PDA

Volledige versie bekijken : Halo 2

Pagina's : [1] 2

neversoft
4 november 2003, 12:39
Wanneer komt Halo 2 uit?
Wat zullen de veranderingen zijn te opzichte van Halo?

Yasutoko
4 november 2003, 12:44
graphic's, het verhaal van het game, betere AI, meer lvl's, langere game duur.. wat wil je nog meer?? ben er zeker van dat dit nog niet alles was :D

neversoft
4 november 2003, 12:48
Ja bij de traillers is het inderdaad goe te zien hoppelijk is het ook zo.
Ma weet ge wanneer het ook uitkomt en iets meer over de veranderingen?

liepen john
4 november 2003, 12:58
het komt uit in de loop van de zomervakantie.
dienen trailer zag er idd veelbelovend uit
:lol:
zal er ook een xbox live functie aanwezig zijn?:woohoo:

neversoft
4 november 2003, 17:38
Originally posted by liepen john
het komt uit in de loop van de zomervakantie.
dienen trailer zag er idd veelbelovend uit
:lol:
zal er ook een xbox live functie aanwezig zijn?:woohoo:

Ze zeggen van wel.Dit moet er volgens mij wel opstaan.
Het kan gewoon nie anders.
Tis een klassieker die nie anders kan of dit te doen of anders zullen veel fan het spijtig vinden.
Dus ik hoop ook wel dat er een opstaat.
Kan dit iemand trouwens bevestigen met zekerheid?
:confused:

cabel men
4 november 2003, 17:46
ja HALO2 heeft XBOX LIVE !!! 100% zeker!!
en HALO2 komt BEGIN 2004 uit!

skully25
4 november 2003, 17:47
niets kan nog met zekerheid gezegd worden want der is gewoon nog nie genoeg info gereleased, heb ffkes geduld....
releasedate ligt ergens in april 2004, dat is wel zeker

neversoft
4 november 2003, 17:51
Ik vraag mij af wordt het nog beter dan Half-Life 2 of Doom 3.
Wat er het meest gaat verkopen want ze komen ongeveer rond het zelfde tijdstip uit aloewel het nog niet bekend is dat Half-Life 2 uitkomt voor Xbox.
Door de traillers te zien denk ik van wel ma als Half-Life 2 uitkomt heeft Halo 2 allesins een goede concurent.:lol:

liepen john
4 november 2003, 18:29
Originally posted by neversoft
Ik vraag mij af wordt het nog beter dan Half-Life 2 of Doom 3.
Wat er het meest gaat verkopen want ze komen ongeveer rond het zelfde tijdstip uit aloewel het nog niet bekend is dat Half-Life 2 uitkomt voor Xbox.
Door de traillers te zien denk ik van wel ma als Half-Life 2 uitkomt heeft Halo 2 allesins een goede concurent.:lol:

I agree hl² en doom³ zullen zeker de grootste concurrenten worden
als deze dan ook gegarandeerd een online-functie zullen hebben vrees ik wel een beetje voor halo 2
hopelijk zijn er een shitload aan extra's aanwezig

-=Lag0a=-
4 november 2003, 19:22
Originally posted by cabel men
ja HALO2 heeft XBOX LIVE !!! 100% zeker!!
en HALO2 komt BEGIN 2004 uit!

Correctie

Februari 2004 :p

neversoft
4 november 2003, 19:23
idd ze zullen echt moeten vechten voor hun plaats aloewel ze het goed hebben gedaan met de eerste versie.
Maar de echt fans zullen der toch voor gaan.
En aangezien ze met de eerste versie goed hebben gescoort nu zelfs op pc hebben ze al veel fans.
Ik denk dat de game nu al zich bekend aan het maken is.

xbox
4 november 2003, 19:27
maart 2004 eerst maar is uitgesteld naar april 2004

spel wordt ownage...:applause: :niceone:

-=Lag0a=-
4 november 2003, 19:28
't word een bom van een spel
Halo 1 heb ik ni omda ze da nergens in de buurt hebben in de winkels :wtf:
Halo 2 ZAL ik Kopen
Kheb op www.gametrailers.com al veel den Trailer van Halo 2 gezien (Gameplay video)
Super filmpke
Als ik Halo 2 ni vind in de winkels zoals Halo 1 Dan bestel ik hem online :p

neversoft
4 november 2003, 19:33
Originally posted by -=Lag0a=-
't word een bom van een spel
Halo 1 heb ik ni omda ze da nergens in de buurt hebben in de winkels :wtf:
Halo 2 ZAL ik Kopen
Kheb op www.gametrailers.com al veel den Trailer van Halo 2 gezien (Gameplay video)
Super filmpke
Als ik Halo 2 ni vind in de winkels zoals Halo 1 Dan bestel ik hem online :p
Ze verkopen ze nochtans wel veel er komt nu zelf ne classics van uit aanrader dan is goedkoper ofwel schaft ge eu ne nieuwe xbox aan, dan krijgt ge het erbij.

neversoft
4 november 2003, 19:48
bye the way is het mogelijk da een aantal monsters bijgewerkt zijn?
in de trailers te zien toch

xbox
4 november 2003, 20:06
Ze verkopen ze nochtans wel veel er komt nu zelf ne classics van uit aanrader dan is goedkoper ofwel schaft ge eu ne nieuwe xbox aan, dan krijgt ge het erbij.

amai menne frak dat da in de claasics reeks komt, nooit van zen leven, da sta nog altijd in den top 10 van best verkochte Xbox games dus da zal nog wel nie in de classic reeks kome....

@ Lagoa: vorselaar is nie zo ver eweg van Turnhout denk é, in den Bart Smit en game mania hebben ze hem...zowel nieuw als tweedehands...

-=Lag0a=-
4 november 2003, 20:22

1. Ze gaan der genen classic van maken
2. Kga mij genne 2de X-Box aanschaffen om 1 spel te hebben

@xbox : Kzal nog wel zien
Kga dees Maand geen games meer kopen (ouders he :p )
Kheb de afgelopen maand 3 games gekocht :unsure:

xbox
4 november 2003, 20:28

@xbox : Kzal nog wel zien
Kga dees Maand geen games meer kopen (ouders he :p )
Kheb de afgelopen maand 3 games gekocht :unsure:

ik heb nog een serieus lijstje....
-Top spin of true crime streets of la (ik ben aan het twijfelen help mij eens mense :help: )
- XIII
-PGR 2
-lotr 3
-magic the gathering
das dan nog maar voor dees maand :unsure:

-=Lag0a=-
4 november 2003, 20:36
Mijn lijstje voor de laatste maanden van dit jaar:

Call Of Duty
Need For Speed Underground
Tony hawk's Underground
Battefield 1942 (PC)

Die MOET ik al zeker hebben

Voor volgend jaar is da:

Counter-Strike
Halo 2
GTA Vice City
Half-Life 2

embraced_one
4 november 2003, 21:05
zal eens ff replyen

ja er komt xbox live maar het problem is dat het 512 upload nodig heeft :evil: en telenet en al geven maar 128(192 alsde pakket ook nog bijpakt van 64 upload bij) de marines zullen veel betere ai hebben, ze kunnen nu ook zelf voertuigen rijden en ze kunnen bijvoorbeeld tafels omgooien om erachter dekking te zoeken.

op live gebied zouden ze willen dat er human//covenant gevechten zijn en dat ge bijvoorbeeld me veel voertugien kunt vechten, reden van upload wellicht ook wat

de monsters uit de rolling demo van de stad zijn bijgewerkt, is ook logisch en al, wat me opviel is dat die grunts er meer evil en groter uitzien en niet meer zo schattig lek in halo 1:sad:.

en dan zijn er nog zo van die dingen zoals ai van convenant zal bijvoorbeeld versterking halen en echt naar u opzoek gaan als ge ze sniped en al.

i kdenk dat halo2 toch de betere zal zijn qua shooters tegen hl2 en doom3
ten eerste de games zullen afgezwakt zijn voor xbox is logisch dus minder gfx paar minder vernielingskes en al bij hl2 nadeel er zullen geen mods zijn, was toch het grootste voordeel van hl en dat waren de mods :) doom3 zal het moeten hebben van zijn singleplayer, want het heeft een zeer zwakke mp.ik weet wel niet of hl2 en doom3 xbox live zullen hebben

de monsters die je zag op het einde als ze de jeeps aanvielen waren geen elites, maar jackals een nieuwe vijand. ze ien er een beetje gorilla achtig uit en zijn flink behaard :) :unsure:

skully25
4 november 2003, 22:18
daarom dattek me geen xbox live aanschaf, ik hoor gewoon te veel klachten van lag in games gewoon omdat ons upload niet goed genoeg is, ik blijf voor online gaming well bij mn comp

btw nieuwe vijanden zijn de brutes http://halo.bungie.net/images/site/halo/concept/halo2/sketch_071.jpg (zouk nie graag tegenkomen in een donker steegske :p )
en prophets http://halo.bungie.net/images/site/halo/concept/halo2/sketch_072.jpg

en zo te zien een paar nieuwe versies van de warthog http://halo.bungie.net/images/site/halo/gallery/halo2/warthog_concepts.jpg

gaat kickass game worden alsde et mij vraagt :woohoo:

liepen john
4 november 2003, 22:24
Originally posted by skullbasher25
daarom dattek me geen xbox live aanschaf, ik hoor gewoon te veel klachten van lag in games gewoon omdat ons upload niet goed genoeg is, ik blijf voor online gaming well bij mn comp

btw nieuwe vijanden zijn de brutes http://halo.bungie.net/images/site/halo/concept/halo2/sketch_071.jpg (zouk nie graag tegenkomen in een donker steegske :p )
en prophets http://halo.bungie.net/images/site/halo/concept/halo2/sketch_072.jpg

en zo te zien een paar nieuwe versies van de warthog http://halo.bungie.net/images/site/halo/gallery/halo2/warthog_concepts.jpg

gaat kickass game worden alsde et mij vraagt :woohoo:
hopelijk gene lag op halo² é:music:

neversoft
4 november 2003, 22:52
Als er zoveel klachten zijn over online hoe komt het dan dat ze toch wel goe ver kopen me xbox live
Halo 2 den trailer heb ik idd gezien trouwens bedankt voor het eide uit te leggen ik was der nog nie echt uit ik dacht dat ze gewoon veel veranderd waren.
Volgens mij zal het ook wel beter zijn dan doom 3 en Half-Life 2.
Alleen kunde nu ook die jeeps laten onploffen of nie?
Lang de ene kant vond ik da wel spijtig in halo een ma langs de ander kant was dit wel handig.
Naarmaalgezien moet dit wel lukken om een Live versie te maken.

