PDA

Volledige versie bekijken : Definitieve aansluiting op Central Station

BulgeBattller44
29 februari 2004, 20:41
Ik heb een probleem om me definitief aan te kunnen sluiten op Central Station. Heb ergens in oktober mijn netwerkadapter gekocht, hiermee kwam ik op CS, m'n zei dat mijn pin code zou opgestuurd worden. Midden januari kreeg ik dan eindelijk mijn pincode per post. Inmiddels was CS overgeschakeld op een simplistisere versie, waar ik verre van alle opties had. Op deze site staat een kader om je in te loggon met drie kadertjes 'Bijnamen', 'Inloggen' en 'Wachtwoord'. Mijn eerste vraag is waar voer je die pincode in. Ik veronderstel in het kadertje 'Inloggen'. Verder kan ik bij 'Bijnamen' geen bijnaam selectere, het lijkt wel of ik er gewoon geen heb, nogthans had ik er één bij mijn niet-definitieve aansluiting. Kan in het kadertje ook geen nieuwe naam invoeren. In de brief werd gezegd dat je lidmaatschap geschorst wordt als je je niet registreert. Weet iemand hoe lang dit kan duren? Heeft er iemand hetzelfde probleem, of kan iemand mij helpen, daar zou ik héél dankbaar voor zijn. Heb al een keer naar de playstaion helplijn gebeld, maar daar kreeg ik een franstalige aan de lijn die het nederlands niet zo machtig was, geen verweit, maar wat doet die daar?! Alvast bedankt.

BulgeBattller44
1 maart 2004, 18:46
Heb vandaag nog eens naar de Playstation-helplijn gebeld, en heb zowaar mijn antwoord gekregen. Het zat hem dus in het feit dat de periode tussen mijn niet-definitieve aansluiting en mijn ontvangst van mijn pincode te lang was. Dit is een fout van Playstation UK die de pincodes van Europa beheert, er zouden in België nog wel gevallen bekend zijn -natuurlijk ben ik er weer bij- en m'n vraagt dan je gegevens, de pincode, en de 2 codes op het blauwe briefje die je bij je acces disc krijgt. deze gegevens worden dan naar de UK gestuurd, en daar gaat m'n je account resetten. Eens dit gebeurt is belt playstation belgië je op om je nieuwe gebruikersnaam door te geven. Intussentijd kun je gewoon verder online gamen, behalve voor het betaalspel Everquest.
Oef, ben bijna gerust gesteld, nog een weekje wachten en ik ben definitief aangesloten op Central Station. Dus als er nog mensen zouden zijn met dit probleem, dan hoop ik dat ik je hiermee een beetje geholpern heb.
:D :woohoo: :applause: :niceone: