PDA

Volledige versie bekijken : far cry

cooly
16 februari 2004, 19:48
weet iemand voor wanneer dit spel gepland staat op xbox?

-=Lag0a=-
16 februari 2004, 19:58
Originally posted by cooly

Neen

Mor kweet wel da da een Vet spel is :D
Kheb dieje Demo op pc :p

Me wants Unreal Tournament 2004 op Xbox :p

CrasH
16 februari 2004, 20:09

Niet denk ik :(

Kbedoel, heb je dat spel al eens bekeken... ? het draait bij sommige nog nie vlot op een 2000+ met een goe 3d kaart, wat zal dat dan maar geven op xbox vraag ik me af.... tenzij natuurlijk ferm gekapt word in de gfx, wat eigenlijk voor 75% far cry maken imho.

xbox
16 februari 2004, 20:10
liever hl², al hoop ik er niet te hard op, evenals far cry, het moet zen grafische pracht nog wel behouden, anders is het een shooter als pakweg sof2....

d.C.
16 februari 2004, 20:11
Ik weet nog dat een half jaar geleden (of langer) op de Far Cry website stond aangegeven dat hij ook op Xbox uitkwam. En dat heeft er heel lang gestaan. Maar tegenwoordig hoor je er niets meer van, dus betwijfel ik het een beetje.

Time will tell, soon or later...

-=Lag0a=-
16 februari 2004, 20:24
Originally posted by CrasH

Kbedoel, heb je dat spel al eens bekeken... ? het draait bij sommige nog nie vlot op een 2000+ met een goe 3d kaart, wat zal dat dan maar geven op xbox vraag ik me af.... tenzij natuurlijk ferm gekapt word in de gfx, wat eigenlijk voor 75% far cry maken imho.

AMD athlon 2600+
Ati Radeon 9600 Pro 128 Mb
512 Mb geheugen.

Draait Goed hier :D

CrasH
16 februari 2004, 20:32
Originally posted by -=Lag0a=-
AMD athlon 2600+
Ati Radeon 9600 Pro 128 Mb
512 Mb geheugen.

Draait Goed hier :D

Niet bij iedereen want toen ik de meer dan 400 comments op de far cry demo heb gelezen, las ik dat veel mensen ook met een goeie pc, ook wel problemen. frame drops en andere mindere plezante dingen.

Zvert
16 februari 2004, 20:35

Doet me denken aan Halo op pc... maar tiens draaide da ni goe op Xbox ... moet da lukken zeg :D

dacht da nog altijd op xbox ging uitkomen... al duurt het nog een jaartje :sleep:

xbox
16 februari 2004, 20:59
Niet bij iedereen want toen ik de meer dan 400 comments op de far cry demo heb gelezen, las ik dat veel mensen ook met een goeie pc, ook wel problemen. frame drops en andere mindere plezante dingen.

het is ook nog maar een demo ......

CrasH
17 februari 2004, 08:55
Originally posted by xbox
het is ook nog maar een demo ......

Nog maar precies... da spel komt uit binnen een maand ofzo? Je verwacht dus toch al een deftig resultaat nietwaar.

Python45
17 februari 2004, 09:27
iedereen weet dat je u niet moogd baseren op een demo die sucken meestal en waarschijnlijk ga da ne goeie game worden op de xbox zonder dat de gfx van mindere kwaliteit zal zijn allé da hoop ik toch :)

hummel
17 februari 2004, 13:30
amd xp 2600+
1024 ddr ram
gf4 ti 4200 128 mb

en spel werkt hier van geen klote op :(

a happy noob
17 februari 2004, 13:53
Zou echt wel tof zijn als ze een xbox versie maken van far cry.
Mijn PC'tje kan zo een zwaar spel niet aan :sad:

cooly
17 februari 2004, 22:30
troost u happy noob de mijnen ook nie:sad:

had da zien staan op site van crytek da da op pc en xbox ging uitkomen
en ik was al blij,de zoveelste pc game die naar xbox komt,want ik kan al die nieuwe games nie spele op mn pc:(

xbox
17 februari 2004, 23:35
Nog maar precies... da spel komt uit binnen een maand ofzo? Je verwacht dus toch al een deftig resultaat nietwaar.

ja idd, en ik denk dat da spel al wel gold is gegaan....voor pc dan toch

chief_tequila
19 februari 2004, 18:45
spel is zalig op pc!! da da mer vlug ner xbox uitkomt want mene pc kan da spel ni aan :p

xbox
19 februari 2004, 19:14
De demo liep bij mij bij het loaden net op het einde vast....toen heb ik het al opgegeven :)

Flow
21 februari 2004, 13:09
Idd mijn pc kan het ook niet aan. Ik zou echt wel graag willen dat het spel naar xbox komt ze. Hetzlefde met call of duty weet er toevellig iemand wanneer die komt?

xbox
21 februari 2004, 13:15
ik geloof juni....

