PDA

Volledige versie bekijken : Wii Nog een Final Fantasy voor de cube?

AcrOb4t
17 maart 2004, 18:06
Gelezen op CubeZone.nl --->

Het zou goed kunnen dat de Final Fantasy serie na Crystal Chronicles nog een tweede spel krijgt... op de GameCube. Details lees je hier...

Het officiële Britse Nintendo-blad Nintendo Official Magazine heeft in haar nieuwste uitgave een opmerkelijk nieuwtje geplaatst omtrent de Final Fantasy serie. Vorige week konden we voor het eerst een Final Fantasy-game op de GameCube verwelkomen, maar volgens het Britse blad blijft het daar niet bij.

Het blad zegt dat maker Square-Enix op dit moment bezig is aan een tweede Final Fantasy spel voor de GameCube. Helemaal nieuw zou het spel niet zijn. Volgens de geruchten zou het spel remakes/ports bevatten van de Playstation klassiekers Final Fantasy VII, VIII en IX (deeltje 7, 8 en 9 dus).

Nintendo Official Magazine meldt tevens dat Square-Enix het spel op de aankomende E3, mei aanstaande, wil tonen aan de wereld. Square-Enix heeft zelf het nieuws nog niet bevestigd. Blijf CubeZone in de gaten houden voor het laatste nieuws rondom Final Fantasy!

°Roelerhond°
17 maart 2004, 18:18
7 en 9 hebbek ondertussen al uit en den 8 blijft steken opt einde van disc 1 :cry:
maarja ik gaan ze toch kopen ALS het uitkomt

Tiger
17 maart 2004, 18:21
W0000000t :applause: :applause:
Als dit echt is, koop ik hem Japanse, Amerikaans én Europees ! :bow:

N3m3s1s
17 maart 2004, 18:26
dit is al héél lang bekend, maar dan dat er van die remakes zouden komen op PS2

and if they do launch on cube -> idem tiger

mattie
17 maart 2004, 18:27
goe nieuws!
mijn dag kan nie meer stuk!!!:applause: :woohoo:

Gamerke 1988
17 maart 2004, 18:30
Originally posted by N3m3s1s

Komen die op PS2?? :eek:

Die koop ik zeker, vooral den 7 dan, die heb ik nog nooit gespeeld :sad:

Maar de 9 was zo zalig, en ook hier blijft FF8 hangen op einde van disc 1 :cry:

Demon9k
17 maart 2004, 18:34
Zou wel beestig zijn die remakes, heb nooit FF9 gespeelt en zou die wel eens willen spelen :)

SHIGSY
17 maart 2004, 18:51
"Laat maar komen", zou ik zeggen. :D :bow:

Square heeft wat jaren in te halen bij Nintendo en dit klinkt als een goed begin.

hummel
17 maart 2004, 19:12
sjeeses remakes .. veel inspiratie hebben ze precies ook niemeer he
spellen uitbrengen die hun moment gehad hebben.

Xazirri
17 maart 2004, 19:34
Laat ons hopen dat dit bericht waar is...
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik alleen nog maar FF VIII gespeeld heb. En dat is een gat in mijn cultuur.
Dit wordt dan een zekere aankoop.

Alle, als dit waar is is het al ne stap in de goede richting.... Nu nog FF X, FF X-2, FF XII releasen op cube. En dan de volgende edities tegelijkertijd op de Nintendo en Playstation....

SouLr@v3N^
17 maart 2004, 20:12
Originally posted by hummel
Als het ports zijn van dé klassiekers van vroeger , met verbeterde grfx en soms nog wat extra leuke features erbij gesmeten wat wil je dan nog meer? :eek:
FFVII met de graphics die cube aankan zou zo zaaalig zijn :love:

Spandi
17 maart 2004, 20:43
zou da dan 1 disk zen met ze alledrie op? a la megaman collection, of gelijk de ports van RE, elk apart?

the heretic
17 maart 2004, 21:44
Originally posted by hummel

Remakes hoor je niet de oordelen op de oudere games.
Je moet ze bekijken als een heel nieuwe game

N3m3s1s
17 maart 2004, 22:07
Originally posted by Spandi
zou da dan 1 disk zen met ze alledrie op? a la megaman collection, of gelijk de ports van RE, elk apart?

zelfs als ze allemaal apart aan €60 verkocht zouden worden zou ik ze kopen

en @ heretic -> als ge 1:1 poorts als totaal nieuwe games zou beschouwen zouden die (zeker qua graphics) zwaar crap zijn

the heretic
18 maart 2004, 07:25
Twin Snakes is een Remake en die moet volgens vele zalig zijn

tha best one
18 maart 2004, 08:08
ik gn die dan wel is halen want den eerste ff dat ik heb gespeeld is nu den ff cc !
mer die gaan dan geen 59.95 euro kosten he
waarschijnlijk niet maar toch voor de zekerheid
als iemand het weet !
zeg het maar. thx

greetz
tha best one

capt_snow
18 maart 2004, 13:43
weet iemand of da met hedendaagse gfx is?

