PDA

Volledige versie bekijken : The word is out ...

Zvert
29 februari 2004, 01:34
... GOD is in the house (nick cave roelt) :D

WE'VE JUST got word that the Software Development Kit (SDK) for Microsoft’s forthcoming Xbox 2 has now been released to Developers.
As we reported earlier, IBM processors are indeed the Xbox 2 development platform of choice.

The big news to us is that the XBOX 2 SDK has been seeded to developers on dual Apple Power Mac G5 systems running a custom Windows NT Kernel.
The Apple Power Mac G5 is based upon two of IBM’s 64-bit Power PC processors and features ATi RADEON 9800 Pro (R350) graphics. However the R350 is believed to be an interim solution and will, in due course, be superseded by the forthcoming ATI R420.
Interestingly the SDK apparently also features an Apple logo on a side bar within the application.
What we don’t yet know is whether the custom Windows NT Kernel for the 64-bit capable IBM Power PC processors is 64-bit or 32-bit.
Though as ATI is so clearly behind with even its iAMD64 device drivers for both Intel and AMD x86-64 platforms, we suspect that it’s 32-bit.

speculaties waren dus meer dan speculaties

xbox 2 komt akelig dichterbij

Ulukai5
29 februari 2004, 02:06
Zolang het maar een krachtig machien is met een vette gameslist wa weer geen probleem gaat zjn volgens mij ben ik al content! Hopelijk wordt er nog een goed alternatief bedacht als ze per se de HD willen verwijderen, want kvond hdat echt goe doe muziek en het gemak van ni met memorycards te moeten werken...

Benieuwd naar de eerste trailers van xbox 2 games :)

Zvert
29 februari 2004, 03:10
Originally posted by Ulukai5
Zolang het maar een krachtig machien is met een vette gameslist wa weer geen probleem gaat zjn volgens mij ben ik al content! Hopelijk wordt er nog een goed alternatief bedacht als ze per se de HD willen verwijderen, want kvond hdat echt goe doe muziek en het gemak van ni met memorycards te moeten werken...

Benieuwd naar de eerste trailers van xbox 2 games :)

ja dat en content download (en de modscene :))

ziet er wel ni zo goed uit, hebben deal met zo een bedrijfje om memory te maken, alleen zeggen ze nog niets concreet

wat aankondiging eigenlijk ook inhoud is dat er eigenlijk al bijna spellen gaan kunnen gemaakt worden voor de xbox 2

Ulukai5
29 februari 2004, 03:22
Originally posted by Zvert
ja dat en content download (en de modscene :))

ziet er wel ni zo goed uit, hebben deal met zo een bedrijfje om memory te maken, alleen zeggen ze nog niets concreet

wat aankondiging eigenlijk ook inhoud is dat er eigenlijk al bijna spellen gaan kunnen gemaakt worden voor de xbox 2

Gaan ze voor memory DDR II gebruiken? Dat is al verkrijgbaar naart schijnt maar er zijn nog zoveel nadelen aan... Mss tegen dan al beetje op punt?

Wanneer kwam xbox 2 er nu weer ongeveer aan? 2005 of 2006?

b0rt
29 februari 2004, 11:03
whooot ne powerPC !!!!!!!!!!!!! da word een sterk bakske :bow: !

cooly
29 februari 2004, 14:10
Originally posted by Ulukai5
Wanneer kwam xbox 2 er nu weer ongeveer aan? 2005 of 2006?

was et nie 2010:lol: lol
kpijs da et 2005 was
maar gaat die xbox 2 ook spellen van de eerste xbox kunne spele?

Zvert
29 februari 2004, 15:08
Originally posted by cooly
was et nie 2010:lol: lol
kpijs da et 2005 was
maar gaat die xbox 2 ook spellen van de eerste xbox kunne spele?

eind 2005 begin 2006

en ivm met de oude spellen:
dat is nog niet met zekerheid geweten... maar ze gokken op neen... aangezien deze een compleet nieuwe architectuur gaat hebben en het te veel zou kosten om dan nog een soort van emulator te schrijven voor de 'oude' ook te kunnen draaien... hun doel was alles zo goedkoop mogelijk voor de volgende xbox (ze zullen is winst willen maken voor de verandering ;)) en daarom willen ze ook de harde schijf en het backwards compatibel maken met xbox 1 spellen schrappen

xbox
29 februari 2004, 15:55
hmm radeon 9800 pro, die kaart kost momenteel nog € 500....:unsure: zou leuk zijn om zo'n kaart in men xbo te hebben, maar tegen dan is wss ook al wel verouderd :unsure:

Mike Ty$on
29 februari 2004, 16:11
Originally posted by xbox
hmm radeon 9800 pro, die kaart kost momenteel nog € 500....:unsure: zou leuk zijn om zo'n kaart in men xbo te hebben, maar tegen dan is wss ook al wel verouderd :unsure:

blijft wel een uber kaartje mijn gedacht:applause:

en hoeveel gaat da weeral kosten? 1000 €?

vette swa
29 februari 2004, 16:32

Maar je kan console hardware moeilijk vergelijken met die van een pc, de hardware van xbox is relatief gezien ook verouderd (in vergelijking met pc), maar de graphics zijn ook top notch en worden enkel beter, als je hetzelfde systeem in een pc moest steken....

[NeO]-mtr
29 februari 2004, 17:16
Originally posted by Zvert
xbox 2 komt akelig dichterbij

veel te rap... :(

234€ bij tones.be :p

-=Lag0a=-
29 februari 2004, 18:57
Da ze der mpor een Harde schijf insteken.
Anders houd ik mijne Xbox

d.C.
29 februari 2004, 19:14
Als ze de HD schrappen vind ik dat ze wel voor fatsoenlijke memory sticks moeten zorgen. Dus dat er goed wat games op kunnen en dat ze voor een democratische prijs verkocht kunnen worden. Anders zie ik het ook niet bepaald zitten...

Mja, wie weet stop ik na de Xbox 1. Wie weet stap ik dan over naar PS of Nintendo, het zal er vanaf hangen wat me op dat moment het meeste aanstaat.

Ulukai5
29 februari 2004, 20:06
Originally posted by -=Lag0a=-
Da ze der mpor een Harde schijf insteken.
Anders houd ik mijne Xbox

Ik vind het ook wel ni zo'n slimme zet da ze HD schrappen, maar ik sta open voor andere alternatieven, maar ik ken ni direct iets anders met veel plaats op, snel, stockeerplaats voor muziek, ...

Maar volgens mij gaan ze die ook schrappen om tegen te gaan dat games op HD worden gezet met een chip en je zo kan spelen zonder CD, zou da ni kunnen? Linux e.d. worden dan ook direct een stuk moeilijker, zo niet onmogelijk, toch?

[NeO]-mtr
29 februari 2004, 20:45
Zonder HD zal de console wel een pak kleiner worden. Dat ze dan maar met memory cards van 512mb of meer afkomen.

cooly
29 februari 2004, 20:45
eigenlijk maken ze de xbox nie echt zo speciaal meer door die hd weg te laten
@d.c : als xbox2 nie echt interresant word dan denk ik ook da ik ga stoppe me de xbox

dan ze maar rap die harde schijf er weer instoppe en dan ze rap xbox2 backwards compatibel make;)

[NeO]-mtr
29 februari 2004, 20:53
De HD maakt de xbox toch niet? :s

Ik koop heus geen xbox voor de HD die erin zit.

cooly
29 februari 2004, 20:55
Originally posted by [NeO]-mtr
De HD maakt de xbox toch niet? :s
Ik koop heus geen xbox voor de HD die erin zit.
nee,mor ij mokt den xbox wel anders van andere consoles he

vette swa
29 februari 2004, 21:26
Imo zijn het nog altijd de games die een console interessant/anders maken, die HD of DVD speler zijn eerder bijzaak voor mij.

xbox
29 februari 2004, 21:31
die muziek op een HD ofzo is wel cool en zonder memory cards is het ook altijd beter.

cooly
29 februari 2004, 21:33
Originally posted by vette swa
Imo zijn het nog altijd de games die een console interessant/anders maken, die HD of DVD speler zijn eerder bijzaak voor mij.

voor mij ook maar zoals ik al zij et is toch iet speciaal e
@xbox : da es waar,anders moe ge nog memory cards gaan kope ook,ze kunnen gewoon die hd wa kleiner make ipv memory cards te gebruike

vette swa
29 februari 2004, 21:34
@ xbox. Tuurlijk, maar moest xbox 2 deze functies niet hebben, maar er komen wel topgames op uit dan zou jij die toch niet langs uw neus laten voorbij gaan, right?

-=Lag0a=-
29 februari 2004, 21:35
Mjah. Ge hebt zoiets klein mp3 speler van een aantal GB's in. Mss da ze zoiets in den Xbox gaan steken. 't is te hopen :)

cooly
29 februari 2004, 21:36
Tuurlijk, maar moest xbox 2 deze functies niet hebben, maar er komen wel topgames op uit dan zou jij die toch niet langs uw neus laten voorbij gaan?
nee zekerst nie,de games gaan nog altijd ver voor bij mij maarja...
ale ik ben voort,kga nar rob rapport kijk:p

[NeO]-mtr
29 februari 2004, 21:38
Ik ben voor memory cards als er maar veel savegames en dergelijke op kunnen.

xbox
29 februari 2004, 21:56
@ xbox. Tuurlijk, maar moest xbox 2 deze functies niet hebben, maar er komen wel topgames op uit dan zou jij die toch niet langs uw neus laten voorbij gaan, right?

idd, maar het zou leuk meegenomen zijn....:sad: