PDA

Volledige versie bekijken : splinter cell pandora tommorow

sincere
26 maart 2004, 06:56
Zit je te wachten op het tweede deel van de voortreffelijke splinter cell op xbox. Je telt op de 60 euro neer voor het spel wat ik graag doe voor kwality games. Daarna kom je tot de conclusie dat het spel vastloopt bij het zoeken naar servers....
Hoe kan dit nu? Word het spel niet eerst getest? Ik vind het een echte schande, splinter cell pt ligt gewoon gebugged in de winkelrekken voor veel euros. Het lijkt erop tegenwoordig dat de gamesfabrikanten met alles weg komen, en als gamer wat doe je eraan? Juist ja, je geld neerleggen en het game toch kopen. Maarja er zal wel een soort patch aankomen zeker en dat maakt alles weer goed, althans volgens de gamesfabrikanten dan toch....

byter
26 maart 2004, 09:00
1 xbox forum
2 gisteren was er een TN newspost over deze bug & dat ubisoft aan een patch werkt (of al had gewerkt aangezien er een paar da prob nie hadde)

*edit* : newspost (http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12200)

Mike Ty$on
26 maart 2004, 11:07
Originally posted by byterage
1 xbox forum
2 gisteren was er een TN newspost over deze bug & dat ubisoft aan een patch werkt (of al had gewerkt aangezien er een paar da prob nie hadde)

*edit* : newspost (http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12200)

laten we hopen dat die patch er snel komt:)

dus nu enkel quickmatch gebruiken om te joinen?

sincere
26 maart 2004, 11:22
Oeps kzat op het verkeerde gedeelte van de forum sorry.
Anyways, ja tis te hopen da die patch er snel komt.

killer bel
26 maart 2004, 16:50
het beste paard struikeld wel eens:p
zo is het ook met splinter cell: pandora tomorrow

Drossie
26 maart 2004, 17:03
Originally posted by Mike Ty$on
laten we hopen dat die patch er snel komt:)

dus nu enkel quickmatch gebruiken om te joinen?

zelfs in quickmatch slaagt hij vast bij mij...

Apocalypse_Now
27 maart 2004, 14:06
zou toch nie mogen, kost genoeg:angry: :angry:

cooly
27 maart 2004, 14:07
Originally posted by Apocalypse_Now
zou toch nie mogen, kost genoeg:angry: :angry:
mor ja de makers kunnen daar nie altijd helemaal aan doen,
en als ze zeggen dat ze een patch gaan maken zou ik da maar geloven
zeker van ubisoft:)

the™GameMaster™
27 maart 2004, 14:36
Dus ik ben gisteren het spel gaan kopen omdat ik hou van stealth game en ook omdat je het met vier kunt spelen op 1 xbox(dacht ik :angry: )
op de cover staat er 1-4 players dus dacht ik dat je het met 2 zeker in multiplayer kan spelen. Alleen met systemlink kun je het en xbox live maar mijn ouders hebben geen visa en willen er ook geen. Kan je het op 1xbox spelen met 2?

CobraX
27 maart 2004, 18:47
Originally posted by the™GameMaster™
Dus ik ben gisteren het spel gaan kopen omdat ik hou van stealth game en ook omdat je het met vier kunt spelen op 1 xbox(dacht ik :angry: )
op de cover staat er 1-4 players dus dacht ik dat je het met 2 zeker in multiplayer kan spelen. Alleen met systemlink kun je het en xbox live maar mijn ouders hebben geen visa en willen er ook geen. Kan je het op 1xbox spelen met 2?

Kort, maar krachtig: nee.

Nighty
27 maart 2004, 19:32
weet iemand nen walkthrough zijn op nen site voor Part 4 ofzoiets, kzit aan trappen da naar beneden leiden , daar is er gelijk wa vuur beneden en verder zitten 2mannen op een kaart te kijken, maar ik word altijd door 1 van de 2 laatste afgeschoten:tongue:
in nederlands aub:lol:

*EDIT*

IK HEB OOK AL GEZOCHT;)

*EDIT*

Tazz
27 maart 2004, 19:48
Ik zal u ne kleine hint geven, ge kunt tegenstanders afleiden door op uw vingers te fluiten, met objecten te gooien, ...

