PDA

Volledige versie bekijken : pc probleem

birdhouse85
1 maart 2004, 22:11
ik heb een probleem, als ik mijne pc opstart (juist geformat) duur het lang tot dat norton antivirus laad en pc monitor (msi)

dat is niet zo erg, wat wel erg is, dat ik in verkenner ga en ik klik op "deze computer" duurt het lang tot ik mijn schijven enzo zie (zie zo'n zaklampje heen en weer gaan, duurt tot 10 min tot ik mijn schijven zie)

als ik juist geformat heb, kom ik dat niet tegen, alleen vanaf ik mijn printer drivers install en digicam drivers (printer= hp psc 1200, en digicam is ne fujifilm met finepix vieuwer enz voor drivers)

kan er iemand mij helpen?? serieus irritant dat ik mijne schijven zo rap niet zie

dank bij voorbaat

birdhouse :)

Gerdt
2 maart 2004, 01:55
Hoeveel RAM geheugen heb je ?

mYsT`1
2 maart 2004, 02:12
Originally posted by birdhouse85
ik heb een probleem, als ik mijne pc opstart (juist geformat) duur het lang tot dat norton antivirus laad en pc monitor (msi)

Start
Uitvoeren
Typ: services.msc
Symantec Service Manager
Instellen op handmatig
Reboot

dit zou normaal moeten werken zodat uw norton sneller opstart...

birdhouse85
2 maart 2004, 20:06
dank u allen voor reacties, ik heb het probleem gevonden, het ligt aan mijne printer ( HP psc 1200 als ik drivers en de programma's install "van de cd" dan laad mijne verkenner niet, als ik alles uninstall, gaat het wel)

ken ik nergens da gewonen drivers vinden? zonder al diene zever en bewerkings programma's er bij?

greetzz

[Shadowcat]
2 maart 2004, 20:24
Hier is de driver die je op dit moment kan downloaden van de sit evan HP voor jou printer: HIERZO (http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=us&prodId=hppsc1200a240978&lc=en&plc=&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en&pagetype=software)

Je kan niet enkel de driver downloaden, enkel de full solution software driver die zomaar even 172.65mb is :eek:

Mischien die eens proberen?

chellesan
18 augustus 2004, 02:12
waarom norton pakken, als je weet dat u pc er traag mee is, ik snap ni waarom mensen norton pakken, het vertraagd en vind ni alle virussen

vinteg
18 augustus 2004, 05:37
ipv die HP bullshit derop te smijten he, gebruikt ge de standaart drivers van windows xp. aan diesoftware hebde imo geen reet buiten mss een inktsparende functie etc(wa meestal ook geen zak helpt :D )