PDA

Volledige versie bekijken : Ninja Gaiden

Lemmichi
2 maart 2004, 15:27
Dit prachtige spel is eindelijk uitgekomen in Amerika en krijgt op gamespot :94/100 !!!
Je moet zeker de review es lezen,het spel heeft geen 1 minpunt,
heeft iemand een idee wanneer hij in belgië uitkomt?
Ik kan alvast niet meer wachten...

Cakeman
2 maart 2004, 17:28
Tycho van Penny Arcade heeft er een tijdje geleden een kort stukje over geschreven. Lees er hier meer over: http://www.penny-arcade.com/news.php3?date=2004-02-20
Hier zie je de bijhorende strip: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040220l.jpg :lol:

Mike Ty$on
2 maart 2004, 18:40
op tothegame staat ie voor 12 mei

dus voor de grote vakantie

word wel een vette game denk ik coole moves etc...

Cyberninja
2 maart 2004, 18:45
Ik kan de release date van Ninja Gaiden ook nie meer goe volgen zenne...
Zou normaal pas eind deze maand uitkomen in de USA. :confused:

Mike Ty$on
2 maart 2004, 20:06
Originally posted by Cyberninja
Ik kan de release date van Ninja Gaiden ook nie meer goe volgen zenne...
Zou normaal pas eind deze maand uitkomen in de USA. :confused:

is ie gisteren daar uitgekomen?

CrasH
2 maart 2004, 20:41
Ik dacht dat ie vandaag uitkwam....

Anywayz, tis idd een vet spel, dat wil ik wel in mijn collectie ze.

Mike Ty$on
2 maart 2004, 22:15
http://www.gamershell.com/download_5069.shtml

hier vind ge nen trailer

best wel cool:cool:

a happy noob
2 maart 2004, 22:59
Das echt wel een spel dat hoog op mijn verlanglijstje staat :love:

Cyberninja
3 maart 2004, 13:01
:cry: In de USA is't dus al te koop. Hier natuurlijk nog niet :doh:

Praga
3 maart 2004, 13:23
moek hemmen

Cakeman
3 maart 2004, 14:11
Originally posted by Mike Ty$on
http://www.gamershell.com/download_5069.shtml

hier vind ge nen trailer

best wel cool:cool: Hmm, indrukwekkend!

Mike Ty$on
3 maart 2004, 15:58
Originally posted by Cyberninja
:cry: In de USA is't dus al te koop. Hier natuurlijk nog niet :doh:

das niks nieuws hé, wij lopen altijd achter:doh:

op die trailer afgaande word dit een vette hack en slash:applause: :bow:

Dark_Bf
3 maart 2004, 16:31
Ik kom net terug van bestbuy en inderdaad, ninja gaiden stond er verassend in de rekken. Ik ga even wat gamen en dan weet ik wel te vertellen hoe goed het is ;)

Mike Ty$on
3 maart 2004, 16:53
Originally posted by Dark_Bf
Ik kom net terug van bestbuy en inderdaad, ninja gaiden stond er verassend in de rekken. Ik ga even wat gamen en dan weet ik wel te vertellen hoe goed het is ;)

woohooo

een belg in the USA :applause

laat iets weten hé

embraced_one
3 maart 2004, 16:54
never mind :) foutje van mij :p

me very jealous @ dark ;)

-=Lag0a=-
3 maart 2004, 19:03
Originally posted by Mike Ty$on
op tothegame staat ie voor 12 mei

dus voor de grote vakantie

word wel een vette game denk ik coole moves etc...

12 mei ga ik mij da da naanschaffen of voor men verjaardag :D

Lemmichi
4 maart 2004, 01:28
pffft 12 mei??? :tongue:

Nog zo lang.... ik kan nu al niet meer wachten

Deze game word gewoon de reden om een xbox aan te schaffen!
Hoe komt het eigenlijk dat europa altijd zo lang moet wachten op de games uit amerika?

Dit gebeurt niet altijd want Silent Hill 3 was ook eerst in europa uitgekomen,en pas daarna in Japan en Amerika, Gooo Konami :music:

Ze zouden iedere game die uitkomt in amerika gelijktijdig moeten uitbrengen met de europese release,dat zou veel beter zijn. ze zouden er een oplossing op moeten vinden
(ja ik weet het met modchips,maar dat vertrouw ik niet,de meeste chips zijn gewoon slecht voor de levensduur van je console)

Teknoman
4 maart 2004, 18:42
Een chip is soms niet eens nodig...