embraced_one
5 november 2003, 12:36
jama het verkoopt zo goed omdat in de andere landen allemaal goeie upload snelheden hebben in ameriak hebben sommige delen ervan 512 upload :cry:

maar telenet zou hin infrasctructuur vernieuwd hebbn tegen 2006 :/ hopelijk wa sneller :unsure:

enderbij belgie is een boerenland we lopen altijd achter :sad:

neversoft
5 november 2003, 12:44
Originally posted by embraced_one
jama het verkoopt zo goed omdat in de andere landen allemaal goeie upload snelheden hebben in ameriak hebben sommige delen ervan 512 upload :cry:

maar telenet zou hin infrasctructuur vernieuwd hebbn tegen 2006 :/ hopelijk wa sneller :unsure:

enderbij belgie is een boerenland we lopen altijd achter :sad:

Da van da boereland hebde zeker gelijk ma hopelijk komt het toch eens iets rapper aandraven. Dan moet dit allemaal wel lukken.

cabel men
5 november 2003, 13:51
mmmm die sneeuw jeep is zalig :) , en diene jungle ook :) kan ni w8e!! , btw : den upload van adsl scarlet ( geen skynet ofzo he) gaat veranderen naar 360 ofzoiet!! , evenveel als mijne download!! , da wordt zalig se

neversoft
5 november 2003, 15:24
mmmm die sneeuw jeep is zalig :) , en diene jungle ook :) kan ni w8e!! , btw : den upload van adsl scarlet ( geen skynet ofzo he) gaat veranderen naar 360 ofzoiet!! , evenveel als mijne download!! , da wordt zalig se

a cool!
Idd diene jeep is toch wel het van het en dan die race ermee Halo 2 zal gewoonweg bere goe zijn.
Ge zult wel nog een paar maandjes moeten wachten.
Wie kan er wel wachten op zo een veelbelovende game.
Hopelijk wordt het gewoon niet al red faction 2!
Veelbelovend ma dan toch nie zo goe als er wordt op voorhand gezegd:doh: :doh:

xbox
5 november 2003, 15:45
Als ge echt alles wilt wete moete da artikel mar eenz lezen in den XBM....daar komde bekan alles over halo² te wete....:)

M@dn€$$
5 november 2003, 15:50
nice vint, knappe prestatie zo rap zoveel posts hebben :)
en kga nog iets zeggen: Halo op pc rocks:applause: :niceone:

neversoft
5 november 2003, 15:56
Originally posted by M@dn€$$
nice vint, knappe prestatie zo rap zoveel posts hebben :)
en kga nog iets zeggen: Halo op pc rocks:applause: :niceone:

Yep halo is goe ma Pc vent toch?
als ge hier komt kakken ove Pc ti ie wel xbox gebied.
Ma Halo is bere goe.
tip schaft eu ne Xbox aan

xbox
5 november 2003, 15:57
ik wou em eerst ook nog oppc kope, maar da zou alleen voor de multiplayer geweest zijn, want ik heb em al op Xbox :crazy: maar toen ik de demo dwnllde was er iets waardoor hij nie me de 3d-kaart werkte :sad: , das mss het beste, der kome nog veel goeie games....

neversoft
5 november 2003, 16:09
Originally posted by xbox
ik wou em eerst ook nog oppc kope, maar da zou alleen voor de multiplayer geweest zijn, want ik heb em al op Xbox :crazy: maar toen ik de demo dwnllde was er iets waardoor hij nie me de 3d-kaart werkte :sad: , das mss het beste, der kome nog veel goeie games....
idd als ie al nie werkt
neem dit van mij aan
wel hier en daar verbetert voor pc versie
ma wacht dan op Halo 2 voor Xbox
daar kan halo 1 van pc nie tegen op

xbox
5 november 2003, 16:29
ge moet geen schrik hebben, ge kent mij nog nie ;)

liepen john
5 november 2003, 16:50
weet er ier soms iem. welke multiplayer-modes er zullen aanwezig zijn in Halo²?
Ik vraag et mij echt af
:unsure: :unsure:

xbox
5 november 2003, 18:26
hetzelfde als in deel 1 en de mogelijkheid om die ook op het Xbox-live netwerk te doen. :)

embraced_one
5 november 2003, 18:43
misschien azo een zone control mode :) azo van bepaalde punten en de ene moet het verdedigen en den andere moet alle zones veroveren is altijd al wijs geweest in dod en tfc in halflife op pc :)

moe wel zalig zijn dekking geven me ne scorpion tank terwijl azo een paar warthogs aanvallen :cool: en dan nog wa grondtroepen :love:

denkt aan upload ahh crap :sad: :sad: :sad:

neversoft
5 november 2003, 19:16
idd zal wel zalig zijn.
Hopelijk kun je in the multiplayer je perconage kiezen in Halo2.
Moe wel cool zijn om me ne grunt te spelen.
Weet trouwens iemand waarom je in het laatste level van Halo als je afwijkt van het parcour dat je moet volgens plots een wartog tegenkomt.
Wat staat die daat te doen?

xbox
5 november 2003, 19:22
1. ok het is verdoemd een goeie game maar gij zijt echt wel gefascineerd é :wtf: but no probs.
2. ge kunt wss alleen de kleur van de 'chief' gaan kiezen, het zou wel leuk zijn, maar ik veronderstel dat we dan eerder een gekkenhuis krijgen als een server.
3.in principe is het mogelijk om zoiets te doen hoor embraced_one... alleen weten de makers da mss nie :) en ik denk da ne server me 16..... daar kunde ook leuke gevechtjes mee doen é ;)

- Reloaded -
5 november 2003, 19:22
nog ni tegengekomen:eek:

neversoft
5 november 2003, 19:32
1. ok het is verdoemd een goeie game maar gij zijt echt wel gefascineerd é :wtf: but no probs.
2. ge kunt wss alleen de kleur van de 'chief' gaan kiezen, het zou wel leuk zijn, maar ik veronderstel dat we dan eerder een gekkenhuis krijgen als een server.
3.in principe is het mogelijk om zoiets te doen hoor embraced_one... alleen weten de makers da mss nie :) en ik denk da ne server me 16..... daar kunde ook leuke gevechtjes mee doen é ;)
ja da wel ma ik denk da ze bij elke arena wel verschilend zullen mogen instellen hoeveel erop mogen.
anders zullen bepaalde arena's overbevolkt graken.
en dan zou het ook wel spijtig worden.
Maar voor mij als de singel al goe is dan is het goed.
daarom verwacht ik ook veel van de singel.

xbox
5 november 2003, 19:36
hou er rekening mee da ge nie teveel mensen in uwe server moogt steke of ge het serieuse lag en de upload overstijgt zijn meterke serieus....

liepen john
6 november 2003, 12:34
die fucking lag altijd é
:angry: :angry:

neversoft
6 november 2003, 12:48
Zouden ze dit maal touwens verder gaan met de link?
zodanig da ge me meer dan 16 man kunt spelen ma via link?
Da zou handig zijn voor lan-party's.

liepen john
6 november 2003, 13:00
ik denk et wel ze
maar bedoelt dan eigenlijk voor 4 personen per xbox en dan linke voor met 16
want da besta eigenlijk al

neversoft
6 november 2003, 13:27
ik denk et wel ze
maar bedoelt dan eigenlijk voor 4 personen per xbox en dan linke voor met 16
want da besta eigenlijk al

Ja da bestaat idd voor Halo ma ik vraag mij af of je het zou kunnen me meer dan me 16

M@dn€$$
6 november 2003, 14:19
lol nen xbox aanschaffen, kzal nog zien alst alleen voor halo is, dan zou ek et doen :):bow: nu dat de xbox in prijs is geminderd :):offtopic:

embraced_one
6 november 2003, 16:06
wat i keens heb gelezen in een interview is dat ze covenant-human gevechten wouden doen op live dus i kvraag me af zou het dan zijn de covenant ai bestuurd en de humans zijn de spelers, of zou je echt als een gruntje kunnen spelen??:eek:

Ulukai
6 november 2003, 16:38
wat i keens heb gelezen in een interview is dat ze covenant-human gevechten wouden doen op live dus i kvraag me af zou het dan zijn de covenant ai bestuurd en de humans zijn de spelers, of zou je echt als een gruntje kunnen spelen??:eek:

Wouden is NIET zouden :p

Zou op zich ni slecht zijn, maar het hoeft ook ni voor mij, dan gaan ze al beginnen met classes en ieder zijn eigenschappen wss, liever iedereen zelfde kenmerken, hebt ge tenminste een eerlijk gevecht met eerder skills en iets minder tactics wat met een controller toch net iets moeilijker blijft...

neversoft
6 november 2003, 19:06
Originally posted by Ulukai
Wouden is NIET zouden :p

Zou op zich ni slecht zijn, maar het hoeft ook ni voor mij, dan gaan ze al beginnen met classes en ieder zijn eigenschappen wss, liever iedereen zelfde kenmerken, hebt ge tenminste een eerlijk gevecht met eerder skills en iets minder tactics wat met een controller toch net iets moeilijker blijft...

