PDA

Volledige versie bekijken : Oneplus 6T met veel extra's - midnight Black 128gb 8gb ram

Vas Legaz
6 mei 2019, 20:25
Het toestel is in zeer mooie staat. Er heeft altijd een case rond gezeten. Buiten enkele zeer lichte krasjes vooraan is het toestel in perfecte staat. Het toestel is ongeveer 6 maanden oud.

Wat je er allemaal bij krijgt:

Oneplus 6t midnight Black, versie met 128gb opslag en 8gb ram
Alle oorspronkelijke accessoires (doos, lader, grijze transparante case, etc)
Oneplus master bundle (nylon case, extra lader met 150cm kabel, Bullet oortjes met type c kabel) (86€)
3 extra originele OP cases: sandstone, carbon, rode silicone. (71€)

Dus even snel opgeteld zit je dan aan meer dan 700€ aan spullen die maar een half jaar oud zijn.

Foto's zijn hier te vinden. (https://photos.app.goo.gl/62m1vZquoFGAtHZS7)
(Het heeft serieus wat moeite gekost om de juiste licht inval en hoek te vinden zodat de fijne krasjes zichtbaar waren op foto, houd er dus rekening mee dat ze bij normale omstandigheden dus niet zo zichtbaar zijn.)

Meeneemprijs voor dit mooie pakket: 500€.
Bieden mag vanaf 480€.

Ik woon in Berchem, verzekerde verzending kan eventueel ook. Als je niet te ver woont en geen vervoer hebt dan kan ik hem ook brengen.

lestef
6 mei 2019, 21:01
Ik hecht eigenlijk weinig waarde aan accessoires.
Moest je die apart willen verkopen dan wil ik wel een bod doen op je toestel volgens waarde.

Anders free upje

Vas Legaz
6 mei 2019, 21:29
Pm gestuurd om eventueel bod te bespreken. Maar grote voorkeur gaat uiteraard naar alles in 1x weg te hebben.

Ik heb hem zonet ook op 2dehands geplaatst.

Shenanigans
7 mei 2019, 11:24
Ik heb wel interesse in de 150cm kabel en type c bullet oortjes. Mocht je daarmee blijven zitten. De extra lader hoeft in principe niet aangezien ik er al 2 heb. Dit pakket kost nu €37,9 op de OP webshop (excl lader). Ik wil er je €28 voor geven excl verzending.

Waarom al zo snel afscheid van deze smartphone als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Vas Legaz
7 mei 2019, 17:40
Ik heb wel interesse in de 150cm kabel en type c bullet oortjes. Mocht je daarmee blijven zitten. De extra lader hoeft in principe niet aangezien ik er al 2 heb. Dit pakket kost nu €37,9 op de OP webshop (excl lader). Ik wil er je €28 voor geven excl verzending.

Waarom al zo snel afscheid van deze smartphone als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Ik wacht even af, hangt er nog wat van af of ik met Lestef iets kan overeenkomen. Indien dat zo is dan ga ik akkoord.

De reden dat ik hem al weg doe is het feit dat ik belachelijk snel uitgekeken geraak op smartphones. Na +- een half jaar zie ik wat nieuws en wil ik dat hebben. Slecht kantje :) maar het ligt zeker niet aan de oneplus, heb nog nooit zo'n snelle energiezuinige smartphone gehad.

Flitser
7 mei 2019, 19:54
Ik heb eventueel ook interesse in enkel de oneplus eventueel met een case bij

Vas Legaz
7 mei 2019, 20:05
Ik heb eventueel ook interesse in enkel de oneplus eventueel met een case bij

En hoeveel zou jij er voor bieden? Lestef wilde 450 bieden voor enkel de gsm, ik heb een tegenbod gedaan van 480 met 1 case naar keuze er bij.
Ik zeg er wel bij dat ik intussen contact heb met iemand die misschien heel het pakket zou nemen. Dus die gaat dan natuurlijk nog wel voor. Als hij hem toch niet neemt zijn jullie aan zet :-).

Flitser
8 mei 2019, 11:04
En hoeveel zou jij er voor bieden? Lestef wilde 450 bieden voor enkel de gsm, ik heb een tegenbod gedaan van 480 met 1 case naar keuze er bij.
Ik zeg er wel bij dat ik intussen contact heb met iemand die misschien heel het pakket zou nemen. Dus die gaat dan natuurlijk nog wel voor. Als hij hem toch niet neemt zijn jullie aan zet :-).