SHIGSY
18 maart 2004, 13:52
Originally posted by capt_snow

Het probleem is dat je het voorlopig gewoonweg moet klasseren onder 'gerucht' dus we weten niets. Onnodig om nu al dergelijke vragen te stellen. Wel een opstekertje is dat het uit een Officieel Nintendo-Mag komt. Fingers Crossed.

Gamerke 1988
18 maart 2004, 16:04
maakt niet uit, de grafix van IX waren nu ook weer niet ZO slecht...

Demon9k
18 maart 2004, 16:26
Originally posted by SHIGSY
Het probleem is dat je het voorlopig gewoonweg moet klasseren onder 'gerucht' dus we weten niets. Onnodig om nu al dergelijke vragen te stellen. Wel een opstekertje is dat het uit een Officieel Nintendo-Mag komt. Fingers Crossed.
Laten we hopen dat we iets op E3.

Maar zoals jij zegt is het een voordeel dat uit het Offciaal Nintendo Magazine komt.

PhoenixZeal
18 maart 2004, 18:58
Laat maar komen zou ik zeggen

[NeO]-mtr
18 maart 2004, 19:16
Originally posted by Tiger
W0000000t :applause: :applause:
Als dit echt is, koop ik hem Japanse, Amerikaans én Europees ! :bow:

lol :D

Remake FFVII ! :woohoo: :woohoo:

MasterViVi
18 maart 2004, 19:55
Reactie 1: w00t f0kking zalig, ik koop hem in elke versie vanaf dag 1 ^^

Reactie 2: wat als ze het verneuken? :/

fireblaster
18 maart 2004, 20:18
de beste ff's een zekere " most have"

Tiger
18 maart 2004, 20:28
Originally posted by [NeO]-mtr
lol :D

Remake FFVII ! :woohoo: :woohoo:
Neee !!!!! Geeeeeen remake !!!!
Enkel zorgen dat het vlot draait aan 60Hz, weinig laadtijden heeft, en voor de rest dat ze er met hun pollen afblijven!
Geen betere gfx, geen hogere resolutie, geen taalfouten eruit halen!
Dat is net wat FF7 FF7 maakt!

MasterViVi
18 maart 2004, 20:48
Enkel zorgen dat het vlot draait aan 60Hz, weinig laadtijden heeft, en voor de rest dat ze er met hun pollen afblijven!

Omfg, RIGHT ON!!!

Spandi
18 maart 2004, 21:43

aangezien ek FF7 nooit heb gespeeld maakt da mij absoluut ongevoelig daarvoor, maw, van mij moge ze der nen remake van maken, zolang ze et ma ni verneuken uiteraard

soz tig ;)

capt_snow
19 maart 2004, 14:15
kheb 7,8 en 9 toch al .
als dit nu met betere gfx is koop ik dit zeker,maa ast tzelde blijft als op ps1 zal ik mss 7 nog kopen omdat die ps1 discs vol krassen staat,maa de rest.

(allé ja als het tenminste waar is)

[NeO]-mtr
19 maart 2004, 17:14

Gewoon ne simpele port dan.

Ach, ik zou niet klagen moesten ze een remake van Zelda OOT maken, ook niet echt van FFVII. Zoals ze nu met MGS TS doen, als de sfeer en gameplay intact blijft kan het me geen fuck schelen.