Me ne controller spelen val best wel mee ze.
Je moet het leren. Voor mij is ne Pc moeilijker dan me ne controller spelen.
Gewoon omda ik het nie gewent meer ben van op Pc te spelen.
Idd dan hebde een eerlijk gevecht ma ik denk da zij da zullen aanpassen da de een wa trager loopt of de ander iets meer schilt heeft en zo zal eedereen ongeveer dan toch hetzelfde blijven.

xbox
6 november 2003, 20:32
voor counter-strike gaat een controller toch wel seieus wenne worden :eek:

-=Lag0a=-
6 november 2003, 20:45
voor counter-strike gaat een controller toch wel seieus wenne worden :eek:

Idd mor kga mij het toch zeker halen ;)

xbox
6 november 2003, 20:45
dan zijn we al me 2 ;)

neversoft
6 november 2003, 21:15
dan zijn we al me 2 ;)
me drie ik ga het mij ook toch halen.
Juist als Halo 2
twee spellen die ik zeker moe hebben
da wordt efkes gamen.

therealslasher
6 november 2003, 21:33
komt call of duty op pc?

-=Lag0a=-
6 november 2003, 21:52
ja , MOrgen

CrasH
6 november 2003, 21:57
ja , MOrgen

->

Originally posted by Lemme
:offtopic: Voor de geintresseerden: Kheb in de Gamemania in Merksem juist Call of Duty zien liggen :offtopic:

Kennelijk zijn ze daar aant zeuren ofzo :)

-=Lag0a=-
7 november 2003, 06:55
Sorry CrasH khad erover gezien.
Mjah CoD is voor PC denk dat ook nog op X-Box uitkomt ze :)

liepen john
7 november 2003, 12:44
ga je in de xbox live versie van halo² eigenlijk ook de communicator kunne gebruike?
da zou wel de max zijn:D

x-power.com (http://www.x-power.com)

neversoft
7 november 2003, 19:54
ga je in de xbox live versie van halo² eigenlijk ook de communicator kunne gebruike?
da zou wel de max zijn:D

x-power.com (http://www.x-power.com)
bij de meeste versie's kunde nu wel al ne communicator gebruiken.
Da is idd wel cool.
Ma ik hoop da de tweede iets moeilijker is in de singel versie. En liefst ook nog iets langer. :applause:

liepen john
7 november 2003, 20:43
Originally posted by therealslasher
komt call of duty op pc?

:offtopic: natuurlijk wa voor een domme vraag is da?:offtopic:

josuwa
8 november 2003, 15:19
das keihard man die halo2
die haal ik toch wel ze!
ik vond de eerste véééééééééééél te kort ma wel berecool :D

xbox
8 november 2003, 15:39
Originally posted by josuwa
das keihard man die halo2
die haal ik toch wel ze!
ik vond de eerste véééééééééééél te kort ma wel berecool :D

hij is inderdaad kort, maar ge kunt hem zoveel keer opnief spele da het wel vele langer wordt...dan nog maar gezwegen over de multiplayer...

K1Ll3R833
9 november 2003, 01:18
bij de meeste versie's kunde nu wel al ne communicator gebruiken.
Da is idd wel cool.
Ma ik hoop da de tweede iets moeilijker is in de singel versie. En liefst ook nog iets langer. :applause:

--> legendary ni moeilijk genoeg voor u ?
as ge da elemaal aleen kunt amai dan kheb et uiteindelijk uitgekregen

CrasH
9 november 2003, 14:02
Ik heb tamelijk lang aan Halo gezeten, omdat ik een game meestal in stukken speel en niet dagen aan een stuk zoals sommige hier :crazy: .

Nuja, het kleine gerucht van Halo2 op 15 november zal wel geen waar zijn, unless there is a god?

Ulukai
9 november 2003, 14:07
Originally posted by CrasH
Ik heb tamelijk lang aan Halo gezeten, omdat ik een game meestal in stukken speel en niet dagen aan een stuk zoals sommige hier :crazy: .

Nuja, het kleine gerucht van Halo2 op 15 november zal wel geen waar zijn, unless there is a god?

Neem dan maar aan van niet :p

Denk da da wa te hoog van den toren geblazen is zenne, Halo 2 was altijd gepland voor begin 2004, denk ni da ze ineens maanden gaan vervroegen. Ze hadden trouwens geen deadline voor tees spel dacht ik.

CrasH
9 november 2003, 14:34
Originally posted by Ulukai
Neem dan maar aan van niet :p

Denk da da wa te hoog van den toren geblazen is zenne, Halo 2 was altijd gepland voor begin 2004, denk ni da ze ineens maanden gaan vervroegen. Ze hadden trouwens geen deadline voor tees spel dacht ik.

I know :) kunt toch maar hopen eh, ge weet nooit. Tzou echt wel super zijn ze maja, tzal wel niet want een spel dat voor zijn release date uitkomt... bestaat dat nog?

Texans
9 november 2003, 18:00
Halo 2 komt niet uit op 15 November, ze moeten het eerst nog wat Hypen en wat beelden tonen om iedereen nog wat meer te doen verlangen.

liepen john
10 november 2003, 11:48
Originally posted by Texans
Halo 2 komt niet uit op 15 November, ze moeten het eerst nog wat Hypen en wat beelden tonen om iedereen nog wat meer te doen verlangen.

microsoft é :D

Lozerkid
10 november 2003, 12:29
Het kan mij ni schele wanneer Halo 2 uitkomt,zolang dat ma ass kickt!

the_atmosfear
10 november 2003, 15:58
ik eb zojuist ne gameplay movie gezien van halo2 en 'k kreeg er tranen van in m'n ogen
ongeloooooooooooooooooooooooooooooofelijk
ge rijd daar rond met een bungie met een rocket launcher in plek van een machine geweer in een stad die krioelt van de covenant. overal wordt ge beschote door die banshee's en die grote tanks en 10-tallen covenant tegelijker tijd. en de AI leek nog beter te zijn geworden, 't was echt ongeloofelijk oe dat die covenant's met die schilden te samen werkten:eek:
de graphics leken nie zo veel veranderd te zijn(maar hoeft dat eigenlijk?), maar ge krijgt nu wel een hele hoop grote vijanden tergelijkertijd in je beeld voorgeschoteld

dus vanals je halo2 kan pre-orderen DOE DAT DAN!!!!!!

Ulukai
10 november 2003, 16:11
Originally posted by the_atmosfear
ik eb zojuist ne gameplay movie gezien van halo2 en 'k kreeg er tranen van in m'n ogen
ongeloooooooooooooooooooooooooooooofelijk
ge rijd daar rond met een bungie met een rocket launcher in plek van een machine geweer in een stad die krioelt van de covenant. overal wordt ge beschote door die banshee's en die grote tanks en 10-tallen covenant tegelijker tijd. en de AI leek nog beter te zijn geworden, 't was echt ongeloofelijk oe dat die covenant's met die schilden te samen werkten:eek:
de graphics leken nie zo veel veranderd te zijn(maar hoeft dat eigenlijk?), maar ge krijgt nu wel een hele hoop grote vijanden tergelijkertijd in je beeld voorgeschoteld

dus vanals je halo2 kan pre-orderen DOE DAT DAN!!!!!!

Trailer is al heel lang uit en iedereen heeft die hier al gezien zenne ;)

AI is idd nog beter en de GFX zijn wel ook derop vooruit gegaan: deze engine is speciaal voor xbox gebouwd, alles is bumpmapped deze keer, veel meer verschil in architectuur en textures en gewoon meer polygonen :) We gaan weer kunnen kwijlen!

biotek
10 november 2003, 17:24
meer halo 2 rumors : possible release date 28 nov (VS i presume)
demo halo 2 op xbox live : 15 nov
http://games.thedgn.com/index.php?page=news/EpyluupAAlohUFeHEf.php

neversoft
12 november 2003, 15:22
Originally posted by biotek
meer halo 2 rumors : possible release date 28 nov (VS i presume)
demo halo 2 op xbox live : 15 nov
http://games.thedgn.com/index.php?page=news/EpyluupAAlohUFeHEf.php
eu in welke wereld leefde gij
ten vroegste komt het uit in maart
en da is zelfs nog nie zeker
tzou kunnen april zijn
spijtig genoeg ma ja
t'word toch wachten tot in april
:offtopic:
ma hoe langer je moet wachten hoe beter de game wordt
dus hoop ik da ie wel goe wordt

liepen john
13 november 2003, 12:37
eu in welke wereld leefde gij
ten vroegste komt het uit in maart
en da is zelfs nog nie zeker
tzou kunnen april zijn
spijtig genoeg ma ja
t'word toch wachten tot in april
ma hoe langer je moet wachten hoe beter de game wordt
dus hoop ik da ie wel goe wordt

diene neversoft is geen katje om zonder handschoenen aan te pakke é:music:
beetje rap op zij tene getrapt

:woohoo:

halo 2 rules!

neversoft
13 november 2003, 19:38
diene neversoft is geen katje om zonder handschoenen aan te pakke é:music:
beetje rap op zij tene getrapt

:woohoo:

halo 2 rules!
inderdaad op mijn tenen ben ik rap getrapt.
vooral als ik denk hoe lang ik nog moe wachten voor Halo2
Gelukkig is het nie zo lang wachten als bij pc.
Die manne moeten nog langer wachten
:tongue:
Ik kijk er allesins al naar uit.
Alleen vraag ik me af of het al de capaciteiten van de Xbox gaat vragen.
Ik bereid mij voor op een pracht van een game die veel zal innemen.
:niceone:

xbox
13 november 2003, 19:45
ik denk dat de Xbox dan al stillekes aan zen maximum zal gaan, alhoewel dat nooit mogelijk zal te zien zijn in een game....

neversoft
14 november 2003, 12:51
ik denk dat de Xbox dan al stillekes aan zen maximum zal gaan, alhoewel dat nooit mogelijk zal te zien zijn in een game....
Dit denk ik ook het kan gewoon niet anders dan dat het spel zeer veel van de systeemijsen gaat vragen. Daarom vraag ik me af of ze Half-Life2 zouden kunnen uitbrengen op Xbox Gelukkig staat het vast voor Halo 2.
Volgens mij een zeer goede game. Die wel zal slagen bij de vele fans.

