PDA

Volledige versie bekijken : Unreal championship 2

nickske
18 maart 2004, 20:03
Der staat reeds een trailer op gamespot.com van deze game maar enkel voor betalende leden. Iemand een andere link of idee waar deze trailer te bemachtigen?

vette swa
18 maart 2004, 20:09
Vandaag of morgen staat die wel op gametrailers.

nickske
18 maart 2004, 20:32
Originally posted by vette swa
Vandaag of morgen staat die wel op gametrailers.

Kan zijn. Soms heeft gamespot nog van die trailers staan die soms maanden alleen daar te vinden zijn. Ik denk dat dit komt omdat ze waarschijnlijk gamespot exclusive zijn.

Lagoa
18 maart 2004, 21:07
vond UC 1 nu ni zo goe, veel te veel lag als ge het mij vraagt.. en da frantic fps gedoe begin ik wa beu te worden, ze zullen wel wa verbeteringen mogen doen voraleer ik deze koop

nickske
18 maart 2004, 21:21
Originally posted by DJ Trip
vond UC 1 nu ni zo goe, veel te veel lag als ge het mij vraagt.. en da frantic fps gedoe begin ik wa beu te worden, ze zullen wel wa verbeteringen mogen doen voraleer ik deze koop

Ik heb UC weken, maanden gespeeld en heb bijna nooit last gehad van lag. Kwestie van een goede server te kiezen en nooit ene met heel veel spelers enzo. Gewoon ene van 3 of 4 sterren.

MacNappy
19 maart 2004, 01:09
toch wel even benadrukken dat deze game helemaal anders gaat zijn, met zowel een 1st als 3rd person view, hand to hand gevechten, met zwaarden zelfs enzo ...

maximus3678
19 maart 2004, 16:03
De trailer is ondertussen de downen via de telenet nieuwsberichten.

Zéér indrukwekkende :eek: voor op de X-doos.
Dit zal opnieuw potten breken op live en met al die speciale optie's kan het meer bieden dan een doorsnee shooter met live.

Nu al een topper denk ik.

cooly
19 maart 2004, 18:01
yep ziet er alleszins al mooi uit,zelfs voor xbox,
is uc een beetje et zelfde als ut op pc?

maximus3678
19 maart 2004, 18:11
Je kan die veronderstelling zeker maken.........ik heb Unreal Championship bijna een jaar gespeeld op Xbox en in het was één van de beste games voor live.

Door het verschil in de rassen (bepaalde rassen waren sneller of je kon hoger springen) was UC op Xbox meer een soort arcade versie.

Als je wist welk ras de snelste was en je nam dan ook nog eens een willekeurig wapen(je kon nl. spawnen met altijd hetzelfde wapen zoals bvb.een rocketlauncher),was je gewoon king of the hill.(er kwam natuurlijk nog een pak skills aan te pas)

De grafix zijn redelijk tot zéér goed op Xbox en hij was toch een jaar één van mijn favo. games op LIVE.

De opvolger ziet er al stukken beter uit maar nu is het afwachten welk gameplay systeem ze nu gaan gebruiken.De oude UC of UT 2003-4 gameplay waarin elk personage gelijke kansen en wapens heeft.

cooly
19 maart 2004, 18:19
kunt ge ook singleplayer spele?en is dit ook wijs?

The killamaster
21 maart 2004, 20:51
Hij gaat denk ik Unreal Championship 2: The Liandri Conflict noemen;) En je moet annubis redden of zo:confused:

nickske
10 maart 2005, 21:43
Net de demo gespeeld, 't is wel een prachtig en goe spel.
Krijgt trouwens 92/100 in de oxm. Zijn er nog andere mensen die deze live demo hebben want heb wel wa vragen over de game. Begrijp nog ni alles even goed.

DiDoria
10 maart 2005, 22:24
op games.telenet hebben er al links gestaan naar filmpjes..

mss hier :)
http://www.liandriconflict.com/main.php

ff gekenen en er staan er :)

Hete Broodjes 5
10 maart 2005, 22:32
ziet er echt te zalig uit :s

Mike Ty$on
11 maart 2005, 00:40
op games.telenet hebben er al links gestaan naar filmpjes..

mss hier :)
http://www.liandriconflict.com/main.php

ff gekenen en er staan er :)

hier staan er nog meer

http://media.xbox.ign.com/media/666/666679/vids_1.html

bogy
11 maart 2005, 12:03
da filmke waar jullie het over hebben... is da hetzelfde filmke van op de OXM cd (duurt ongeveer een 5tal minuten waarin ze spreken over alle aspecten/verschillen van het nieuwe spel)

zo zie je onder andere da er nu ook special moves inzitten, die je enkel kan doen met melee in de hand!

nickske
12 maart 2005, 12:23
De demo staat al in de top 25 van de xbox live games wat erg ongewoon is voor een demo, zie hier :
http://news.teamxbox.com/xbox/7834/Unreal-Championship-2-The-Liandri-Conflict-Demo-Cracks-List-of-Top-25-Xbox-Live-Games-Worldwide/

Mike Ty$on
12 maart 2005, 12:56
De demo staat al in de top 25 van de xbox live games wat erg ongewoon is voor een demo, zie hier :
http://news.teamxbox.com/xbox/7834/Unreal-Championship-2-The-Liandri-Conflict-Demo-Cracks-List-of-Top-25-Xbox-Live-Games-Worldwide/

nice

die ga ik halen :)op 18 april

Respawn
18 maart 2005, 15:20
't speelt echt ZO smooth.. kben nu persoonlijk niet voor 3D shooters op een console maar dit spel ga'k gewoon halen... dat switchen etc tussen first en tirth gaat ZO lekker én is deel van't spel , niet enkel een viewke da je af en toe es opzet op naar je ventje te zien, neenee... je kan switchen tussen swords etc, en messen etc.. kheb'n hele morgend bezig geweest met de demo... mmmm

Ook is er het RPG element, elk character heeft zo z'n voor en nadelen, z'n eigen wapens etc...
Prachtspel.. zeker in multiplayer gaat dit brokke maken

greetz,