PDA

Volledige versie bekijken : Too Good To Go - Post jouw ervaring!

AsusV
11 mei 2019, 18:21
Sinds kort gebruiken wij de app TooGoodToGo, tot nu toe één keer gebruikt bij de Wok in Hasselt en viel wel mee.
Je mag er 4-5 bakken afgeven die ze voor jou vullen vanuit het buffet.

Noscoped420
11 mei 2019, 20:18
Net even gekeken en niks voor mij, op mijn postcode kan ik alleen de ''leftovers'' afhalen in de Carrefour de volgende dag maar de app zegt niet wat dat is, omdat ze dat niet kunnen weten, dus dan zou ik voor 4 euro moeten bevestigen dat ik morgen na 16u30 iets ga ophalen in de Carrefour zonder te weten wat dat is.
Rest van de plekken rond mijn postcode liggen al meteen 18 tot 24km verder in Maastricht of Luik of Hasselt.

Ook oa Wok City in Hasselt gezien in het overzicht maar wederom hetzelfde '' onze koks weten niet wat er morgen voor je overblijft dus elke food bag is een verrassing '' dus zou ik ook al moeten betalen om morgen unknown Chinees eten op te halen, dan zit je daar met iets wat je niet eet ( of toch grote kans want de beste dingen op een buffet verkopen wel )

Dan ga ik wel zo naar een all you can eat wok plaats of gewoon de Chinees en ik neem/koop wat ik wil zonder een ''verrassing'' te krijgen.

[deleted]
12 mei 2019, 09:25
[deleted]

Fransz
12 mei 2019, 15:20
Mijn vriendin is er zot van!

Cerv.Be
12 mei 2019, 15:40
Net even gekeken en niks voor mij, op mijn postcode kan ik alleen de ''leftovers'' afhalen in de Carrefour de volgende dag maar de app zegt niet wat dat is, omdat ze dat niet kunnen weten, dus dan zou ik voor 4 euro moeten bevestigen dat ik morgen na 16u30 iets ga ophalen in de Carrefour zonder te weten wat dat is.
Rest van de plekken rond mijn postcode liggen al meteen 18 tot 24km verder in Maastricht of Luik of Hasselt.

Ook oa Wok City in Hasselt gezien in het overzicht maar wederom hetzelfde '' onze koks weten niet wat er morgen voor je overblijft dus elke food bag is een verrassing '' dus zou ik ook al moeten betalen om morgen unknown Chinees eten op te halen, dan zit je daar met iets wat je niet eet ( of toch grote kans want de beste dingen op een buffet verkopen wel )

Dan ga ik wel zo naar een all you can eat wok plaats of gewoon de Chinees en ik neem/koop wat ik wil zonder een ''verrassing'' te krijgen.Dat is net de bedoeling van de app [emoji38]

Yones
12 mei 2019, 16:07
Leuk concept maar momenteel niet echt iets in de buurt. Ga het wel eens opvolgen.

Noscoped420
12 mei 2019, 19:13
Dat is net het concept, dat je de restjes krijgt.

Dat is net de bedoeling van de app [emoji38]

Ik kende de app niet dus wist niet wat ik moest verwachten toen em zei dat de chinees u 3-4 bakken vult, ik dacht dat het kiezen was en betalen a la takeaway.com maar dan zelf gaan halen aan iets lagere prijs bv, maar pas na de app te downloaden voor de 1ste keer in mijn leven zag ik dus dat het nemen is ''wat de pot schaft'' en niet weten wat dat gaat zijn.

Dat het nu is om de rommel te kopen wat ze niet kwijtraken had ik nu ook door na 1 min te browsen in de app, het concept is leuk en ik ben zeer anti verspilling van voedsel, maar ik kies toch liever zelf wat ik eet ipv ''wat de pot schaft'' zeker bij een Chinees waar het overschot dan bv beef in black bean sauce kan zijn, dan kan ik het meteen al in de vuilbak zwieren buiten want dat eet ik niet.

kiewitcity
12 mei 2019, 20:15
Ik kende de app niet dus wist niet wat ik moest verwachten toen em zei dat de chinees u 3-4 bakken vult, ik dacht dat het kiezen was en betalen a la takeaway.com maar dan zelf gaan halen aan iets lagere prijs bv, maar pas na de app te downloaden voor de 1ste keer in mijn leven zag ik dus dat het nemen is ''wat de pot schaft'' en niet weten wat dat gaat zijn.

