PDA

Volledige versie bekijken : ossama poll

fixer187
16 maart 2004, 03:19
Naar aanleiding van Terzake vandaag wou ik ff weten wanneer jullie denken dat ze osama bin laden weten te vinden.

bogy
16 maart 2004, 05:51
Iemand die TerZake kijkt, zou toch moeten weten dat het osama is...

Crackajax
16 maart 2004, 07:36
volgens mij is die dood

en gaan ze binnenkort ook zo'n dubbelgangers laten komen zoals sadam :D

FuLcRuM
16 maart 2004, 09:02
Originally posted by bogy

:ironic:

Btw, ik denk dat ze hem op de hielen zitten...

volpetrolski
16 maart 2004, 11:13
hangt er vanaf welke topic er door de media en de publieke opinie de komende maanden nog allemaal aangesneden worden. Als het gerucht dat ze hem zullen 'pakken' vlak voor de verkiezingen algemeen bekend wordt, zal het nog heel ongeloofwaardig overkomen. (en verliezen die rotzakken zeker de verkiezingen)

Zodus,

:scream: SPREAD THE WORD !!!!!! :scream:

;)

Preske
16 maart 2004, 14:17
mor ze gaan die nooit te pakken krijgen, zeker niet met de huidige pummels die de touwtjes in handen hebben. (Met alle respect voor de jongens en meiskes die hun leven daar wagen, ze kunnen er ook ni aan doen da hun leiders debiele beslissingen nemen)

enkele weken in grote letters overal te lezen (en te horen) "US militairen hebben osama omsingeld en wachten op bevel van hogerhand om hem in te rekenen"

een week ofzo erna in kleine letterkes ergens in een hoekske weg gestoken "osama nipt ontsnapt"

jarco
16 maart 2004, 14:22
mm k denk dat em dood is.
of misschien houden ze em tot de verkiezingen dan wint ie zeker.

a happy noob
16 maart 2004, 14:53
Khoop echt dat em al dood is. :)

Dekon7
16 maart 2004, 14:56
Originally posted by a happy noob
Khoop echt dat em al dood is. :)

Ik hoop het ook, zou niet willen dat die Amerikanen er weer 3 weken sensatienieuws van maken. "WE GOT HIM"

fixer187
16 maart 2004, 14:58

precies dat m verdient dat mensen het juist spellen, heb bewust het ook zonder hoofdletter geschreven

Drag0n
16 maart 2004, 15:26

osama ossama, ussama etc wa ist verschil :/ het is maar in het arabisch dat het juist geschreven is en juist uitspreekt

Preske
16 maart 2004, 16:05
Originally posted by Drag0n
osama ossama, ussama etc wa ist verschil :/ het is maar in het arabisch dat het juist geschreven is en juist uitspreekt

och kom zeg, we weten goed genoeg me wie ze die bedoelen.

de helft van de pers schrijft sadam, de andere saddam. En over de achternaam zijn ze het ook nooit eens.

zoveel gezever over da 1 letterke verschil.:ironic:

fixer187
16 maart 2004, 16:18
Ik hoop echt dat ze hem niet vinden voor de verkiezingen, anders ziet het er niet goed uit voor de wereld wanneer ze den bushape terug gaan kiezen.Niet dat ik die andere, Kerry of hoe noemt m, beter vind. Tis allemaal 1 pot nat, zoals er een tijdje geleden in de krant stond dat ze beiden in de secret society "skulls" zaten.

mattie
16 maart 2004, 16:57
ik denk dat hij dood is
:unsure:

bogy
16 maart 2004, 17:02
Originally posted by preske
och kom zeg, we weten goed genoeg me wie ze die bedoelen.

de helft van de pers schrijft sadam, de andere saddam. En over de achternaam zijn ze het ook nooit eens.

zoveel gezever over da 1 letterke verschil.:ironic:

het is wel degelijk saddam met 2 D's .

en zijn achternaam kan Hoessein geschreven worden (nederlands) of hussein (engels), of hoestzwijn (Conflict Desert Storm bijnaampje)

Interficio
16 maart 2004, 17:12

Ik dacht net hetzelfde

fast_bunny
16 maart 2004, 17:13
ik denk da de osama de laatste jaren meer bezig is geweest met zijn eigen hachje dan het plannen of organiseren van terrorisme wat mij zorgen baart omdat ik hier een een bewijs zie dat zijn aandeel in het huidige terrorisme vrij klein is.