liepen john
14 november 2003, 13:00
Dit denk ik ook het kan gewoon niet anders dan dat het spel zeer veel van de systeemijsen gaat vragen. Daarom vraag ik me af of ze Half-Life2 zouden kunnen uitbrengen op Xbox Gelukkig staat het vast voor Halo 2.
Volgens mij een zeer goede game. Die wel zal slagen bij de vele fans.

halflife 2 zal idd zware systeemeisen vragen, maar sierra zal er wel al aan gedacht hebben om er een zo goed mogelijke gameplay en grafische kracht aan te geven:rofl:

xbox
14 november 2003, 17:25
neversoft start eens een fanclub op voor halo-verslaavden :ironic: :p

hl² komt vrij zeker op Xbox uit....;)

Vicious PC
14 november 2003, 17:52
Another addict reporting for duty sir ;) Ik krijg allesinds ni genoeg gezien van Halo2 en indien Halo2 en Half Life2 op het zelfde moment zouden uitkomen weet ik wel wa ik allereerst ga halen ze :niceone: 't Is alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten op zo een pracht van een game :doh: :lol:

skully25
14 november 2003, 18:04
eigenlijk zou het veel beter zijn moesten ze een goe game zo lang mogelijk geheim houden

en dan ineens BAM, released zonder dat er iemand doorheeft wa er gebeurt:D, kan er ten minste niet gehyped worden, want dat draait een game meestal de nek om, mensen verwachten dan te veel en zijn dan achteraf niet echt tevreden

oftwel nen fake releasedate aankondigen en dan een paar maanden vroeger releasen, zou in ieder geval beter zijn dan nen releasedate en dan achteraf stillkes zeggen, we geraken er nie, geef ons nog 2-3 maand :doh:

Vicious PC
14 november 2003, 18:05
Half Life is BAM gereleased en zie wat daar van gekomen is :eek: ;)
Halo ging oorspronkelijk BLAM! heten d8 ik :lol: ?

Ulukai
14 november 2003, 18:18
Als ge izts zomaar op de markt spijt zonder reclame vooraf en zonder een kleine hype, is het onbekend en gaat het veel minder verkopen, vandaar dat ze erker paar maanden op voorhand beginnen met details vrijgeven, hoewel ze het soms jaren eerst geheim houden, zoals HL2 :)

xbox
14 november 2003, 18:42
Originally posted by Vicious PC
Half Life is BAM gereleased en zie wat daar van gekomen is :eek: ;)
Halo ging oorspronkelijk BLAM! heten d8 ik :lol: ?

halo was oorspronkelijk een RTS voor pc :)

Vicious PC
14 november 2003, 18:55
Voor op de Mac zelfs d8 ik ? Nja , ik heb eens ooit de hele geschiedenis van Halo gelezen ma da ben ik alweer vergeten :lol:

xbox
14 november 2003, 19:31
ik heb er screenshots van gezien, en geloof mij ge moogt blij zijn dat het ne shooter is geworre, nuja die screenies waren wel van helemaal in het begin dusja... :)

embraced_one
14 november 2003, 20:24
bah voor een 3d rts in zijne tijd was halo toch prachtig ze :) ge moet bungie daarin niet onderschatten hun myth I en II waren zeer goe qua ai vonnik en verhaal :niceone:

cabel men
14 november 2003, 23:58
mja bungie kent wat van games en zeker van FPS

aaah daat was zalig vroeger marathon spelen heb ze hier nog liggen :)

neversoft
15 november 2003, 11:27
Weet er soms iemand wanneer er een lan party zou plaatsvinden voor xbox?
Liefst een in West-Vlaanderen.
:rofl:
ik vin nie direct een op internet.
O en "xbox" bedankt voor eu voorstel voor die fanclub ma da ga ik liever nie op in.
Ti wel een goe spel ma ne fanclub daar voor vind ik nogal erg.:lol:

xbox
15 november 2003, 15:21
ge kunt er beter één zelf organisere met vrienden onder elkaar....een bakske jupiler en de nodige knabbels zorgen voor een geslaagde avond :)

neversoft
17 november 2003, 12:42
ge kunt er beter één zelf organisere met vrienden onder elkaar....een bakske jupiler en de nodige knabbels zorgen voor een geslaagde avond :)
Ja ma liever toch me iets meer.
me ne hele room per twee me ne maat en ik.
Weet der iemand zulkne lan-party?
Ti voor te kijken hoe goed wij zijn tegenover anderen.

liepen john
17 november 2003, 12:43
ik ben van etzelfde gedacht kerel:niceone:

neversoft
18 november 2003, 13:02
De singel ziet er echt machtig uit.
Aleen spijtig dat je moet kiezen tussen een wapen of een granaat wel realistis

xbox
18 november 2003, 20:20
halo is nie echt realistisch :lol: maar wel schijte fun :)

skully25
18 november 2003, 20:50
Voor op de Mac zelfs d8 ik ? Nja , ik heb eens ooit de hele geschiedenis van Halo gelezen ma da ben ik alweer vergeten :lol:

was oorspronkelijk nen first person shooter voor op macintosh idd, totdat microsoft bungie overkocht
kzijn der nog altijd pissed om , mor allé zolang ek halo nu met kerst heb willek et in den doofpot steken

heb zelfs nog zeer oude HALO filmkes van toen et nog op mac ging gerealsed worden, zag er toen al schitterend uit :) (allé voor wat we toen gewoon waren :p)

neversoft
19 november 2003, 17:11
was oorspronkelijk nen first person shooter voor op macintosh idd, totdat microsoft bungie overkocht
kzijn der nog altijd pissed om , mor allé zolang ek halo nu met kerst heb willek et in den doofpot steken

heb zelfs nog zeer oude HALO filmkes van toen et nog op mac ging gerealsed worden, zag er toen al schitterend uit :) (allé voor wat we toen gewoon waren :p)
Der is toch geen reden om pistig te zijn voor het geval da het nie op mac uitkomt.
Want alles wa ge op pc kunt draaien kunt ge ook draaien op mac. Maar nie omgekeert. En dan zou Halo ook al een stuk minder verkocht hebben da zouden ze trouwens ook gedaan hebben moesten ze het direct op pc hebben uitgebracht.
Want dan zou niemand het meer kopen voor op Xbox. En zou iedereen ook gewoon het spel kopiëren. Dus die mannen hebben het toch nog slim bekeken ze.:crazy:

neversoft
20 november 2003, 12:38
Ik vraag mij trouwens af de voertuigen zijn wel iets veranderd maar zijn er meer voertuigen dan in Halo?
Al de trailers die ik momenteel heb gezien zeggen dat de game er fantstisch gaat uitzien. Maar hopelijk is het ook zo.
Hopelijk laat bungie nog iets meer tonen iets meer batle en minder het toekomen op de aarde. Nog iets toen ze de eerste versie hadden ontworpen was het dan ook voorzien om nog een tweede versie te maken? :confused:

liepen john
20 november 2003, 12:46
Ik vraag mij trouwens af de voertuigen zijn wel iets veranderd maar zijn er meer voertuigen dan in Halo?
Al de trailers die ik momenteel heb gezien zeggen dat de game er fantstisch gaat uitzien. Maar hopelijk is het ook zo.
Hopelijk laat bungie nog iets meer tonen iets meer batle en minder het toekomen op de aarde. Nog iets toen ze de eerste versie hadden ontworpen was het dan ook voorzien om nog een tweede versie te maken? :confused:

er zulllen idd tal van voertuigen zijn :music:

zul je eigenlijk nieuwe multiplayer-maps kunnne dll voor halo2?

josuwa
20 november 2003, 19:02
ik denk het wel ze dit word een bom

neversoft
22 november 2003, 11:42
Zouden er nog grootere maps tussen zitten dan in Halo?
Nog groter dan site winder?
Moe wel kweenie oe goe zijn ze.

a happy noob
22 november 2003, 11:56
keb diene trailer van den eersten level da gespeeld wordt, al tientallen
keer gezien. Ie ownt zo hard. Da spel ga zo megabangelijk worden:applause:
Maar da duurt nog zo lang voordat ie uitkomt :sad: :cry:

neversoft
22 november 2003, 12:02
Originally posted by a happy noob
keb diene trailer van den eersten level da gespeeld wordt, al tientallen
keer gezien. Ie ownt zo hard. Da spel ga zo megabangelijk worden:applause:
Maar da duurt nog zo lang voordat ie uitkomt :sad: :cry:
idd da wordt nog heel erg lang wachten.
weet er iemand nog iets meer over de juiste datum?:confused:

embraced_one
22 november 2003, 15:17
wie zegt dat da het eerste level is :cool:

ik denk het eerste level is als ge nar beneden duikt in de ruimte en da ge dan een covenant schip binnendringt enzo een tutorial krijgt :)
lek ge komt dan 1 gruntje tegen mot die neer en al die deur beuk die in allé lek het eerste leven van halo 1 wa ma dan nou chicer en in covenant gebied :niceone:

xbox
23 november 2003, 11:31

april 2004....exacte datum is nog nie bekend

Lozerkid
23 november 2003, 16:25
Khoop gewoon da da spel zwààr ga kont schoppe, alleen ga da mijn verslaving ni goe doen kwas al hopeloos verslaafd aan den 1

Johnson
23 november 2003, 17:09
Moehaha, zalig spel. Den eerste dag dat het in de winkel ligt gaan ik het halen ze.