Dat het nu is om de rommel te kopen wat ze niet kwijtraken had ik nu ook door na 1 min te browsen in de app, het concept is leuk en ik ben zeer anti verspilling van voedsel, maar ik kies toch liever zelf wat ik eet ipv ''wat de pot schaft'' zeker bij een Chinees waar het overschot dan bv beef in black bean sauce kan zijn, dan kan ik het meteen al in de vuilbak zwieren buiten want dat eet ik niet.

Zijt ge niet van Zonhoven of zo?
Deze morgen de app afgehaald toen zag ik bijna niets, nu als ik kijk zie ik toch een heel deel in de buurt.oa Spar banneuxwijk dat ga ik is testen. Gewoon om te zien wat ge meekrijgt .zie toch 10 a 15 zaken dicht in de buurt.

AsusV
12 mei 2019, 22:54
Gisteren hebben we een bon gekocht van de Esso (reeks verse broodjes, croisants, gefrituurde snacks, stockbrood, chocoladebroodjes,...) en van de Carrefour (hesp, paté, tomatensap, kaas, hesp, vol au vent, mozzarella kaas en eieren). Producten waren nog 1-2 dagen goed en hebben lekker gegeten voor zeer weinig geld :-).

Bubba
13 mei 2019, 07:11
Hier ook eens afgehaald om te testen maar er staat eigenlijk vrij weinig op. Misschien nog eens proberen als het populairder is geworden...

Noscoped420
13 mei 2019, 16:48
Hier ook eens afgehaald om te testen maar er staat eigenlijk vrij weinig op. Misschien nog eens proberen als het populairder is geworden...

Kan ook zijn dat er gewoon geen zaken in je stad zijn die aansluiten, in mijn stad vind ik bv ook maar een paar kebab zaken op iets a la takeaway.com maar als ik hasselt in geef vind ik al 10x meer.
Idem met deze app, enkel de carrefour staat erin in mijn stad maar in Hasselt al bv een wok plaats etc ( alhoewel voor een plek als Hasselt staat er ook wel weinig op deze app )

virtualdude
13 mei 2019, 19:23
Al best aantal keren uitgetest. Een keer wat ontgoocheld geweest over aantal.

Carrefour van vandaag
- 3 kippenrolletjes
- kleine bloemkool
- 2 kleine slaatjes
- noorse gerookte schotel
- kalkoenroulade
- ricotta

Deze avond was het dus kippenrolletjes met wat rode Kool erbij. :-)

kay-gell
14 mei 2019, 09:56
Heb em al ne tijd maar nog niet gebruikt. Morgen es kijken voor iets, in Hasselt hebt ge toch wat leuke dingen zo te zien.

kiewitcity
14 mei 2019, 17:47
Had gisteren bij bakkerij Maris(in kiewit), hier 350M verder een bon gekocht voor 3€.juist gaan afhalen.
Heb 9 pistolets , chocobroodje,2 donuts ,en een Boule de Berlin meegehad.

Vogroth
14 mei 2019, 18:28
Ik zou eig er ook eens gebruik van moeten maken (werk in Antwerpen dus das dan soms ook goe meegenomen)
Maar helaas nog niets van benut eig :/

Tah_b00nz0r
15 mei 2019, 03:30
Hier ook eens 1x gebruikt om bij een carrefour af te halen. Voor 4€ best veel mee gekregen.
- groentenmix zakje
- doos vers sinaasappelsap
- bbq vlees (in dv gestoken)
- americain vlees (ook dv in gegaan)
- wat gebak
- zak sandwichen
- 2 of 3 broodjes
- 2 potjes ham/prei salade
- pak mccain voorgestoomde krieltjes

