PDA

Volledige versie bekijken : Vice City help

Ulukai5
19 maart 2004, 16:12
Ik zit vast bij de missie "Shakedown" dat is de eerste van Tommy Vercettii zelf, juist nadat je Diaz hebt vermoord. Ik moet in het winkelcentrum allemaal vitrines gaan breken, maar ik heb nooit genoeg tijd :cry:

Post hier alstublieft hoe jullie het gedaan hebben, met welke wapens, met of zonder voertuig, wat doe je met de cops, in welke volgorde, hoe meer details hoe liever.

Help me out here :help:

Greetz,

Ulu

EDIT: en wanneer krijg je het watervliegtuig?

EDIT 2: waar vind ik Sunshine Autos?

Gamerke 1988
19 maart 2004, 16:48
Watervliegtuig krijg je na de missie "Dildo Dodo", deze kan je spelen als je de Movie Asset hebt gekocht.

Sunshine Auto's bevindt zich in de buurt van het vliegveld => kijk op de toegevoegde kaart die bij het spel zit.

Nu over die missie... Men nemen een brommer, rijd naar winkelcentrum, rijd met de brommer in het winkelcentrum om snel van te verplaatsen... Men nemen een Uzi, op de brommer en rijd voorbij de ramen die kapot moeten geschoten worden en doet een drive by... Nu die tijd... tja, blijven proberen :niceone:

Ulukai5
19 maart 2004, 16:52
Originally posted by Gamerke 1988
Watervliegtuig krijg je na de missie "Dildo Dodo", deze kan je spelen als je de Movie Asset hebt gekocht.

Sunshine Auto's bevindt zich in de buurt van het vliegveld => kijk op de toegevoegde kaart die bij het spel zit.

Nu over die missie... Men nemen een brommer, rijd naar winkelcentrum, rijd met de brommer in het winkelcentrum om snel van te verplaatsen... Men nemen een Uzi, op de brommer en rijd voorbij de ramen die kapot moeten geschoten worden en doet een drive by... Nu die tijd... tja, blijven proberen :niceone:

Heb al wel 5 keer geprobeerd (1 keer met crosser, 4 keer te voet) en nog tijd tekort hebben :( Heb het gevoel da ge op den brommer nog langer moet schieten! Welke SMG raden jullie aan? Welke volgorde nemen jullie in de mall?

Gamerke 1988
19 maart 2004, 16:57
Originally posted by Ulukai5
Heb al wel 5 keer geprobeerd (1 keer met crosser, 4 keer te voet) en nog tijd tekort hebben :( Heb het gevoel da ge op den brommer nog langer moet schieten! Welke SMG raden jullie aan? Welke volgorde nemen jullie in de mall?
volgorde?:wtf:

Ge moet ervoor zorgen dat ge een wapen hebt waarmee ge kunt mikken ( M4 ofzo )

Of ge kunt natuurlijk cheaten en den bazooka pakken, en daarmee wat ruiten kapot schieten... Als ge met de Bazooka schiet, kunt ge in 1 schot 3 ramen kapot doen... :unsure:

josuwa
19 maart 2004, 17:20
oftewel pakt ge chainsaw.
oftewel mp5 en knalt ge alles af.
ofwewel zoals ik het gedaan had spaz shotgun...(de automatische)
en pak de infernus van tommy zelf die bij de garage links staat...

veel geluk!

Lozerkid
19 maart 2004, 18:42
Ik heb da me nen m4 gedaan en mij in de mall te voet verplaatst en ik had altij tijd over, maja blijve probere dan zulde er wel kome

denkek:unsure:

Ulukai5
19 maart 2004, 19:04
Blijkbaar heeft niemand er problemen mee behalve ik...

Kheb gewoon het gevole da'k ze ni allemaal vind, da'k er overslaag enzo, vindd a zo onduidelijk op da klein kaartje.

Mike Ty$on
19 maart 2004, 19:25
Blijkbaar heeft niemand er problemen mee behalve ik...

Kheb gewoon het gevole da'k ze ni allemaal vind, da'k er overslaag enzo, vindd a zo onduidelijk op da klein kaartje.

heb ik ook een paar uur aan bezig geweest dus ge zijt nie alleen

ge moet exact weten welke ramen ge moet kapot schieten, ik heb eerst alles beneden gedaan en dan de 1 ste verdieping, ik had nog tijd over, maar eerst genoeg ammo gaan kopen heel belangrijk

na nen tijd lukt da wel
:woohoo:

Ulukai5
19 maart 2004, 20:10
I hate timers :p

sjoene
19 maart 2004, 21:01
ik eb da gedaan mee dienen matrak:D ad 2 secondne over of zow:p

Tsubasa
19 maart 2004, 21:33
Ik em da met nen hamer gedaan :D

Ulukai5
19 maart 2004, 23:08
Nog een vraagje: in stintfilmpjes van VC zie je vaak iemand op ne moto zo nen jump nemen, maar die draait helemaal rond in de lucht met die moto. Wat moet je daar precies voor doen? Ik heb net even geprobeerd op PC maar het ging niet zo goed :D Kan iemand eht uitleggen voor xbox?

Mike Ty$on
20 maart 2004, 00:45
Nog een vraagje: in stintfilmpjes van VC zie je vaak iemand op ne moto zo nen jump nemen, maar die draait helemaal rond in de lucht met die moto. Wat moet je daar precies voor doen? Ik heb net even geprobeerd op PC maar het ging niet zo goed :D Kan iemand eht uitleggen voor xbox?

nooit geprobeerd

miss gaat het gewoon nie:confused:

a happy noob
20 maart 2004, 10:55
Simpel: ge rijd aan volle snelheid met uwen brommer op een schans , dan zie ge u zelf vanuit een ander standpunt door de lucht vliegen en dan drukt ge met
uwen joystick naar voren of naar achteren.

a happy noob
20 maart 2004, 11:01
Om naar daar te rijden, nam ik altijd ne PCG600 ipv een brommertje.
En dan drive by shooting. Da is mij na een 5 tal keer gelukt. :woohoo:

Ulukai5
20 maart 2004, 15:49
Originally posted by a happy noob
Simpel: ge rijd aan volle snelheid met uwen brommer op een schans , dan zie ge u zelf vanuit een ander standpunt door de lucht vliegen en dan drukt ge met
uwen joystick naar voren of naar achteren.

Neenee tis da ni da ik bedoel, die rijden op een schans en die vliegen door de lucht terwijl ze met hun brommer rondspinnen, dus rond hun as van den brommer draaien. Ma ik denk da'k het gevonden heb: op een schans rijden, zien da ge al goe platligt op brommer door te draaien en naar achter leunen voor en terwijl ge springt.

a happy noob
20 maart 2004, 15:58
Neenee tis da ni da ik bedoel, die rijden op een schans en die vliegen door de lucht terwijl ze met hun brommer rondspinnen, dus rond hun as van den brommer draaien. Ma ik denk da'k het gevonden heb: op een schans rijden, zien da ge al goe platligt op brommer door te draaien en naar achter leunen voor en terwijl ge springt.
Ah, kwist nie da dat mogelijk was. Kzal da ook es proberen.