Nighty
27 maart 2004, 19:52
ja me die flessen achter da muurke he ?
en op zwarte kop is fluiten maar ik probeer die 2 te ontwijken door door de rook te stappen maar ze horen mij meestal:(

Ulukai5
27 maart 2004, 20:11
Originally posted by ]BuD[nighthawk
ja me die flessen achter da muurke he ?
en op zwarte kop is fluiten maar ik probeer die 2 te ontwijken door door de rook te stappen maar ze horen mij meestal:(

Als het enkel is da ze u horen: bukken en extreem traag stappen, ge moet geduld hebben :p

Probeer da zelf uit te spelen zonder walkthrough das het meest fun en nu gaat er nog geen nederlandstalige voor zijn ze, is maar net uit :lol:

Nighty
27 maart 2004, 20:52
kben door sa stukske ma ke der moeten weglopen en leven verloren , khad namelijk nie gezien da er ook een fles stond op dienen bar, ik had alleen een fles gezien ergens waar ze op die akart aant lezen waren
:D

Nighty
28 maart 2004, 13:27
is da bij iedereen zo da als ge de eerste missie et uitgespeeld da da nieuws zo is van 26march en ze tonen ff beeld en dan storing dan ist direct 27march ffkes beeld en weer storing en dan nog eens ofzo en dan zit ge in nieuwe missie:crazy:

Tazz
28 maart 2004, 14:22
Jups, dat wa bij de eerste splinter cel trouwens ook zo iets in die aard, aleen die ruis zat er toen niet tussen denk ik.

Pandoriaantje
28 maart 2004, 14:36
weet iemand nen walkthrough zijn op nen site voor Part 4 ofzoiets, kzit aan trappen da naar beneden leiden , daar is er gelijk wa vuur beneden en verder zitten 2mannen op een kaart te kijken, maar ik word altijd door 1 van de 2 laatste afgeschoten:tongue:
in nederlands aub:lol:

*EDIT*

IK HEB OOK AL GEZOCHT;)

*EDIT*
eerste kunde gewoon vanachter besluipen.
links schiet ge de 2 lichten kapot aan die deur. der komt ene van die 2 kijken en blijft daar staan.
gewoon ff besluipen (aangezien het nu donker is geen probleem).
voor de derde fluit je gewoon ff en verkoopt die een mep als die komt kijken. :D

MacNappy
28 maart 2004, 14:40
of gewoon een fles weggooien, kunde onopgemerkt voorbijsluipen ...

Nighty
28 maart 2004, 15:39
kben der al door:) kzit in parijs nu:D
kheb wel wa leven verloren daar:P

--BigO--
28 maart 2004, 17:02
Ik heb een probleem als ik die Sadono moet afluisteren met de sticky cam in Indonesië. Ik heb nog geen enkel alarm laten afgaan en ik kom in een kamer met nen tv, en de mission is failed?

Help me out please...:niceone:

Lagoa
28 maart 2004, 18:25
ik heb alleen nog maar online gespeeld :D

sincere
28 maart 2004, 18:38
kzit nogma in de tweede lvl juist..., mischien da ge telaat zijt om die af te luisteren? Speel de lvl terug van int begin bij load :)

Gamerke 1988
28 maart 2004, 18:58
kunnen de heren al een score geven op de game? :D

en weet er iemand wanneer ie op PS2 uitkomt? :unsure:

cooly
28 maart 2004, 18:59
eigenlijk is da nu wel dom,
er zijn ier 2 treads over splinter cell pandora tomorrow:D

Pandoriaantje
28 maart 2004, 19:25
Originally posted by MacNappy
of gewoon een fles weggooien, kunde onopgemerkt voorbijsluipen ...
Bwa, 'k ben meer voor de harde aanpak.
iedereen dak tegekom moet er aan geloven :p

zit soms een half uur te zoeken op welk moment ik ene moet beetpakken zodat de ander het niet ziet,... terwijl ik eig wel kan voorbijsluipen :D

Pandoriaantje
28 maart 2004, 19:26
Originally posted by --BigO--
Ik heb een probleem als ik die Sadono moet afluisteren met de sticky cam in Indonesië. Ik heb nog geen enkel alarm laten afgaan en ik kom in een kamer met nen tv, en de mission is failed?