Toch best veel van kunnen gebruiken voor maar 4€

Bubba
15 mei 2019, 09:57
Hier ook eens 1x gebruikt om bij een carrefour af te halen. Voor 4€ best veel mee gekregen.
- groentenmix zakje
- doos vers sinaasappelsap
- bbq vlees (in dv gestoken)
- americain vlees (ook dv in gegaan)
- wat gebak
- zak sandwichen
- 2 of 3 broodjes
- 2 potjes ham/prei salade
- pak mccain voorgestoomde krieltjes

Toch best veel van kunnen gebruiken voor maar 4€

Waar dan? Carrefour Mol?

kiewitcity
15 mei 2019, 10:57
Heeft er iemand dat bij de wok Hasselt gedaan?
Is dat dan allemaal al klaargemaakt, of krijgt ge rauw vlees Enzo mee....?

Noscoped420
15 mei 2019, 12:02
Dat is klaar gemaakt, ik geloof dat dat zo een all you can eat chinees buffet is voor in de 20 euro p.p dus dan krijg je klaargemaakte Chinese gerechten mee maar de vraag is wat ( al is dat wel het thema van de app ) dus als je 50% niet eet van bij een Chinees zou ik er nu niet gaan ( ik eet bv alleen babi pangang en van die gepaneerde kipballetjes in zoetzure saus, en dan nog mini loempia's en sate in pindasaus bij de Chinees )

Topic starter is daar toch geweest volgens zijn eerste post dus misschien dat hij specifiek kan zeggen wat in zijn 3-4 bakken zat.

Muscleduck
15 mei 2019, 12:18
Ik heb die app al werken, zo niet maanden staan maar nog niet gebruikt. 'k Ga dat precies eens moeten doen. Het nadeel is dat de dichtste hier al een paar km rijden is.

Heroixx
15 mei 2019, 12:20
Ik kende de app niet maar vind het ook wel interessant. Hoe werkt dat dan praktisch, zoals in de carrefour, waar haal je je pakket af?

Tah_b00nz0r
15 mei 2019, 12:22
Waar dan? Carrefour Mol?

Balen ;-)

Tah_b00nz0r
15 mei 2019, 12:24
Ik kende de app niet maar vind het ook wel interessant. Hoe werkt dat dan praktisch, zoals in de carrefour, waar haal je je pakket af?

Iets voor sluiting kan je dan langs gaan. Wel ambetant als je een vroege eter bent en nog iets wilt/kan maken van hetgene je rond een uur of 18u30-19u30 nog meeneemt daar.

kiewitcity
15 mei 2019, 13:01
Dat is klaar gemaakt, ik geloof dat dat zo een all you can eat chinees buffet is voor in de 20 euro p.p dus dan krijg je klaargemaakte Chinese gerechten mee maar de vraag is wat ( al is dat wel het thema van de app ) dus als je 50% niet eet van bij een Chinees zou ik er nu niet gaan ( ik eet bv alleen babi pangang en van die gepaneerde kipballetjes in zoetzure saus, en dan nog mini loempia's en sate in pindasaus bij de Chinees )

Topic starter is daar toch geweest volgens zijn eerste post dus misschien dat hij specifiek kan zeggen wat in zijn 3-4 bakken zat.

Ik eet alles , en wok is niet echt chinees.
Ben in Genk al is in dat wok restaurant geweest,is heel anders als bij een echt chinees restaurant.
Alleen dat ge dat pas om 22u 20 kunt afhalen.wat laat,en dan dag erop opeten.

Vandaag weer bij bakkerij Maris een bestelling.
Die zullen ook denken wat ne schooier is dat.,��������������� ���������
Kost 28€ per persoon in de Hasseltse wok

kay-gell
15 mei 2019, 14:08
Ben in Genk al is in dat wok restaurant geweest,is heel anders als bij een echt chinees restaurant.
Alleen dat ge dat pas om 22u 20 kunt afhalen.wat laat,en dan dag erop opeten.

Vandaag weer bij bakkerij Maris een bestelling.
Die zullen ook denken wat ne schooier is dat.,��������������� ���������
Kost 28€ per persoon in de Hasseltse wok

Laat me es weten hoe t' is. Ik ga subiet naar Smaak.

kay-gell
15 mei 2019, 15:40
http://i63.tinypic.com/2cymzp0.jpg

Voor 9 euro bij smaak. Porties soep waar we met 2 man drie dagen van eten. En dessert ook nog :)

kiewitcity
15 mei 2019, 18:15
Laat me es weten hoe t' is. Ik ga subiet naar Smaak.

Ben bakkerij Maris geweest juist, 8 pistolets (alles door elkaar), rozijnen noten brood klein v 500gr, 1croissant , en 1croissant met pudding tussen.is gekeken op zijne site was voor 9,20€ niet slecht voor 3 €.
En alles vers nog.
Vorige post was ook v bij Maris.

Noscoped420
15 mei 2019, 19:42

Hangt een beetje van de zaak af, er zijn van die wok plaatsen waar je enkel rauwe vis en vlees kan op scheppen en dan door de kok kan laten grillen/woken/op de teppanyaki om zo een aziatisch gerecht te krijgen, maar er zijn er ook waar er bv loempia's al klaar liggen en een handvol gerechten in een warm buffet wat je ook op de afhaalkaart van een Chinees vind.

Vraag me af hoe die app eigenlijk werkt als meerdere mensen op dezelfde aanbieding springen, ik neem aan dat het op een bepaald moment toch op=op is voor de dag, wss dat de ''aanbieding'' dan wel gewoon verdwijnt.

Zo ne bakker zou ik ook wel willen hebben in de buurt op die app, dan zou ik het nog gebruiken maar helaas is het hier enkel de kleine carrefour en de kans is dat klein dat dat pistolets en brood en gebak gaat zijn.

AsusV
15 mei 2019, 22:13
Wij wonen in Hasselt en hebben de Wok al gedaan. Je kan er ongeveer 5 dozen afgeven die ze dan goed vullen, helaas mag je niet kiezen maar je kan altijd suggesties doen ;-). Het eten komt recht van het buffet trouwens.

Gentei
16 mei 2019, 06:36
Vraagje, al dat eten is dat niet al bijna tegen vervaldatum?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kiewitcity
16 mei 2019, 06:36
Hangt een beetje van de zaak af, er zijn van die wok plaatsen waar je enkel rauwe vis en vlees kan op scheppen en dan door de kok kan laten grillen/woken/op de teppanyaki om zo een aziatisch gerecht te krijgen, maar er zijn er ook waar er bv loempia's al klaar liggen en een handvol gerechten in een warm buffet wat je ook op de afhaalkaart van een Chinees vind.

Vraag me af hoe die app eigenlijk werkt als meerdere mensen op dezelfde aanbieding springen, ik neem aan dat het op een bepaald moment toch op=op is voor de dag, wss dat de ''aanbieding'' dan wel gewoon verdwijnt.

Zo ne bakker zou ik ook wel willen hebben in de buurt op die app, dan zou ik het nog gebruiken maar helaas is het hier enkel de kleine carrefour en de kans is dat klein dat dat pistolets en brood en gebak gaat zijn.

De bakker is handig ja zo dichtbij, dan nog een Spar binnen de 2km en voor de rest moet ik al Hasselt centrum gaan.onhandig ivm parking.
Wok Hasselt ga ik zeker eens proberen als ge zoveel krijgt.

kay-gell
16 mei 2019, 08:58
Vraagje, al dat eten is dat niet al bijna tegen vervaldatum?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Is gewoon wat op het einde van de dag over is dus zal er wat van af hangen.
Zoals bij Smaak, komt van het buffet gewoon. Was echt nog lekker, deel van de soep heb ik ingevroren omdat het te veel was.

