PDA

Volledige versie bekijken : 007 everything or nothing

W3sl3y
26 februari 2004, 21:28
Vandaag deze game gaan kopen en kan er alleen maar positieve dingen over zeggen. Zalige gameplay met de echte bond sfeer, mooie soundtrack en graphics. Het spel begint direct als je uw game in de xbox steekt dus geen menu's enzo.
Als een 3 person shooter is dit spel zeker aan te raden.
Wat vinden jullie ervan?

cooly
26 februari 2004, 21:35
ik eb er al veel goeie dingen van gehoord,ook al goeie reviews en previews van gelezen,beter dan een bond game van een film,zelf eb ik et no nie gespeeld

[NeO]-mtr
26 februari 2004, 21:42
Is het wel fun met die auto-aim?
(of is het anders/uit te schakelen?)

Lijkt me echt saai als je alleen moet locken op een vijand en schieten...

W3sl3y
26 februari 2004, 21:50
Originally posted by [NeO]-mtr
Is het wel fun met die auto-aim?
(of is het anders/uit te schakelen?)

Lijkt me echt saai als je alleen moet locken op een vijand en schieten...

saai wordt het nooit. Er zijn zoveel vijanden tegelijk in beeld dat het zonder die auto aim onspeelbaar zou worden. Zoals in Dead To Rights.
En als je een vijand locked kan je nog met de rechter analoge stick mikken op zijn hoofd of andere lichaams delen.

[NeO]-mtr
26 februari 2004, 21:57
Originally posted by Wesley18
saai wordt het nooit. Er zijn zoveel vijanden tegelijk in beeld dat het zonder die auto aim onspeelbaar zou worden. Zoals in Dead To Rights.
En als je een vijand locked kan je nog met de rechter analoge stick mikken op zijn hoofd of andere lichaams delen.

Ik heb in een review gelezen dat als je locked op een vijand en schiet dat het bijna altijd headshot is, toch wel een beetje gemakkelijk.

Soit, ik heb het spel nog niet gespeeld dus tot dan zal ik mijn mening nog maar achterwege laten.

Mr.DarK
26 februari 2004, 22:33
khoor ook alleen maar positieve reacties

zou da al te huur zijn in game mania??

maar kem ooit de opm demo gespeeld is er veel aan veranderd?
(was ps2 versie ma da zal ni veel vershil zijn zeker?)

Teknoman
29 februari 2004, 12:41
Ik ben vrijdag naar game mania kortrijk geweest en het was nog niet te huur :(