FFVII blijft toch ownen \o/

gohan707
19 maart 2004, 19:35
ik wil ullie pret nie bederve ze ma als ge in de originele post leest dan ziede da er een nieuw spel van ff op gc komt da het niet helemaal nieuw zal zijn maar er staat niks in dat er een remake van den 7, 8 of 9 ging kome maar ik hoop het wel vooral de 7

FRozEN_FRoST
19 maart 2004, 20:05
Originally posted by gohan707
ik wil ullie pret nie bederve ze ma als ge in de originele post leest dan ziede da er een nieuw spel van ff op gc komt da het niet helemaal nieuw zal zijn maar er staat niks in dat er een remake van den 7, 8 of 9 ging kome maar ik hoop het wel vooral de 7

ik wil jouw pret die erin bestaat onze pret niet te bederven niet bederven, maar da staat er wel ....

fixer187
20 maart 2004, 00:08
Originally posted by N3m3s1s

Wat dit betreft het gaat niet om een remake maar een combinatie van de VII, VIII en IX, dus 1 game. Er zijn wel ook geruchten dat een remake van ff VII ook op de cube zou komen.

Ik had net ook een thread gestart, maar heb m al verwijderd, you beat me to it :scream:

btw ff serieus tegendraads doen, hier is link van de trailer van ffVII ( remake ) op ps2
please don't shoot me

http://www.gigex.com/gp/frame.asp?id=2277&cid=1&PackageId=0078600148&source=00001&css=default&AV=0&UA=0&AX=XX&SU=&FF=0&Ads_On=1&Retail_On=1&WA=1&PH=&PW=

HillBilly
20 maart 2004, 09:04
amai, op de e3 van dit jaar al, dan zijn ze der precies al een tijdje aan bezig geweest, ik kan in ieder geval amper wachte op de release !!!

FRozEN_FRoST
20 maart 2004, 10:35
Originally posted by fixer187
Wat dit betreft het gaat niet om een remake maar een combinatie van de VII, VIII en IX, dus 1 game. Er zijn wel ook geruchten dat een remake van ff VII ook op de cube zou komen.

Ik had net ook een thread gestart, maar heb m al verwijderd, you beat me to it :scream:

btw ff serieus tegendraads doen, hier is link van de trailer van ffVII ( remake ) op ps2
please don't shoot me

http://www.gigex.com/gp/frame.asp?id=2277&cid=1&PackageId=0078600148&source=00001&css=default&AV=0&UA=0&AX=XX&SU=&FF=0&Ads_On=1&Retail_On=1&WA=1&PH=&PW=

Das Advent Children, das ne film da zich afspeelt vlak van FFVII,d a volgt daarop :)

fixer187
20 maart 2004, 14:04
Originally posted by FRozEN_FRoST
Das Advent Children, das ne film da zich afspeelt vlak van FFVII,d a volgt daarop :)

dacht da ook eerst, maar begon toch te twijfelen omdat bij platform ps2 sta en game description

capt_snow
20 maart 2004, 15:28
Originally posted by fixer187
dacht da ook eerst, maar begon toch te twijfelen omdat bij platform ps2 sta en game description

mja bij genre staat wel dvd.

underd316
20 maart 2004, 15:45
Originally posted by [NeO]-mtr
Gewoon ne simpele port dan.

Ach, ik zou niet klagen moesten ze een remake van Zelda OOT maken, ook niet echt van FFVII. Zoals ze nu met MGS TS doen, als de sfeer en gameplay intact blijft kan het me geen fuck schelen.

FFVII blijft toch ownen \o/

Bij MGS blijkt dat ze de muziek helemaal veranderd hebben dacht ik.

Kangaxx
20 maart 2004, 17:01
Originally posted by underd316
Bij MGS blijkt dat ze de muziek helemaal veranderd hebben dacht ik.

Meeste liedjes zijn geremixt, ma das ni altij slecht he, beter zelfs in geval van MGS:TTS volges sommige...
Anyways, FF VII is te zalig om ni te kope als hij op de Gamecube zou uitkome :)

fixer187
20 maart 2004, 17:20
mja bij genre staat wel dvd.
either way, it is all good

Mechelaar
20 maart 2004, 19:09
het lijkt dan toch waar te zijn, een geheel nieuwe final fantasy:

http://www.cubedomain.nl/text.php?id=249

Kangaxx
20 maart 2004, 19:13
Misschien een vervolg op FF VIII, aan de image te zien...

SHIGSY
21 maart 2004, 13:27
Dat is iets te veel lekkers op 1 pagina om goed te zijn. Nu blijkt uit de vertaling van het Japans dat Kingdom Hearts II ook voor Cube zou zijn? :confused: Dus een FF-game en KH II? :confused:

Newtechnix heeft de vertaling laten doen en zij mogen bij mij op het nodige krediet rekenen. Eén woord, alsjemenou?