PDA

Volledige versie bekijken : PoP: SoT voor 40 euro?

EryciusPuteanus
25 februari 2004, 22:16
Ik was eergisteren PoP: SoT gaan kopen, en da kostte maar 40 euro... is da normaal? normaal zou zo'n game toch wel minstens 60 (of zelfs 70 wegens multiplatform) moeten kosten?

ni da'k klaag natuurlijk :p

maar mss is diene winkel ewa louche of zo
't was in de StoreGames in Brussel (kort aan 't Muntplein)

of kost da nu echt overal maar 40 euro?

blindboy
25 februari 2004, 22:22
louche :p

Hoe is de game?

Tazz
25 februari 2004, 22:38
Blijkbaar is dat niet abnormaal... linkje (http://www.dvdzone2.com/games/detail.asp?id=125472)

Ulukai5
26 februari 2004, 00:53
Originally posted by blindboy
louche :p

Hoe is de game?

Op PC is de game alleszins zalig en volgens mij op console nog beter door de controller en groter scherm :)

[NeO]-mtr
26 februari 2004, 00:54
Dat is normaal.

Zo kost Beyond Good & Evil nieuw ook 'maar' 30€ voor alle (console)platformen!

Tieno
26 februari 2004, 00:59
Ik heb PoP:SoT voor 45euro gekocht in de gamemania en dat was echt wel zijn geld waard. Wel een beetje kort, op 10 uur uitgespeeld. Maar wel heel plezant.

Simba101
26 februari 2004, 10:22
tverkocht te weinig en ze ebbe de prijs verlaagd....

Vraeck
26 februari 2004, 16:33
in de makro ligt em ook voor 40 eurodubloenen

Übergamer David
26 februari 2004, 17:19
Idd, Ubi Soft heeft PoP: SoT en Beyond good &evil naar 35-45€ verlaagd.
Deze maatregel kwam er na de teleurstellende verkoopcijfers tijdens de kerstperiode.
En Ubi Soft wou dat iedereen hun pareltjes zou spelen en aangezien er ook al nagedacht word over eventuele sesuels, verlaagden ze de prijs. ;) Zeer sympa! :niceone:

Kan je je ook afvragen waarom men niet alle games aan deze prijs in de winkels legt?
Want Ubi Soft verkoopt deze 2 sterke titels aan deze 'lage prijs' zeker niet met verlies.

waveshaper
27 februari 2004, 11:28
damn ligt da al in de winkel, ik dacht da het pas tegen maart uitkwam ..

enfin kzen voort gaan spel hale :) ... c ya !

geld, geld, ik mag men geld nie vergete ...

CrasH
27 februari 2004, 12:57
Eigenlijk wel raar dat PoP niet echt goed verkoopt, ik persoonlijk vind het een zéér leuk spel, zeker wel 40€ waard.

cooly
27 februari 2004, 14:18
ze zouden gewoon alle games aan €40 moeten verkopen,ze zouden veel winst maken piijsk

waveshaper
28 februari 2004, 18:31
da spel is goed ... zeker 45 € waard. Soms wel wa lastig me dieje camera mor in algemeen is het zeeer chique zowel grafisch als muziek en gameplay.

mattie
28 februari 2004, 23:34
kheb pop ook
en kzit aan 54% ofzo
en kvind et zeker een topspel
ik zou het iedereen aanraden!
zeker voor 40€!

EryciusPuteanus
29 februari 2004, 20:00
xit al vast

zo om aan die dagger te geraken moet ge zo tussen twee muren omhoogspringen, maar da lukt mij ni

ik kan die timing van da jumpen ni tegoei krijgen :(

Ulukai5
29 februari 2004, 20:02
Originally posted by EryciusPuteanus
xit al vast

zo om aan die dagger te geraken moet ge zo tussen twee muren omhoogspringen, maar da lukt mij ni

ik kan die timing van da jumpen ni tegoei krijgen :(

Is echt ni moeilijk, gewoon juist voor ge op de muur gaat landen, terug op springen duwen. Ni bashen, da lukt toch ni dan ;)

Prachtig spel! :love:

EryciusPuteanus
3 maart 2004, 14:22
Originally posted by Ulukai5
Is echt ni moeilijk, gewoon juist voor ge op de muur gaat landen, terug op springen duwen. Ni bashen, da lukt toch ni dan ;)

hmmm ne keer proberen dan

thx ;)

josuwa
3 maart 2004, 15:42
was da? POP SOT??

