PDA

Volledige versie bekijken : Silent hill 4 trailer beschikbaar

Cryptkeeper
13 februari 2004, 16:01
Download hem hier.
http://www.sh2004.com

Het is niet zo'n goeie kwaliteit maar het spel ziet er geschift uit. I just love it...
Hij komt nog dit jaar uit in europa.

[NeO]-mtr
13 februari 2004, 17:03
Nice nice.

Ook even vermelden voor de Horrorgame fans dat 'Forbidden Siren' (gewoon 'Siren' in japan) volgende maand hier gereleased word, ziet er mij een zwaar goede horrorgame uit. :)

Gamerke 1988
13 februari 2004, 17:04
alleen al van deze trailer zijn geluiden krijg ik de rillingen. Maar ziet er inderdaad nice uit :applause:

*BeLiSiMa*
13 februari 2004, 18:33
oeh da ziet er wel nice uit, lekker horroren als je bv. alleen met je vrienden in huis bent :D

(als er goe veel wind waait dan lijkt da juist dat er boven iemand aan lopen is en dat er deuren open gaan enz. :scream: )

vette swa
14 februari 2004, 09:37
Creepy, da's echt typische, freaky, japanse horror,.......maar da's niet echt aan mij besteed denk ik. Ik heb het meer op de RE stijl, nr.4 ziet er weer verbazingwekkend goed uit!

De Pette
14 februari 2004, 11:11
wa voor codec of zoiets edde daarvoor nodig? khoor alleen geluid en G-Spot weet ni tewelke ek vandoen eb.

Bloody_B
14 februari 2004, 12:31
dat zal weer smullen worden, echt een game voor mij

:niceone:

Yasutoko
17 februari 2004, 18:15
Djeezes!!!!

Ik ga denk UBER VEEL reviews over dit game moeten nodig hebben om het MSS te kopen... vond zen voorgangers maar lekkere uberlame sh*tz :rofl: maar jah... ieder zijn smaak eh, ieder zijn "snaar" van gevoeligheid en schriktefactor