Help me out please...:niceone:
links staan daar wa dozen dacht ik, daar schiet ge die gewoon tegen de muur.

Nighty
28 maart 2004, 20:45
ik zit nu in 2de lvl op gelijkvloers en kmoe daar door een ventilatie systeem bij nen peet komen da achter een bewapende deur zit.
die pakken dan nafte voor teen of tander en dan loopt den tijd maar kwee nie langswaar da ik moe weggaan, da gaak nog es uitvissen

Tazz
28 maart 2004, 20:51
Originally posted by Gamerke 1988
kunnen de heren al een score geven op de game? :D

en weet er iemand wanneer ie op PS2 uitkomt? :unsure:

Score? van wat ik tot nu toe heb gezien, hoog (cijfer geef ik pas als ik het uit heb :p)

Releas PS2; no idea :crazy:

Nighty
28 maart 2004, 21:32
release ps2 ergens eind 2004 denk ik

Ik zit vast in splinter cell,
ik moe dienen soth op den trein laser-micen ma ik kan da nie van buitenaf en als ik die schuifdeur opendoe sluit die na nen tijd en kan ik nie afluisteren:tongue:
als ik dan weer ewa naar voorga int deurgat dan ziet dienen mij:help:

Insane_D
28 maart 2004, 21:38
Ge moet door die deur gaan en rechts van u is een bar, daar moet ge gaan achter zitten en afluisteren. Het is daar helemaal donker dus ge wordt ook niet gezien.

Nighty
28 maart 2004, 23:18
Originally posted by Insane_D
Ge moet door die deur gaan en rechts van u is een bar, daar moet ge gaan achter zitten en afluisteren. Het is daar helemaal donker dus ge wordt ook niet gezien.

oka kga eens testen

Nighty
29 maart 2004, 15:37
makelijk,
maar ubi soft let op details vind ik maar dan zijn ze 1groot detail vergeten :p
als ge in den trein zit en de deur opendoet staan de bomen rond de 60-65 meter van u verwijdert, als ge naar de MAAN kijkt dan is die maar 100 meter VERWIJDERT:D

capt_snow
29 maart 2004, 15:45
makelijk,
als ge in den trein zit en de deur opendoet staan de bomen rond de 60-65 meter van u verwijdert, als ge naar de MAAN kijkt dan is die maar 100 meter VERWIJDERT:D

haaah(:rofl: ) ,mja alles kan toch nie perfect zijn e.dan zouden alle games 100/100 krijgen :bow:

Gamerke 1988
29 maart 2004, 17:17
makelijk,
wss is die maan wel meer dan 100 meter van gij verwijdert maar wss gaat die verrekijker niet verder dan 100 meter en dus is dat het maximum ;)

xbox
29 maart 2004, 17:35
Ik ben hem dinsdag ook gaan halen, ik vind hem niet slecht, maar veel verschil buiten het leveldesign met deel 1 kan ik niet echt vinden. Toch een topgame! Alleen het lichteffect wordt echt uitgemolken in elke level!

:offtopic: Trug uit een ban van 8 dagen van een pipo uit het filmforum zonder waarschuwing :angry:

--BigO--
29 maart 2004, 18:55
Originally posted by Pandoriaantje
links staan daar wa dozen dacht ik, daar schiet ge die gewoon tegen de muur.

K, ga ik eens proberen...thanks!

sincere
29 maart 2004, 19:03
Kvind het toch een prachtige game, singleplayer dan tot nu toe he want multiplayer heb ik nimmer geprobeerd. Die lvl met die trein rockt ook wel, hoe ge zo wegslingert als ge aan de zijkant van die trein hangt en er komt ne andere trein naast u door. Zaaalig gewoon :)

Ulukai5
29 maart 2004, 19:37
Originally posted by --BigO--
K, ga ik eens proberen...thanks!