Ulukai5
21 februari 2004, 13:15
Originally posted by Flow
Idd mijn pc kan het ook niet aan. Ik zou echt wel graag willen dat het spel naar xbox komt ze. Hetzlefde met call of duty weet er toevellig iemand wanneer die komt?

Call of Duty is ni zo zwaar ze, ongeveer zelfde als RTCW en MOHAA...

xbox
21 februari 2004, 13:18
Originally posted by Ulukai5
Call of Duty is ni zo zwaar ze, ongeveer zelfde als RTCW en MOHAA...

je moet nog wel altijd fatsoenlijke grafix bewaren é.....

cooly
21 februari 2004, 13:45
euh sorry maar ging et ier nie over far cry?:p :ironic: :offtopic:

Flow
21 februari 2004, 14:07
Nog wachten tegen juni voor al eer caal of duty voor de xbox komt?
Damn das lang

a happy noob
21 februari 2004, 14:22
Nog wachten tegen juni voor al eer caal of duty voor de xbox komt?
Damn das lang
Tis toch te rap uitgespeeld :sad:

Ulukai5
21 februari 2004, 14:27
je moet nog wel altijd fatsoenlijke grafix bewaren é.....

Zelfs met mijne celeron en nen GF4ti heb ik nog goei GFX :p

xbox
21 februari 2004, 14:38

da valt nog mee ook é...

Killer_Jon
21 februari 2004, 15:29
speel ik allesins op PC...

Ulukai5
21 februari 2004, 17:45
da valt nog mee ook é...

Celeron valt mee? :wtf:

En TI 4200 64 MB is ook al verouders, der zijn der da voor minder al een nieuw kaart kopen he...

Ma binnenkort heb ik P4 2.6 ofzo da gaat al veel helpen :)

[NeO]-mtr
21 februari 2004, 17:55

Zo'n systeem (celeron 1.4 ghz +) is meer dan genoeg voor Call Of Duty,
Far Cry zit er niet meer in vrees ik. :p

xbox
21 februari 2004, 18:01
tijdens de grote vakantie ga ik nieuwe pc kopen...klaarmaken voor hl² :p
P4 3.0
1024 Mb
ATI radeon 9800 XT
en nog vele meer...:)

-=Lag0a=-
21 februari 2004, 18:11
En nu Trug On Topic mannekes :)

cooly
21 februari 2004, 18:13
En nu Trug On Topic mannekes :)

ge neemt me de woorden uit de mond

Ajar
24 februari 2004, 03:09
dit spel ziet er echt super uit ik denk dat het wel de moeite is om het aanteschaffen

-=Lag0a=-
26 februari 2004, 13:02
Far Cry nieuwsfestijn! (PC/Xbox/PS2 ?)

Heel goed nieuws voor zowel de Far Cry fans en als de consoleliefhebbers want er was op Computer & Videogames te lezen dat Far Cry op Xbox en hoogstwaarschijnlijk ook op PS2 zal verschijnen! Hoeveel detail er zal verdwijnen in de consoleversie van de game, is nog niet geweten.

"We didn't want to limit the PC version of Far Cry by developing it for Xbox at the same time," the developer added, explaining why the Xbox version is being handled internally by Ubisoft.

Although refusing to go into specifics, Crytek informed us that the Xbox version of Far Cry will differ from the PC version. We'd expect some changes visually, but from the developer's words it sounds as though content may well be altered too.

Ook werd ontkend dat er mogelijk aan een Far Cry 2 zal gewerkt worden. Deze geruchten deden al enkele dagen de ronde op het internet en werden dus bij deze volledige ontkracht. Of we dit moeten geloven, is natuurlijk de vraag...

"If we were doing a Far Cry 2, we would know about it - and we're not and we don't," the developer laughed.

