PDA

Volledige versie bekijken : nieuw onderdeel op het forum

Tah_b00nz0r
15 maart 2004, 20:02
Ok, dit klinkt misschien stom wa ik hiermee wil bereiken ma toch ik denk da het ni slechter zou zijn als games.telenet dit op zen forum zou zetten.

het ga namelijk over een soort review onderdeel op het forum. Ik heb al ondervonden op het forum van tweakers.net da het daar nogal vrij populair is. Daar schrijven de personen gewoon zelf een reviewtje over gekochte mp3 spelers, gsm's enz...

Nu ge kunt misschien tegen mij zeggen van: bwaaaa sukkel registeert u toch ff op tweakers.net mja ik zie daar nogal tegenop want ik vind dit forum echt zalig en jah gewoon ben hier ingeburgerd gewoon en jah die tweakers vind ik ook ni zo overzichtelijk enz... Dit is gewoon een goei forum!!

Daarom jah het klinkt misschien dom wa ik hier nu aanvraag ma misschien jah toch eens over nadenken ik denk da het zeker handig zal zijn ze! En ook, ge kunt ook tegen mij zeggen van post het bij de hardware area mja kvind da ni echt de plaats om een review te zetten!

Conclussie van dit al: ik hoop da de moderators er mss eens over nadenken het te overwegen want op tweakers vind je topics ivm gsm's met meer als 100 pagina's lange replys dus jah ik denk wel da het kans op slagen heeft!

AMEN, over and out :applause:

russian
15 maart 2004, 20:24
Ik vind dit een goed idee. Het verleden heeft echter bewezen dat de moderator(s)/Dr. Pepper tegen vernieuwing zijn (cfr. huiswerkforum).

Vampire
15 maart 2004, 20:46
Dit is idd een mooi idee. Eventueel als onderdeel van aankoopadvies ofzo

dead squad
15 maart 2004, 20:50
slimme mensen --> ze bestaan nog :D
vind het idd ook een zalig idee. als je aankoop hebt gedaan en je wilt meedelen of het zalig spel is of slechtste aankoop ooit...

:applause: khoop da het er komt:applause:

WHiSPy
15 maart 2004, 20:50
Aankoopadvies op het hardwareforum heeft hetzelfde doelpubliek. Zodus de toegevoegde waarde zou 0 zijn.

Bilot
15 maart 2004, 20:54
Originally posted by WHiSPy
Aankoopadvies op het hardwareforum heeft hetzelfde doelpubliek. Zodus de toegevoegde waarde zou 0 zijn.

je zou eht oko kunnen uitbreiden op iet hardware zie je;)

Cyberkef
15 maart 2004, 20:55
Originally posted by !2u55!4n
Ik vind dit een goed idee. Het verleden heeft echter bewezen dat de moderator(s)/Dr. Pepper tegen vernieuwing zijn (cfr. huiswerkforum).
Ma jong, zijde daar weer met uw huiswerkforum...

DrPepper heeft hier eigenlijk zelfs niets mee te maken maar nog es een kort overzichtje van de waarom-niets:

* als huiswerkforum er komt moeten we direct zwichten voor een gsm forum en een auto/moto/bmx forum... n/o zenne, maar erover is erover, der staat nu al genoeg fora zeker?

* Wat zou er gebeuren op da forum? Mensen gaan hun huiswerk posten en hopen dat een simpele ziel dat zal komen oplossen... Huiswerk/schoolstuff moete maar vragen aan uw klasgenootjes/leraar, daar dienen ze voor en die grote mens vanvoor isser nog voor betaald ook!

Tegen vernieuwing? Nee, wel tegen onnodige/overbodige fora.

@ Threadstarter: kzal url es posten aan crew leden :)

InDiG0
15 maart 2004, 20:57
goed idee imo... huiswerkforum vindk wa overdreven, maar dit mag er wel komen ja

Tomba
15 maart 2004, 21:00
huiswerkforum was idd redelijk slecht id

net zoals dit, dat zou toch maar uitdraaien op geflame door mensen die het niet met de reviewer in kwestie eens zijn.

niet de enige reden, maar wel een onoverkomelijke :)

15 maart 2004, 21:00
geen slecht idee maar wel onder aankoopadvies.

