PDA

Volledige versie bekijken : MX Unleashed

Ulukai5
25 maart 2004, 19:26
Hey Motocrossers,

MX U staat gepland voor een UK release van 26/03/2004, morgen dus, en ik zou dat spel als het kan morgen willen gaan halen. Maar gaat dat dan al in de grote winkels liggen zoals Extrazone, Game Mania, Bart Smit etc. of is die kans eerder klein? dit is de eerste keer dat ik echt een spel zou kopen op de release date en kweet het ni goe. Laat is weten hoe da meestel is pls? Of heeft iemand hem al ergens zien liggen? Ik ga heml in Mechelen kopen.

thx,

Ulukai

killer bel
25 maart 2004, 20:30
In de GM is er een zeer grote kans dat hij er ligt. Als ik games koop op de release dat dan doe ik dat altijd bij de GM
Bij de rest weet ik het niet

Ulukai5
25 maart 2004, 20:44
Originally posted by killer bel
In de GM is er een zeer grote kans dat hij er ligt. Als ik games koop op de release dat dan doe ik dat altijd bij de GM
Bij de rest weet ik het niet

Die winkel is net het verst van school verwijderd :angry:

En redelijk duur t.o.v. FRS waarvoor ik trouwens nog een kortingsbon heb (Axion-rekening :p)

nickske
25 maart 2004, 22:26
Waarom niet MTX Mototrax die ook morgen uitkomt? Deze is echt meer fun en kun je ook online rijden.

Ulukai5
25 maart 2004, 22:37
Originally posted by nickske
Waarom niet MTX Mototrax die ook morgen uitkomt? Deze is echt meer fun en kun je ook online rijden.

Heb geen Live en zal zo blijven (khoef da ni), physics zijn zeer realistisch in MX U, minigames, andere voertuigen, landschappen, ...

Voor mij was de keuze snel gemaakt!

gStar
25 maart 2004, 23:32
Kga morgen toch achter MTX Motortrax

Dit omdat ik live heb :D

Hopen da ze het dan al hebben in de FRS.
Want derstraks hadden ze het nog ni

nickske
25 maart 2004, 23:36
Originally posted by TwistyEnerGy

Want derstraks hadden ze het nog ni

Ge kunt bovendien ook je eigen parcours maken met MTX!

gStar
25 maart 2004, 23:37
Originally posted by nickske
Ge kunt bovendien ook je eigen parcours maken met MTX!

Kwete het.
Maar jammer genoeg ni online spelen :cry:

Mjah morgen nog eens langs Frs en Toys 4 all

Ulukai5
26 maart 2004, 20:30
Kheb het spel, speelt zalig alleen de controls zijn ff wennen en ge kunt ze ni instellen zoals ge wilt, maar oefening baart kunst ;)

Ben het in de GM gaan halen, eerst FRS, ExtraZone en Bart Smit afgelopen, die hadden het ni binnen. Dan maar naar Game Mania gestapt wa wel veel verder is, want had op hun site gezien da het binnengekomen was. Ik kijk daar naar die games, niks gevonden. Ik stap naar die gast aan de kas en vraag of ze da ni binnengekregen hadden, stond toch op de site. Hij had 1 kopie binnengekregen en die heeft hij direct als verhuurgame gezet. Om te kopen moet ge wachten tot dinsdag. Heb dan da spel gehuurd en ga het dinsdag kopen, huurprijs gaat van de verkoopprijs af dus doe er geen verlies aan. Hij heeft speciaal voor mij nen dag langer laten gelden voor zelfde prijs (tot di ipv ma) omda ik het dan zou kunnen kopen tegen die vermindering.

Toffe kerel daar in Mechelen :applause: en ik raad het spel absoluut aan! Binnehalen die handel, er is zoveel in te doen en tis heel fun met 2, echt nen aanrader!

Apocalypse_Now
27 maart 2004, 14:04
Originally posted by TwistyEnerGy

Want derstraks hadden ze het nog ni Werkt Live goed bij u?? - heb nog 2 bonnen van 2 maanden gratis

Ulukai5
29 maart 2004, 21:45
Voor zij die nog MCM gespeeld hebben op PC: als ge in MX U te ver out of bounds rijdt, wordt ge terug weggekatapulteerd, deze keer met hogere snelheid en het ziet er nu nóg pijnlijker uit :D

Maar kan het zijn dat ik voor de career geen difficulty kan instellen?

gStar
29 maart 2004, 22:23
Originally posted by Apocalypse_Now
Werkt Live goed bij u?? - heb nog 2 bonnen van 2 maanden gratis

ja ,

Mor ik heb zo geen 2 maand live.

Kheb die starterkit gekocht :p

the™GameMaster™
30 maart 2004, 12:28
Originally posted by Apocalypse_Now
Werkt Live goed bij u?? - heb nog 2 bonnen van 2 maanden gratis

ge kunt der maar 1 gebruiken en ge hebt u visa nodig, dus ge zijt beter da ge den startekit koopt.