De toekomst voor Far Cry ziet er alvast erg rooskleurig uit. In maart zal overigens ook de multiplayer demo, die beloofd werd, verschijnen!

Staat op Newspage van Telenet. Komt dus op Xbox ;)

cooly
26 februari 2004, 13:41
Staat op Newspage van Telenet. Komt dus op Xbox ;)

just gelezen,:applause: :applause: :woohoo:

-=Lag0a=-
26 februari 2004, 14:09
just gelezen,:applause: :applause: :woohoo:

:offtopic: Kzie in uw SIg da ge The sims erop uit hebt. Kben da gaan huren :p :offtopic:

cooly
26 februari 2004, 16:04
:offtopic: Kzie in uw SIg da ge The sims erop uit hebt. Kben da gaan huren :p :offtopic:

en? zijt ge et al beu?

-=Lag0a=-
26 februari 2004, 18:56
en? zijt ge et al beu?

Ja :rofl:

Al een geluk hebbek het mor tot morge :p

cooly
26 februari 2004, 19:03
Ja :rofl:

Al een geluk hebbek het mor tot morge :p

Hoe kon ik het raden:ironic: :rofl:
saai spel,spijtig genoeg:sad: there goes my money

Flow
26 februari 2004, 19:21
man man wie koopt nu the sims op een console echt dom!! sry-->:offtopic:

Zvert
26 februari 2004, 21:10
Crytek informed us that the Xbox version of Far Cry will differ from the PC version

Nee !! ik wil 95% hetzelfde !!! alleen betere controls, coop, meer singleplayer levels en meer multiplay ondersteuning

:D

cooly
26 februari 2004, 21:39
man man wie koopt nu the sims op een console echt dom!! sry-->:offtopic:

da is waar,et was dom,

the_hittrix
27 februari 2004, 02:28
Originally posted by hummel
amd xp 2600+
1024 ddr ram
gf4 ti 4200 128 mb

en spel werkt hier van geen klote op :(

das normaal uw 3d kaart is daar te zwak voor

Ulukai5
27 februari 2004, 10:21
Originally posted by the_hittrix

Ik ken ene met mindere specs als dat en een MX 420 en da bolt daar wel perfect :eek:

xbox
27 februari 2004, 12:18
Originally posted by the_hittrix

werkt perfect onder die 3d-kaart.

CrasH
27 februari 2004, 12:55
werkt perfect onder die 3d-kaart.

Ja perfect, als je gfx settings deftig achteruit zet. Kben toch benieuwd wa dat da gaat geven op xbox.

xbox
27 februari 2004, 13:28
Ja perfect, als je gfx settings deftig achteruit zet. Kben toch benieuwd wa dat da gaat geven op xbox.

das waar, maar het is niet dat da spel gewoon onspeelbaar wordt. Maar er zijn nog van die games waar ik twijfels mee ga hebben over de grafix op Xbox::
hl²
doom³
allemaal heel mooi op pc, maar of de xboxport wel zijn pracht kan behouden heb ik grote vraagtekens bij, ook al worden de levels van Doom³ in verschillende stukken verdeeld om het allemaal wat sneller te laten gaan, en dan wss alleeen nog maar voor het laden...

cooly
27 februari 2004, 13:56
et gaat mss ook op ps2 uitkomen,ik denk da ze da beter nie doen,alst al slecht ga gaan op xbox moeten ze et zeker nie proberen op ps2

Zvert
27 februari 2004, 14:56
wie zegt da het slecht ga gaan op xbox ????

kheb xbox al dingen zien draaien waar menig pc op jaloers kan zijn !!

e ze zeggen ook dat ze niet de pc versie gaan poorten naar console eh...

anyway look at Doom³ ziet er op xbox exact hetzelfde als op pc uit en zonder detail/snelheid verlies

Ulukai5
27 februari 2004, 16:36
Originally posted by Zvert

anyway look at Doom³ ziet er op xbox exact hetzelfde als op pc uit en zonder detail/snelheid verlies

I second that, der is al lang nen xbox trailer uit van Doom 3 en daar gaat da zonder framedrops met zelfde GFX...

cooly
27 februari 2004, 18:52
I second that, der is al lang nen xbox trailer uit van Doom 3 en daar gaat da zonder framedrops met zelfde GFX...

ik dacht da da filmken alleen van op pc was

DiDoria
1 maart 2004, 00:27

Doom 3 komt toch ook naar Xbox. Ze zullen wel weer trukje vinden zoals de levels opsplitsen enzo...

