PDA

Volledige versie bekijken : xbox live, hoe zit da in elkaar

butnix
1 maart 2004, 19:59
ik weet dat die vraag mss al gesteld is maar die search buton ge moet daar een woord van minsten 5 letters invullen. en heel die forum afzoek is grof werk.
nu ja,
kzou graag xbox live kopen maar ik weet eigenlijk nie goe hoe da in elkaar zit. hoeveel is dat bedrag dat ge per maand moet betalen?
en moet ge gewoon een kabeltje van uw pc naar uw xbox leggen voor dat internet. en watvoor kabel? en kunt ge dan op uw pc en xbox teglelijk op internet?:confused:
thx voor uw begrip:p
greetz;)

cooly
1 maart 2004, 20:10
kijk naar sticky van xbox live daar staat site op voor al u xbox live vragen en problemen:niceone:

maar om nie onbeleefd te zijn: ge koopt dus een starterskit voor €50 ofzo en ge legt nen internet kabel (welke weet ik nie just) naar u xbox,ge voert die code die bij u starterskit zit in en ge geeft een cc nummer ge maakt u account verder aan me een nickname enz.
en dan zijt ge klaar om te gamen
die starterskit zit een code in voor 1 jaar,na da jaar trekken ze €60 ofzoiets af voor een volgend jaar,wilt ge da nie bel dan naar klantendienst: 0800 7 9790 om u account te annuleren,of alles perfect just is wa ik iet zeg weet ik nie want ik e zelf geen live:(

casualties
1 maart 2004, 20:12
http://www.xboxfaq.com/live/

alles, EGT alles wa ge moet weten...

CrasH
1 maart 2004, 20:12
*zucht*

Uw antwoord staat gewoon bovenaan dit forum in een sticky.

http://www.xboxfaq.com/live/

butnix
1 maart 2004, 20:17
ke thx;)

xbox
1 maart 2004, 20:39
belangrijk die f*cking creditcard :angry:

butnix
1 maart 2004, 20:42
kheb nu wel nog 1 vraagske die ik op die site nie vind.
als ge uw xbox en uw pc an elkaar verbind. kunt ge dan tegelijk op internet. want ik heb telenet en da ligt altijd aan:confused:

Mike Ty$on
1 maart 2004, 20:55
Originally posted by butnix
kheb nu wel nog 1 vraagske die ik op die site nie vind.
als ge uw xbox en uw pc an elkaar verbind. kunt ge dan tegelijk op internet. want ik heb telenet en da ligt altijd aan:confused:

ja dat gaat zeker

crossover kabel hebben en uw verbinding delen

alles staat toch uitgelegd in bovenstaande links:p

butnix
1 maart 2004, 21:03
kan zijn maar ik vind et nie

casualties
1 maart 2004, 21:30
kan zijn maar ik vind et nie

beter zoeken dan

zoek anders eens hier int xbox gedeelte op 'netwerkkaart'

alles is hier al 100000x uitgelegd...zoeken mag ook wel eens :)

butnix
1 maart 2004, 21:40
heb'k gedaan

butnix
2 maart 2004, 19:02
aja en die netwerkkaart zit in men modem. er staat daar usb bij kunt ge dus via dat direct naar uw xbox doen of eerst naar u pc?

Mike Ty$on
2 maart 2004, 19:17
aja en die netwerkkaart zit in men modem. er staat daar usb bij kunt ge dus via dat direct naar uw xbox doen of eerst naar u pc?

of koopt u ne router;)

butnix
2 maart 2004, 19:23
k'denk dak da heb. ik heb telent b.t.w . is da zo'n spil da ge tegen de muur moet hangen. maar dat zijn geen netwerkkaarten

DiDoria
2 maart 2004, 21:04
Maar heum, als ge zo ne 2 maand Trail hebt moet ge dan ook u creditkaart nummer ingeven?

DiDoria
2 maart 2004, 21:09
gewoon UTP (un twisted pair) kopen. want TP (twisted pair) dan krijg ge geen connact. Da zijn dus netwerk kabels mega goed koop! Mijn vriend en ik linken ons xboxen daarmee. 10 meter kabel! zelf met een pindown de uiteinde opgezet (45-RJ).
Ga zo naar de winkel en ge komt zeker met alles wat ge nodig hebt buiten

ps: Ik hou echt wel van mijn studierichting ge moet eens zien wat we er allemaal leren :)

butnix
2 maart 2004, 21:14
ah ok thx:D ;)
greetz

butnix
2 maart 2004, 21:19
Originally posted by DiDoria
ps: Ik hou echt wel van mijn studierichting ge moet eens zien wat we er allemaal leren :)

va volg je wel van richting mss:)

DiDoria
2 maart 2004, 21:21
BI = boekhouden informatica

als ge IF (informatica beheer) doet hebt ge 10 uur informatica wij maar 5.
Ma ge ziet VB, Java, HTML, PHP, flash, .....

DiDoria
2 maart 2004, 21:23
Originally posted by DiDoria
Maar heum, als ge zo ne 2 maand Trail hebt moet ge dan ook u creditkaart nummer ingeven?

Iemand die dat weet?????????

butnix
2 maart 2004, 21:40
nee want ge het is toch gratis. kga et eens vragen aan iemand van men klas hoe het in elkaar zit. em heeft da just;)

ps. normaal ging ik da later doen. maar ben veranderd van richting. et was te moeilijk en te saai (handel):p

aeroxkerel
2 maart 2004, 23:18
pff, voor de zoveelste keer:doh:

voor ALLES wat met live! temaken heeft (ja ook de trials) heb je een credit card nodig!!!

ps: sticky??? :naughty:

DiDoria
3 maart 2004, 14:40
jup heb het ook juist gelezen op de xbox site.