PDA

Volledige versie bekijken : PCmark04

Jedi M.S.
24 januari 2004, 11:32
alsek pcmark04 run dan zegt ie op het einde:
System suite must be selected and run to obtain a PCMark score.

wtf is system suite, want kzou wel graag eens een score zien

Preske
16 juni 2004, 15:32
alsek pcmark04 run dan zegt ie op het einde:
System suite must be selected and run to obtain a PCMark score.

wtf is system suite, want kzou wel graag eens een score zien

*Bump*

ik zou da ook wel willen weten eigenlijk :unsure:

Jedi M.S.
16 juni 2004, 19:04
ROFLMFAO :rofl: :rofl: :rofl:

waar da gij nog mee afkomt, das intussen al 5 maanden geleden :baard:
kwas da dus al totaal vergeten :D

mor enfin, probleem is eigenlijk nog altijd nie opgelost, dus moest er iemand het weten, tell it ;)

mabukay
16 juni 2004, 19:47
(ik heb pro dus ik weet niet of dit ook in de gewone versie zo is)
als je klikt op tests --> select dan zie je de verschillende tests die je kan uitvoeren. Om een score te krijgen moet de "System suite test" aangevinkt zijn, dit zijn de basis-tests, wil je nog meer testen uitvoeren dan kan je die andere ook aanvinken.

Jedi M.S.
16 juni 2004, 19:50
als je klikt op tests --> select dan zie je de verschillende tests die je kan uitvoeren. Om een score te krijgen moet de "System suite test" aangevinkt zijn, dit zijn de basis-tests, wil je nog meer testen uitvoeren dan kan je die andere ook aanvinken.hmm, in de test versie kunde daar niks veranderen ze...

mabukay
16 juni 2004, 19:51
hmm, in de test versie kunde daar niks veranderen ze... vreesde ik al voor :p

.:Buanhop:.
17 juni 2004, 12:02
dan wordt het eens tijd om het te "kopen" :D

Jedi M.S.
17 juni 2004, 23:38
ge kunt daar toch maar alleen uw pc mee testen, dus waarom zoude da dan kopen :eek:

Preske
17 juni 2004, 23:44
...
waar da gij nog mee afkomt, das intussen al 5 maanden geleden :baard:
kwas da dus al totaal vergeten :D

...

de thread bestond al dus ik dacht laat ik hier maar bij in posten. kunnen ze niet afkomen met "use the search" want dat heb ik dus gedaan :)

ik heb dat "gekocht" en heb het nergens zien staan ofwel moet ik er over gekeken hebben. :unsure:
nuja swat, voor die ene keer dat ik da gebruikt heb. twas es om performance van m'n nieuwe config te zien

Jedi M.S.
17 juni 2004, 23:47
de thread bestond al dus ik dacht laat ik hier maar bij in posten. kunnen ze niet afkomen met "use the search" want dat heb ik dus gedaan :)

ik heb dat "gekocht" en heb het nergens zien staan ofwel moet ik er over gekeken hebben. :unsure:
nuja swat, voor die ene keer dat ik da gebruikt heb. twas es om performance van m'n nieuwe config te zien
"""""""""gekocht""""""""" :rofl:

Preske
17 juni 2004, 23:47
als je klikt op tests --> select dan zie je de verschillende tests die je kan uitvoeren. Om een score te krijgen moet de "System suite test" aangevinkt zijn, dit zijn de basis-tests, wil je nog meer testen uitvoeren dan kan je die andere ook aanvinken.

om hier nu op verder te gaan. in de gewone versie heb ik ook "system suite test" aangevinkt en nog lukt het niet

Preske
17 juni 2004, 23:53
"""""""""gekocht""""""""" :rofl:

vraagje, geeft hij bij jou ook een fout melding a la "windows series 9 encoder must be installed"?

heb die windows 9 encoder bazaar gevonden en installed en, nu krijg ik wel nn uitslag :applause:

18 juni 2004, 11:30
ge kunt daar toch maar alleen uw pc mee testen, dus waarom zoude da dan kopen :eek:

warez is verboden op dit forum dis daarom zeg ik "gekocht"

mutten

Jedi M.S.
18 juni 2004, 12:32
warez is verboden op dit forum dis daarom zeg ik "gekocht"

mutten
omfg we have a noob in da house :ironic:

voor het geval da ge het nog nie wist:
ge kunt da perfect downloaden en uw pc mee testen,
ge hebt gewoon nie alle mogelijkheden die ge hebt me de gekochte versie.

ooit al gehoord van trials :wtf:

18 juni 2004, 20:23
omg dude :doh: