PDA

Volledige versie bekijken : Toetsenbord en muis voor PS2?

Digifreakske
26 februari 2004, 20:28
Hee

Is der soms eens een keyboard en muis voor de ps2 om Medal of Honor Rising sun te spele?

Met die analoge bazaar is da veel te moeilijk zelfs op easy

thx bye

[NeO]-mtr
26 februari 2004, 20:35
Als je echt zoveel moeite hebt zou ik toch es goed oefenen met de controller want dat is helemaal niet zo moeilijk.

En ik betwijfel ten zeerste of je een muis of keyboard, laat staan beide tegelijk, kan gebruiken bij die game.

Zwan
26 februari 2004, 20:49
In sommige games kunde da toetsenbord gebruiken (vooral om online mee te chatten) maar die kunde nie gebruiken vo te gamen.

Digifreakske
26 februari 2004, 21:04
ok back to pc dan maar ==> CoD :p

[NeO]-mtr
26 februari 2004, 21:05
Ook wel iemand die rap opgeeft precies. :p

vette swa
26 februari 2004, 21:20
Originally posted by Digifreakske
ok back to pc dan maar ==> CoD :p

Ik hoop dat je dat dan toch enkel op vlak van shooters bedoelt.

frontline freak
26 februari 2004, 21:43
dat is een mening, kunde nix aan verandere, maar alsek u was zouk tog wa meer probere,
persoonlijk speel ik na al die tijd veel liever consoleshooters dan pc..............
moh op ps2 ownt imo de pc versie (niet op gebied van graphix welteverstaan)
cs op x-box vind ik ook even cool of zelfs beter dan de pc versie (die keihard rulet)
de ai moet wel aan gepast zijn eh
trug ontopic, keyboard is om te chatte, zou nogal laf zijn moest ge daarmee online kunne gamen, met keyboard en muis zijde nog beter dan een cheater online op nen console shooter :eek:

edit: khem gezien dat et ni vor online is, der zijn wel console shooters offline (denkik ) (don't shoot me) die dat ondersteune
ofni???
denket wel
alleszins dan is de fun er nog af eh, want de ai is aangepast aan de analoge besturing, als ge dan met keyboard en muis speelt is er geen uitdaging meer

chief_tequila
28 februari 2004, 12:17
shooters op ps2 hebben wel een goede besturing ze :d denk maar aan timesplitters 2,red faction 2,....
voor rising sun is die besturing naar het schijnt wel zwaar klote,mer je kunt die toch custom instelle zodat je zelf kunt kieze wat voor wat dient,als je eht zo instelt is het ok het beste en dan ben je al dat geld niet kwijt!!

Python45
28 februari 2004, 18:35
shooters are nice

vinteg
29 februari 2004, 01:58
red faction speel kik me muis en toetsenbord van logitech;)