Preske
16 maart 2004, 17:14
Originally posted by fixer187
Ik hoop echt dat ze hem niet vinden voor de verkiezingen, anders ziet het er niet goed uit voor de wereld wanneer ze den bushape terug gaan kiezen.Niet dat ik die andere, Kerry of hoe noemt m, beter vind. Tis allemaal 1 pot nat, zoals er een tijdje geleden in de krant stond dat ze beiden in de secret society "skulls" zaten.

pas toch maar op met wat de kranten schrijven :)

Cervantes
16 maart 2004, 17:25
Ik ga die vinden :p

TiBasco
16 maart 2004, 17:48
Originally posted by Interficio
Ik dacht net hetzelfde count me in too :)

Knightvision
16 maart 2004, 17:49
Originally posted by fast_bunny
ik denk da de osama de laatste jaren meer bezig is geweest met zijn eigen hachje dan het plannen of organiseren van terrorisme wat mij zorgen baart omdat ik hier een een bewijs zie dat zijn aandeel in het huidige terrorisme vrij klein is.

Ik zou die zijn macht maar niet onderschatten.Al-qaida wordt naar het schijnt tegenwoordig aanzien als een soort merk voor terroristen.Overal in de wereld zijn er terroristen die eigenlijk vooraf niets met al qaida te maken hadden nu maar al te graag in naam van al qaida een aanslag willen plegen.Ik denk dat er na 11 september in de wereld van de terroristen maar weinig mensen zoveel aanzien hebben als Bin Laden.

Tengu
16 maart 2004, 18:45
oSama en waar is de optie "ze zitten hem op de hielen"?

BlisteringByte
16 maart 2004, 18:51
ze weten hem zijn en wachten tot een maand voor de verkiezingen in november 2004

zeggen ik, men pa en men ma :p

-I-
16 maart 2004, 18:51
Originally posted by koenraad7
Ik hoop het ook, zou niet willen dat die Amerikanen er weer 3 weken sensatienieuws van maken. "WE GOT HIM"

Bush toonde totaal geen vreugde of gevoel van superioriteit toen ze saddam oppakten ...
en het arresteren van zo'n crimineel mag voor mijn part langer in't nieuws komen dan de aanslagen in madrid

-I-
16 maart 2004, 18:54
Originally posted by Knightvision
Ik zou die zijn macht maar niet onderschatten.Al-qaida wordt naar het schijnt tegenwoordig aanzien als een soort merk voor terroristen.Overal in de wereld zijn er terroristen die eigenlijk vooraf niets met al qaida te maken hadden nu maar al te graag in naam van al qaida een aanslag willen plegen.Ik denk dat er na 11 september in de wereld van de terroristen maar weinig mensen zoveel aanzien hebben als Bin Laden.

al qaida is zogoed als dood qua 'kaderleden' alleen ossama blijft over als ze die te pakken krijgen is't echt gedaan met al qaida (als organisatie) maar de naam zal blijven en bij iedere aanslag zullen ze zeggen "wij zijn Al Qaida"

P4tt3x
16 maart 2004, 19:00
Volgens de Pakistaanse inlichtingen dienst bevindt Osama zicht momenteel in het grensgebied tussen Afghanistan (noord) en Pakistan.
Vandaar dat Amerika en Pakistan (op Afhgaans respectievelijk Pakistaans grondgebeid) sinds een maand een groot offensief voeren. Probleem is echter dat dit een onherbergzaam gebied is en dat de lokale Heren nogal goed bewapend zijn. (Bijkomend probleem is dat deze een fundamentalistische moslimgedacht nastreven en dus niet bereidt zijn mee te werken.) Het is dan ook nog af te wachten hoe het deze keer gaat aflopen, het is imo niet de eerste keer dat hij uit zo een situatie weet te ontkomen. :confused:

rasmut
16 maart 2004, 19:54
ik denk wel dat hem dood is
want na al die bombardementen in de oorlog tegen afghanistan
is het moeilijk te overleven

en op die videos kunnen ze clonen zetten er zijn er tomch zo veel

fixer187
16 maart 2004, 19:59
Alé zene voor de muggenzifters hier, ik heb het met 1 s geschreven. In de poll staat het nog verkeerd, learn to live with it! En het blijft zonder een hoofdletter staan, voordat er hier nog ene begint te zagen!!!!!!!!!!!!

Originally posted by preske
pas toch maar op met wat de kranten schrijven :)

I know, I know. Ik vond het interessant dat de skulls kan bestaan.