*trust*
15 maart 2004, 21:02
idd, zoals opet forum van Gamemania
zeer professioneel en degelijk review section
ik hoop dat het hier komt:niceone:

hatetn
15 maart 2004, 21:09

ik kom hier voornamelijk om mij te ontspannen en bezig te zijn me dingen over pc's en kdenk da de meeste zo zijn en hier niet willen in aanraking komen me huiswerk
dus steek da forum maar snel in u reet

john de non
15 maart 2004, 21:14
Originally posted by hatetn
ik kom hier voornamelijk om mij te ontspannen en bezig te zijn me dingen over pc's en kdenk da de meeste zo zijn en hier niet willen in aanraking komen me huiswerk
dus steek da forum maar snel in u reet
Ohja, jij komt hier voor ontspanning. Jij meent te weten hoe de meeste andere mensen zijn en dus is het maar geen goed idee.
Nitwit.

Tah_b00nz0r
15 maart 2004, 21:16
het gaat hier dus ni over een huiswerk forum :P blijf ffs on topic ;)

hatetn
15 maart 2004, 21:18
Originally posted by john de non
Ohja, jij komt hier voor ontspanning. Jij meent te weten hoe de meeste andere mensen zijn en dus is het maar geen goed idee.
Nitwit.

stond er nie kdenk
lees ne keer deftig voor ge weer begint te kakken achterlijken ond

john de non
15 maart 2004, 21:21
Originally posted by hatetn
stond er nie kdenk
lees ne keer deftig voor ge weer begint te kakken achterlijken ond
Stond er wel.
Maar kom, word er niet depressief van he makker.

Cyberkef
15 maart 2004, 21:21
Now now, calm down...

Wat een ophef voor zoiets zeg :)

hatetn
15 maart 2004, 21:25
Originally posted by john de non
Stond er wel.
Maar kom, word er niet depressief van he makker.

kdenk da gij eerder depressief zal worden als ge een beetje tegen iedereen zo begint

killgore
15 maart 2004, 21:33
huiswerkforum had simpele reden: meeste vonden dat je er niks uit leerde als je je huiswerk niet zelf maakte + hadden geen goesting iemand zen huiswerk te doen terwijl die lekker ging gamen.

Dit is een goed idee, zolang het maar zeer goed gemodereerd wordt + je zal vaak mensen krijgen die een game totaal afbreken (onterecht) omdat het 'hun favoriete game weleens van de troon zou kunnen stoten of omdat ze da genre niet goed kennen.

Reaper's Curse
15 maart 2004, 21:36
Als ge zo me een revieuw gedeelte gaat beginnen gaat ge veel moeten bijmaken hoor.
Ok het kan wel intressant zijn maar als je over een spel iets te zegen hebt kan je het op het forum gedeelte van dat spel zelf zeten, mp3 ofzo bij hardware of da vanb kopen ofzoiets.

Is op telent.games er geen revieuw gedeelte waar je zulke dingens kan posten?
Dan zou ik dat eerder uitbreiden/verbeteren dan hier nog een deel bij te maken.

Rubmifer
15 maart 2004, 21:55
vind dit zeker en vast een goed idee. op gamers doen ze dit ook, en op het vroegere PCgameplay forum ook, waar ik er zelf ook een paar geschreven had.
Dan kan ik ze hier ook nog es posten:p

WoDkA
15 maart 2004, 21:56
Originally posted by Cyberkef

* als huiswerkforum er komt moeten we direct zwichten voor een gsm forum en een auto/moto/bmx forum... n/o zenne, maar erover is erover, der staat nu al genoeg fora zeker?

teveel zelfs,
ne kat vind der haar jonge ni in terug

* Wat zou er gebeuren op da forum? Mensen gaan hun huiswerk posten en hopen dat een simpele ziel dat zal komen oplossen... Huiswerk/schoolstuff moete maar vragen aan uw klasgenootjes/leraar, daar dienen ze voor en die grote mens vanvoor isser nog voor betaald ook!

wie ni wil moet da ni oplosse é ^^
en door het door andere te late oplosse, gaan ze de oplossing wel hebbe,
mor ze gaan het principe ni doorhebbe,
m.a.w. bij een ondervraging van da onderwerp, buize ze dan,
en worden ze automatisch toch gestraft voor hun luiheid

+ zo hedde nog wa hersengymnastiek ..

nuja, zit in hoger, dus nodig heb ik da forum toch ni ^^ mor mij gelijk of het er komt of ni ..