El ByToS
4 maart 2004, 19:11
Originally posted by Raikoh

(ja ik weet het met modchips,maar dat vertrouw ik niet,de meeste chips zijn gewoon slecht voor de levensduur van je console)

das nu de grootste bs dak ooit heb gehoord wa zou da in godsnaam slecht zijn voor u console ? in u xbox zit ook een chip (de orginele,met alleen de orginele bios van de xbox door ms) en als ge den uwe laat chippe zet ge der ne nieuwe chip op zodat ge ne andere bios of meerdere kunt spele...

CrasH
4 maart 2004, 19:35
Laten we dit chippen houden voor wat het is okee, onze misty... euhm... lagoa kan er niet zo goed tegen ;)

Back on topic !!!

Mike Ty$on
4 maart 2004, 20:03

hij ging iets laten weten, misschien zo verslavend dat die nog bezig is:D

Teknoman
4 maart 2004, 20:15
Misschien is hij gaan werken? er is een tijdsverschil tussen België en de USA hé.

Mike Ty$on
5 maart 2004, 18:14
Originally posted by Teknoman
Misschien is hij gaan werken? er is een tijdsverschil tussen België en de USA hé.

hij is ons vergeten

hier vind je een review (http://xbox.ign.com/articles/495/495186p2.html);)

blindboy
5 maart 2004, 19:27
Is die game al uit :o!!!
Zou zalig zijn!!
Direct gaan halen!!

Mike Ty$on
5 maart 2004, 20:46
Originally posted by blindboy
Is die game al uit :o!!!
Zou zalig zijn!!
Direct gaan halen!!

nee in mei pas :angry:

maar in Amerika is ie uit (deez week)

chief_tequila
6 maart 2004, 18:07
die gelukzakken van amerika,maar ok hier in vlaanderen kunnen mensen de game al hebbe hé!!! ;)

Fatass
6 maart 2004, 18:29
Tis toch gvd erg ze (http://main.insidegamer.nl/content.php?id=645) :angry:

Mike Ty$on
6 maart 2004, 18:34
Originally posted by Fatass
Tis toch gvd erg ze (http://main.insidegamer.nl/content.php?id=645) :angry:

dus geen bloed in het game

das belachelijk :angry:

cooly
6 maart 2004, 19:41
tsss "we denken dat een 18+ op het spel de vekoop gaat beinvloeden"
de mensen zijn geen baby's meer en kunnen wel tegen bloed ze,
ze zijn echt wel dom om da te doen:angry:

chief_tequila
6 maart 2004, 20:09
damn das debiel!!

al een geluk ga ik binne een paar dage de US-versie hebben :) :)

xbox
6 maart 2004, 21:50
Originally posted by sniper_warrior
damn das debiel!!

al een geluk ga ik binne een paar dage de US-versie hebben :) :)

zo'n dingen kun je hier best stilhouden....:unsure:

Teknoman
7 maart 2004, 00:29
Waarom wel?

Hij koopt het spel toch van in de US? Zijn xbox is daarom nog neit gechipt hé, hij kan ook een NTSC-xbox hebben.

xbox
7 maart 2004, 01:00
Originally posted by Teknoman
Waarom wel?

Hij koopt het spel toch van in de US? Zijn xbox is daarom nog neit gechipt hé, hij kan ook een NTSC-xbox hebben.

hij is een klasgenoot van me ;) .....

Teknoman
7 maart 2004, 02:12
I see,

dit spel gaat zo goed worden.
Hopelijk gaan ze dat hier toch niet censureren in Europa want dat zou maar al te belachelijk zijn, een ninja-spel zonder bloed :ironic:

chief_tequila
7 maart 2004, 02:32
@ xbox: mooi gezegd :) ik kan me beter inhoude!! ;)

khoop da ze hier da ni gaan cencurere want da slaagt gwoon op nix!!!

CobraX
7 maart 2004, 02:37
Doordat er geen bloed in de Europse versie komt, zal de verkoop negatief beïnvloed worden. Nu koop ik hem alvast NIET. Eat that shit klootzakken!

Tazz
7 maart 2004, 11:33
Die cencuur is volgens mij gewoon een roddel, op de site van tecmo is er niks van te zien, en die "bron" die hier word gegeven geeft zelf geen link naar hun "bron"

Dikke zever, daar ben ik nu eens héél zeker van.

Om mijn woorden nog wat kracht bij te zetten;

Tomonobu Itagaki
Toen een Duitse journalist vroeg wat hij dacht over zoveel gore in een spel, was zijn antwoord kort maar krachtig: "Ik hou gewoon van actie en bloed, de overheden moeten zelf maar uitzoeken of ze het verbieden of niet, ik trek me er niets van aan?

