PDA

Volledige versie bekijken : PS2 blijft hangen

flexxx
5 februari 2004, 18:12
hallo,

Heb net een playstation 2 console op ebay gekocht...
DvV's afspelen doet hij, als ook GTA van mijn oude ps1 afspelen, maar nu had ik vandaag the need 4 speed underground gaan kopen, en daar blijft hij telkens hangen..
Eerst ronde kan ik vervolledigen, 2de soms ook, en dan slaagt hij wel ergens vast..

Vermits het nooit ni op de zelfde plaats is, kan het toch moeilijk aan het spelletje liegen hé ?

Binnendoen bij game mania ? of zou ik beter ineens ne nwe kopen, nu de prijzen toch zo laag zijn ?

alvast bedankt voor de reacties :sad:

spray-bunny
5 februari 2004, 18:24
de kerel vanwie je de ps hebt gekocht je geld laten teruggeven ja!! grtz

Hatchetman
5 februari 2004, 18:37
probeer hem eens open te draaien en de geleiders van de lens te reinigen.

flexxx
5 februari 2004, 18:46
heb jij dit ook al moeten doen ? (aub wa meer uitleg hou ik hier moet aan beginnen...)

hij zag er idd heel stoffig uit..

Kvind het eigenaardig dat hij dit bij GTA totaal niet heeft, alleen percies bij de snellere games

:confused:

Hatchetman
5 februari 2004, 18:52
gewoon opendraaien de lens zelf maak je zuiver met oorstokje en ether(verkrijgbaar bij apotheek)
en dan die geleiders waar uw lens over loopt om naar het midden van de disc te gaan.
het valt dadelijk op wat da is die geleiders daar zit veel vuil.

wel met zachtheid behandelen daarbinnen he.

hem opendraaien moet ge die stopkes vannonder eruit halen daar zitten schroeven onder moet je wel een lange dunne schroevedraair hebben.

flexxx
5 februari 2004, 19:09
domste vraag van het jaar => waar vijs ik dieje open ? kzie nergens daar vijskes zitte :)

Kheb gezien dat daar een warranty seal zit, maar ik denk dat dieje ps2 al ouder is al een jaar, en de papieren zijn er toch niet bij, dus mag verbroken worden hé ?
Of moet dat absoluut nog aanwezig zijn als ik dieje ooit zou binnedoen ??

MVG

Hatchetman
5 februari 2004, 21:35
als gij hem horizontaal zet dan steunt die op zo 4 voetjes.
die kunt ge eruit halen en daaronder zitten 5 schroeven.
maar om daar aan te kunnen hebt ge wel ne lange dunne *kruisschroevendraaier nodig.

*langste woord wat ik hier al gepost heb

:D

Newboy
6 februari 2004, 00:46
Er bestaan ook van die "dvd lens cleaners" hoor. Niet nodig die PS2 helemaal open te vijzen.

Hatchetman
6 februari 2004, 01:46
die dvd lens cleaners verklo**** uwe ps2 da moet ge alleen gebruiken als hij nog in garantie is;)
maar dat maakt alleen de lens zuiver en niet waar het meestal aan ligt die geleiders.

flexxx
6 februari 2004, 14:58
ok, heb net al de vijzen er uitgehaald

Maar hij gaat dus niet uitéén...

Ter hoogte vd voeding zit hij vast, alsook aan de klep vd cd zit het zowa vast ??

iemand raad ??

:sad: :sad:

Hatchetman
6 februari 2004, 16:20
kheb terug pm gestuurd

flexxx
7 februari 2004, 16:10
@ roll, nogmaals bedankt voor uw goede assistensie tijdens het uitéénvijzen vd ps2 hé :d

Maar het heeft niet mogen helpen
:(

heb al het vuil vd 2 geleiders gedaan en de lens gecleaned maar hij blijft dus nog hangen..
Heb contact opgenomen met de verkoper, maar dieje wist van nix :confused: , had nu wel ni gedachtd at dieje zen geld zoma ging teruggeven..

Op nar game -mania dan maar zeker ?

Of nog iemand suggesties ?

greetzz

Hatchetman
7 februari 2004, 17:35
@ flexxxx graag gedaan maar jammer dat het niet heeft geholpen.

kom eens op msn straks ik weet mss iemand in hoeselt wat hem kan nakijken;)

grtz roll

Yasutoko
11 februari 2004, 21:11
da is het game mate, niet je PS2, werk voor bijna niets, nu heb je toch wel een propere PS2 vanbinnen :rofl:

Maar kijk is goed naar die CD van NFS:U, en je zal zien dat die wrschijnlijk vol krasjes staat, als dat niet zo is, is het waarschijnlijk een productiefoutje op het CD'ke... maar al bij al, het is het game, niet je PS2 ^^

StRiNg
12 februari 2004, 18:13
Mjah, als hij het bij andere games wel doet,...:confused:
Misschien moet je nog eens andere games proberen van vrienden ofzo , die volgens jou ook 'sneller' zijn.:)

En als het dan ook blijft hangen weet je zeker dat het je PS2 is, anders is het inderdaad de disk zelf.

poekie 2
15 februari 2004, 02:40
http://www.techtv.com/xplay/features/jump/0,24331,3516153,00.html (hoe je ps2 moet kuisen )

K3nsh1n
16 februari 2004, 16:55
Originally posted by poekie 2
http://www.techtv.com/xplay/features/jump/0,24331,3516153,00.html (hoe je ps2 moet kuisen )

wow man grappig

on topic kdenk da et aan da spel ligt ze

gohan ssj
16 februari 2004, 21:04
kuis de cd af en ander moet ge zeker reklameren al die veel blijft hangen want alles blijft wel eens hange(NGC,Xbox,PS1,PS2 GBA,...)

poekie 2
17 februari 2004, 19:12
Originally posted by poekie 2
ow die link werkt niet meer :confused:
ja sorry dan ...