SliPkOrN
17 maart 2004, 13:50
nooit

fixer187
19 maart 2004, 01:10
Een paar dagen nadat dine fransman op terzake is gekomen is er nieuws dat ze misschien the man with the beard op de hielen zitten. Zou die reportage en de verklaringen al oud zijn of pas een paar dagen geleden wereldwijd gegaan zijn? Indien nieuw, I say there is something fishy about this!

HTrance
19 maart 2004, 23:01
Osama bezit veel geld en zou zelf enige financiële relaties ebbe in bedrijve van Amerika. Of hij is vrij machtig over de olie die naar Amerika moet. De pointe is dat hij 'n positief punt is voor Amerika. En ze weten hem wel zijn, maar hij is te voordelig om te laten oppakken. Want waarom duurt het zo lang om Osama te vinden, en voor Sadam totaal niet "zo" lang?

Ach speculaties...

sjoene
19 maart 2004, 23:06
vlak voor de verkeizingen duikt dienen peet op, als em dood is dan vinde ze wel nen dubbelganger die ze dan oppakke

-I-
19 maart 2004, 23:13
Originally posted by HTrance
Osama bezit veel geld en zou zelf enige financiële relaties ebbe in bedrijve van Amerika. Of hij is vrij machtig over de olie die naar Amerika moet. De pointe is dat hij 'n positief punt is voor Amerika. En ze weten hem wel zijn, maar hij is te voordelig om te laten oppakken. Want waarom duurt het zo lang om Osama te vinden, en voor Sadam totaal niet "zo" lang?

Ach speculaties...
wrong, zijn familie Bin Ladin bezit/bezat veel geld maar zelf bezit 'em niet zoveel ge denkt toch ni dat dieje ket olie exporteert naar de vs hé al zijn bezttingen (chartaal dan toch) zijn in beslag genomen
zoals die 'roddel' dat osama in de vs heeft gestudeerd, dieje ket heeft NOOIT in de vs gestudeerd waarom denk je dat we nooit een reportage hebben gezien vdamerikaanse universiteit waar hij gestudeerd zou hebben

-=MAD=-Phoeni^X
20 maart 2004, 01:34
hij werd eerst geschat op 200 mil $ :unsure:

Dekon7
20 maart 2004, 02:12
Originally posted by Cervantes
Ik ga die vinden :p

Zie wel da ge eerst U school afmaakt hé :p :rofl:

TiBasco
18 april 2004, 21:05
Originally posted by Shorty87
doe maar :) voila...

Shorty87
18 april 2004, 21:13
Originally posted by -=ICDI=-WeAsEL
voila... :wtf:

volgens mij zijde bezig in de verkeerde thread :crazy:

jefkepeeters
20 april 2004, 15:44
ik hoop de optie van 2016, want die amerikanen kennende zal da wel op National tv getoond worden en dan wordt da nog lachen ook. America's funniest home video:D

fixer187
23 mei 2004, 03:17
beetje :offtopic:
Heb zojuist een filmpje gevonden op kazaa over dat Bush zo goed als toegeeft dat hij lid is van the skull and bones.
Reporter: Are you a member of the skull an bones, the secret socieity?
Bush: It's so secret we can't talk about it. :wtf: dumbass

Fahrenheit 9/11 wil ik wel eens zien, Disney zit zelfs in een "complot" om Bush te steunen. What will be next Snowwhite and the 7 nukes :confused: .
De vorige docu bowling for Columbine was gewoon schitterend gemaakt

Hanterzon
23 mei 2004, 04:01
Bush toonde totaal geen vreugde of gevoel van superioriteit toen ze saddam oppakten ...
en het arresteren van zo'n crimineel mag voor mijn part langer in't nieuws komen dan de aanslagen in madrid
*zucht*
1. Saddam is in 2000 gestorven aan kanker
2. Saddam was een excuus voor:
a) Oliecontracten voor Bush zijn campagnefinanciers (Enron, Texaco, etc etc) en voor Shell-BP
b) Het megacontract voor een andere financier van Bush ivm de wederopbouw van het land (wrong targets, my ass)
c) finishing daddy his job
3. Bush zegt/doet wat zijn papa en zijn omgeving zegt wat hij moet doen
4. Madrid is niet de eerste stad dat wordt lamgeslagen (ironie, het was den elfste)
5. Londen volgt nog wel

Don't hate me for what I think, hate politics instead.... Ik hou van Amerikanen, maar niet van hun president :) (die trouwens herverkozen zal worden)

Hanterzon
23 mei 2004, 04:02
Heb zojuist een filmpje gevonden op kazaa over dat Bush zo goed als toegeeft dat hij lid is van the skull and bones.