[NeO]-mtr
3 maart 2004, 15:46
Originally posted by Übergamer David
Kan je je ook afvragen waarom men niet alle games aan deze prijs in de winkels legt?
Want Ubi Soft verkoopt deze 2 sterke titels aan deze 'lage prijs' zeker niet met verlies.

Dan kan je je ook afvragen waarom die games dan niet zó goed verkopen, ookal zijn het zeer goede games én ze zijn nog eens laag geprijst.

Ik snap het niet hoor...

Originally posted by josuwa
was da? POP SOT??

Prince Of Persia : Sands Of Time

Ulukai5
3 maart 2004, 15:58
Originally posted by [NeO]-mtr
Dan kan je je ook afvragen waarom die games dan niet zó goed verkopen, ookal zijn het zeer goede games én ze zijn nog eens laag geprijst.

Ik snap het niet hoor...

Ik denk dat er velen het al op PC gespeeld hebben (heel populair in warez scene is me al opgevallen)...

Maar dan nog, het is echt wel weinig voor zo'n superspel!

[NeO]-mtr
3 maart 2004, 16:00
Ja, ik vrees ook dat er velen het op pc "gekocht" hebben. :ironic:

Persoonlijk vind ik dat het niet echt vlot speelt met keyboard & muis, maar dat doet er niet toe. Voor zo'n prijs koop je die game toch gewoon.

cooly
3 maart 2004, 16:02
Persoonlijk vind ik dat het niet echt vlot speelt met keyboard & muis, maar dat doet er niet toe. Voor zo'n prijs koop je die game toch gewoon.
misschien pijzen vele mensen da et geen goe spel is omdat et zo weinig kost

[NeO]-mtr
3 maart 2004, 16:04
Originally posted by cooly

Dat kan ook, omdat het geen spel met dure licentie is waarop veel mensen zich blindstaren bij aanschaf van een nieuwe game.

cooly
3 maart 2004, 16:06
Dat kan ook, omdat het geen spel met dure licentie is waarop veel mensen zich blindstaren bij aanschaf van een nieuwe game.
spijtig genoeg,ik ga et alleszins gan kope als men rapport goe es,en anders ook:p

Ulukai5
3 maart 2004, 16:13

Boh, doosje ziet er goed uit, genoeg rond gehyped geweest en krijgt goede reviews overal... Gamers weten dat wel.

En als de ouders het zouden kopen voor hun kind, zullen ze ook eerder naar een goedkoop spel grijpen dat er goed uitziet.

cooly
3 maart 2004, 16:14
Originally posted by Ulukai5
Boh, doosje ziet er goed uit, genoeg rond gehyped geweest en krijgt goede reviews overal... Gamers weten dat wel.

En als de ouders het zouden kopen voor hun kind, zullen ze ook eerder naar een goedkoop spel grijpen dat er goed uitziet.
ook wel waar maar veel gamers kijken niet naar een review

mss is et gewoon nie et genre da vele gamers wijs vinde

[NeO]-mtr
3 maart 2004, 16:29
ook wel waar maar veel gamers kijken niet naar een review

mss is et gewoon nie et genre da vele gamers wijs vinde

Voor de 'casual gamers' zal er niet genoeg bloed & geweld in voorkomen zeker. :)

Nee, ik weet het niet, zo'n games verdienen toch respect. (eindelijk nog eens een "goedkope" game)

josuwa
4 maart 2004, 18:13
ohw joh! 40€ ? das goeikoop....9 van xbox magazine

cooly
4 maart 2004, 18:16
Originally posted by josuwa
ohw joh! 40€ ? das goeikoop....9 van xbox magazine
in alle review en boekskes eeft een een 9, 92% enzo dingen rond de 9:niceone: