PDA

Volledige versie bekijken : R6 3 clan

The killamaster
24 februari 2004, 00:44
Yoo
ik heb net een clannetje opgerich voor rainbow six 3 en ik wou effe vrage of iemand in een clan zit die tegen ons wil spelen.
Of zelfs ons wil joinen.
Onze clan bestaat nu uit 5 members en ik zou graag een 4 tegen doen
ge moet het mij maar laten weten hé;)

Ajar
24 februari 2004, 02:04
ja nu zijn er op onze site 4clans die vooral rb6 3 spelen u clan is daar zeker welkom er er zijn nog vele leden die een geie clan zoeken en er zijn veel uidagingen op het forum zeker de moeite waard om een langs te komen

The killamaster
24 februari 2004, 12:56
Originally posted by Ajar
ja nu zijn er op onze site 4clans die vooral rb6 3 spelen u clan is daar zeker welkom er er zijn nog vele leden die een geie clan zoeken en er zijn veel uidagingen op het forum zeker de moeite waard om een langs te komen
welke site?

Ajar
24 februari 2004, 13:31
***** dast forum site staat vanonder bij gegevens forum is meer bedoeld voor wars en clans

J!nX
24 februari 2004, 14:49
reclame van ander (game) fora is hier nie toegestaan, check allebei pm ;)

The killamaster
24 februari 2004, 23:51
ik snap eigenlijk niet waarom dit niet mag?
Concurentie?
Ik dacht dat jullie dat allemaal een beetje gemakkelijker wouden maken met die clanwars enzo.. maar dat blijkt toch niet te zijn:confused:

xbox
25 februari 2004, 13:14
Originally posted by Ajar
***** dast forum site staat vanonder bij gegevens forum is meer bedoeld voor wars en clans

lol censuur

CrasH
25 februari 2004, 13:15
Wij maken de regels niet hé, we leven ze slechts na. In die regels staat dat we reclame voor andere fora niet mogen toelaten en dus altijd enige vorm van sensuur moeten toepassen.
Ik vind het ook klote, maar het is nu zo.

xbox
25 februari 2004, 13:19
waar, maar ik vond het gewoon grappig....:)