PDA

Volledige versie bekijken : James Bond Everything or Nothing: vervelende haperingen

Tommymang
7 maart 2004, 12:42
Een vraagje over James Bond Everything or Nothing:

Ik hoorde van een vriend van mij dat de "cut scenes" (filmpjes) in dit spel enorm haperen. Is dit zo? En hoe komt dit? Heeft dit te maken met de conversie van NTSC naar PAL? Waarom wordt hier zo weinig aandacht aan besteed? Ik heb dit nog al gezien bij andere spellen... Dit kan soms heel vervelend zijn vind ik persoonlijk, en het spel verliest hierdoor heel wat van zijn glans!

blindboy
7 maart 2004, 12:55
Ik zou het niet weten.
Heb het spel nog niet gespeeld.
Ik denk dat niemand het spel hier heeft.
Maar je kan wel eens proberen.

W3sl3y
7 maart 2004, 14:26
Ik vind dat het nog goed meevalt bij everything or nothing, maar je hebt inderdaad gelijk alle spellen hebben dat bijna, Rainbow Six 3 (die heeft het echt hard), Halo, 007, Splinter Cell.
En altijd alleen de "filmpjes".
De enige spellen die hier totaal geen last van hebben die ik heb zijn DOA 3, Dead To Rights en Brute Force. En nog een aantal andere games die geen gebruik maken van filmpjes zoals PGR 2, Midtown Madness 3 enzo.

Eerst dacht ik omdat het kwam dat ik geen breedbeeld tv had, maar als je dan naar bv programma's zoals Gammo ziet dan merk je die happeringen in de filmpjes ook op.

W3sl3y
7 maart 2004, 14:29
Originally posted by blindboy
Ik zou het niet weten.
Heb het spel nog niet gespeeld.
Ik denk dat niemand het spel hier heeft.
Maar je kan wel eens proberen.

je hebt ook rainbow six 3 merk ik. Verloopt dat intro filmpje dan bij jou heel vloeiend zonder enige schokken?

Patman
7 maart 2004, 16:07
in rb6 hebbek soms wa framedrops/haperinge alsek op een plek met een lamp loop ofzo

Tommymang
7 maart 2004, 21:50
Ik heb het over filmpjes, niet in-game dus.

Black Death
8 maart 2004, 19:26
Bwa, heb EoN maar ik zie toch _bijna_ geen hapering. Ja er zijn er, maar misschien voor 1 second ofzo :)

cooly
8 maart 2004, 21:09
ik heb daar bij halo nog niets bij gemerkt

xbox
8 maart 2004, 22:20
de filmpjes van star wars:kotor zijn ook nagenoeg perfect!

Tsubasa
8 maart 2004, 23:24
Ik heb daar nog niets bij gemerkt, bij geen enkel spel...:p

Ulukai5
9 maart 2004, 00:31
Helpt het ni als ge uw xbox op 50 hz zet ipv 60 of net omgekeerd?

W3sl3y
9 maart 2004, 01:11
het is zo alleen als de "camera" in de filmpjes nogal snel beweegt dan is het precies of het beeld ff blijft hangen.
Kan het dan zijn dat breedbeeld tv's of 100 hz tv's hier geen last van hebben?

Rh1n0
9 maart 2004, 14:06
Bij sommige demo cd's heb ik al gemerkt dat de filmpjes (dus niet ingame cutscenes) durven haperen. Vraag mij niet waarom, slecht gecodeerd ofzo?

redblack
10 maart 2004, 13:31
Persoonlijk vind ik dit geen ramp als er haperingen zijn tijdens de filmpjes. Zolang allen in-game maar soepel draait

Simba101
10 maart 2004, 13:34
Kheb in nog geen een spel framedrops of haperingen gehad buiten fifa 2004 daar heb ik soms tijdens et spelen zware framedrops :(

casualties
18 maart 2004, 23:26
Originally posted by Tommymang
Een vraagje over James Bond Everything or Nothing:

Ik hoorde van een vriend van mij dat de "cut scenes" (filmpjes) in dit spel enorm haperen. Is dit zo? En hoe komt dit? Heeft dit te maken met de conversie van NTSC naar PAL? Waarom wordt hier zo weinig aandacht aan besteed? Ik heb dit nog al gezien bij andere spellen... Dit kan soms heel vervelend zijn vind ik persoonlijk, en het spel verliest hierdoor heel wat van zijn glans!

hmm, bij mij zen die haperingen toch ni egt merkbaar hoor :confused: ;)

fixer187
19 maart 2004, 02:19
kan misschien aan uwe xbox zelf liggen (drive), heb alleen bij sof 2 haperingen maar de filpjes sucken echt vree hard

W3sl3y
21 maart 2004, 15:17
Ik denk eerder dat het aan het spel zelf ligt dan aan de xbox.