PDA

Volledige versie bekijken : hmm moeilijke keuze :D

Blistering
19 maart 2004, 21:28
na de examens ga ik 2 nieuwe games kopen
1e game: Rainbow Six 3 of Socom II: U.S. Navy SEALS
2e game: .Hack Infection Part 1 of Champions of Norrath
dus als je me een beetje begrijpt wil ik een actie/strategy game en een rpg kopen :D ik weet dat iedereen socom II en champions of norrath zal zeggen maar ik zou toch eens weten hoe .Hack infection part 1 is. heeft iemand dees al gespeeld? van rs3 weet ik het al en ik vind het persoonlijk beter dan socom II maar ik ben er nog niet helemaal uit :) . maar voor ik ze koop eerst goed blokken :sleep: :ironic: .

SouLr@v3N^
19 maart 2004, 22:10
Socom II is tschijnt héél goed en veel beter uitgewerkt als den 1 en IMHO zouek zéker al geen .hack infection kopen omdat volgens vele reviews de game véél te kort is voor 65€ en dat et 1ste deel niet te vet is en dat je dan best de andere 3 spellen dan nog speelt :s ( samen 260€ :eek: )
Champions of norrath looks nice ma nog nie gespeeld of echt reviews gecheckt... Kzou eerder voor Arc : twilight of the spirits gaan of FFX-2 (of X als ge die nog nie hebt , platinum 34€ btw) als ge dan toch RPG-liefhebber bent ;)

Blistering
19 maart 2004, 22:20
ffx-2 en ffx heb ik al :p

fireblaster
19 maart 2004, 23:08
Originally posted by SouLr@v3N^
Socom II is tschijnt héél goed en veel beter uitgewerkt als den 1 en IMHO zouek zéker al geen .hack infection kopen omdat volgens vele reviews de game véél te kort is voor 65€ en dat et 1ste deel niet te vet is en dat je dan best de andere 3 spellen dan nog speelt :s ( samen 260€ :eek: )
Champions of norrath looks nice ma nog nie gespeeld of echt reviews gecheckt... Kzou eerder voor Arc : twilight of the spirits gaan of FFX-2 (of X als ge die nog nie hebt , platinum 34€ btw) als ge dan toch RPG-liefhebber bent ;)

idd arc is wel een nice spel

Jezeke
19 maart 2004, 23:16
Champions of Norrath krijgt wel heel goeie reviews, zeker voor zijne multiplayer
heeft ook veel speeluren, dus ik denk wel dat da een heel goei spel is

Blistering
20 maart 2004, 11:20
ok .Hack Infection Part 1 valt dus al weg :D maybe dat ik hem wel eens huur. ik denk dat mij eerste game socom II gaat worde maar ik twijfel nu nog aan mijn 2de game: arc of champions :unsure:

Koone
20 maart 2004, 12:46
SOCOM II én RainbowSix 3 :D

En als je twijfelt tussen Arc en CON , neem dan maar Arc ;)

Blistering
20 maart 2004, 18:07
probleem met socomII en rs3 is dat ik geen netwerkadapter heb en dat deze games me snel gaan vervelen maar het kan zijn dat ik later nog een netweradapter koop maar ik moet eerst nog de toestemming krijgen van mijn ouders dus daarom ga ik wss socomII kopen

Koone
20 maart 2004, 18:53
Originally posted by Blistering
probleem met socomII en rs3 is dat ik geen netwerkadapter heb en dat deze games me snel gaan vervelen maar het kan zijn dat ik later nog een netweradapter koop maar ik moet eerst nog de toestemming krijgen van mijn ouders dus daarom ga ik wss socomII kopen
Als je enkel offline speelt, zal RB6 3 wss wel beter zijn dan socom II ;)

Blistering
20 maart 2004, 18:55
mja kan zijn dat ik in de toekomst online ga maar ben het niet zeker :unsure:

The Spoon
23 maart 2004, 19:49
SOCOM II heeft ook wel goede SP, maar RBS heeft natuurlijk da iets beter, maar SOCOM II haalt da dan in me zenne MP, maar als ge ni zeker ze van online te gaan dan zou ik RBS 3 kopen ;)

maar das mijn mening eh :p