AsusV
17 mei 2019, 14:02
Wok Hasselt ga ik zeker eens proberen als ge zoveel krijgt.
Post zeker jouw bevindingen en je kan er suggesties doen ;-)

kiewitcity
17 mei 2019, 18:09
Post zeker jouw bevindingen en je kan er suggesties doen ;-)Vandaag bakkerij Maris in kiewit..https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190517/1ade3e8b35750d1048cebee0d3ade8fd.jpg

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

AsusV
18 mei 2019, 10:28
Vandaag bakkerij Maris in kiewit..https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190517/1ade3e8b35750d1048cebee0d3ade8fd.jpg

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Ziet er goed uit voor de prijs, misschien een beetje meer variatie verwacht.

Bubba
18 mei 2019, 19:53
Vandaag eens getest bij de Carrefour. Mooie producten maar snap het concept nog niet denk ik. Ik had verwacht dat het producten gingen zijn die richting vervaldatum gingen en die ze niet meer konden of wilden verkopen, maar er zit geen enkel product bij dat dicht bij vervaldatum is. Het dichtst bij is volgens mij het spek en dat vervalt pas 08/06, nog bijna 3 weken... https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190518/cceaf31bc7d2acff89624c69ff313b6d.jpg

Ohm
18 mei 2019, 20:45
Hier ook eens geïnstalleerd.
Blijk de pech te hebben dat ik niet in een gemeente woon met veel TGTG partners.
Ga nu ook op een zondag om 16u geen 15km rijden voor wat pistolets en een stuk brood te kunnen krijgen of totaal iets anders dat ik misschien niet graag eet of zin in heb.

Tof concept, maar niets voor mij.

AsusV
18 mei 2019, 21:45
Vandaag eens getest bij de Carrefour. Mooie producten maar snap het concept nog niet denk ik. Ik had verwacht dat het producten gingen zijn die richting vervaldatum gingen en die ze niet meer konden of wilden verkopen, maar er zit geen enkel product bij dat dicht bij vervaldatum is. Het dichtst bij is volgens mij het spek en dat vervalt pas 08/06, nog bijna 3 weken... https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190518/cceaf31bc7d2acff89624c69ff313b6d.jpg

Wij zijn deze avond ook naar de carrefour gegaan met een bon maar deze keer viel voor ons een beetje tegen. Er zaten maar drie producten in de zak: chips met limoensmaak, 1kg noedels met saus en groenten en droge beschuiten... :-(. Voor- en nadelen maar ik vind het wel een tof concept, wij doen nu eerst zulke bon en vervolgens winkelen voor de rest wat we nodig hebben.

Tah_b00nz0r
19 mei 2019, 06:31

Idd. Precies of ze zouden niks hebben dat afval is tegen maandag...

kiewitcity
19 mei 2019, 07:26

Zoveel te beter,anders kon ge alles ineens opeten.

kay-gell
20 mei 2019, 13:17
Hier gisteren Wok Dynasty gedaan in Hasselt.
Deze ga ik niet meer opnieuw doen. Voor 3.5 euro krijg je wel een volledig gevuld bakje maar ik vind het jammer dat je pas vanaf 22u20 kan gaan afhalen, is mij wat aan de late kant.
Dan ga ik liever ergens vroege namiddag of avond om die dag zelf op te eten.

Mocht ik nu 2-3 bakjes ofzo krijgen had ik het wel nog overwogen om opnieuw te doen, maar dit vond ik niet de moeite.

Noscoped420
20 mei 2019, 20:32
Ziet er goed uit voor de prijs, misschien een beetje meer variatie verwacht.

Mijn probleem bij bv zo ne bakker op deze app is zo ne zak pistolets krijgen, als ge da gaat ophalen tege 18u of whatever dan kunde al pistolets met charcuterie eten als avond eten of hamburgers mee maken want tegen middernacht klopte er een gat mee in uwe muur van ouderdom, laat staan de dag erna.

AsusV
20 mei 2019, 20:34
Hier gisteren Wok Dynasty gedaan in Hasselt.
Deze ga ik niet meer opnieuw doen. Voor 3.5 euro krijg je wel een volledig gevuld bakje maar ik vind het jammer dat je pas vanaf 22u20 kan gaan afhalen, is mij wat aan de late kant.
Dan ga ik liever ergens vroege namiddag of avond om die dag zelf op te eten.

