, nu nog biologie leren, en het is al 19.15...:sad:
Better get started. :(

zappy
30 maart 2004, 20:10
koop dan een ps1 da kost nieks meer :p
tesamen met FFVI,VII,VIII,IX en nog wa goei rpgkes :p

ik heb zo het gevoel dat mensen willen dat ik Golden Sun niet meer goed ga vinden...:unsure:

mensen, ge moet er rekenig mee houden dat dit mijn enigste RPG in de stijl van FF games (Pokémon is iets totaal anders, die beesjes worden in bedwang gehouden in ronde cellen) die ik uitgespeeld heb (Golden Sun en The Lost Age: 1 big game). Na SoAL zal dit veranderen, net als mijn mening...

aja, dat denk ik toch...

en nu ontopic:

ik hoop dat nintendo zo expension packs gaat uitbrengen voor games (must have original to play) waarin vanalles verbeterd wordt en online functie aanwezig is.

hey, game boy player online....

the evil ganon
30 maart 2004, 21:17
ik heb zo het gevoel dat mensen willen dat ik Golden Sun niet meer goed ga vinden...:unsure:

mensen, ge moet er rekenig mee houden dat dit mijn enigste RPG in de stijl van FF games (Pokémon is iets totaal anders, die beesjes worden in bedwang gehouden in ronde cellen) die ik uitgespeeld heb (Golden Sun en The Lost Age: 1 big game). Na SoAL zal dit veranderen, net als mijn mening...

aja, dat denk ik toch...

en nu ontopic:

ik hoop dat nintendo zo expension packs gaat uitbrengen voor games (must have original to play) waarin vanalles verbeterd wordt en online functie aanwezig is.

hey, game boy player online....

Kans dat de gc online is denk ik na die onozele grap nog altijd nihil...

BraveHeart
30 maart 2004, 23:40

Xenosaga in europe, wordt eens tijd imo.
Veel gamers weten niet wat een zalige games dat zijn.

Het aanbod in RPG's voor de PS2 is aanzienlijk verbeterd na al die jaren.
Buiten bestaande FF games doen ook andere softwarehuizen een stap naar europa om hun RPG's naar PSOne/PS2 uit te brengen.

Het moet niet altijd squaresoft zijn wat de klok slaat bij sony.
Game Arts, Genki, Bioware Corp....
PSOne/PS2 is meer dan FF :niceone:

b0rt
31 maart 2004, 13:51
die screen van die gast die daar 'online' zit is zo fake as iet, overduidelijk

zappy
31 maart 2004, 17:44
Originally posted by the evil ganon
Kans dat de gc online is denk ik na die onozele grap nog altijd nihil...

ik had da nieuws nog ni gezien:sad:

rMa *tic*
1 april 2004, 09:35
1 april