Laat weten of die ene deal door gaat of niet want ben ook nog op andere plaatsen aan het kijken voor nieuwe gsm

Vas Legaz
8 mei 2019, 13:31
Laat weten of die ene deal door gaat of niet want ben ook nog op andere plaatsen aan het kijken voor nieuwe gsm

Will do, ik gok vanavond nieuws te hebben.

lestef
8 mei 2019, 16:53
Heren, ik zou zeggen, wacht niet op mij.
Ik heb nog geen geïnteresseerden voor mijn phone, ik heb het zo verschrikkelijk druk op het werk en vertrek zondag avond voor heel de week naar Frankrijk ( voor het werk).
Het zou niet eerlijk zijn van mij om dit te rekken.

Vas Legaz
8 mei 2019, 18:06
Ik denk dat Flitser eerder doelde op de persoon dat misschien het hele pakket neemt, maar bedankt voor de update.

Vas Legaz
9 mei 2019, 16:49
Voorlopig nog niemand dat concreet aanstalten maakt om heel het pakket te kopen, ik sta dus open voor voorstellen als je maar een deel wilt.

annu naki
9 mei 2019, 18:09
echt geen mogelijkheid om een foto te nemen van het toestel? Wil die zeer lichte krasjes wel eens zien.
mvg

lestef
9 mei 2019, 19:42
Ik overweeg een bod van 500€ voor het hele pakket maar ik zou het dan graag morgen willen hebben (indien je akkoord gaat met mijn bod)

Vas Legaz
9 mei 2019, 20:18
echt geen mogelijkheid om een foto te nemen van het toestel? Wil die zeer lichte krasjes wel eens zien.
mvg
Ik ga proberen er morgen voor te zorgen! De kans zit er wel dik in dat ze op foto zo goed als onzichtbaar gaan zijn. Het is echt miniem maar een zeer kritisch persoon zou het opmerken (in het echt). Dit is dan ook het enige punt waardoor ik niet zeg dat hij in perfecte nieuwstaat is.

Ik overweeg een bod van 500€ voor het hele pakket maar ik zou het dan graag morgen willen hebben (indien je akkoord gaat met mijn bod)

500 vind ik aan de lage kant voor alles samen. Als dat het hoogste is dat je wil of kan gaan dan wacht ik nog even verder af. Maar toch bedankt!

annu naki
9 mei 2019, 20:54
[QUOTE=Vas Legaz;21926411]Ik ga proberen er morgen voor te zorgen! De kans zit er wel dik in dat ze op foto zo goed als onzichtbaar gaan zijn. Het is echt miniem maar een zeer kritisch persoon zou het opmerken (in het echt). Dit is dan ook het enige punt waardoor ik niet zeg dat hij in perfecte nieuwstaat is.

Thnx, ik heb wel interesse int totaalpakket als dit mij niet stoort. Ik wacht je foto's af!

Vas Legaz
10 mei 2019, 10:21
[QUOTE=Vas Legaz;21926411]Ik ga proberen er morgen voor te zorgen! De kans zit er wel dik in dat ze op foto zo goed als onzichtbaar gaan zijn. Het is echt miniem maar een zeer kritisch persoon zou het opmerken (in het echt). Dit is dan ook het enige punt waardoor ik niet zeg dat hij in perfecte nieuwstaat is.

Thnx, ik heb wel interesse int totaalpakket als dit mij niet stoort. Ik wacht je foto's af!

Bij deze : https://photos.app.goo.gl/mpKMZnLhv5mJEt4b9

Het heeft serieus wat moeite gekost om de juiste licht inval en hoek te vinden zodat ze zichtbaar waren op foto, houd er dus rekening mee dat ze bij normale omstandigheden dus niet zo zichtbaar zijn.

Meeneemprijs en beginpost zijn aangepast.
Mijn nieuwe is trouwens ook binnen dus de Oneplus mag weg.

Vas Legaz
11 mei 2019, 18:17
Up, meeneemprijs aangepast naar 530eur.

Vas Legaz
15 mei 2019, 18:30
Upje, meeneem verlaagd naar 500eur.

Indien nodig is brengen mogelijk als je niet te ver woont.

Jeroen!
16 mei 2019, 21:42
500€ voor het pakket indien factuur/garantiebewijs ok, krasjes echt minimaal (maar ik kan ze niet zien op de foto dus ja) en je het tot Boom kan brengen

Vas Legaz
16 mei 2019, 23:38
Heb hem daarnet verkocht aan mijn collega, voor 15eur minder. Jammer!
Mag dus slotje op.