Ulukai5
1 maart 2004, 17:33
ik dacht da da filmken alleen van op pc was

Nee, da heette XBOXtrailer doen ofzo, en ik meen mij te herinneren da ge da ook zag aand e manier waarop er geaimed werd, da was ni zoals met een muis en keyboard ;)

EDIT: Dit is er al eentje (http://www.fragland.be/news.php?aid=4528) maar er zijn nog andere ook... Ge moet zelf maar is zoeken dan.

Mike Ty$on
1 maart 2004, 17:57
blijf ontopic mannen !

het gaat hier over Far cry, nie over doom 3

cooly
1 maart 2004, 19:39
Originally posted by Mike Ty$on
blijf ontopic mannen !

het gaat hier over Far cry, nie over doom 3

ahja,nu ge et zegt:p
maar om af te sluiten:
@ulukai:merci vor de site,maar et werkt nie (ongeldige of beschadigde map) kzal nog es zelf zoeke

CrasH
1 maart 2004, 19:43
Dat Far Cry op XboX 2 super vet zal zijn, is een feit ... als het ooit op xbox 2 uitkomt. Maar als ik de screens zo mag bekijken van Doom3, zie ik dat ze al ferm in de gfx hebben gesnoeid...
Dus ik vrees dat far cry niet echt goe zal bollen op mijn zwarte doos.

Ulukai5
1 maart 2004, 20:06
Dat Far Cry op XboX 2 super vet zal zijn, is een feit ... als het ooit op xbox 2 uitkomt. Maar als ik de screens zo mag bekijken van Doom3, zie ik dat ze al ferm in de gfx hebben gesnoeid...
Dus ik vrees dat far cry niet echt goe zal bollen op mijn zwarte doos.

Der is toch nog nooit iets gezegd van FC op xbox 2? Tkomt al op de eerste, dan wss ni meer op de 2de. En waar ziet gij die screens waar op gesnoeid is? Ik vond juist dat het er heel goed uitzag, net PC...

CrasH
1 maart 2004, 20:19
Der is toch nog nooit iets gezegd van FC op xbox 2? Tkomt al op de eerste, dan wss ni meer op de 2de. En waar ziet gij die screens waar op gesnoeid is? Ik vond juist dat het er heel goed uitzag, net PC...

Toen ik nog een deftige pc had en eens de doom3 alfa of beta had afgehaald (i know i know :p) was het echt super, en als ik nu de screens zag, waren de textures toch minder goed en was het detail op de shotgun echt fel verminderd.
mss heb ik de verkeerde screen bekeken, maar imho hebben ze er ferm ge gesnoeid.

Far Cry is volgens mij op gebied van gameplay en gfx de betere op pc, maar hoe dit er op xbox eruit zal zien, ik sta er echt nie positief tegenover ze. De gfx maken gewoon Far Cry tot wat het is, en zonder vette gfx zal dit spel tegenvallen denk ik.

Lagoa
9 maart 2004, 23:12
Iemand zou toch is met die developers moete chatten voor te weten of het nu echt op den xbox komt want da spel ziet er mij een beke te fat uit:p ma ik kan ni den donderdag ma mensen van xbox forum die kunnen, vraag het dan is aub :) Hier (http://games.telenet.be/index.php?newsid=11898) kunde zien wanneer ge met die mannen kunt chatten! Ik wil echt zeker zijn of da komt of ni....

xbox
10 maart 2004, 00:00
komt 100% zeker op Xbox uit.....

Ulukai5
10 maart 2004, 00:47
Toen ik nog een deftige pc had en eens de doom3 alfa of beta had afgehaald (i know i know :p) was het echt super, en als ik nu de screens zag, waren de textures toch minder goed en was het detail op de shotgun echt fel verminderd.
mss heb ik de verkeerde screen bekeken, maar imho hebben ze er ferm ge gesnoeid.

Far Cry is volgens mij op gebied van gameplay en gfx de betere op pc, maar hoe dit er op xbox eruit zal zien, ik sta er echt nie positief tegenover ze. De gfx maken gewoon Far Cry tot wat het is, en zonder vette gfx zal dit spel tegenvallen denk ik.

