PDA

Volledige versie bekijken : PS2 Netwerk **big prob**

Mister DLicious
22 februari 2004, 20:34
Ok dit is mijn probleem: ik heb dus alles aangesloten en gebruik de methode via de router en ik heb weldegelijk breedband
nu, ik heb mijn drie kabels aangesloten zoals het zou moeten en alles is in orde... behalve de beeldweergave op mijn PC

hoe komt het dat ik geen beeld krijg via mijn pc van men PS2?? :(
heeft iemand anders dit zelfde probleem?? ik kan dus niet online, want ik heb geen beeldweergave van men PS2 via de monitor van de PC :cry:

Groetjes

Mr. DLicious

Raanº³
22 februari 2004, 21:24
Originally posted by Mister DLicious
Ok dit is mijn probleem: ik heb dus alles aangesloten en gebruik de methode via de router en ik heb weldegelijk breedband
nu, ik heb mijn drie kabels aangesloten zoals het zou moeten en alles is in orde... behalve de beeldweergave op mijn PC

hoe komt het dat ik geen beeld krijg via mijn pc van men PS2?? :(
heeft iemand anders dit zelfde probleem?? ik kan dus niet online, want ik heb geen beeldweergave van men PS2 via de monitor van de PC :cry:

Groetjes

Mr. DLicious
dit is dus geen probleem met de network gaming van Playstation...

gewoon je ps2 <-> Beeldscherm PC

zorg dat de pc weet dat je met de PS2 werkt [dus de nodige signalen | TV IN dus ;) ] -> configureer het in de opties van je videokaart [ik weet dat je bij nVidia het moet configureren voor je er gebruik van kunt maken ;)]

J!nX
22 februari 2004, 21:26
ge krijgt uw ps2 beeld nie op uw pc via uw router he.
enige wa uwe router doet is uw ip opdelen in verschillende ip's zoda ge met verschillende pc's (consoles) online kunt met een abonement waar ge maar 1 ip hebt (telenet mono)

Mister DLicious
22 februari 2004, 21:40
dus wat moet ik doen om hem het beeld te laten krijgen?? want ik ben ten einde raad! :cry:

J!nX
22 februari 2004, 21:45
gewoon ps2 op tv aansluiten, via video in van uw videokaart op pc aan sluiten of via vga- box op pc aansluiten, voor juiste uitleg daarvoor kunt ge miss eens op x-box of cube forum zien, daar staan verschillende threads hoe ge uw console op pc-scherm kunt aansluiten

Mister DLicious
22 februari 2004, 21:50
het probleem is dat ik een Radeon 9600 Pro heb en die heeft (dachtek) alleen maar TV - out :(

Raanº³
22 februari 2004, 23:24
Originally posted by Mister DLicious
het probleem is dat ik een Radeon 9600 Pro heb en die heeft (dachtek) alleen maar TV - out :(
dan zuldet op je tv scherm moeten bezien
tv out -> pc beeldscherm naar tv
tv in -> tv naar pc beeldscherm
:)