Tah_b00nz0r
15 maart 2004, 22:14
ik vind da er ni perse onderverdelingen moete gemaakt worde ze :) alee jah gewoon een area met allemaal reviews, maakt ni uit van wa of zo, gewoon alles

anders moe ge bv prefixen gebruiken zoals in het buy en sell forum

bv [GAME]-[PC] mohaa
[GAME]-[GC] mario kart of zo

[GADGET]-[MP3]
[GADGET]-[GSM]

zoiets bv :)

enj0i^
15 maart 2004, 22:20
goei idee...

Tah_b00nz0r
15 maart 2004, 22:23
en in verband met games, nu ga het lijkt me eigelek ni echt slim om hier games te gaan reviewen want hier kunnen echt ZOVEEL verschillende meningen over zijn eh over games.

over mp3 spelers of gsm's of zo is da een beke meer hetzelfde qua reacties, de meesten ondervinden die probleemkes of - punten zelf ook aan die toestellen dus zijn ze het er ook rapper me over eens

bogy
16 maart 2004, 05:57
OFFTOPIC:

eeeermz..

wij zoeken nog steeds reviewers (hardware/software/games/dvd)

dus als je je geroepen voelt :)

mor soit, ONTOPIC dan maar

imho, zoals whispy zegt, is er dan morgen ook een huiswerkforum, een scooterforum, een gsm forum, een beltoonforum, en dan komt er nog een zakdoek forum bij, een schoenenwinkelforum enz enz enz

as'k me ni vergis is deze site nog steeds gericht op gamers... en huiswerk heeft ni veel met games te maken.. webdesign wel (veel clans hebben eigen sites), battlefield ook, hardware en software forum ook;...

FuLcRuM
16 maart 2004, 09:01
Een reviewforum zou idd goed aansluiten bij het buy & sell forum...

Het kan je over de streep trekken welk te kopen en welk niet en zodoende niet voor akelige verassingen te staan als je het eenmaal in huis hebt...

:niceone: thumbs up voor dit voorstel :niceone:

Psy
16 maart 2004, 09:52
review sectie vind ik geen slecht idee.. dit gebeurt op veel fora & is over't algemeen toch wel populair. Kritiek kan je natuurlijk niet van onderuit, als je schrijft moet je kritiek verwachten, anders begin je der best gewoon helemaal niet aan.

en huiswerkforum LOL :ironic:

Tah_b00nz0r
16 maart 2004, 12:19
fuck het huiswerk forum gewoon :P

Cyberkef
16 maart 2004, 12:28
Originally posted by Tah_b00nz0r
fuck het huiswerk forum gewoon :P
:naughty:

Beetje constructief blijven eh :p

Tah_b00nz0r
16 maart 2004, 12:32
:naughty:

Beetje constructief blijven eh :p

gen zin in :p huiswerk forum moet gewoon ni vind ik daar zen genoeg fora waar ge vanalles over huiswerk kunt vinde

WoDkA
16 maart 2004, 13:25
gen zin in :p huiswerk forum moet gewoon ni vind ik daar zen genoeg fora waar ge vanalles over huiswerk kunt vinde

ja, en fora over games, hardware, etc.. zijn natuurlijk een zeldzaamheid *uhum*

en music, film & dvd en anime forum heeft toch ook ni veel met gamers te maken :wtf:

OT:

mmm dunno, nog meer onoverzichtelijkheid ..
je kan idd over nieuwe hardware, software, games, etc.. eerder discussiere in het betreffende forum vin'k ..

jarco
16 maart 2004, 14:12
ik vind het helamaal geen slecht idee.
Tzou wel serieus moeten blijven dus maw goed gemodereerd
u have my support threadstarter :niceone:

ray
16 maart 2004, 15:32
Ik vind dit een goed idee. Het verleden heeft echter bewezen dat de moderator(s)/Dr. Pepper tegen vernieuwing zijn (cfr. huiswerkforum). da noem ik geen vernieuwing, ik plaats het onder de categorie useless in dit forum

maar dit idee vind ik nog bijlange niet zo slecht, alhoewel het idd wel nogal aansluit op het aankoopadvies forum

Tah_b00nz0r
16 maart 2004, 16:31
het sluit idd nogal hard aan bij het aankoopadvies forum ma daar kome mensen toch meestal gewoon info vragen ipv een review over een voorwerp neer te zetten

Tah_b00nz0r
16 maart 2004, 22:23
don't let the topic die :) keep it alive :P

st3ph3n
16 maart 2004, 22:46
1) De forumsearch is niet echt geschikt om geavanceerd te gaan zoeken achter zo'n review.