Mocht ik nu 2-3 bakjes ofzo krijgen had ik het wel nog overwogen om opnieuw te doen, maar dit vond ik niet de moeite.

Zelfde vergissing begaan, een grote bak gegeven... maarrrr je mag dus een stuk of 5 bakken afgeven en die vullen ze, etenswaar mooi gescheiden. Ik ga het nog een kans geven.

kiewitcity
21 mei 2019, 07:00
Mijn probleem bij bv zo ne bakker op deze app is zo ne zak pistolets krijgen, als ge da gaat ophalen tege 18u of whatever dan kunde al pistolets met charcuterie eten als avond eten of hamburgers mee maken want tegen middernacht klopte er een gat mee in uwe muur van ouderdom, laat staan de dag erna.

Die pistolets bij Maris zijn serieus vers nog.. eet daar smorgens nog van.
Dag erop s'avonds zijn ze natuurlijk hard, maar dat is meestal zo bij pistolets.
Maris komt rond 18u erop ,en om 19 was t al uitverkocht..
Iedereen doet dat precies nu.
Ben nu ne keer of 4 bij Maris gaan afhalen,en tot nu toe nog niet tegengevallen.

kay-gell
21 mei 2019, 09:41
Zelfde vergissing begaan, een grote bak gegeven... maarrrr je mag dus een stuk of 5 bakken afgeven en die vullen ze, etenswaar mooi gescheiden. Ik ga het nog een kans geven.

Oh nee, dat was het niet se. Ik had 5-6 bakjes mee omdat ik hier gehoord had dat die nogal veel geven. Dus ik geef al die bakjes en die vrouw neemt er gewoon twee en vult enkel die.
Nu voor 3.5 euro mag ik niet klagen, maar om daar nu voor nog om half elf naar daar te gaan is mij wat te veel :D

MaTi
21 mei 2019, 13:28
Net besteld bij een texaco. Post vanavond wat het was.

Edit

https://drive.google.com/open?id=1tbk3dwgs3NnNmxQsrR5yf_c6N34N0qZv (https://drive.google.com/file/d/1tbk3dwgs3NnNmxQsrR5yf_c6N34N0qZv/view?usp=drivesdk)

Man wou me eerst 2 halve liters leffe meegeven maar vriendelijk gevraagd of ik dat kon wisselen.

Cerv.Be
21 mei 2019, 20:29
Vandaag hebben we het geprobeerd bij een bakker in de buurt. 2 broden (wit/volkoren), 2 worstenbroodjes en een abrikozentaartje voor €3.

Noscoped420
21 mei 2019, 20:39

Edit

https://drive.google.com/file/d/1tbk3dwgs3NnNmxQsrR5yf_c6N34N0qZv/view?usp=drivesdk

Man wou me eerst 2 halve liters leffe meegeven maar vriendelijk gevraagd of ik dat kon wisselen.

Die drive link staat private.

MaTi
21 mei 2019, 20:44
Die drive link staat private.

Aangepast

Noscoped420
21 mei 2019, 21:01
Niet slecht, zo van die driehoek boterhammen zijn al 3.50 of 3.99 per doosje.
Denk dat je zoiets wel vaak krijgt als je daar gaat met de app want die dingen zijn vaak maar een dag of 3-4 goed.

MaTi
21 mei 2019, 21:09
Ja, het is een tankstation en er staat 3.99 voor 16 € geloof ik. In een tankstation is alles automatisch duurder.

Nu zei de man dat hij niks had dat bijna vervallen is en hij dus gewoon iets meegeeft dat niet zo denderend verkoopt.

Is ook maar een klein tankstation met niet zoveel klanten in de shop, lijkt me.

willydrama
30 mei 2019, 00:25
Natuurhuis Antwerpen was gene vette, bakje kip couscous en groenten 4,50 ipv hogere prijs... voor de rest viel er weinig beters te scrollen

kiewitcity
1 juni 2019, 06:22
Gisteren nog is bakker Maris geweest.
8 sandwiches , klein suikerbroodje, klein rabarber taart.
Voor 3€ wel altijd de moeite daar.

Cerv.Be
3 juni 2019, 18:03
Vandaag hebben we het geprobeerd bij een bakker in de buurt. 2 broden (wit/volkoren), 2 worstenbroodjes en een abrikozentaartje voor €3.Nog eens diezelfde bakker gedaan: groot wit brood, 6 pistolets en 4 koffiekoeken (€3).

Bij de bakkers is het toch de moeite.

Vorige week bij een andere zaak gedaan: 2 grote bakjes vers gemaakte paella, waar je anders 13 euro per bak betaald, voor €5.

Tailball
4 juni 2019, 16:11
Vanavond ook eens proberen.
De carrefour + een tankstation doe ik aan :)

Tailball
4 juni 2019, 19:29
2 pakketten van 3,99.
Damn, flinke haul...

https://ibb.co/dQXjSLZ

MaTi
4 juni 2019, 21:13
Carrefour hadden we een mindere ervaring. Alled verviel dezelfde dag of s anderendaags.

Noscoped420
4 juni 2019, 21:45
Zoals ook de rijst taarten en broodjes en kersenflap in die foto hierboven :p
Die bbq worsten en cervelat kan wel in de diepvriezer.

Nuja ook wel ergens begrijpelijk dat gebak op zijn laatste dag zit, zo taartjes zijn in de carrefour niet goedkoop dus meegeven voor 4 euro als de datum nog 4 dagen goed is gaan ze niet doen.

MaTi
4 juni 2019, 22:39
Zoals ook de rijst taarten en broodjes en kersenflap in die foto hierboven :p
Die bbq worsten en cervelat kan wel in de diepvriezer.

Nuja ook wel ergens begrijpelijk dat gebak op zijn laatste dag zit, zo taartjes zijn in de carrefour niet goedkoop dus meegeven voor 4 euro als de datum nog 4 dagen goed is gaan ze niet doen.

Ja, natuurlijk begrijpelijk maar we hadden belange niet die zaken wat op de foto staan.

Weightwatchers kippenwit, een heel donker broodje waar ge max 1 snee van eet, tonijnsalade, pakje sla en nog ergens iets van beleg.

Noscoped420
4 juni 2019, 22:49
Mja tis dan ook random he :p eigenlijk moet je deze app bezien als een tombola, ofwel win je een paar sokken ofwel win je een microgolfoven. ( rare vergelijking maar je weet wat ik bedoel )
Zeker in een supermarket zullen dat al altijd wisselende items zijn en kan dat letterlijk van kaas tot tomaten gaan.

Enige plek hier die het doet is een kleine carrefour aan het station en daarmee dat ik nog nooit ben geweest met deze app, de RNG in wat je gaat krijgen uit een hele supermarkt is me te groot, dan zou ik eerder zoals andere hierboven naar een bakker of een wok gaan, als dat een optie is.

MaTi
4 juni 2019, 22:55
Mja tis dan ook random he :p eigenlijk moet je deze app bezien als een tombola, ofwel win je een paar sokken ofwel win je een microgolfoven. ( rare vergelijking maar je weet wat ik bedoel )
Zeker in een supermarket zullen dat al altijd wisselende items zijn en kan dat letterlijk van kaas tot tomaten gaan.

Enige plek hier die het doet is een kleine carrefour aan het station en daarmee dat ik nog nooit ben geweest met deze app, de RNG in wat je gaat krijgen uit een hele supermarkt is me te groot, dan zou ik eerder zoals andere hierboven naar een bakker of een wok gaan, als dat een optie is.

Inderdaad,

de texaco was interessanter dan de carrefour. Een bakker of dergelijke is jammer genoeg niet in de buurt.

Cerv.Be
4 juni 2019, 23:00
Carrefour hadden we een mindere ervaring. Alled verviel dezelfde dag of s anderendaags.Uiteindelijk is dat wel de bedoeling van de app. [emoji28]

MaTi
4 juni 2019, 23:08
Uiteindelijk is dat wel de bedoeling van de app. [emoji28]

Ja, de fout gemaakt eerst te eten en dan te gaan afhalen.

