PDA

Volledige versie bekijken : Crimson skies

chief_tequila
5 maart 2004, 19:38
heb me pas crimson skies aangeschaft, is echt een super vet spel mer kvind het wel jammer dat ge nimer gwoon kunt vliege en dogfighte,zonder campaign, quick start ofzo want kwee nimer hoe da in den originele was mer kvon da wel leuk om zo is heel vlug volle bak knalle?!

ze zegge da het spel redelijk vlug uit is? hoe lang ongeveer?
kzit nu in zo mijnen ofzo,rond berge enal :)

Line
5 maart 2004, 22:48
ik heb et in een tweetal weke uitgespeeld, maar ik zit nu ook ni elken avond achter den xbox
als ek een gokske moe doen denkek dat het mij +- 15 uur heeft geduurd
het was inderdaad wel veel te snel uit
maar als ik het nu weer es speel vind ik het nog altijd leuk
kvind het ook wel spijtig dat ge zelf geen vliegtuig meer kunt aanpassen maar hun standaardinstellingen moet gebruiken
ik vond de vorige versie beter

chief_tequila
5 maart 2004, 23:03
ben ik ok wel mee eens!! die was echt zalig en lang!
dees versie is ok wel bangelijk goed ze mer den 1 was wel beter

Saiyajin
6 maart 2004, 04:17
ja is een cool game heb het onlangs uitgespeeld en ben nu bezig met de hoogste moeilijkheid en moest ik nu nog een stomme visa vinden dan kon ik nog online gamen ook.

chief_tequila
6 maart 2004, 08:34
ja kheb ok geen online,want das naart het schijnt kei zalig!!
kvint jammer da in multiplayer ge ok ni tege de computer kunt,zoda ge er me meer man inzit da ge me vrinden doet of alleen!!

BerckX
6 maart 2004, 21:29
Crimson Skies ruled echt!
Ik heb het in 1 weekend uitgespeeld. (wel heel den tijd gespeeld)
Als ge nog maar aan de mijnen zit, hebt ge toch nog nen redelijk lange weg te spele dus heel vlug is het nie uitgespeeld!
HF!

chief_tequila
7 maart 2004, 02:34

Saiyajin
7 maart 2004, 06:01
Heb sinds vandaag Live! en het is mega om online CS te spelen echt cool en je kan een vliegtuig en een extra map downloaden ook :) alleen vind ik maar aan de crap kant en het vliegtuig is super :)

chief_tequila
7 maart 2004, 12:40
gelukzak:p

gStar
7 maart 2004, 13:43
Kga volgende week paar spellen verkopen in de videotheek. En dan van da geld ga ik wss Crimson skies kopen (alleen voor op live he :D)

EryciusPuteanus
8 maart 2004, 11:24
Ook toevallig, kep dit weekend Crimson Skies nog ne keer van onder 't stof gehaald, en uitgespeeld.
't Was heel goe, maar idd wa kort :)