PDA

Volledige versie bekijken : Splinter Cell: Pandorra Tomorrow Kopen? Betaal niet teveel!

50Euro
25 maart 2004, 21:28
Ik zie hier overal die hoge prijzen voor Splinter Cell: Pandorra Tomorrow!!!

Klik Hier!! (http://www.muchogames.nl/) Goedkoop en de post kost nog minder dan 0,90€! Splinter Cell: Pandorra Tomorrow aan 44,50€! Dat maakt 45,50€ en twee dagen wachten...

Of weet iemand het nog goedkoper staan??

the heretic
25 maart 2004, 22:23
W00t, veel goedkooper dan Gamemania.

Nighty
25 maart 2004, 23:01
cool,
vree goedkoop!

:offtopic: btw: waar woont ge in zottegem:p :offtopic:

kloon
25 maart 2004, 23:03
ok ja
maar is de site betrouwbaar

ik heb goede ervaringen met deze site
http://ssl.dvdcrave.com/products/format.jsp?action=xbox

splintercell is er idd iets duurder
maar unreal 2 is er dan weer goeiekoper

heb al een 10 tal games gekochr zonder enig probleem

gStar
25 maart 2004, 23:26
Echt super goeiekoop games op dieje site

d.C.
25 maart 2004, 23:57
www.dvdzone2.com (waar ik hem heb besteld, morgen krijg ik hem) en www.gamerelease.nl zijn zeer betrouwbare winkels waar je hem voor dezelfde prijs kan kopen. De eerste is een Belgische winkel, de tweede is een Nederlandse die ook in België levert. Ik bestel liever bij zo'n winkels omdat ze al wat naambekendheid hebben en omdat ik weet dat de service er zeer goed is. Ik heb eenmaal een order moeten annuleren omdat ik het spel toen gewonnen had, maar zij bleven even vriendelijk en hebben m'n betaling mooi teruggestord (DVDzone2) :)

50Euro
26 maart 2004, 01:59
Originally posted by kloon
ok ja
maar is de site betrouwbaar

Uit ondervinding is hij echt betrouwbaar! Ik heb op die site Prince Of Persia gekocht op Xbox in Pre-Order.. De prijs was 48,95€+0,80€... Een week daarvoor deden ze een actie en stond Prince Of Persia maar op 39.99€.. Zij hebben toen contact met mij opgenomen en me voor de keuze gesteld:
- Of 9€ terug op mijn rekening want de overschrijving was al gedaan..
- Of 9€ korting op een volgende game...

Ik koos de korting waardoor ik morgen Splinter Cell: Pandorra Tomorrow speel aan 35,50€! Das waar ja! Gisteren uit en eergisteren al bevestiging gekregen dat het onderweg is..

Dit lijkt wel reclame en dat is het wel een beetje maar enkel omdat ik er zeer tevreden over ben! En ik denk dat andere gamers daar ook moeten van genieten!

Lief hé van mij!!!

gStar
26 maart 2004, 08:08
Originally posted by 50Euro
Uit ondervinding is hij echt betrouwbaar! Ik heb op die site Prince Of Persia gekocht op Xbox in Pre-Order.. De prijs was 48,95€+0,80€... Een week daarvoor deden ze een actie en stond Prince Of Persia maar op 39.99€.. Zij hebben toen contact met mij opgenomen en me voor de keuze gesteld:
- Of 9€ terug op mijn rekening want de overschrijving was al gedaan..
- Of 9€ korting op een volgende game...

Ik koos de korting waardoor ik morgen Splinter Cell: Pandorra Tomorrow speel aan 35,50€! Das waar ja! Gisteren uit en eergisteren al bevestiging gekregen dat het onderweg is..

Dit lijkt wel reclame en dat is het wel een beetje maar enkel omdat ik er zeer tevreden over ben! En ik denk dat andere gamers daar ook moeten van genieten!

Lief hé van mij!!!

Geen twijfel mogenlijk dan .