Ik heb die beta ook gespeeld (i know too :p) en zag er idd heel goe uit. Ma tbh, ik zie bijna geen verschil tussen xbox en pc screens. Beta was ook maar beta he, verandert nog zo veel aan... Kijk naar filmke van doom 3 op xbox en drool ;)

Kvind juist da Doom 3 het van GFX moet hebben (bepalen sfeer, levels worden erdoor ingekleed want zonder licht en schaduw effecten zijn het allemaal maar kale ruimtes.

FC daartegen kan ook wel veel bieden met pakweg de HL-engine om het ff cru te stellen. Ge hebt veel vrijheid, AI, eiland, grote zichtbaarheid, ...

Ik wacht voor deze games toch eerst de reveiws (en mijn zakgeld) af ze :p

Lagoa
10 maart 2004, 14:34
komt 100% zeker op Xbox uit.....

nice!!!:) maar hoe weet gij da zo zeker?

xbox
10 maart 2004, 14:51
Originally posted by DJ Trip
nice!!!:) maar hoe weet gij da zo zeker?

heeft op telenet site gestaan en ik geloof ook op offi site.

Lagoa
13 maart 2004, 22:51
heeft op telenet site gestaan en ik geloof ook op offi site.

op de site van Far Cry (http://www.farcry-thegame.com/uk) staat nochtans niks vermeld van een xbox release zenne... ofwel heb ik het gewoon ni zien staan:unsure:

xbox
14 maart 2004, 12:34
het heeft hier dan op de telenet site gestaan. ben er wel vrij zeker van, anders zou deze thread er ook nie geweest zijn ;)

josuwa
14 maart 2004, 13:48
i don't care ma welke echte WOII spellen komen nog?

xbox
14 maart 2004, 13:56
een aangepaste versie van Call of duty, er komt een nieuwe medal of honor, da zijn de 2 beste die er aan staan te komen.

Mike Ty$on
14 maart 2004, 16:38
op de site van Far Cry (http://www.farcry-thegame.com/uk) staat nochtans niks vermeld van een xbox release zenne... ofwel heb ik het gewoon ni zien staan:unsure:

zie ook niks van een xbox versie, dus ofwel geen ofwel binnen een paar maand, maar toch zeker nie op 26 maart:sad:

gStar
14 maart 2004, 17:54
een aangepaste versie van Call of duty, er komt een nieuwe medal of honor, da zijn de 2 beste die er aan staan te komen.

Voeg Battelfield 2 der ook mor aan toe.

Paar maand geleden stond er op newspage van Telenet Games iets over Battlefield 2

En versie van Battlefield 1942 voor op de Consoles ;)

Lagoa
14 maart 2004, 20:45
Originally posted by TwistyEnerGy
Voeg Battelfield 2 der ook mor aan toe.

Paar maand geleden stond er op newspage van Telenet Games iets over Battlefield 2

En versie van Battlefield 1942 voor op de Consoles ;)

inderdaad, en Far Cry komt dus wel degelijk naar de xbox, heb het gelezen in de UK OXM, maar meer was er nog niet over vrijgelaten. Het zal ook Live ondersteunen :D

EDIT: Voor 100% zeker te zijn dat het op de xbox komt zen ik naar de developers site gegaan (nl. Crytek) en daar staat dus wel degelijk dat het op xbox komt. Zie zelf maar even! (http://www.crytek.com/games/index.php?s=xisle) ;)

cooly
14 maart 2004, 21:05
eigenlijk wisten we dit min of meer al,ze hadden er alleen nog niets over vrijgegeven
yes far cry op xbox

Mike Ty$on
14 maart 2004, 21:45
inderdaad, en Far Cry komt dus wel degelijk naar de xbox, heb het gelezen in de UK OXM, maar meer was er nog niet over vrijgelaten. Het zal ook Live ondersteunen :D

EDIT: Voor 100% zeker te zijn dat het op de xbox komt zen ik naar de developers site gegaan (nl. Crytek) en daar staat dus wel degelijk dat het op xbox komt. Zie zelf maar even! (http://www.crytek.com/games/index.php?s=xisle) ;)

bwaaa mor wanneer is da dan?

volgend jaar zeker

Lagoa
14 maart 2004, 22:24
Originally posted by Mike Ty$on
bwaaa mor wanneer is da dan?

volgend jaar zeker

ja da staat er ni bij.. ze zoeken eigenlijk nog iemand die de port wil doen.. (peins ik)