2) Threads worden na 4 maanden gewist om de database vrij te houden.

3) Als je iets wil weten over hardware/software/andere kan je dat evengoed vragen in het juiste forum en zal er ook wel over gediscussieerd worden.

Steven

Preske
17 maart 2004, 00:15
er zou eventueel een compromis kunnen gemaakt worden. de reviews van de newspagina zouden in dat forum kunnen komen.
Er zal wel meer moeten gemodereerd worden dan want het aantal lezers zou nogal enorm verhogen.

het is zeker geen slecht idee.

lloerdy
17 maart 2004, 01:15
Ik vind dit een goed idee. Het verleden heeft echter bewezen dat de moderator(s)/Dr. Pepper tegen vernieuwing zijn (cfr. huiswerkforum). Dit is nog altijd een gamesforum... dat huiswerkforum is imo idioot... uw huiswerk maakt ge ZELF. dat is dan ook de bedoeling van huiswerk.
of die life-style fora waar ze ooit voor zaten te zagen... (een relatie-forum of zoiets was het... geez :/)
Als ze hier al iedere keer een forum moeten aanmaken als iemand er één wilt...

Yo-Han
17 maart 2004, 16:33
idd keep it to games en op algemeen games gaat het zelfs zelden over games .... wees blij dat er zo gevarieerd mag gepost worden...wilt ge iets revieuwen dat ge gekocht heb...aankoop en verkoop forum ofzo

Tah_b00nz0r
18 maart 2004, 11:08
mja toch vind ik da ze een klein apart forum moete inbouwe daarvoor onder het aankoopadvies :) op het aankoopadvies ist altijd geweest da ge vragen komt stellen over iets, en dan een antwoord krijgt.

op aankoopadvies een review schrijven heeft nooit iemand bij stil gestaan en kvind da ook ma raar daar da neerschrijve, een aparte reviewsectie zou meer aanlokken

bogy
18 maart 2004, 16:15
mja toch vind ik da ze een klein apart forum moete inbouwe daarvoor onder het aankoopadvies :) op het aankoopadvies ist altijd geweest da ge vragen komt stellen over iets, en dan een antwoord krijgt.

op aankoopadvies een review schrijven heeft nooit iemand bij stil gestaan en kvind da ook ma raar daar da neerschrijve, een aparte reviewsectie zou meer aanlokken

ik hoor ze al komen...

- reviews voor games
de volgende wil reviews voor hardware
de volgende wil reviews voor dvd's
de volgende wil reviews over barbiepoppen

naaaah... g.t.be is een gamesite, geen reviewsite

Dr.oEtkEr
18 maart 2004, 18:41
we kunnen ze ook opsturen naar een reviewer en zegge van wie zen zijn :f

Tah_b00nz0r
18 maart 2004, 20:48
Originally posted by bogy
ik hoor ze al komen...

- reviews voor games

mja liefst wil ik geen reviews van games want da zorgt voor teveel wisselende meningen :) en als ge bv een review zou doen over ne mp3speler, of ne gsm, daar zouden meer mense gelijke meningen hebben omda jah aan zoiets ziet ge echt de nadelen enz en ge voelt da ook beter aan enz.

en g.t.be is mss wel een game site ma waarom is er dan een DVD forum en een muziek forum :P

en als er een review section komt mag die gerust onder het aankoopadvies komen :)

Goofy666
18 maart 2004, 21:21
Mja, sommigen zeggen dat als iemand de meningen van anderen over een bepaald product wilt, dat maar moet vragen. Maar uiteindelijk komt dezelfde thread dan wel een paar keer voor, omdat ze de search functie niet gebruiken.

Als je een review schrijft, weet de persoon meteen al enkele voordelen/nadelen van dat product/game (hoewel dat bij games minder van toepassing is), en dan staan alle reacties en toevoegingen over dat product ook in 1 thread, en niet verspreid over het hele forum, met altijd dezelfde (of juist niet) antwoorden.