DU-UH
*meer zeggen hoeft niet denk ik*

DGEN
23 mei 2004, 07:10
die hebben ze al..alleen afwachten hoe bush gaat zegge dat em de osama gevange heeft :unsure:

Evil_Freaky_BE
23 mei 2004, 09:52
rofl osama is USA te slim af hij had een amerikaanse reporter gewaarschuwd een week voor dat die aanslagen gepleegd zijn die gast had FBI gewaarschuwt en lachte naar die man...

eigen schuld en als bush nie zoveel naar macht snackt was da meschien nooit gebeurt !

all men amerikaanse vrienden zeggen dat bush president wil zijn om in de geschiedenis boeken te staan.

Preske
23 mei 2004, 11:14
Reporter: Are you a member of the skull an bones, the secret socieity?
Bush: It's so secret we can't talk about it. :wtf: dumbass

Fahrenheit 9/11 wil ik wel eens zien, Disney zit zelfs in een "complot" om Bush te steunen. What will be next Snowwhite and the 7 nukes :confused: .
De vorige docu bowling for Columbine was gewoon schitterend gemaakt

das al langer bekend ze

Shotty
23 mei 2004, 11:24
tis nen bruine en ze kunnen em nooit vinden of iets maken :) dien houd zich gewoon 10 jaar schuil tot de zaak vervallen is :evil:

Irtimid2001
23 mei 2004, 13:11
Moest Amerika Osama al gevonden hebben, zouden we da al lang weten, die amerikanen zijn gewoon veel te trots. Dan zullen ze ni kunnen w8en om de hele wereld te laten zien daze em eindelijk emmen. alle da is wakik der van denk :)

Dekon7
23 mei 2004, 13:15
@Shotgun_Bhaal. OK 'k weet dat ze in limburg een beetje traag zijn maar zo'n ouwe thread naar boven halen?

DGEN
23 mei 2004, 13:17
@Shotgun_Bhaal. OK 'k weet dat ze in limburg een beetje traag zijn maar zo'n ouwe thread naar boven halen?
alleen hasselt ey makker ;ppp

Preske
23 mei 2004, 13:17
Moest Amerika Osama al gevonden hebben, zouden we da al lang weten, die amerikanen zijn gewoon veel te trots. Dan zullen ze ni kunnen w8en om de hele wereld te laten zien daze em eindelijk emmen. alle da is wakik der van denk :)

mja, ergens hebt ge wel gelijk aangezien ze met de "eer" van saddam gevonden te hebben ook zijn gaan lopen

zo gaan de geruchten toch :unsure:

IchDisputes
23 mei 2004, 13:19
Ze hebben die kerel al lang gevangen en op een elektrische stoel gezet. Dit bekend maken aan de rest van de wereld zou een diplomatische catastrophe zijn geweest, maar desnietaltemin had de VS zeer veel zin om hem te folteren en te vermoorden.

Drag0n
23 mei 2004, 13:20
tis nen bruine en ze kunnen em nooit vinden of iets maken :) dien houd zich gewoon 10 jaar schuil tot de zaak vervallen is :evil:

damn gast, waarom heb ik daar eerder niet aangedacht :niceone:

:ironic:

Dark_ParaSite
23 mei 2004, 14:10
Wa is die skull & bones vereniging eigenlijk? :help:

Hanterzon
23 mei 2004, 14:33
een geheime gemeenschap die aan de universiteit van Yale is ontstaan en om het niet al te saai te maken: het is een netwerk van macht. Als ge daar in zit kunt ge bereiken wat ge wilt.
1. Yale is for rich people
2. Skull and Bones is for the richest people :p
een uit de hand gelopen studentenclub om het zo maar te zeggen :p

Kwertie
23 mei 2004, 15:27
Feit is da we gaan moeten wachten en zien :)
voor mij is de kans datem dood is/gevonden maar niet vrijgegeven is/nog moeten vinden allemaal even groot...
Wa is er wel nog gezegd geweest in Ter Zake da van belang is ?

fixer187
23 mei 2004, 16:28
Wa is die skull & bones vereniging eigenlijk? :help:
De film the skulls eens gaan huren met die ene van Dawson something, film valt wel mee