Inderdaad spijtig dat het zo laat uit komt.

fullmoon
23 november 2003, 19:09
Wanneer komt Halo 2 nu exact uit in de winkels ??? Datum ? :applause:

Lozerkid
23 november 2003, 20:51
Zoals Xbox just had gezegd:

April 2004,de exacte datum is niet bekend;)

blindboy
24 november 2003, 09:59
niets kan nog met zekerheid gezegd worden want der is gewoon nog nie genoeg info gereleased, heb ffkes geduld....
releasedate ligt ergens in april 2004, dat is wel zeker
euhm release datum is nooit 100% zeker!
:sad: Spijtig genoeg...

liepen john
24 november 2003, 12:44

kijk ne keer naar de vorige posts é kerel !
da staat er zeker al een week of 2 op

:offtopic: sorry:offtopic: :applause:

neversoft
24 november 2003, 12:53
kijk ne keer naar de vorige posts é kerel !
da staat er zeker al een week of 2 op

:offtopic: sorry:offtopic: :applause:

Da kan wel zijn da het in de vorige al stond ma nog nie de juiste datum er stond eerst zelfs da het in maart of februari ging gaan uitkomen. Ma nu is het al april. En trouwens door er aan te denken gaat het rapper. Ze zeggen hoop doe leven. Ma toch ik vin da het toch nog lang is. Ze hebben het trouwens rap aangekondigd.
Trouwens wel cool da Halo 2 op aarde is. Alleen spijtig da ge geen zo een grote tereinen gaat hebben zoals in Halo. Al die apartementen gaan een beetje in de weg staan volgens mij. Ma langs de andere kant is het ook wel geestig voor de wegen om te racen.:applause: :cry:

liepen john
25 november 2003, 12:37
Da kan wel zijn da het in de vorige al stond ma nog nie de juiste datum er stond eerst zelfs da het in maart of februari ging gaan uitkomen. Ma nu is het al april. En trouwens door er aan te denken gaat het rapper. Ze zeggen hoop doe leven. Ma toch ik vin da het toch nog lang is. Ze hebben het trouwens rap aangekondigd.
Trouwens wel cool da Halo 2 op aarde is. Alleen spijtig da ge geen zo een grote tereinen gaat hebben zoals in Halo. Al die apartementen gaan een beetje in de weg staan volgens mij. Ma langs de andere kant is het ook wel geestig voor de wegen om te racen.:applause: :cry:

Ja wel cool.
But what about Xbox live.
Die zal goe zijn.
:applause:

liepen john
25 november 2003, 12:54
Ja wel cool.
But what about Xbox live.
Die zal goe zijn.

neversoft blijf ne keer van mijne lognaam gij lul!
da is al den 2de keer da gij op mijne naam zit te posten
get a life kerel en zuig ne keer nie zo hard over halo 2
hoop doet leven é gelijk da ge da zegt
blijf nu van mijne lognaam gij lul
zend mij ne keer ne pm

neversoft
25 november 2003, 12:55
neversoft blijf ne keer van mijne lognaam gij lul!
da is al den 2de keer da gij op mijne naam zit te posten
get a life kerel en zuig ne keer nie zo hard over halo 2
hoop doet leven é gelijk da ge da zegt
blijf nu van mijne lognaam gij lul
zend mij ne keer ne pm
Ten eerste zeverd gij zoveel als gij wil da ik op eu ne naam zit.
En ten tweede schijt mij nie uit.
Ban

liepen john
25 november 2003, 12:58
Ten eerste zeverd gij zoveel als gij wil da ik op eu ne naam zit.
En ten tweede schijt mij nie uit.
Ban

als ter ier ene "geband" moe worden dan zijt gij da wel ze (dikken)
en was da nie baanen:crazy:

:naughty: gij zijt slecht bezig ze:naughty:

venom123
25 november 2003, 21:14
halo 2 rules the world!!!!!!:bow: :applause: :bow: :bow:

Johnson
25 november 2003, 21:59
Precies een beetje ruzie tussen die 2;) , kan gebeuren e.

Halo 2, het zal een zalig spel worden

venom123
26 november 2003, 13:22
yep:) :) ;)

xbox
26 november 2003, 13:35
kom kom jongens, we zijn allemaal gelukkige gamertjes die braaf op die goede oude man wachten, nl. Sinter-klaas, laten we daarom geen ruzie maken anders krijgen we de roe..... en men games nie :p hij weet namelijk alles :unsure:

en de kerstman ook :cool:

:p

venom123
26 november 2003, 19:42
lol:D :rofl: :rofl: :D :D :D

neversoft
27 november 2003, 12:42
Laat Liepen John we hadden gewoon een meningsverschil.
Sorry about that.

Halo 2 zal idd een fantastishe game gaan worden.
Ik vin die peugeot ook wel de max.
Die wil ik later nog wel eens hebben.
Zien de wartogs in Halo 2 der ook zo uit?
Alleen spijtig da der geen standgun op staat.

liepen john
27 november 2003, 12:49
Laat Liepen John we hadden gewoon een meningsverschil.
Sorry about that.

Halo 2 zal idd een fantastishe game gaan worden.
Ik vin die peugot ook wel de max.
Die wil ik later nog wel eens hebben.
Zien de wartogs in Halo 2 der ook zo uit?
Alleen spijtig da der geen standgun op staat.

ik vind diene "peugot" ook de max

ten eerste, t'is peugeot en geen peugot en ten tweede: t'is te hopen de die warthogs ook zo gaan zijn :music:

apologies accepted en zaag ter nu ne meer over k?

neversoft
27 november 2003, 12:55
ten eerste, t'is peugeot en geen peugot en ten tweede: t'is te hopen de die warthogs ook zo gaan zijn :music:

apologies accepted en zaag ter nu ne meer over k?

Kerel wa sta gij te kakken.
Sta wel jeuste geschreven ze.
En stop ne keer me eu ne stomme comentaar over mij.
Kweet k'heb het messchien wel verbetert ma doe nie zo stom.

liepen john
27 november 2003, 12:58
Kerel wa sta gij te kakken.
Sta wel jeuste geschreven ze.
En stop ne keer me eu ne stomme comentaar over mij.
Kweet k'heb het messchien wel verbetert ma doe nie zo stom.

t'is "jeuste", jongen en ga zo door
:scream:

neversoft
27 november 2003, 12:59
t'is "jeuste", jongen en ga zo door
:scream:
Laat die peet ne keer stoppen!:naughty:

liepen john
27 november 2003, 13:00
Laat die peet ne keer stoppen!:naughty:

allee zand erover is da goe blok mij als ge mij nie kun verdragen é:music:

(ebt ge uw pillekes nie gepakt vandaag)

venom123
27 november 2003, 16:06
ik vin da ook ne toffe foto en die trekt goe op warthog;) ma gunder wet da aldus ja:)

neversoft
29 november 2003, 11:17
sorry about that but meningsverschillen kunnen gebeuren.
Ma die echt die wartog is echt wel de max.
binnenkort me ne wartog over strate rijden klinkt toch cool.
Ge krijgt al een voorproefje in Halo 2 hoe gij op de baan rijd.
Halo 2 zal ook de max zijn.
Me duble guns over straat gaan lopen.
Ne Multiplayer op Xbox live.
En nog veel van die zever.
tga echt kweetnie oe goe worden.:D :applause: :bow:

venom123
29 november 2003, 19:47
jep:applause: :applause: :applause: :bow: :niceone: :D

liepen john
30 november 2003, 17:02
sorry about that but meningsverschillen kunnen gebeuren.
Ma die echt die wartog is echt wel de max.
binnenkort me ne wartog over strate rijden klinkt toch cool.
Ge krijgt al een voorproefje in Halo 2 hoe gij op de baan rijd.
Halo 2 zal ook de max zijn.
Me duble guns over straat gaan lopen.
Ne Multiplayer op Xbox live.
En nog veel van die zever.
tga echt kweetnie oe goe worden.:D :applause: :bow:

diene warthog is idd wel zalig en hij ga wel kicken denk ik
sorry voor da (meningsverschil)

neversoft
3 december 2003, 19:32
diene warthog is idd wel zalig en hij ga wel kicken denk ik
sorry voor da (meningsverschil)
Tis nikske
ie ga bere goe zijn just lijk den multiplayer.
Die ga ook wel flippen

venom123
3 december 2003, 19:53
yeah!!!!!!:D :bow: :niceone:

liepen john
4 december 2003, 12:55
Originally posted by venom123
yeah!!!!!!:D :bow: :niceone:

Ie zal idd wel kweetnie oe goe zijn.
was het ma in de kerstvakantie da ie uitkomt.
Zo zot op de aarde een beetje gaan rondhangen en een paar gruntjes killen.
Ook wel goe da ge die auto's ga kunnen omverschieten.
Der zullen wel veel betere moves en graffics zijn.
Als ge zag oe da die car omvervloog.
Alleen vraag ik me af op die wartog of da er een ander wapen opstaat.
Da is toch nie die zware gun uit den eersten die vanachter op die wartog staat.:applause:

neversoft
4 december 2003, 15:35
Ie zal idd wel kweetnie oe goe zijn.
was het ma in de kerstvakantie da ie uitkomt.
Zo zot op de aarde een beetje gaan rondhangen en een paar gruntjes killen.
Ook wel goe da ge die auto's ga kunnen omverschieten.
Der zullen wel veel betere moves en graffics zijn.
Als ge zag oe da die car omvervloog.
Alleen vraag ik me af op die wartog of da er een ander wapen opstaat.
Da is toch nie die zware gun uit den eersten die vanachter op die wartog staat.:applause:

Ja zal idd kweetnie oe goe zijn.
Die game ga echt wel inslaan als een bom.
Ma alleen tis nog zo lang wachten:sad:

Lozerkid
4 december 2003, 20:10
Er kome nog genoeg toppers uit om u te amusere voor da Halo 2 er is!

venom123
4 december 2003, 20:28
jep maja:(
zo lang nog:(

maja tis wel goe:D

neversoft
5 december 2003, 09:39
jep maja:(
zo lang nog:(

maja tis wel goe:D

Ja zoals bv. ?
Doom 3 & Halflife 2 komen ongeveer om de zelfde tijd uit.
Da is mijn probleem.
zijn der nog goeie games anders die gaan uitkomen?
Red card vind ik ook wel goe.:applause:

venom123
6 december 2003, 11:09
pgr 2 is goe(is al uit)

neversoft
6 december 2003, 14:26
pgr 2 is goe(is al uit)

Ja ti echt kweet nie oe goe spel.
Die efecten zijn kweetnie oe goe.
Als ge ergens tegen rijdt en zo.
wel cool.:applause:

neversoft
8 december 2003, 16:22
Weet er trouwens niemand iets meer over da spel?:confused:

neversoft
13 december 2003, 11:20
Al da artikel gelezen over Halo 2 zot ze.
Eindelijk hebben we een eerste release date gekregen van het vervolg op Halo, één van de beste Xbox games op dit moment. De release date van Halo 2 staat nu vast op 4 april 2004. De nieuwe Halo zal nu ook volledig ondersteunde multiplayer, nieuwe wapens en een verbeterde AI bevatten. Het spel is op dit moment bij Microsoft voor het beta testen van het spel.

In dit tweede deel kun je het dus gewoon via Xbox Live! Spelen. Microsoft is nu bezig met beta testen van o.a. het geven van stem commando's. Hiermee kun je teamgenoten aansturen in zowel single als multiplayer mode. Dit is natuurlijk niet alles want het spel zal ook volgepropt worden met allelei nieuwe coole wapens. Ook zal de A.I. opgeschroeft zijn om de diehard meer tegengas te bieden.

Wij zullen jullie alvast op de hoogte houden van eventuele release date veranderingen die toch niet zo ondenkbaar zijn...
ye
zo cool

SpiRit
13 december 2003, 20:38
co-op via xbox live???

liepen john
8 januari 2004, 12:58
Originally posted by SpiRit
co-op via xbox live???

ik pijs van wel ze kerel, da zou wel zalig zijn

die game gaat gewoon alles hebben pijs ek

Vicious PC
8 januari 2004, 16:04
Ik zou er nog ni zo zeker van zijn , da is nog ni zo makkelijk om te integreren mja , de tijd zal t wel uitwijzen zeker ;)

liepen john
13 januari 2004, 12:49
Ik zou er nog ni zo zeker van zijn , da is nog ni zo makkelijk om te integreren mja , de tijd zal t wel uitwijzen zeker ;)

ja, ik ben da eigenlijk ook nog zo zeker nie en ik denk da ta idd wel moeilijk te integreren is en da ta wel moeilijk ga gaan om een co-op- mode te maken voor halo2
we kunnen blijven hopen, maar ik heb al gezocht op het internet en ik heb nog niets gevonden.:wtf:

neversoft
13 januari 2004, 12:58
ja, ik ben da eigenlijk ook nog zo zeker nie en ik denk da ta idd wel moeilijk te integreren is en da ta wel moeilijk ga gaan om een co-op- mode te maken voor halo2
we kunnen blijven hopen, maar ik heb al gezocht op het internet en ik heb nog niets gevonden.:wtf:

Ge weet ma nooit tis nog een paar maanden voor da Halo 2 ga uitkomen der kan nog vannalles veranderen of da ze hun troef sparen voor op het laatste moment.
Ze hadden eerst ook nog nie gezegd da ze Halo 1 over zouden brengen naar pc terwijl het wel al vast stond van op voorhand.:applause:

the™GameMaster™
14 januari 2004, 14:45
ik hebeen wijs fimlke gevonden.

ik denk van Halo 1
http://www.opal.info.pl/opal/almamater/rozrywka/gry_trailery/halo/index.htm
Wel lang laadtijd en nie op de taal letten

the™GameMaster™
14 januari 2004, 14:54
En daar komen beesten in dak ik nie in het spel gezien heb.

Lemme
14 januari 2004, 15:11
Da's 1 vd allereerste filmpkes van Halo (zoniet het allereerste).

Daar komen dus nog veel stukken in voor die niet in het echte spel zaten...

neversoft
15 januari 2004, 12:45
Originally posted by Lemme
Da's 1 vd allereerste filmpkes van Halo (zoniet het allereerste).

Daar komen dus nog veel stukken in voor die niet in het echte spel zaten...

Spijtig van sommige dingen die er niet in voorkomen.
Gelukkig voor andere dingen dan weer wel.
Halo één is wel goe maar als ge hem te veel speelt steekt hij toch wel een beetje tegen. Daarom verlang ik wel tot Halo 2.
Kent er nog iemand anders ne goei schooter?

embraced_one
15 januari 2004, 22:57
da filmpke is van pc-versie normaal moest da een multiplayer gerichte game zijn in 3rd person :)

maar eigenlijk de aller eerste halo-versie was een rtsgame in 3D :) en uitslutiend voor mac bestemd :)

neversoft
16 januari 2004, 12:46
da filmpke is van pc-versie normaal moest da een multiplayer gerichte game zijn in 3rd person :)

maar eigenlijk de aller eerste halo-versie was een rtsgame in 3D :) en uitslutiend voor mac bestemd :)

Ja da wel ma wel spijtig van sommige monsters da ze nu nie bestaan en ook van het landschap. Zag der kweetnie oe cool uit. En de wartog die daar opstond lijkt wel op die van Halo2.

MeTa-
16 januari 2004, 12:47
imo pc versie sucks ass :) xbox versie is beter

neversoft
16 januari 2004, 12:51
Originally posted by MeTa-
imo pc versie sucks ass :) xbox versie is beter

Kan ik nie zeggen nog nooit eerder gespeeld de pc versie.
Is die dan zo slecht of wa?

MeTa-
16 januari 2004, 12:53
kvind eigelijk alles mis aan de pc versie dunno why,

is gewoon voor duizend redens waar ik nie op kan komen beter op xbox :)

liepen john
17 januari 2004, 15:16

kerel, oe komt da, ge ebt nochtans ne goeie pc, ge zoudt da toch goe moeten kunnen draaien! Geef toe dat halo op grafisch gebied op pc veel beter is dan op den xbox of nie? En ter zijn meer voertuigen

ik vind wel dat de versie voor den xbox een unieke speelstijl heeft die je idd op pc niet zo goe kunt crieeren:baard:

spijtig :p

xbox
17 januari 2004, 15:21

ik vind dat de multiplayer aan de pc-versie toch nog een exra dimensie geeft...

liepen john
17 januari 2004, 15:25
ik vind dat de multiplayer aan de pc-versie toch nog een exra dimensie geeft...

da is idd een punt, maar als halo 2 live gaat is der nie veel verschil niemeer tussen de pc versies en die van den xbox

Vicious PC
17 januari 2004, 15:27
Jawel , Halo 2 gaat stukken beter zijn dan Halo PC :lol:

xbox
17 januari 2004, 15:36
da is idd een punt, maar als halo 2 live gaat is der nie veel verschil niemeer tussen de pc versies en die van den xbox

das een feit, maar het gaat over halo 1 é, en zover zijn we nog niet trouwens :)

the™GameMaster™
18 januari 2004, 16:24
heeft der eigenlijk iemand nen url van Halo als RTS in 3D??

Deze thread moet blijven bestaan ook na de release. Vraag nen sticky...:D

the™GameMaster™
18 januari 2004, 16:28
Heeft der nog iemand nen goeien site over Halo 2??
Nie bungie daar heb ik al honderden keren op gezocht:p

xbox
18 januari 2004, 16:53
alleen fansite's.....

the™GameMaster™
18 januari 2004, 17:12
ik heb nen site gevonden.
Maar op die site staan maar 2 human weapons in halo 2 , zouden der nog weapons bijkomen?http://3dap.com/halo/info/weapons/weapons_2.asp

xbox
18 januari 2004, 17:19
Originally posted by the™GameMaster™
ik heb nen site gevonden.
Maar op die site staan maar 2 human weapons in halo 2 , zouden der nog weapons bijkomen?http://3dap.com/halo/info/weapons/weapons_2.asp

zoals ik zei fansites :) maar daar moete mee oppass, die zijn nie alty even betrouwbaar....

liepen john
18 januari 2004, 17:53
zoals ik zei fansites :) maar daar moete mee oppass, die zijn nie alty even betrouwbaar....

tja, de fansites zijn nie betrouwbaar, maar da wil nie zeggen da ter niets van waar is:niceone:

wel schone wapens:doc:

neversoft
19 januari 2004, 16:36
heeft der eigenlijk iemand nen url van Halo als RTS in 3D??

Deze thread moet blijven bestaan ook na de release. Vraag nen sticky...:D

Tis wel een goe spel maat zoude ervoor wel ne sticky aanvragen.
Der zullen wel meer wapens inzitten anders zou het een beetje saai beginnen worden.
K'hoop da der ne splitscreem opzit.
Ma da zal wel.:applause:

xbox
19 januari 2004, 17:13
K'hoop da der ne splitscreem opzit.
Ma da zal wel.:applause:

da maakte halo zo goed...

neversoft
19 januari 2004, 19:08
da maakte halo zo goed...

Ja juist daarom da ik het wil.
Tga natuurlijk wel cool zijn via Xbox live.
Ma de splitscreen mag er niet te kort aan komen.
Me ne vettige sniper mekaar goe aframmen is toch wel cool.
Het enige ambetante is da ge mekaars scherm ziet.
Da de sfeer is dan wel goe.:applause:

liepen john
20 januari 2004, 12:45
Ja juist daarom da ik het wil.
Tga natuurlijk wel cool zijn via Xbox live.
Ma de splitscreen mag er niet te kort aan komen.
Me ne vettige sniper mekaar goe aframmen is toch wel cool.
Het enige ambetante is da ge mekaars scherm ziet.
Da de sfeer is dan wel goe.:applause:

live me nen splitscreen zou wel goe zijn pijs ek

het enige ambetante is da ge mekaars scherm ziet

da is wel waar:doc:

neversoft
20 januari 2004, 12:50
Da is dan wel weer een voordeel van ne lan party of me link.
Dan zie ge mekaars scherm nie.
:D
Ma het spel zie der echt wel zot uit.
Ik ga hem zeker op voorhand gaan bestellen.

liepen john
20 januari 2004, 18:15
ik ga em zeker op voorhand bestellen

wie nie kerel, ikke ga em zo vroeg mogelijk binnen halen:ironic:

t'is idd wel een heel goe spel, ik hoop echt dat er nog een breder gamma is aan wapens, da zou wel goe zijn

ik verlang er al weer naar om over grote vlakten de covenant te mollen:p

neversoft
21 januari 2004, 17:59
t'is idd wel een heel goe spel, ik hoop echt dat er nog een breder gamma is aan wapens, da zou wel goe zijn

Tga kweetnie oe cool zijn ge gaat twee wapens kunnen gebruiken.
Ne heel nieuwe sniper. Hopelijk zit den ouden der ook nog in.

