PDA

Volledige versie bekijken : zt hier waarom xbox gekocht hebt en en geen ps2

butnix
2 maart 2004, 23:09
ja mensen, je kunt hier eens goed u gedacht zeggen over waarom dat ge een xbox gekocht hebt en geen ps (nie dat het mis is hoor, het is zelfs een schitterende keuze):p dus kom en zet hier eens goed je gedacht
greetz;)

d.C.
2 maart 2004, 23:10
Lees hier mijn mening! (http://members.lycos.nl/dcjuni0r/fanboys.jpg)

:unsure:

[NeO]-mtr
2 maart 2004, 23:13
Wat een thread, hier komt weer ruzie van.
Iedereen zal wel een goede reden hebben waarom hij een console verkoos boven de andere.

Fatass
2 maart 2004, 23:15
Kheb ze alle 3 zodat k al de toppers kan spele :D

butnix
2 maart 2004, 23:17
nja ok meschien wat overdreven met die concurentiewedstrijd. hou het anders gewoon een beetje bij waarom een xbox;)

Saiyajin
2 maart 2004, 23:17
voor PGR2 :)
heb die Rosso Pack gekocht vorige week donderdag en tis al uitgespeeld :) op zilver moet ik er wel bij zeggen maar op gold al ook gemakkelijk lukken maar Platinum zijn me nooit lukken denk ik :s

Fatass
2 maart 2004, 23:19
De reden waarvoor ik nen xbox heb gekocht is offcourse voor

HALO 2 !!!!!!! :love:

butnix
2 maart 2004, 23:24
ik ben nie echt aan PGR. maar ik weet dat velen wel het een goeie game vinden;) (maar ik snap wel niet waarom daarvoor, het is nog maar uit. of heb je hem nog maar?)
en voor de halo ben ik het helemaal mee eens:cool:

DiDoria
2 maart 2004, 23:29
waarom!

Betere games!
veeeeel beter grafixs - gfx!
Speel gewoon beter!
Xbox live zit er veeel beter - makelijker uit dan playstation online.
Playstation veeeeel games ma zelden een goed op xbox heb ge er wel vaker 1 en wat voor! Halo, unreal championschip, halo2, Doom3, half life 2 (als je de geruchten moet geloven), en dat zijn er nog maar een paar van de velen!

casualties
2 maart 2004, 23:29
buuu... ge zijt nog redelijk nieuw ma probeer es wa origineler threads op te starte please...

deze leiden uiteindelijk tot ruzie (wss nu weer)

wrom ik xbox kocht ?

omda ps2 stinkt :tongue:

:unsure:

J/k hé ps2 freaks..don't kill me now :unsure: :lol: :lol:

DiDoria
2 maart 2004, 23:30
Noem eens een game op PS2 waar ge van zegt WAW! en het is niet op xbox...
Ik zou dat graag willen weten echt want ik kan niet direct op 1 komen.

Saiyajin
2 maart 2004, 23:31
Originally posted by butnix
ik ben nie echt aan PGR. maar ik weet dat velen wel het een goeie game vinden;) (maar ik snap wel niet waarom daarvoor, het is nog maar uit. of heb je hem nog maar?)
en voor de halo ben ik het helemaal mee eens:cool:

heb hem nog maar van vorige week donderdag samen met mijn xbox in die Rosso pack maar wou me al een tijdje een Xbox kopen voor o.a. PGR2 omdat ik doodgraag race games speel, wacht nu op Auto Modellista van Capcom dat 18 maart uitkomt op xbox.
En heb hem ook gekocht voor de games die me intresseren maar niet op de GameCube uitkomen zoals Auto Modellista want die ging er normaal ook op de GC uikomen.
Heb ook al bijna 2 jaar een GameCube (1mei 2002)

DiDoria
2 maart 2004, 23:32
Das gewoon PS2 :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
Xbox heeft gewoon meer opties ook. Harde schijf, netwerkkaart,.... zit er allemaal in dus niet van achteraf! HA oei oei nog geheugenkaartje kopen ha nee een netwerkadapter kopen enz.......

xbox :bow: :bow:

a happy noob
2 maart 2004, 23:32
Ik heb ze nog alle 2 gehad. Maar aangezien dak de laatste maanden zo weinig vrije tijd heb, heb ik dan maar die PS 2 weggegeven aan mijn neefje.
Ik heb de xbox gehouden voor Halo en Halo 2.
En natuurlijk voor een reeks andere toppers zoals Splinter cell (die mijn arm pc'tje niet aankan), rainbow six3, Ninja Gaiden:bow:

Saiyajin
2 maart 2004, 23:35
Originally posted by DiDoria

ik vind GT4 wel WAW voor de PS2 maar er zijn er nog veel die ik niet onmiddelijk kan opnoemen zoals de FF series (moet niet altijd racen zijn he want dat is niet goed voor je rijgedrag in real life zeker nu met die nieuwe boetes :angry: )

butnix
2 maart 2004, 23:38
ik vind het ook dat xbox toch meer goede games heeft ondanks dat ps er veel meer heeft. hun troef was gta maar nu hebben wij die ook dus:tongue:
en over die ruzie: het is een xbox forum dus normaalgezien komen er hier alleen maar xboxers

sorry ps'ers ik zeg mijn gedacht alleen;)

a happy noob
2 maart 2004, 23:41
ik vind het ook dat xbox toch meer goede games heeft ondanks dat ps er veel meer heeft. hun troef was gta maar nu hebben wij die ook dus:tongue:
en over die ruzie: het is een xbox forum dus normaalgezien komen er hier alleen maar xboxers

sorry ps'ers ik zeg mijn gedacht alleen;)
PS2 heeft meer troeven dan GTA serie.
Ze hebben een veel uitgebreider aanbod aan games.
Zoals de FF reeks. :love:

Tot zover mijn verdediging van de PS2:unsure:

Maar kben toch vree content met mijn xbox'ke :applause:

butnix
2 maart 2004, 23:47
Originally posted by a happy noob
PS2 heeft meer troeven dan GTA serie.
Ze hebben een veel uitgebreider aanbod aan games.
Zoals de FF reeks. :love:

Tot zover mijn verdediging van de PS2:unsure:

Maar kben toch vree content met mijn xbox'ke :applause:

aja das waar, FF da vind ik ook wel nog tof, mooi verhaal (kheb wel nog maar 1 half gespeeld) maar achter een eind steekt da toch wel (denk ik toch) tegen, die gevechten bedoel ik.

ps. ingewikkelde game :D

[NeO]-mtr
2 maart 2004, 23:48
Originally posted by DiDoria

Kom op, je weet dat dat bullshit is. :ironic:

Please mod, close deze thread. :doh:

skully25
3 maart 2004, 00:20
heb zowel PS2 als XBOX, en ik kan geen een van de 2 missen, best of both worlds

btw

Originally posted by [NeO]-mtr
Kom op, je weet dat dat bullshit is. :ironic:

Please mod, close deze thread. :doh:

i second that

d.C.
3 maart 2004, 00:24
Wat een bende fanboys hier. Nie normaal.

Mja, 'k heb iedereen gewaarschuwd (Fotoke (http://members.lycos.nl/dcjuni0r/fanboys.jpg) :p)

Please close deze thread iemand zodat we van deze "zeik" verlost zijn... :help:

fixer187
3 maart 2004, 01:23
Originally posted by d.C.
Wat een bende fanboys hier. Nie normaal.

Mja, 'k heb iedereen gewaarschuwd (Fotoke (http://members.lycos.nl/dcjuni0r/fanboys.jpg) :p)

Please close deze thread iemand zodat we van deze "zeik" verlost zijn... :help:
waarom zitte dan hier te posten?

btw heb de 3 consoles, maar de xbox is toch de beste, op de ps2 komen geen games meer die mij intereseren buiten misschien gt4, op de cube is er te weinig aanbod dus ....

[NeO]-mtr
3 maart 2004, 02:38
Originally posted by fixer187
btw heb de 3 consoles, maar de xbox is toch de beste, op de ps2 komen geen games meer die mij intereseren buiten misschien gt4, op de cube is er te weinig aanbod dus ....

Dat is allemaal uw mening hé, zeker niet de mijne.
Maar zo'n threads lopen vaak uit op domme discussies of ruzie omdat er weer een paar mensen het niet kunnen laten hun mening aan te zien als een feit.

Soit, ge doet maar, ik ga slapen. Gn :sleep:

rpg_gamer
3 maart 2004, 08:43
ja mensen, je kunt hier eens goed u gedacht zeggen over waarom dat ge een xbox gekocht hebt en geen ps (nie dat het mis is hoor, het is zelfs een schitterende keuze):p dus kom en zet hier eens goed je gedacht
greetz;)

Met zo een tread kan het resultaat aleen maar uitlopen tot fanboys en war console.
Ge zet aan om ruzie te maken tussen xbox en ps2 forum leden. Ik hoop echt dat ze u een warning geven. Want mensen zoals jij kunnen we missen zoals kiespijn.

casualties
3 maart 2004, 08:47
Originally posted by rpg_gamer
Met zo een tread kan het resultaat aleen maar uitlopen tot fanboys en war console.
Ge zet aan om ruzie te maken tussen xbox en ps2 forum leden. Ik hoop echt dat ze u een warning geven. Want mensen zoals jij kunnen we missen zoals kiespijn.

:eek: hij zal dien thread wel ni met die bedoeling gestart hij.. is namelijk nog wa newbie..

gij altijd kei hard optreden tegen warboys & van die lekkere chips :p

lache gewoon :lol:

Doobie
3 maart 2004, 08:52
Mjah, dees is eidenlijk om miserie vragen hé...