PDA

Volledige versie bekijken : Clan joinen

Kaelan
27 maart 2004, 19:34
Ieder van ons zal er op een gegeven punt in zijn leven al eens van gehoord hebben; een clan. Een groep gamers die erop uit zijn zoveel mogelijk plezier te maken met mekaar en met andere clans.

Als je ook een clan wilt vervoegen krijg je meestal het antwoord dat ze volzet zijn, bummer natuurlijk.

Wel, ben jij zo iemand die van zijn xbox Live-ervaring een topper wil maken dan heb ik hier een buitenkansje!
Er is een redelijk nieuwe clan die mensen zoekt om hen te vervoegen!

BBS=Belgian Beatdown Squad
Site=http://www.freewebs.com/belgianbeatdownsquad/

Daar kan je je aanmelden om hen te joinen.

Afin, ik plaats het hier omdat ik zelf onlangs ook zoekende was en omdat ik nu weet wat ik al zolang had kunnen hebben. Voor iedereen die nog twijfels had of geen clan vond, dit is je kans!!

murdoc
27 maart 2004, 19:37
Originally posted by Kaelan
Ieder van ons zal er op een gegeven punt in zijn leven al eens van gehoord hebben; een clan. Een groep gamers die erop uit zijn zoveel mogelijk plezier te maken met mekaar en met andere clans.

Als je ook een clan wilt vervoegen krijg je meestal het antwoord dat ze volzet zijn, bummer natuurlijk.

Wel, ben jij zo iemand die van zijn xbox Live-ervaring een topper wil maken dan heb ik hier een buitenkansje!
Er is een redelijk nieuwe clan die mensen zoekt om hen te vervoegen!

BBS=Belgian Beatdown Squad
Site=http://www.freewebs.com/belgianbeatdownsquad/

Daar kan je je aanmelden om hen te joinen.

Afin, ik plaats het hier omdat ik zelf onlangs ook zoekende was en omdat ik nu weet wat ik al zolang had kunnen hebben. Voor iedereen die nog twijfels had of geen clan vond, dit is je kans!!

er is een forum voor x box

reported

Kaelan
27 maart 2004, 19:48
Owww, tja sorry, k dacht aangezien het niet over de games van de box gaat dat dit eerder in Algemeen thuis hoorde.

exploder
27 maart 2004, 19:53
1. advertisen... da mag ni e :naughty:
2. als je beetje aanzien wil hebben voor je clan kan je al beginnen met een site maken zonder daarvoor freewebs ofzo te gebruiken, en als jet zelf ni kan vraag dan hulp aan iemand :)

Kaelan
27 maart 2004, 20:00
Noem jij het bekend maken van een clan advertisen?

Een advertisement of reclame heeft oog op winstbejag en dus geldelijk gewin, dit is hier niet het geval.

Noch is dit een 'reclame' voor mijn clan, ik zit er niet in. Ik wilde louter een clan in nood een steuntje in de rug geven, iets wat ze goed gebruiken kunnen momenteel.
Zelf heb ik de site voor mijn clan verzorgd en niets dan complimenten gehad ter uwer informatie.

Mag ik de bal even terug kaatsen, waarom zo'n hatelijk gedrag?
Dat kun je toch wel weten te appreciƫren toch?

Kaelan
27 maart 2004, 20:11
Voor ieder die dit toch ziet zitten, je kan steeds de clanleader bereiken via hun site. Een heel aangename kerel! ;)

Kaelan
31 maart 2004, 00:37
Er hebben reeds n paar mensen aangemeld, er is nog een beetje plaats.;)

blindboy
31 maart 2004, 15:47
Laat de jonge doen!!
Zo'n initiatieven kunnen we alleen maar aanmoedigen, niet??

Ik hoop dat ge veel plezier ga beleven me u clan jonge;) .
Let blind be prout on you!!

gStar
31 maart 2004, 17:06
Originally posted by blindboy
Laat de jonge doen!!
Zo'n initiatieven kunnen we alleen maar aanmoedigen, niet??

Ik hoop dat ge veel plezier ga beleven me u clan jonge;) .
Let blind be prout on you!!

Kaelan is een meiske ;)

Kaelan
1 april 2004, 22:50
Ben e maske correct!

Thx TwistyEnerGy!
;)