Doen we ook niet meer :)

sPELE
4 juni 2019, 23:29
Moet je overal je eigen bakjes meenemen? Lijkt me vreemd om daarmee de carrefour binnen te gaan?

MaTi
4 juni 2019, 23:35
Moet je overal je eigen bakjes meenemen? Lijkt me vreemd om daarmee de carrefour binnen te gaan?

Zakje meenemen of ze geven een papieren zak van hun mee in mijn geval.

Polestar
5 juni 2019, 21:06
Hier ook eens geprobeerd bij een bakker. Had een 8-tal pistolets, 2 koffiekoeken, een croissant en een potje charcuterie gekregen.

Toch wel de moeite en zal ik zeker eens opnieuw proberen.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

kay-gell
17 juni 2019, 14:12
Vandaag bij Catharinadal gaan halen.
Voor 2 * 3 euro

Bakje vol krielaardappelen, twee schintzels, brocolli, saus, soep en twee chocomouskes

kiewitcity
19 juni 2019, 05:48
Vandaag bij Catharinadal gaan halen.
Voor 2 * 3 euro

Bakje vol krielaardappelen, twee schintzels, brocolli, saus, soep en twee chocomouskes

Da's dat woonzorg centrum, en was het goed?

kay-gell
19 juni 2019, 11:19
Da's dat woonzorg centrum, en was het goed?

Goh het was so-so. Hoeveelheid was goed maar vond het bij Smaak toch veel lekkerder en beetje vergelijkbaar qua grootte
Gisteren hawaian bowl gaan halen in Hasselt

Had sjans want deliveroo was 's middag uitgereden dus had er met vis en vlees. Normaal is dat blijkbaar zonder vlees of vis.
Op het eerste zicht wel kleine hoeveelheid maar ziet er wel echt goed uit.

Silence
16 juli 2019, 13:01

Edit

https://drive.google.com/open?id=1tbk3dwgs3NnNmxQsrR5yf_c6N34N0qZv (https://drive.google.com/file/d/1tbk3dwgs3NnNmxQsrR5yf_c6N34N0qZv/view?usp=drivesdk)

Is dat die texaco in Veldwezelt ?

MaTi
16 juli 2019, 13:49
Is dat die texaco in Veldwezelt ?

Ja idd

Noscoped420
30 juli 2019, 23:34
De grote Carrefour hier doet nu ook mee sinds hij remade is een paar weken terug, hangt een soort info bordje over de balie met ergens iets op van wij doen mee met too good to go, misschien dat ik het wel eens probeer voor shits en giggles want die ligt maar ongeveer 600 meter hier vandaan.

Iemand op YouTube die ik kijk over fitness en health food had er ook een video over gemaakt paar dagen terug, bij Jumbo en AH precies wel dik de moeite.

Bij Jumbo was het 4.99 voor de tas vol en er zat verse sushi in van 5.65, een tonijn maaltijdsalade van 3.50, grote beker yoghurt met verse bosbessen vanboven in een bakje van 2.50, 2 voorgemaakte kip tandoori sandwiches van 3.50, grote zak wortelen, groot bakje krab-surimi smeersalade en groot bakje vers gesneden fruit mix, ook 3.50 waard.

Vergeleken met een foto die ik hier eens heb gezien van de Carrefour in dit topic van kaas en confituur van hun wit product huismerk en een salami + 6 appelen vond ik die Jumbo tas wel dik de moeite.
Ze had er ook eentje van AH en die was ongeveer soortgelijk.

Verder waren daar ook een hoop dingen tussen ( vooral bij AH ) die pas half augustus of later gingen vervallen etc dus bij supermarkten letten ze precies niet echt op de ''too good to go'' slogan :unsure:
Ze had er ook 1 van bij een bakker maar dat was gewoon zo een groot zacht Nederlands brood gelijk je bij de AH kan kopen in een plastic zak en een oude piccolo of 5-6 ( langwerpige broodjes ) en die waren al steenhard, en dan een groot rond wit brood ongesneden dat vond ik dan weer wel niks voor 3.99, ik denk voor 3.99 dat je die 3 items ook gewoon vers kan kopen.