Mike Ty$on
7 maart 2004, 16:48
Originally posted by Tazz
Die cencuur is volgens mij gewoon een roddel, op de site van tecmo is er niks van te zien, en die "bron" die hier word gegeven geeft zelf geen link naar hun "bron"

ik heb de site ook bezocht, zie er ook niks van, hopelijk maar een gerucht ;)

http://www.tecmoinc.com/home/home.asp

Dark_Bf
9 maart 2004, 20:55
Ik heb het even druk gehad, onder andere met het game te spelen. Voldoet eigenlijk volledig wat ik er van verwacht gelezen had buiten 1 ding....

VEEL TE MOEILIJK!!!!!!!!! zo frustrerend is niet normaal ;)

Ik vind het wel raar over die geruchten dat het in europa zou gecensureerd worden, de amerikanen zijn diegene die zo hard tegen geweld in games opkomen, in Belgie zou ik dat niet verwachten.

fixer187
9 maart 2004, 21:12
Het is wel ff wennen met de combos, maar tis zoals een fightgame, waneer je de moves onder knie hebt is het pokke kwl

Mike Ty$on
9 maart 2004, 22:36
Ik heb het even druk gehad, onder andere met het game te spelen. Voldoet eigenlijk volledig wat ik er van verwacht gelezen had buiten 1 ding....

VEEL TE MOEILIJK!!!!!!!!! zo frustrerend is niet normaal ;)

Ik vind het wel raar over die geruchten dat het in europa zou gecensureerd worden, de amerikanen zijn diegene die zo hard tegen geweld in games opkomen, in Belgie zou ik dat niet verwachten.

het schijnt dat het heel moeilijk is, (op teambox forum gelezen) , de eindbazen zijn heel zwaar te kloppen lijkt het:p

Cyberninja
10 maart 2004, 11:19
Amaai nog nie!
Die baas van stage 3, op da luchtschip, super moeilijk. Zal nog zwaar mogen oefenen :eek:

chief_tequila
10 maart 2004, 14:16
er hebbe hier opt forum precies al wel een paar het spel :D

zijn die baze dan zo moeilijk? special moves hé:cool:

hummel
10 maart 2004, 22:35
kheb het spel ook van deze middag .. verdoeme wa nen topper ;)
gfx om vingers van af te likken
super coole moves met special effects
ma moeilijk !!!!!!!!

gStar
10 maart 2004, 23:06
al diegene da da hier hebben hebben wss ne chip

Derstraks zei ne amerikaan op live da het spel ook zalig was

hummel
11 maart 2004, 16:21
seg hoe versla ik die mottige met zijn paard ... rood paard en rode mantel heeft

gStar
11 maart 2004, 17:05
dunno , de meezste hier hebben het nog ni ;)

Cyberninja
11 maart 2004, 17:11
Ge moet u concentreren op die andere ninja's.
Ene doodkloppen -> zodat er zo'n lichtje blijft hangen (ken de juiste naam nie meer :p), en dan uwe special gebruiken (door Y efkes in te blijven drukken, ge absorbeert dan da lichtje) en dan die special op gast met paard loslaten. Zo doede een vrij sterke combo, en is dië na een paar keer al dood.

chief_tequila
11 maart 2004, 17:42
kheb het spel maandag ok :D kzal blijzen dak het heb

MacNappy
12 maart 2004, 12:22
Originally posted by Tazz

om je woorden nog wat kracht bij te zetten: http://www.x-power.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2122&mode=&order=0&thold=0

blijkbaar waren er sites die het leuk vonden een hele heisa te creëren rond een gerucht en het dan nog eens officieel te noemen ...

chief_tequila
12 maart 2004, 17:35
heb het daar ok juist gelezen,goed ver iedereen da het gwoon blijft!

Tazz
12 maart 2004, 18:11
Originally posted by MacNappy
om je woorden nog wat kracht bij te zetten: http://www.x-power.be/modules.php?name=News&file=article&sid=2122&mode=&order=0&thold=0

blijkbaar waren er sites die het leuk vonden een hele heisa te creëren rond een gerucht en het dan nog eens officieel te noemen ...

:bow: to that ;)

capt_snow
13 maart 2004, 15:42
en nu zijn we allemaal blij want het wordt GEEN gecensureerde versie

thanx tecmo

:applause:

Nighty
13 maart 2004, 15:44
Originally posted by capt_snow
en nu zijn we allemaal blij want het wordt GEEN gecensureerde versie

thanx tecmo

:applause:

belalijk:p

ja idd nou benk zeker dak et moe emmen:crazy:

a happy noob
13 maart 2004, 15:47
Keb ook juust het nieuws gelezen ier op de site.