Bestellen op die site :p

casualties
26 maart 2004, 08:54
mijn zus brengt em vandaag mee van haar werk (verdeelbedrijf van dvd's, cd's en games)

cool ze... spotlage prijs wss en khad em al 5 dagen kunne hemmen maar mn zus had da vergete te zegge da em al binne was

:woohoo:

gStar
26 maart 2004, 08:57
Originally posted by casualties
mijn zus brengt em vandaag mee van haar werk (verdeelbedrijf van dvd's, cd's en games)

cool ze... spotlage prijs wss en khad em al 5 dagen kunne hemmen maar mn zus had da vergete te zegge da em al binne was

kunde u zus is geen game voor mij laten meebrengen :p
Ik kom het wel afhalen in herentals :scream:

Newboy
26 maart 2004, 12:13
Originally posted by the heretic
W00t, veel goedkooper dan Gamemania.

Nooit ga ik nog een gamemania binnen. Die moet ongeveer samen met de Fnac de duurste winkels zijn in België qua games denk ik.

killer bel
26 maart 2004, 15:13
Originally posted by Newboy
Nooit ga ik nog een gamemania binnen. Die moet ongeveer samen met de Fnac de duurste winkels zijn in België qua games denk ik.

yep en onvriendelijk:angry:

the heretic
26 maart 2004, 16:13
Onvriendelijk ?
Explain.

Nighty
26 maart 2004, 17:23
pff ik heb er vandaag 65€ voor afgedokt,
in de Free Recond Shop , nie veel winkels zijn goedkoop ze.
terbij Gamemania is duur maar heeft Garantie voor games op release!

black DeMoN
26 maart 2004, 17:42
Originally posted by ]BuD[nighthawk
pff ik heb er vandaag 65€ voor afgedokt,
in de Free Recond Shop , nie veel winkels zijn goedkoop ze.
terbij Gamemania is duur maar heeft Garantie voor games op release!

over de Gamemania hed ge echt 100 % gelijk!
de Gamemania heeft een goede service,je kan games op voorhand bestellen en ze bellen speciaal om te zegge da et uit is :D
Ze zijn altijd vriendelijk en duur is em nu niet zo hé.
Dat is de prijs dat ze er moeten voor vragen anders maken ze verlies.

Over games laten overkopen,dat is iets anders........GIERIG TOT EN MET!:angry:

casualties
26 maart 2004, 18:24
Originally posted by casualties

haha suckas

ze is net thuis... 40 EUR voor de schoon ingepakte SC PT

ownage :applause: :applause: :applause: :applause:

cooly
26 maart 2004, 19:38
stoeffer:p

ik kan mijn ma nie overtuige om da langs internet te doen,
om over mijn pa nog maar te zwijgen:angry: :ironic:

Ulukai5
26 maart 2004, 20:36
Heb hem vandaag in de bekendste winkels zien staan en de prijs schommelde tussen € 55 en 60 dus is niet zo abnormaal duurvoor een game in de winkels. Internet kan wel goedkoper zijn ja, maar ik doe dat nooit op die manier, kwil der zelf kunnen achter gaan en kiezen uit die rekken :)

Call me old-fashioned :p

En heb het al op PC :D

Gamerke 1988
26 maart 2004, 22:18
Originally posted by killer bel
yep en onvriendelijk:angry:
wel die prijs valt hier tegenwoordig nogal mee... als ik vergelijk met Free Record Shop...
Platinum games aan 60 € verkopen enzo :eek:

plauZ
27 maart 2004, 11:35
gamemania is idd wel duur, maar soms wel handig voor snel een game te kopen als ge geen zin hebt om het via het internet te doen...

fnac is schandalig duur...en kheb daar nog nooit iets gekocht

frs is soms wel duur, maar ze hebben ook wel schone promoties (spellen aan 30€,...)

die online winkels zijn allemaal goedkoop, dus kzou beter daar es beginne bestellen :)

Apocalypse_Now
27 maart 2004, 13:49
Originally posted by Gamerke 1988
wel die prijs valt hier tegenwoordig nogal mee... als ik vergelijk met Free Record Shop...
Platinum games aan 60 € verkopen enzo :eek: Platinum games aan 60 euro verkopen mag nie eens wss

cooly
27 maart 2004, 13:52
Originally posted by Apocalypse_Now
Platinum games aan 60 euro verkopen mag nie eens wss
eigenlijk wel pijs ik ze,
want de winkel kiest voor oeveel ze et spel verkope,niemand anders

en nog een vraagske,waarom zijn de spellen op internet goekoper?:confused: