PDA

Volledige versie bekijken : Morrowind (Goty)

xbox
23 februari 2004, 23:15
hoi,
heeft iemand deze game al ergens zien liggen of gekocht en wat vind hij ervan? IK heb de gewone versie van Morrowinf gehad en nu zou ik graag de deze ook hebben....

heb al wel iets gevonden:

Een kleine review (http://www.gamedreamz.com/index.cgi?m=stories&s=read&id=451)

officiële site (http://www.elderscrolls.com/index.php?url=/games/mwgoty_overview.htm&bg=10)

grtz & thx

*Philippe*

SHIGSY
23 februari 2004, 23:19
Ik zit er zelf op te wachten. :)

In den Game Mania zeggen ze dat het voor 27 februari is. Fingers Crossed. :sad:

xbox
23 februari 2004, 23:22
ik hoop wel nie da ge weer 60 zakke moet neerlegge, maar da zal wel, omda nu de gewone versie toch al 19.99 kost in bart smit, normaal 29.99 in de classic reeks, maar op de officiële site staat em voor $ 29.99 en aangezien de dollarkoers niet echt schitterent is, is da zelfs amper € 25, maar daar ga ik nie al te hard op hopen, zeker hier in europa niet

SHIGSY
23 februari 2004, 23:25
Originally posted by xbox
ik hoop wel nie da ge weer 60 zakke moet neerlegge, maar da zal wel, omda nu de gewone versie toch al 19.99 kost in bart smit, normaal 29.99 in de classic reeks, maar op de officiële site staat em voor $ 29.99 en aangezien de dollarkoers niet echt schitterent is, is da zelfs amper € 25, maar daar ga ik nie al te hard op hopen, zeker hier in europa niet

Het is te hopen van niet want dat zou echt wel iets te veel van het goede zijn.

Ajar
24 februari 2004, 01:34
die zal wel deftig zijn geloof mij

blindboy
24 februari 2004, 09:34
Morrowind owns man!!!
Kopen die shit...

xbox
24 februari 2004, 10:58
27 februari zou hij normaal gezien in de winkelrekken moeten liggen zo te zien.

Tsubasa
22 mei 2004, 09:43
waaw deze tread is oud maar ik had de search ding gebruikt om te zoeken naat GOTY...dus hij is uit? ik hoop dat je 27 feb 2004 bedoelt maar dat zal wel :p

xbox
22 mei 2004, 13:05
Ik zie hem nog in de game mania in Turnhout liggen..

Tsubasa
22 mei 2004, 13:11
zouden ze die ergens in Dendermond hebben? :confused:

fixer187
23 mei 2004, 02:38
Hmm, da is toch gewoon de game of the year edition?????? Heb m al een 4 maand liggen.

edit
ha tis in februarie gepost

Tsubasa
23 mei 2004, 08:24
ik heb hem gisteren gekocht in the GM in dendermonde...btw, is die winkel daar al lang? want de vorige keer toen ik op doe site ging kijken een par maand geleden stond die er og niet bij... who cares eigenlijk, nu is er ne GM in de buurt en ik zijn blij :applause: :applause:

xbox
23 mei 2004, 09:00
Vriend van mij heeft ht en ik heb het eens geleend, het verhal zit lekker snor natuurlijk, alle verhaal :ironic: , maar er zitten wel enkele mega bugs in! Als je drie uurs gespeeld hebt en je wil ineens saven komt hij gewoon vast te zitten tijdens het saven en al. Voor de rest houdt deze game je vooral weer dagen langer met Morrowind bezig. :woohoo:
Waar is de tijd dat ik met m'n lvl 60 Imperial heelder dorpen neermaaide :sad:

mortus
23 mei 2004, 09:40
ik heb hem gisteren gekocht in the GM in dendermonde...btw, is die winkel daar al lang? want de vorige keer toen ik op doe site ging kijken een par maand geleden stond die er og niet bij... who cares eigenlijk, nu is er ne GM in de buurt en ik zijn blij :applause: :applause:

die is er al een maand ofzo kwas bij de opening

Teknoman
25 mei 2004, 20:00
Morrowind ownt, ik heb het wel op pc maar ik heb de xbox versie al gespeeld en ik vind die interface voor uw wapens en spells te equipen en uw map en stats te zien wat onhandig op xbox.

Ge moet voor de fun eens de soul trap glitch doen, maar natuurlijk niet saven want anders is het niet meer leuk.

Tsubasa
27 mei 2004, 07:45
ik zit nu in mournhold en der is zo een ventje en die wil zijn verzameling 'clutter' vergroten en ik moet hem iets me rathaar geven en een speciale silveren kan ofzo...maar die vent zegt niets van waar ge da moet zoeken of pikken dus mijn vraag is waar the hell is da spul?

Ik ben ondertussen al redelijk ver in Mournhold, ik moet mij zwaard van de Nerevarin die vuur enchantment geven, eventjes naar die dwarven ruine gaan en dan naar die smit en ik heb een zalig zwaard...hoop ik toch :unsure: :)

fixer187
27 mei 2004, 15:14
ff tussendoor, bij het begin in Balmora kunt ge wel redelijk simpel een soulgem pikken van 60000 in de magesguild, ik heb m ingeruild met een shield van armor rating van boven de 100 :niceone: + heel de inboedel en geld ( kan je vinden in den tempel van balmora)

Ik ind wel dat de journal eigenlijk op niks trekt als je wat begint rond te zwerven en je al 70pag hebt is het serieus onoverzichtelijk, waarom hebben ze geen completed quests of iet dergelijk er ingestoken :confused:

Teknoman
27 mei 2004, 16:57
ff tussendoor, bij het begin in Balmora kunt ge wel redelijk simpel een soulgem pikken van 60000 in de magesguild, ik heb m ingeruild met een shield van armor rating van boven de 100 :niceone: + heel de inboedel en geld ( kan je vinden in den tempel van balmora)

Ik ind wel dat de journal eigenlijk op niks trekt als je wat begint rond te zwerven en je al 70pag hebt is het serieus onoverzichtelijk, waarom hebben ze geen completed quests of iet dergelijk er ingestoken :confused:

Als ge tribunal hebt is die journal veel overzichtelijker want dan kunt ge een schoon overzicht van uw quests en al hebben, het is echt veel beter.

En ge zijt wel best dat ge al die soulgems daar pikt ;)

De quest voor azura's star moet ge eens doen, dan hebt ge nooit geen soulgems meer nodig en kunt ge die die ge vind gebruiken om zielen van beesten in te vangen en te verkopen aan creeper. bvb ne common soul gem + de ziel van ne lesser bonewalker = 3000 gold.

Wat ook handig is is om iets te enchanten met constant effect bound cuiras en boots en al, dat is goed armor en het weegt niets en ge moet het nooit laten herstellen.

Ik heb zelf nog maar een broek laten enchanten met constant effect bound longbow en het is wel heel makkelijk daarmee.

xReAVeRx
27 mei 2004, 20:15
is da normaal da zoveel schokt op de xbox.