En anders: ik heb in SC 1 ook is voorgehad da er altijd een alarm afing maar zomaar ineens, da sloeg op niks. Ben toen terug gegaan en alle lijken da ni goe verstopt waren gans in den donker gaan leggen. Toen was alles ineens in orde. Was pertang al enkele savepoints terug...

Moraal van het verhaal: altijd de lijken goed verstoppen :)

Nighty
29 maart 2004, 20:57
kzit in lvl 4 , kheb lang moeten sluipen en eindelijk hebk sc20k dan loopt ge verder sticky shockt ge wa peten en dan komt ge bij een buis, save point,
ten eerste:p = is da de bedoeling da ge die buis opkruipt(kdenk et wel want vlak bij die buis kreegde een save point.
ten tweede:p = als ik die pijp opklim komt ge aan hekkens, die gaan schuin nart einde toe en zo beland ge in ene zijnen slaapkamer:p dienen ligt daar te maffen, ik ga die andere ruit uit en zie onder mij een raam maar da hemk al geprobeert daar graak ik nie in, dan op da raam (dazelfde) ter hoogte van die slaapkamer ziede rechtsboven u en linksboven u koorden maar daar graak ik nie aan:wtf: alsk der naar jump benk dood:naughty:

of moet ge langs beneden:crazy: wa ik raar zou vinden:p :help:

sincere
30 maart 2004, 04:06
Ge moe dus wel langs onder gaan, ietske verder is uwe wapenleverancier ;)

Nighty
30 maart 2004, 08:47
ah :p
lolz wrom zetten ze daar dan een buis me de mogelijkheid in die slaapkamer te komen:p
brengt u totaal in de war, kheb daar al eens geweest ma kan mij nie inhouden van te schieten;)

sincere
30 maart 2004, 09:15
Ma ge moe dus wel langs die buis in die kamer gaan he maar dan langs da ander raam u naar onder laten vallen da ge blijft hangen aan da balkonneke. Daarna nog ne keer naar onder laten vallen dan blijft ge normaal gezien nog is aan het onderste balkonneke hangen en komt ge op ne trap uit. Wel eerst effe checken of de kust veilig is daar onder. Good luck :)

Gamedude
2 april 2004, 01:22
Even een vraagje, in het begin van het spel vraagt men zich af wat de persoon "Dougles", (of was er ook nog een Lambert?) daar doet, ik veronderstel dat Dougles een oude bekende is van deel 1?
Vermits ik me het niet meer goed herinner van Splinter Cell 1 vraag ik aan jullie wat die persoon betekende in Splinter Cell 1?

sincere
2 april 2004, 05:23
Goeie vraag,
Ik heb splintercell 1 wel maar het is al een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.

josuwa
2 april 2004, 09:34
die moest ge ontvoeren bij CIA gedoe

sincere
2 april 2004, 10:41
Kzit nu in de lvl waar ik die sadano moe gaan ontvoeren. Alle het lijkt er toch sterk op dak em moe gaan kidnappen. Ik kijk er al naar uit om zen rood potske van zijne kop te slagen :D

kenny
4 april 2004, 15:51
Ik heb een vraagje.

Is Splinter Cell:PT een vervolg van Splinter Cell 1 ?

Ik wil dit weten omdat ik Splinter Cell:PT wil kopen maar ik heb deel 1 nie gespeeld.

fixer187
4 april 2004, 16:21
Originally posted by kenny
Ik heb een vraagje.

Ik wil dit weten omdat ik Splinter Cell:PT wil kopen maar ik heb deel 1 nie gespeeld.

heu ja, maar tis ni da ge ni meer kunt volge ofzo als ge de 1 ni gespeeld heb

Mike Ty$on
4 april 2004, 16:24
Originally posted by kenny
Ik heb een vraagje.

en je hebt nu ook een multiplayer die uitstekend is:bow:

voor de gamers die deel 1 hebben gespeeld is het nu met wel makkelijker:p