PDA

Volledige versie bekijken : LOTR: Return of the king

LaCucaracha
21 februari 2004, 12:10
keb een vraagje ivm dit spel...
aragorn en gandalf hebbe respectievelijk lvl 9 en 8 en moete allebei t laatste level (the black gate) nog doen ma ik zou ze graag op lvl 10 krijge en zo alle upgrades te kope da ze op hun sterkst zijn... vermits k nu keer op keer wordt afgemaakt ma als k een vorig lvl probeer te herspele gaat da ni...:s
wa moek dan doen?

-=Lag0a=-
21 februari 2004, 12:11
Originally posted by LaCucaracha
wa moek dan doen?

Search Gebruiken :doh:

xbox
21 februari 2004, 12:57
laten hoe het is, ik heb ook nie alle moves gekocht etc. sommige gebruikt ge toch niet, updates voor bogen en health daarentegen moet je natuuelijk wel allemaal hebbe :)

CrasH
21 februari 2004, 15:50
Van mij hadden de personages niet meer dan level 8 toen ik aan de black gate aankwam. De truc is simpel; gebruik die speren die daar staan en smijt geregeld die gloeiende kolen om.
Er is enkel gevaar wnr er een grote vijand in de cirkel is, anders is er weinig gevaar. Je moet telkens zo vlug je kan die 'uber orc' dood doen en je dan wat bezighouden met andere orcs.

LegolaZ
10 maart 2004, 18:00
jah die dubbel pijlen moet je kopen zalig gewoon
jah als die 'uber orks' eenmaal bij jou zijn zul je toch ff heel goed moeten afketsten
en dan die 3 nazgul da vonk pas makkelijk ff Y inhouden tot em bij mij ,omt en dan mep
bijna dood
paar pijlen op die ander en uit:p

die Minas Tirith de binnenplaats vondk et fijnst:)

neversoft
12 maart 2004, 23:06
Vraagske is deze game goed?
Ik zou nog een nieuwe game kopen en ben aan het twijfelen tussen de deze en Star Wars: Knights of the Old Republic welkeen is de beste en om welke reden?

xbox
13 maart 2004, 00:40
koop dan maar knights of the opld republic, daar ben je als je alle side quests doet wel 40 à 50 uurs mee bezig + prachtige grafix en geluid en een gameplay die ook kan tellen, een echte topper, lotr:rotk is wel tof, maar het blijft een middelmaat game.