Iig, ik ben voor het voorstel van dat review-forum :). Het zou inderdaad goed passen bij Aankoopadvies.

bogy
18 maart 2004, 21:55
mja liefst wil ik geen reviews van games want da zorgt voor teveel wisselende meningen :) en als ge bv een review zou doen over ne mp3speler, of ne gsm, daar zouden meer mense gelijke meningen hebben omda jah aan zoiets ziet ge echt de nadelen enz en ge voelt da ook beter aan enz.

en g.t.be is mss wel een game site ma waarom is er dan een DVD forum en een muziek forum :P

en als er een review section komt mag die gerust onder het aankoopadvies komen :)

Ow, games mogen dan niet gereviewed worden op een GAMESITE??????

wtf... lolz .. is da ni hypocriet?

dit is Géén hardwaresite... enneuh, ook hardware-reviews zijn meestal objectief.

het beste da ge imo kunt doen is de round-ups op diverse hardware sites in't oog houden. daar heb je veel meer aan dan een review.
in round-ups vergelijken ze meerdere toestellen tegelijk.

en nogmaal, hardware reviews op een gamesite.. :rofl: :rofl: terwijl gamereviews dan ni zouden mogen? :rofl: :rofl:

Tah_b00nz0r
18 maart 2004, 22:49
hmmz jah wete ik ben er ni tegen da games gereviewed worden mja da gaat volges mij rapper een chaos worden als een review van een gadget

Preske
18 maart 2004, 23:02
ik hoor ze al komen...

- reviews voor games

dvd's worden er nu al gereviewd op de newspagina, dus zo een erg zal dat toch niet zijn.

Time
19 maart 2004, 10:24
ik hoor ze al komen...

- reviews voor games

die zijn er al... kmeen mij zelfs een review over een usb-mp3speler te herinneren enkele maanden terug
en op u laatste voorbeeld doe ik de moeite nie om op te replye

is imo toch wel al duidelijk dat games.telenet VROEGER een 100% gameforum was, is al lang uitgegroeid tot een multimediaforum met de nadruk op games, offtopic fora à la zwam, dvd en music zijn met een straatlengte voorsprong de meest actieve fora momenteel...

idee van een huiswerkforum is gewoon te belachelijk voor woorden maar soort reviewsectie lijkt me nu ook niet echt nodig, voor reviews en persoonlijke meningen haal je meer informatie uit fora zoals tweakers waar vb vor de laatste nieuwe gsm ofzo meestal ellenlange threads bestaan met voldoende fotos en feedback, zoiets kun je hier imo bijna niet evenaren...

50Euro
19 maart 2004, 12:48
Great Idea!!!! :niceone:

Tah_b00nz0r
21 mei 2004, 19:11
die zijn er al... kmeen mij zelfs een review over een usb-mp3speler te herinneren enkele maanden terug
en op u laatste voorbeeld doe ik de moeite nie om op te replye

is imo toch wel al duidelijk dat games.telenet VROEGER een 100% gameforum was, is al lang uitgegroeid tot een multimediaforum met de nadruk op games, offtopic fora à la zwam, dvd en music zijn met een straatlengte voorsprong de meest actieve fora momenteel...

idee van een huiswerkforum is gewoon te belachelijk voor woorden maar soort reviewsectie lijkt me nu ook niet echt nodig, voor reviews en persoonlijke meningen haal je meer informatie uit fora zoals tweakers waar vb vor de laatste nieuwe gsm ofzo meestal ellenlange threads bestaan met voldoende fotos en feedback, zoiets kun je hier imo bijna niet evenaren...

idd tweakers is daarvoor feitelek wel de place to be voor en jah kwou da een beke naar telenet forum probere te brenge :P want ik registreer me ni graag op veel fora :D

sneax
21 mei 2004, 21:30
huiswerk forum is idd debiel maar deze request van zo een forum waar users eigen reviews mogen posten vindtek wel nog goe gevonden - maar dan moet daar wel stren op gemoderate worden dat er ALLEEN reviews worden gepost

Oblivion
21 mei 2004, 21:35
goed idee
ben wel voor

wat betreft huiswerkforum : des te beter dat ze het weigeren... ge moogt nog ietske doen ook...