PDA

Volledige versie bekijken : GTA3 (double pack) vraagje

Tha Doggfather
9 maart 2004, 16:47
ik wil een xbox en GTA3 double pack kopen. maar ik heb een vraagje:

ik weet dat er een custom music ondersteuning is, maar mn vraag is: hoe krijg ik mn eigen muziek op de xbox? moet ik die downloaden met xbox Live. Moet ik een CD in mn xbox stoppen en kan ik die dan opslaan op de harde schijf? Of moet ik mn PC met mn XBOX verbinden en de muziek dan overzetten? en welk type bestand is die muziek? mp3, wma?

|XcW|
9 maart 2004, 17:12
1)Alle muziek gaat
2)Gewoon cd in Xbox steken -->music-->copy ( Het duurt wel ff )
Voor kopie's hangt er vanaf welke drive je hebt

Grtz |XcW|

SHIGSY
9 maart 2004, 17:15
Originally posted by |XcW|
1)Alle muziek gaat
2)Gewoon cd in Xbox steken -->music-->copy ( Het duurt wel ff )
Voor kopie's hangt er vanaf welke drive je hebt

Grtz |XcW|

Lang is zacht uitgedrukt. Met een uurtje ben je nog niet klaar als je een volledige CD wil copyen.

Tha Doggfather
9 maart 2004, 17:33
bedankt voor je antwoord, maar wat bedoel je met "Voor kopie's hangt er vanaf welke drive je hebt"?

Knarf_NL
9 maart 2004, 17:34
Ja, het duurt wel een tijdje...
Helaas kun je alleen officiele cd's op je harde schijf zetten, gekopieerde muziek wordt niet herkent

cabel men
9 maart 2004, 17:44
@ knarf!
dan wet gij er ni veel van ze!! steekt ne RW-CD in uwe xbox en ge kunt al u muziek er op zetten!

|XcW|
9 maart 2004, 17:46
Originally posted by SHIGSY
Lang is zacht uitgedrukt. Met een uurtje ben je nog niet klaar als je een volledige CD wil copyen.

Bwa gaat wel ;)

bedankt voor je antwoord, maar wat bedoel je met "Voor kopie's hangt er vanaf welke drive je hebt"?
Klikie (http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=17216)

Helaas kun je alleen officiele cd's op je harde schijf zetten, gekopieerde muziek wordt niet herkent

Ohjawel ( Hangt weer van drive af )

Tha Doggfather
9 maart 2004, 18:05
uit die link kan ik opmaken dat er 3 verschillende drives bestaan voor de xbox. maar welke zit er standaard in? ik heb geen zin om mn xbox uit elkaar te gaan halen om er een andere drive in te doen.

kan de originele xbox drive CDRW/CDR lezen? die mensen op dat forum (van die link) waren het zo te zien niet echt eens met elkaar.

|XcW|
9 maart 2004, 18:21
Originally posted by Tha Doggfather
uit die link kan ik opmaken dat er 3 verschillende drives bestaan voor de xbox. maar welke zit er standaard in? ik heb geen zin om mn xbox uit elkaar te gaan halen om er een andere drive in te doen.

kan de originele xbox drive CDRW/CDR lezen? die mensen op dat forum (van die link) waren het zo te zien niet echt eens met elkaar.

Lol?

Je duwt gewoon op het knopje voor je drive ( laadje voor cd in te leggen )open te doen

En da vergelijk je maar er heeft eens iemand een heel duidelijk overzicht geplaats , van wat welke lezer kan .

Ik geloof dat dat Zvert was?

Grtz |XcW|

Tha Doggfather
9 maart 2004, 19:00
ik heb nog geen xbox, mijn vraag is dan ook: zit er een van die 3 drives in de standaard xbox? of hebben die mensen op dat forum hun xbox gemod? hoe weet ik als ik mijn xbox koop welke drive erin zit? staat dat ergens op de doos ofzo?

cooly
9 maart 2004, 19:08
ik heb nog geen xbox, mijn vraag is dan ook: zit er een van die 3 drives in de standaard xbox? of hebben die mensen op dat forum hun xbox gemod? hoe weet ik als ik mijn xbox koop welke drive erin zit? staat dat ergens op de doos ofzo?
vroeger zat er een thomson drive meestal in,nu verschild dat wat,da staat eigenlijk nergens welke drive er in zit mss eens vragen:ironic:

El ByToS
9 maart 2004, 19:48

alsde nu nog een xbox haalt zal da wel de niefste drive zen (de samsung)

xbox
9 maart 2004, 20:27
Originally posted by SHIGSY

pak de helft en ge komt er ook, de 2 cd's van coldplay waren er op een uur op.... + live cd nog eens 30 op andere dag.... ze duren ongeveer allemaal 40 à 50 min.

Tha Doggfather
9 maart 2004, 22:11
kan er iemand bevestigen dat de XBOXen die nu verkocht worden een Samsung drive hebben?

cooly
10 maart 2004, 17:10
kan er iemand bevestigen dat de XBOXen die nu verkocht worden een Samsung drive hebben?
ik alleszins niet

gStar
10 maart 2004, 17:31
Mijne is bijna 1 jara gelden gekocht en heeft een samsung drive

Kan perfect gekopieerde CD's op Xbox zette

cooly
10 maart 2004, 18:20
Originally posted by TwistyEnerGy
Mijne is bijna 1 jara gelden gekocht en heeft een samsung drive

Kan perfect gekopieerde CD's op Xbox zette
de mijnen is van kerstmis en eeft een thomson drive,kan niets anders dan echte cd's afspele of op hd zette:( ik haat da echt:angry:

josuwa
10 maart 2004, 18:47
ja euhm...mijn xbox is kapot en nu sturen ze een doos en dan krijg ik wss (omdat het niet zeker is dat er iets aan scheelt) een nieuwe drive

Tha Doggfather
10 maart 2004, 18:47
Originally posted by cooly
de mijnen is van kerstmis en eeft een thomson drive,kan niets anders dan echte cd's afspele of op hd zette:( ik haat da echt:angry:

dus dat wil zeggen dat ik maar op goed geluk moet gaan kopen?

*iene miene mutte* :wtf:

Lipke
10 maart 2004, 20:50
dus dat wil zeggen dat ik maar op goed geluk moet gaan kopen?

*iene miene mutte* :wtf:

koopt u gewoon ne xbox :)

Teknoman
10 maart 2004, 21:11
Een samsung-drive is te herkennen aan de 2 grote gaten in de dvd-tray. Anders als ge een thompson of phillips hebt brandt ge uw muziek als muziek-cd op een cd-rw en dan gebruikt ge die op de muziek op uw xbox te zetten. Dat gaat bij mij ook (ik heb een samsung drive) en bij mijne maat die een thompson drive heeft gaat dat ook.

Als ge uw xbox niet ombouwt maakt dat compleet niet uit welke drive ge hebt, ze lezen allemaal xbox games en voor muziek brandt ge uw liedjes maar op een cd-rw.

cooly
10 maart 2004, 21:16
Originally posted by Teknoman
Een samsung-drive is te herkennen aan de 2 grote gaten in de dvd-tray. Anders als ge een thompson of phillips hebt brandt ge uw muziek als muziek-cd op een cd-rw en dan gebruikt ge die op de muziek op uw xbox te zetten. Dat gaat bij mij ook (ik heb een samsung drive) en bij mijne maat die een thompson drive heeft gaat dat ook.

Als ge uw xbox niet ombouwt maakt dat compleet niet uit welke drive ge hebt, ze lezen allemaal xbox games en voor muziek brandt ge uw liedjes maar op een cd-rw.
hoe bedoeld ge?als muziek cd branden?me welk programma doe gij da mss?
ik doe da gewoon me nero

Teknoman
10 maart 2004, 21:18
Ik doe dat ook met nero. In plaats van datacd ofzo neemt ge muziekcd en ge doet alsof ge anders een cd zou maken van uw mp3's. Dan steekt ge een cd-rw in uw cd-writer. Ge brandt uw cd. Dan steekt ge uw cd-rw in uw xbox en het werkt.
Het is soms ook afhankelijk van het merk van de cd-rw of hij gaat of niet. Ik gebruik er van ednet van in de super gb en een andere van hp en ze werken allebei perfect in mijn xbox.

cooly
10 maart 2004, 21:20
Originally posted by Teknoman
Ik doe dat ook met nero. In plaats van datacd ofzo neemt ge muziekcd en ge doet alsof ge anders een cd zou maken van uw mp3's. Dan steekt ge een cd-rw in uw cd-writer. Ge brandt uw cd. Dan steekt ge uw cd-rw in uw xbox en het werkt.
Het is soms ook afhankelijk van het merk van de cd-rw of hij gaat of niet. Ik gebruik er van ednet van in de super gb en een andere van hp en ze werken allebei perfect in mijn xbox.
ah ok van de gb dus van ednet en hp zal ik onthouden:D
merci

Tha Doggfather
10 maart 2004, 21:26
en is da enkel wma da op de HD kan? of ook mp3? en in GTA? herkent em WMA en MP3?

cooly
10 maart 2004, 21:27
en is da enkel wma da op de HD kan? of ook mp3? en in GTA? herkent em WMA en MP3?
alles wa op u cd staat kan de xbox leze,mp3,wma,...
gta herkent alle liedjes die op u harde schijf staan

Teknoman
10 maart 2004, 21:28
De xbox slaat dat op in een formaat dat speciaal is voor xbox. Dus een cd vol mp3's of wma's gaat niet werken. Ge moet uw cd branden zoals ge gewoon een audio-cd zou branden voor in een gewone cd-speler maar inplaats van een cd-r gebruikt ge een cd-rw.

Tha Doggfather
10 maart 2004, 21:37
die twee laatste posts zijn wel tegenstrijdig :ironic:

fixer187
11 maart 2004, 13:53
mp3's kan de orig box niet lezen alleen en betwijfel of de mods dit zelf kunnen, alleen de orig. muziek cd's of gebrande audio cd's.
Thomson is de oudste drive en kan je herkennen door een circel die in het midden van de drive zit, Phillips zit de circel meer naar het middelpunt( kleiner) en Samsung heeft 2 gaatjes. Phillips en Samsung zijn de betere drives.
Zoek op het forum, er staan pics.

Teknoman
11 maart 2004, 17:43
Een gemodde xbox kan mp3,wma,ogg en nog andere formaten lezen met xbox media player maar een gewone xbox kan dat niet.