*feest* :woohoo: :applause:

capt_snow
13 maart 2004, 15:51
we kunnen nu op onze 2oren slapen

ze dachten da et nie goe ging verkopen met al da bloed,maa k'denk da ze
juist met censuur minder gingen verkopen.

CobraX
14 maart 2004, 03:25
Het spel is best wel impressive. Heb het nu een 2-tal dagen. Graphics zijn gewoonweg zalig, gameplay is very nice hoewel de camera beter kon. Een mogelijkheid om een 2de cameraview te kiezen waarbij de camera verder en hoger van de speler staat, mis ik. En ja het spel is moeilijk. Zodra de Europese versie er is, koop ik die versie (aangezien er toch niks gecensureerd is) ;).

Demon9k
14 maart 2004, 03:55
Ik ben blij dat ze de Europeese versie nie gaan censureren zou belachlijk geweest zijn.

Zo te lezen hier van de mensen die de game hebben is het spel zalig. Ik kijk uit naar de game, nog effe geduld hebben.

Lemmichi
18 maart 2004, 19:03
Ninja Gaiden has NOT been censored for Europe.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

When it comes to rumours, there's often no decapitated head without a head-stump, and Tecmo has now responded to reports that the European version of gorgeous Xbox slash-'em-up Ninja Gaiden will be trimmed of some of its more gratuitously violent aspects prior to its PAL release. Spokesman John Inada reminded the US press this week that "most of the European countries have much more strict standards against the use of violence," and that "if we have to make minor alterations [to get it published in every European country], we will."

If you're as excited about Ninja Gaiden as we are, then you're probably entertaining all sorts of vengeful prospects right now, and we certainly had half a mind to show up at Tecmo with an example of our standards of violence when we first read that quote, particularly after he added: "The good news for the American and Japanese gamers is that they got a genuine original version." Wah! Not fair! Second-class gamers! Europe gets treated shit! Again! Etc!

But, as it turns out, any reports that you may have read about the removal of decapitation sequences and indeed any specifics whatsoever are entirely speculative at this point. Speaking to Microsoft today, we learned that Tecmo hasn't even started taking anything out. When asked specifically about the removal of decapitations, a bemused spokesperson told us, "Nothing as it stands has been changed" (their emphasis, too).

Indeed, although an official statement from Microsoft UK conceded that "minor changes may be made to ensure that the game satisfies ratings requirements in Europe," we were told categorically that the game will be submitted as is - with decapitations, head-stump blood geysers and exploding chest cavities intact. If, at that stage in production, the authorities in certain countries demand a few alterations, some changes may have to be made, but it's no more or less severe in this case than in any other. For heaven's sake, Tecmo's probably just worried about the bloody shurikens (throwing stars), regularly cut from similar titles in Europe without bothering anybody. In short: there is no pre-emptive policy of censorship in place at Microsoft UK, or any other European branch of the publisher.

What's more, as gamers on the continent who occasionally have to suffer censored games well know, PAL games from the UK or anywhere else for that matter still happily work on PAL systems from other countries. So if an edited version blights the experience, continental gamers can still raise two fingers to John Law and sneakily import an unedited version from countries where morals are at more of a premium - like the bloodthirsty United Kingdom. Not that we could condone any such practice, obviously.

And besides, Microsoft recognises the value of Ninja Gaiden. It's this spring's "the next Halo" as far as the Xbox platform holder is concerned, and it knows just as well as anybody else who's played the game that the removal of decapitations would have an adverse affect. They add a certain vicious charm and a particularly emphatic conclusion to the more acrobatic combos in Ninja Gaiden, and fuel some of the most beautiful cut sequences we've ever seen, never mind in a videogame. MS will doubtless fight to ensure they survive the authorities' mighty sword of censorship.

Phew, eh? With that out of the way, we're currently seeking clarity on the issue of the Master Ninja Tournament aspect - an Xbox Live bonus in the States that aims to culminate in a global showdown at this year's European X04. MS in the States hasn't mentioned whether European gamers will be able to compete, so we've got MS UK looking into it. We should hear back about that later in the day, so expect an update either than or on Monday, and we'll be bringing you our own take on the US version of Ninja Gaiden sometime next week.

--------------------------------------------------------------------------------

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Lemmichi
18 maart 2004, 19:11
Waarom zie ik nergens de releasedata staan van ninja gaiden?
dat was toch voor mei?
er is niets te bespeuren op xpower.be en den gamemania site,

MacNappy
18 maart 2004, 19:23
mei idd, exacte dag kan ik er niet op plakken echter ...

gStar
18 maart 2004, 19:26
Kga weer geld moete schijten

- MTX MotorTrax
- Ninja Gaiden
- BF : Vietnam