PDA

Volledige versie bekijken : UNreal Championship vraag

K1Ll3R833
13 oktober 2003, 22:31
is er een mogelijkheid om de sounds te veranderen ? :)
bv een wav op de hd zetten ofzo
haat namelijk het geluid van double damage
wil de van dne originele UT :)

Ulukai
13 oktober 2003, 22:58
Ik denk ni da ge da kunt doen, nee... Tis hier geene PC waar ge vanalle toeren mee kunt uithalen he.

rpg_gamer
13 oktober 2003, 23:07
Ik dacht ook van niet. Moest het kunnen zou het bij options staan (sound). Maar heb dat nooit gezien of gehoord dat je dat kon veranderen dus ben bijna zeker dat het niet kan.

Lagoa
29 februari 2004, 21:17
Ik heb efkes een vraagske daarom heb ik efkes nen UT thread gezocht, namelijk vandaag wou ik nog is ffkes chillen op UT, eerst een 10 minuten sukkelen eer ik op nen deftige server kwam, want met al dien lag, dan ben ik erop en dan is er zo nen kerel die gewoon vliegt van de ene base naar de andere me CTF eh, die vliegt gewoon, dus heb ik der feedback verzonden dat dien cheat, ma maakt da eigelijk wel iets uit? en is da normaal dat die vliegt ofzo... weird shit...

CrasH
29 februari 2004, 21:22
Originally posted by K1Ll3R833
is er een mogelijkheid om de sounds te veranderen ? :)
bv een wav op de hd zetten ofzo
haat namelijk het geluid van double damage
wil de van dne originele UT :)

Kort & krachtig: Nee.

-=Lag0a=-
29 februari 2004, 22:10
Thread is imo van 13-10-2003

Pandoriaantje
29 februari 2004, 22:16
CrasH, ik zou toch even DJ Trip zijn post lezen hoor :p

:D

DiDoria
29 februari 2004, 23:29
Originally posted by DJ Trip
Ik heb efkes een vraagske daarom heb ik efkes nen UT thread gezocht, namelijk vandaag wou ik nog is ffkes chillen op UT, eerst een 10 minuten sukkelen eer ik op nen deftige server kwam, want met al dien lag, dan ben ik erop en dan is er zo nen kerel die gewoon vliegt van de ene base naar de andere me CTF eh, die vliegt gewoon, dus heb ik der feedback verzonden dat dien cheat, ma maakt da eigelijk wel iets uit? en is da normaal dat die vliegt ofzo... weird shit...

Tis hier wel UC het. (Unreal Championship dus :) )

Lagoa
1 maart 2004, 00:38
Originally posted by DiDoria
Tis hier wel UC het. (Unreal Championship dus :) )

sorry:unsure:

fixer187
1 maart 2004, 14:56
Originally posted by DJ Trip

Op xbox toch hé? t kan zijn dat m den portal gun gebruikt of dat ie een van di dino's gebruikt met speed power up om zo ver en hoog te springen.