PDA

Volledige versie bekijken : Lanparty @ Home

|XcW|
20 maart 2004, 20:56
Yu

Ter aanleiding van de lanparty in Zulte had ik ook eens zin voor een lanparty te doen .
Gisteren middag ( op school ) had ik besloten een lanparty'ke ( ik zeg wel 'ke ) te organiseren .
Een vriend bracht zijn Xbox mee en nog een vriend kwam gewoon mee , het was gewoon weg bom
Ik had 2TV hier kunne gebruiken , 2 xboxxen , 2 headsets .
Ze kwamen aan , ik haalde mijne TV van men kamer en die van men zus haar kamer , we instaleerde ons in de keuken tafel . We wilden system link doen , maar om een of de andere redene ging dat niet :sad: . Toen hadden we besloten gewoon Counter-strike te spelen , map per map , en de score noteren . Het was gewoon weg af .We hebben ons kweet nie hoe hard geamuseerd . Uit eindelijk ben ik 2de geworden :applause: . Maarja het ging vooral om de fun . En ook voor mekaar zien optejagen dat was nog het grappigste :rofl: .
Wie dit ook eens wil doen in de buurt van Limburg contact mij op msn Diepenbekenaar@hotmail.com

Het is gewoon vollebak fun

Grtz |XcW|

Laat me ook iets weten hoe het op de lan in Zulte is geweest

gStar
20 maart 2004, 22:32
Ik kan ni Komen

Reden : heb ik al uitgelegt op msn.
Anders had ik graag is gekomen ;)

El ByToS
21 maart 2004, 02:49
kan gerust es ne keer kome ze
ma gulle moogt ook naar hier kome,is mss beter qua hardware dno ?:s
we hebbe hier 2 tv's die we kunne gebruike (1ne "groot" en 1 kleinere,contact op msn voor pics) en dan nog een projector+een apparte hub van 24poorte als het moet voor te connecte.allez,ni om krom te doen ofzo dattet ni goed bij u is eh ma gewoon kheb ier in de vakanties toch zowa altijd een homelanneke van +- 10man,daar kunne gerust nog wa mense bij met hun xbox ze :)

Ajar
23 maart 2004, 19:59
de site www.xboxlivegamers.be gaat jullie helpen we zijn ook iets van plan we kunne ze misschien aan elkaar koppelen en gerief van ons lenen laat ons iets horen en je mag er een toppic over starten op de site

El ByToS
25 maart 2004, 13:20
hey ik zie dat iedereen hier van limburg is en een lan wil organisere,mss kunne we die allemaal "aan mekaar koppele" en zo 1 groot event make in limburg ?
ik kan voor het netwerk+kabels+projector+geluidinstalatie+zaal+taf els & stoele zorge,zaal ligt in maaseik (ooste van limburg) en ben zelf ook een fervente xbox gamer :)
moogt altijd pme ;)

MC X
26 maart 2004, 18:09
de site www.xfreak.be zal je ook helpen check het forum..

MacNappy
26 maart 2004, 19:28
tsjus, kan het gespam iets minder opvallend. De topicstarter wil gewoon eens gezellig lannen met wat mensen, niet 2 sites die komen spammen en hun "diensten" aanbieden ...

Apocalypse_Now
27 maart 2004, 13:58
haha macnappy :scream:

zijt gij da op de foto btw?

MacNappy
27 maart 2004, 14:30
da's doobie in optima forma :)

Ajar
28 maart 2004, 13:43
nee das zenne pa

MacNappy
28 maart 2004, 14:39
lolz, is dat beledigend bedoeld ofzo? 't zou wat zijn, doobie als vader :crazy:

enfin, doet en zegt wat ge niet laten kunt, uw dreigpm's en mails via X-Power destijds waren van hetzelfde hoogstaande niveau:rofl:

HillBilly
30 maart 2004, 22:11
kzou da oek wel graag is doen, met e klein groepke dan wel, niemand in de omgeving van Asse da da zou wille doen ?

HillBilly
30 maart 2004, 22:13
btw macnappy, is midway classics ( of hoe datet ook noemt wa da ge gewonnen hebt in zulte;))een goei game ? Want ik overweeg om het te kopen :p

MacNappy
31 maart 2004, 00:11
ben momenteel eerst splinter cell aan't uitspelen (nu zo goed als gedaan, ff nog einde laatste level doen), en dan ganek eerst ninja gaiden ff spelen denk ik ;)

zal't in de vakantie wel es langer spelen, heb al wel ff paper boy en rampage erop gespeeld, gezellig, zeker in multi :woohoo:

Sim!
3 april 2004, 13:10
SPAM !

Xbox lannen ook in West-Vlaanderen www.mayhem.be