PDA

Volledige versie bekijken : The sims ( 1 niet de bustin out)

blindboy
24 februari 2004, 10:58
Kan iemand mij hier wat info overgeven?
Wat kan je er bv allemaal in.
Coldplay niet antwoorden want kga da spel van hem kopen :p .

Ik heb de sims deluxe op pc kan je met xbox meer doen?

xbox
24 februari 2004, 11:02
geen zak....

blindboy
24 februari 2004, 11:03
Gij moet zwijge want gij vind da slecht :p ...

:offtopic: w00t, w00t , wij zijn w00t:rofl:

xbox
24 februari 2004, 11:06
Originally posted by blindboy
Gij moet zwijge want gij vind da slecht :p ...

:offtopic: w00t, w00t , wij zijn w00t:rofl:

zo'n dingen tolereer ik niet! ;)

ja we zijn l33t :cool: :p

blindboy
24 februari 2004, 11:10
Idd wij zijn l33t:applause: !!!

Ma geef is een bekke info:tongue:

xbox
24 februari 2004, 11:21
Het wordt tijd om op jezelf te gaan wonen en je Sim-vleugels uit te slaan. Je moet een baan zien te vinden, een kamergenoot en een eigen huis, precies zoals in het echte leven. Ga al deze uitdagingen aan en wie weet ontmoet je de ware en is het elke dag feest in je ultieme partyvilla!

Creëer je Sims.
Breng jezelf en je vrienden tot leven of verzin een bonte verzameling personages.

Bouw hun wereld uit.
Richt hun huizen in met allerlei spullen, van gigantische televisies tot stereo's, van barretjes tot zwembaden!

Bepaal hun levens
Geef feesten, beledig de buren, huur een dienstmeisje in, speel in het bubbelbad of ga trouwen en zet een stel kinderen op de wereld.

Maak wat van je leven
Creëer een SIm en werk je op van armoedzaaier tot rijke stinkerd in zeven uitdagende levels (persoonlijk vind ik dit dikke bullshit).

Freestyle Sims
Bepaal het lot van een hele buurt in het standaard 'the sims-speltype, een spel dat je eindeloos kunt spelen.(maar je bent het wel beu na ongveer 3 minuten

Twee spelers
Daag een vriend of vriendin uit in een spel om geld of liefde of werk samen in een spel met een open einde. (héél leuk voor 1 keer, tweede keer hoop je stiekem dat je partner (mits vrouwtje) zin heeft om te gaan slapen.

hopelijk ben je hier al wat meer mee, de hele review van XBM ga ik nie zoeke ;)