Vicious PC
21 januari 2004, 18:05
Een nieuwe sniper moet er toch ni inzitten vind ik , die wat ge nu hebt is goed uitgebalanceerd , een rifle met een scope waar ge semi mee kunt schieten zie ik dan wel weer zitten :);)

neversoft
21 januari 2004, 18:12
Een nieuwe sniper moet er toch ni inzitten vind ik , die wat ge nu hebt is goed uitgebalanceerd , een rifle met een scope waar ge semi mee kunt schieten zie ik dan wel weer zitten :);)

Die gun die achteraan op de wartog staat ziet der wel goe uit.
Alleen spijtig dat ze niets meer zeggen of er nog meer wapens zijn dan die sniper en die semi.
Ik heb van horen zeggen da ge nu zelfs een zwaard ga kunnen nemen.
Is da waar of is da een verzinseltje?:confused:

the™GameMaster™
21 januari 2004, 18:33
Die gun die achteraan op de wartog staat ziet der wel goe uit.
Alleen spijtig dat ze niets meer zeggen of er nog meer wapens zijn dan die sniper en die semi.
Ik heb van horen zeggen da ge nu zelfs een zwaard ga kunnen nemen.
Is da waar of is da een verzinseltje?:confused:

ik heb toch nog niets over da zwaard gehoord

embraced_one
21 januari 2004, 19:12
ge moet die novels kopen en lezen gasten die rulen :applause: :applause:

lek op diene site vanhierboven staat er unknown weapon van de brutes ik weet wa da wapen kan ze en believe me als da lek in halo: first strike is dan moete ferm goe uitkijken ze :crazy:

P.s.: alsde wilt weten wa voor wapen vraag maar wanna keep the suspense ;)

liepen john
22 januari 2004, 12:40
ik heb toch nog niets over da zwaard gehoord

ja, da is een gerucht op een van de vele fansites, naar het schijnt zoud ter een soort van plasma-zwaard in halo 2 komen:confused:

ik pijs da ta bullshit is :doc:

neversoft
22 januari 2004, 12:46
ja, da is een gerucht op een van de vele fansites, naar het schijnt zoud ter een soort van plasma-zwaard in halo 2 komen:confused:

ik pijs da ta bullshit is :doc:

Tzou dan wel cool zijn die bullshit.:scream:
Zouden der trouswens nog meer Granaten tussen zitten dan in één?
En zouden der ook nieuwe voertuigen inzitten?
De moves om een voertuig af te nemen zien der wel cool uit.
De tereinen in Halo 2 zien der wel cool uit. Maar ge hebt lijk nie zoveel vrijheid.

liepen john
22 januari 2004, 12:51
Tzou dan wel cool zijn die bullshit.:scream:
Zouden der trouswens nog meer Granaten tussen zitten dan in één?
En zouden der ook nieuwe voertuigen inzitten?
De moves om een voertuig af te nemen zien der wel cool uit.
De tereinen in Halo 2 zien der wel cool uit. Maar ge hebt lijk nie zoveel vrijheid.

volgens mij ebt ge wel vrijheid genoeg ze, ge moet maar ne keer kijken in den trailer:cool: meer granaten:confused: da pijs ek nie direct

en die wagens, da pijs ek wel da ta zal komen, ik hoop et toch

neversoft
22 januari 2004, 12:56
volgens mij ebt ge wel vrijheid genoeg ze, ge moet maar ne keer kijken in den trailer:cool: meer granaten:confused: da pijs ek nie direct

en die wagens, da pijs ek wel da ta zal komen, ik hoop et toch

Dit van meer vrijheid toch wel nie
Me al die Gebouwen in eu ne weg kunt ge toch nie meer vrijheid hebben.

liepen john
23 januari 2004, 09:58
Dit van meer vrijheid toch wel nie
Me al die Gebouwen in eu ne weg kunt ge toch nie meer vrijheid hebben.

t'is wel maar één miezerig levelke da ze getoond hebben in dienen trailer, spijtig, maar daar kunnen we nog niet zo veel uithalen i.v.m. de omgevingen

neversoft
23 januari 2004, 17:42
Als ze de wereld een beetje willen namaken zullen ze toch wel veel gebouwen der in steken.
Wan momenteel zijn der nie zoveel open gebieden meer.
Da van die gebouwen heeft dan ook weer zijn voordelen.
Bevoorbeeld die wegen om dan me de wartog te rijden zien der cool uit.
De wapens die ze getoond hebben zien der ook wel cool uit.
Ma hoppelijk heb je er nog massas meer.

|=EEG=| Chaos
28 januari 2004, 13:27
open gebieden zijn toch ook nadelig:confused: je hebt meer kans dat je geraakt word (behalve als je goed kan bewegen en in matrix style kogels kan ontwijken:p )
gebouwen rulen:p vooral als je wil snipen:applause:

neversoft
5 februari 2004, 13:57
Halo 2 ziet er wel goed uit maar het word als maar meer wachten op de game.Dus de game zal er wel fantastisch gaan uitzien maar ze mogen niet al te lang meer wachten anders zullen ze nog problemen gaan krijgen als ze deze game juist voor De xbox gaan uitbrengen zal die rap gaan verouderen. :woohoo:

xbox
5 februari 2004, 16:47
niet te lang wachten?
nog tot de herfst ja... das nof wel ff..

the™GameMaster™
5 februari 2004, 19:01
da is zo stom eh da da maar in de herfst uitkomt. eerst had ik gehoopt om het in de paasvakantie te spelen dan in de grote vakantie ma nu.
Ik hoop da het nu vree goe is ze.Weet der iemand een goe spel dak een van dees dagen kan gaan halen?

neversoft
6 februari 2004, 12:42
Ze zeggen da rising sun wel goe is voor op Xbox ma zelf weet ik da nie echt weet er daar iemand meer over?
Amped twee is ook wel goe tenzij als ge da al hebt.
Tjah ga anders ne ke kijken bij game mania.

cooly
6 februari 2004, 17:40
[COLOR=silver]De xboxCOLOR]

de xbox?wa bedoeld ge daarmee?xbox2? :confused:

neversoft
6 februari 2004, 19:35
Originally posted by cooly
de xbox?wa bedoeld ge daarmee?xbox2? :confused:

Eu ja da bedoel ik da mee sorry.
Zouden er trouwens een soort van bazen in Halo 2 gaan voorkomen?
Of zoiets in die naard. Zo een monsters waar ge maar een van hebt in het spel.
In halo 1 ebde da nie en da vin ik een van de spijtige zaken.

cabel men
6 februari 2004, 20:45
kvin da just ni spijtig!
da maakt et realistiser! maja

cooly
6 februari 2004, 21:49
Eu ja da bedoel ik da mee sorry.

ah kdacht al:)

neversoft
7 februari 2004, 15:02
kvin da just ni spijtig!
da maakt et realistiser! maja
ja idd wel een stuk realistiser ma wel spijtig.

xbox
7 februari 2004, 15:29
eindbazen is een dom systeem vind ik.... in halo zit da nie, dan zal da in halo² zeker nie zitte...

neversoft
11 februari 2004, 17:04
eindbazen is een dom systeem vind ik.... in halo zit da nie, dan zal da in halo² zeker nie zitte...

Ik vin da ze der op zijn minst een zouden mogen insteken die nie op de andere gelijkt. En die misschien iets moeilijker is.:applause:

Vicious PC
11 februari 2004, 17:39
Persoonlijk vind ik eindbazen ook zeer 'passé' , ze mogen er natuurlijk wel één unieke charakter insteken maar niet in de typische vorm van eindbaas . Hoe dan wel weet ik nog niet :lol:

|=EEG=| Chaos
11 februari 2004, 18:55
mss in de vorm van e minigame? ma das ook al passé zoals vicious al zo mooi heeft gezegd:p;)

xbox
11 februari 2004, 19:40
eindbazen heeft nintendo al uitgemolken....

cooly
11 februari 2004, 20:09
mss in de vorm van een soort eindbaas over het hele spel,in elk level door moet ge dan kleine delen dodoen ofzo?

neversoft
13 februari 2004, 10:00
Ja ik vind het toch nog nie zo slecht de eindbazen. Als der maar één is.:D

cooly
13 februari 2004, 18:23
mij kan et eigenlijk nie echt veel meer schele,
als et maar even wijs word (of zelf wijzer) als de eerste halo

neversoft
14 februari 2004, 20:12
mij kan et eigenlijk nie echt veel meer schele,
als et maar even wijs word (of zelf wijzer) als de eerste halo
Ik vrees da da der dik inzit.

neversoft
6 maart 2004, 16:06
Halo 2 tegen de herfst hopelijk verlaten ze deze game niet nog eens. Want het is de laatste tijd ook stil rond deze game geworden. Hopelijk krijgen ze ook geen problemen nu er geen Hard disk meer in de Xbox 2 zit wat natuurlijk ook een spijtige zaak word. Hopelijk veranderd Microsoft zijn gedacht daar in. Natuurlijk verwijs ik nog eens naar hoe prachtig deze game wel gaat worden ( wat al zo veel keer is gebeurd). Maar ja het is nu eenmaal zo. Ik verlang alvast tot deze gaat uitkomen.

Vicious PC
6 maart 2004, 18:35
Hoe kunnen ze problemen krijgen doordat er in de Xbox geen HD aanwezig zal zijn ?
Halo 2 is nog altijd voor de eerste Xbox en daar heeft die 2de nx mee te maken hé :lol:

neversoft
8 maart 2004, 18:09
Hoe kunnen ze problemen krijgen doordat er in de Xbox geen HD aanwezig zal zijn ?
Halo 2 is nog altijd voor de eerste Xbox en daar heeft die 2de nx mee te maken hé :lol:

Ja da val ook te zien hoeveel ze Halo 2 nog gaan verlaten
ze hebben nog altijd geen vaste datum. Dus het zou evengoed nog een aantal maanden kunnen duren.:sad:

Vicious PC
8 maart 2004, 18:19
Nja , hoop doet leven hé :lol:

neversoft
9 maart 2004, 11:49
Nja , hoop doet leven hé :lol:

Valt ook te bekijken. Als ge nog zo lang moet wachten op een goeie game en ondertussen komen er geen andere goeie games uit. Dan heb je geen zin meer om te leven.:sad:

Vicious PC
9 maart 2004, 12:06
Zo ver zou ik nu ook weer ni gaan :unsure::lol:

a happy noob
9 maart 2004, 12:21
Valt ook te bekijken. Als ge nog zo lang moet wachten op een goeie game en ondertussen komen er geen andere goeie games uit. Dan heb je geen zin meer om te leven.:sad:
U geduld zal beloond worden met een bom van een game.
Daar ben ik wel zeker van. :cool:

Vicious PC
9 maart 2004, 12:42
Noob , Nice Ava :niceone:

liepen john
11 maart 2004, 19:26
gaat halo 2 eigenlijk ook uitkomen voor den pc aangezien dak mijnen xbox verkocht eb en da spel eigenlijk wel zou willen ebben?:woohoo:

xbox
11 maart 2004, 19:57
ja +- 6 maanden later ofzo, die releasedate is nog nie meegegeven

neversoft
12 maart 2004, 21:55
ja +- 6 maanden later ofzo, die releasedate is nog nie meegegeven

Staat de releasedate van Halo 2 voor Xbox dan al vast?

gStar
12 maart 2004, 22:01
Staat de releasedate van Halo 2 voor Xbox dan al vast?

normaal in de herfst 2004

neversoft
12 maart 2004, 22:17
Originally posted by TwistyEnerGy
normaal in de herfst 2004

En weet ge ook de preciese datum. Ik denk dat die trouwens nog niet vast staat. Het zou spijtig zijn als Halo 2 het zelfde overkwam als Half Life 2.:cry:

capt_snow
13 maart 2004, 14:06
En weet ge ook de preciese datum. Ik denk dat die trouwens nog niet vast staat. Het zou spijtig zijn als Halo 2 het zelfde overkwam als Half Life 2.:cry:

niemand weet de preciese datum.
heb ergens zien staan Q4 2004 da is alles dak weet over et spel.
hopelijk wordt hij niet weer uitgesteld,mja tzal wel een goede game worden

xbox
13 maart 2004, 14:18
Originally posted by capt_snow
niemand weet de preciese datum.
heb ergens zien staan Q4 2004 da is alles dak weet over et spel.
hopelijk wordt hij niet weer uitgesteld,mja tzal wel een goede game worden

hij is nooit uitgesteld geweest.... men speculeerde alleen maar over die releasedate, bungie had er nog nooit een vrijgegeven buiten den deze.

Lagoa
13 maart 2004, 18:15
ik heb zo een nieuw spelleke gekocht en der zat zo een boekske bij van nieuwe games, en vanachter stond int groot Halo 2 -Coming 2004, maar da zal wel voor de amerikanen bedoelt zijn, ma ik denk dat da in de herfst komt

neversoft
14 maart 2004, 12:02
Originally posted by DJ Trip
ik heb zo een nieuw spelleke gekocht en der zat zo een boekske bij van nieuwe games, en vanachter stond int groot Halo 2 -Coming 2004, maar da zal wel voor de amerikanen bedoelt zijn, ma ik denk dat da in de herfst komt

Tjah 't zal voor de amerikanen zijn ma ik denk als de amerikanen hem zeker dit jaar nog krijgen zullen wij die ook wel nog hebben.:applause:
Wa en die screenshots van de Multi Player zien der echt kweetnie oe goed uit.
Die multiplayer maps voor Halo 2 zien der echt cool uit. :woohoo:

josuwa
14 maart 2004, 12:51
ik heb er volle vertrouwen in dat dit spel een topper gaat worden laat Bungie die tijd maar gebruiken ik wacht en wacht mak ben gewoon dat dit een bom spel word...

neversoft
23 maart 2004, 11:26
Momenteel is mijn eenigste zorg dat ik een nieuw spel zoek die een beetje fatsoenlijk is en daar zou Halo 2 zeker goed voor zijn maar die is er nog nie. Zijn er nog goeie spellen op de markt?:confused:

Texans
23 maart 2004, 12:40
volgende maand DTM2

neversoft
23 maart 2004, 17:49
Originally posted by Texans
volgende maand DTM2
Is er ook nog een knaller? Een waar ge ne ke goe kunt schieten?

Die zoek ik vooral. :confused:

cooly
23 maart 2004, 18:34
euh,mss half-life,en doom3?far cry anyone?

SPARTAN
23 maart 2004, 21:49
ja lekkere spellen ka nie wachten
2004---->topjaar voor xbox

Lagoa
23 maart 2004, 22:16
euh,mss half-life,en doom3?far cry anyone?

ja duuh:doh: wanneer mss?????????:wtf:

op de post van neversoft: volgende maand (peins ik) komt Painkiller op xbox...

gStar
23 maart 2004, 22:28
De vrijdag MTX Motortrax :woohoo: :cool:

neversoft
5 april 2004, 21:34
Wat vinden jullie eigenlijk van dit spel? "Prince of Persia: The Sands of Time" krijgt wel 92 %.:confused:

gStar
5 april 2004, 21:41
Wat vinden jullie eigenlijk van dit spel? "Prince of Persia: The Sands of Time" krijgt wel 92 %.:confused:

kheb der ne demo van gespeelt en kvind wel lekker :cool:

herre
5 april 2004, 21:43
is wel cool ja

wa is u email twistyenergy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kben die kwijtgespeeld :doh:

neversoft
5 april 2004, 21:44
Is het een van de betere games na halo?
Want ik von de MOHAA versie nie echt denderend.

gStar
5 april 2004, 21:44
Originally posted by herre
is wel cool ja

wa is u email twistyenergy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kben die kwijtgespeeld :doh:

:offtopic: Jonas_vs_87@hotmail.com

Had gewoon ne pm gestuurt :p :offtopic:

herre
5 april 2004, 21:47
Originally posted by TwistyEnerGy
:offtopic: Jonas_vs_87@hotmail.com

Had gewoon ne pm gestuurt :p :offtopic:

dam khad 87 opgeschreven :rofl:

ghebt 2 mails en n pm :applause:

srr voor t offtopic

ch!ppy
9 april 2004, 23:50
Ik speel halo al een tijdje online met mijne pc en ik kan u verzekeren da het heel verslavend is.Ge kunt gewoon niet meet stoppen als je bezig bent.U BENT GEWAARSCHUWT!!

sjoene
10 april 2004, 11:09
Originally posted by ch!ppy
Ik speel halo al een tijdje online met mijne pc en ik kan u verzekeren da het heel verslavend is.Ge kunt gewoon niet meet stoppen als je bezig bent.U BENT GEWAARSCHUWT!!

ik kijk er naar uit:D

neversoft
18 april 2004, 17:00
Ja idd die multiplayer zal niks te kort komen. Zeker nu je in teams kan spelen.
De vijanden zijn anders ook nie mis op de laatste screen te zien. Zijn der nog veel nieuwe?

venom123
18 april 2004, 18:54
muhahah da ga zalig worre co-op mode:p:D
online ook :p

neversoft
22 april 2004, 21:28
ja da ga idd zalig gaan worden. Alleen vraag ik me nog af of ge me bots op halo twee zou kunnen spelen als ge multiplayer speelt da zou wel cool zijn da ge da zou kunnen instellen. :applause:

RaZoR^911
23 april 2004, 21:23
wrm niet? ze kunnen het wel instellen op PC dus wrs zal het wel in de versie 2 van halo zitten;)

the™GameMaster™
24 april 2004, 10:05
wanneer komt het nu precies uit. Want ik hoor hier van alle kanten geruchten. den ene zegt volgend jaar den andere in de herfst. ik weet het nie meer ze

embraced_one
24 april 2004, 10:28
bungie zei dat de game zou uitkomen tijdens de herfst, wellicht de launchdatum van xbox in US denk ik :)

TouchofEvil
24 april 2004, 16:57
Over den ultieme release datum weten ze het nog niet precies maar kzou nie verschieten alst begin 2005- midden 2005 is!:sad:

cooly
24 april 2004, 21:19
khoop van nie:( :sad:

neversoft
26 april 2004, 21:06
Ja idd hopen da het nie 2005 is.

neversoft
13 mei 2004, 14:35
Ik vraag me af Halo 2 een demo zou uitbrengen. Dit dan op de markt niet ip de grote happenings. Dit zou wel de max zijn. :niceone:

Lagoa
13 mei 2004, 16:12
Ik denk niet da bungie iemand is die makkelijk een release date zou verzetten... ik denk dat het 2004 nog haalt

op site van xbox staat "Newsflash:
Halo 2 Set to Make History on November 9, 2004" in de us.. maar dan komt die in Europa ook nog voor 2005 denk ik zenne

Starrk
17 mei 2004, 17:16
9 November 2004

Officiele HALO2 release-date

bron?? E3 coverage Gamepower

capt_snow
17 mei 2004, 18:41
9 November 2004

Officiele HALO2 release-date

bron?? E3 coverage Gamepower

ah wijs tis op gamepower kzal nog eens moete kijke :p

da is om 23 uur herhaling zeker?